Amenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Woldo het volgende:
Haha en maar blijven zeuren over spelfouten.. echt heel erg kansloos, jongens succes verder in het leven, want verder dan dit topic zullen jullie vast niet komen![]()
Volgens mij heb jij wat in je ogen zitten?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar drie woorden en nog een taalfout
deze topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Woldo het volgende:
Haha en maar blijven zeuren over spelfouten.. echt heel erg kansloos, jongens succes verder in het leven, want verder dan dit topic zullen jullie vast niet komen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat in je ogen zitten?
Hmm ik ga ff over op jouwn niveau.. Weet je niet dat je zinnen met een Hoofdletter moet beginnen? Dus eigenlijk maak jij ook elke zin een fout, maar lekker boeiend..quote:
Shit, was mezelf al aan het vergelijken met een Seat!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Megter het volgende:
[..]
Een middenklasser![]()
Het gaat hier niet over auto's hoor!
Leg jij helemaal je vingers maar gewoon naast je naar. Die typen toch niks zinnigs.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Fucking freakies met hun taalfouten!!!
Pikkies met hun hoge niv. Beetje jammer dat de mindere op school taalfouten maken en de betere op scholen een lelijk hoofd!! Zo hebben ze beide hun voordeel!
Kansloze discussie!
Voor jullie beginnen tegen mij: Ik ben een middenklasser, geen lelijk en geen knappe kop en taalfouten daar hou ik van!
Damn, jij kan echt geen Nederlands hequote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nooit van het woord neuken gehoord?
Begrijppelijk...
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hmm ik ga ff over op jouwn niveau.. Weet je niet dat je zinnen met een Hoofdletter moet beginnen? Dus eigenlijk maak jij ook elke zin een fout, maar lekker boeiend..![]()
Nee, onze Megter gaat het helemaal maken in de Dirkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Megter het volgende:
[..]
deze topic.
En tot ziens Woldo in de goot!![]()
Die zijn lelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Shit, was mezelf al aan het vergelijken met een Seat!
Megter wordt gewoon zoals Gerjonquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hmm ik ga ff over op jouwn niveau.. Weet je niet dat je zinnen met een Hoofdletter moet beginnen? Dus eigenlijk maak jij ook elke zin een fout, maar lekker boeiend..![]()
Jongen, ik heb in ieder geval een HBO diploma over 4 wekenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, onze Megter gaat het helemaal maken in de Dirk![]()
Brillo heeft geen bril maar een laskap dus buzzzzzz offfffquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
Bla bla bla.. een ander niveau.. ga ff je brilleglazen poetsen ofzo![]()
ff mopjequote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nooit van het woord neuken gehoord?
Begrijppelijk...
goed bezigquote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, ik heb in ieder geval een HBO diploma over 4 weken![]()
En een cursus: sociale omgang voor beginners, krijg je misschien ook vrienden die dichterbij zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, bij Nti kun je een cursus Nederlands volgen. Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag.
had ik het tegen jou land verraderquote:
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, bij Nti kun je een cursus Nederlands volgen. Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!
Hoe oud ben je??? Op de basisschool roepen ze dingen over "Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag"
TRIETS TRIEST TRIEST!![]()
![]()
Het is inderdaad ergt treistquote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!
Hoe oud ben je??? Op de basisschool roepen ze dingen over "Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag"
![]()
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
![]()
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef Woldo het volgende:
Hehe ik moet nog steeds lachen om die foto van die bal flikker.. wel lef opzich dat ie zichzelf durft te laten zienMaja als je nooit buiten komt weet je ook niet dat je lelijk bent aangezien je je met niemand kan vergelijken
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt jaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
balli de gekstequote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgen
respect voor balli
hoppa
Weet jij het verschil tussen lego en neuken?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Blinker het volgende:
Er bestaan ook mensen die wat willen doen met hun leven.
Niet de eeuwige average Joe met z'n kantoorbaan.
Dus niet je hele leven bij je moeder op schoot zitten, maar je horizon verbreden!
Wat is je punt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Blinker het volgende:
Er bestaan ook mensen die wat willen doen met hun leven.
Niet de eeuwige average Joe met z'n kantoorbaan.
Dus niet je hele leven bij je moeder op schoot zitten, maar je horizon verbreden!
NOG STEEDS NET ZO TRIEST!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.
Gaat tegen jezelf praten niet vervelen?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |