ff mopjequote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nooit van het woord neuken gehoord?
Begrijppelijk...
goed bezigquote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, ik heb in ieder geval een HBO diploma over 4 weken![]()
En een cursus: sociale omgang voor beginners, krijg je misschien ook vrienden die dichterbij zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, bij Nti kun je een cursus Nederlands volgen. Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag.
had ik het tegen jou land verraderquote:
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, bij Nti kun je een cursus Nederlands volgen. Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!
Hoe oud ben je??? Op de basisschool roepen ze dingen over "Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag"
TRIETS TRIEST TRIEST!![]()
![]()
Het is inderdaad ergt treistquote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!
Hoe oud ben je??? Op de basisschool roepen ze dingen over "Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag"
![]()
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
![]()
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef Woldo het volgende:
Hehe ik moet nog steeds lachen om die foto van die bal flikker.. wel lef opzich dat ie zichzelf durft te laten zienMaja als je nooit buiten komt weet je ook niet dat je lelijk bent aangezien je je met niemand kan vergelijken
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt jaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
balli de gekstequote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgen
respect voor balli
hoppa
Weet jij het verschil tussen lego en neuken?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Blinker het volgende:
Er bestaan ook mensen die wat willen doen met hun leven.
Niet de eeuwige average Joe met z'n kantoorbaan.
Dus niet je hele leven bij je moeder op schoot zitten, maar je horizon verbreden!
Wat is je punt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Blinker het volgende:
Er bestaan ook mensen die wat willen doen met hun leven.
Niet de eeuwige average Joe met z'n kantoorbaan.
Dus niet je hele leven bij je moeder op schoot zitten, maar je horizon verbreden!
NOG STEEDS NET ZO TRIEST!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.
Gaat tegen jezelf praten niet vervelen?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |