Nee, want wij geven niet om typfouten!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ben je bang dat je nog meer typfouten gaat maken?
Dat woldo vrienden heeft in een fantasiewereldquote:
kan nietquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Had jij het net niet over vrienden?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gek he dat ie ver weg is he? Als hij een half jaar stage heeft in Engeland![]()
Nee ik ben bang dat ik net zo ga worden zoals jij..quote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Geeft niks, dat komt waarschijnlijk door je lagere niveauquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, want wij geven niet om typfouten!
si graciasquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Muy bien Houniet. Y como estas con tigo
Bang om beter te worden.... KETTERquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat ik net zo ga worden zoals jij..![]()
stupido ook bezig??? wat heb ik in godsnaam gemistquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Had jij het net niet over vrienden?
nu praat je weer in enkelvoud....
MAKE UP YOUR MIND!!!!
lekkahquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb net heerlijke bammetjes op en ben wel in the mood voor een beetje vechten
Verlos de man uit z'n lijdenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
stupido ook bezig??? wat heb ik in godsnaam gemist
hhehequote:
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Geeft niks, dat komt waarschijnlijk door je lagere niveau
helaaz sorryquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand boterbabbelaars? ik heb wel zin in een snoepje
jup.... ik ga wel ok maar echt hulde en vermelding voor brillo op OP hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
stupido ook bezig??? wat heb ik in godsnaam gemist
* Houniet pistool geeftquote:
Daar rij ik altijd in op stagequote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een leon. Ik heb nog wel een beetje klasse!
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebt
voor sommige mensen is het beter om niet al te sugger te worden, you should know that...quote:
Hehe wou ik net zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |