Zijn ze verhuisd?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mja RL vrienden die in Engeland zitten.. ga jij maar ff elke dag op en neer reizen om elkaar te sprekenDaarvoor gebruik je dus msn
Je weet waar RL voor staat? Of heb je ergens een klok horen luiden, waarvan je niet weet waar de klepel hangt.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mja RL vrienden die in Engeland zitten.. ga jij maar ff elke dag op en neer reizen om elkaar te sprekenDaarvoor gebruik je dus msn
Ik zie ze er wel voor aan. Met een sneeuwwitje in de handquote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
Zie je.. beetje zitten zeuren om taalfouten.. ik bedoel.. sta jij ook 's avonds in een bar iedereen te corrigeren als ze iets niet goed uitspreken? Lekker boeiend allemaal
Wij lachen om die taalfouten, dat jij dat als zeuren opvat omdat je die fout zelf niet opgemerkt zou hebben zonder ons commentaar is niet mijn probleem.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
Zie je.. beetje zitten zeuren om taalfouten.. ik bedoel.. sta jij ook 's avonds in een bar iedereen te corrigeren als ze iets niet goed uitspreken? Lekker boeiend allemaal
Sander das me hobbie jij weet toch ik dat doen graag!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
Jij bent volgens eigen zeggen de man van het hoge niveauquote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
verhuisdquote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Woldo het volgende:
Nee ze zijn niet verhuist, ze lopen daar stage.. nog meer loze opmerkingen megter?
En met RL bedoel ik in dit geval Real Life..![]()
En je kan nog engels ook!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Woldo het volgende:
Nee ze zijn niet verhuist, ze lopen daar stage.. nog meer loze opmerkingen megter?
En met RL bedoel ik in dit geval Real Life..![]()
Bla bla bla.. een ander niveau.. ga ff je brilleglazen poetsen ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij bent volgens eigen zeggen de man van het hoge niveau
Fucking freakies met hun taalfouten!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij bent volgens eigen zeggen de man van het hoge niveau
brillenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
Bla bla bla.. een ander niveau.. ga ff je brilleglazen poetsen ofzo![]()
Daar hebben we mensen zoals jij voorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
het is toch brilleNglazen?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
ga maar weer wegquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
------- freakies met hun taalfouten!!!
Pikkies met hun hoge niv. Beetje jammer dat de mindere op school taalfouten maken en de betere op scholen een lelijk hoofd!! Zo hebben ze beide hun voordeel!
Kansloze discussie!
Voor jullie beginnen tegen mij: Ik ben een middenklasser, geen lelijk en geen knappe kop en taalfouten daar hou ik van!
Een middenklasserquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Fucking freakies met hun taalfouten!!!
Pikkies met hun hoge niv. Beetje jammer dat de mindere op school taalfouten maken en de betere op scholen een lelijk hoofd!! Zo hebben ze beide hun voordeel!
Kansloze discussie!
Voor jullie beginnen tegen mij: Ik ben een middenklasser, geen lelijk en geen knappe kop en taalfouten daar hou ik van!
En ander niveau, het was niet lager, dus het kan alleen maar hoger zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Woldo het volgende:
Haha en maar blijven zeuren over spelfouten.. echt heel erg kansloos, jongens succes verder in het leven, want verder dan dit topic zullen jullie vast niet komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |