Smakelijk etenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiairs,
Ik ben eten. Tot zo
quote:
Haha stefan laat hange joh, die kindjes hebben pret om iets kinderachtigs.. laat ze maarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef Oviedeee het volgende:
Wat is er mis met een HOUTGREEP
Anders leg je me zeker in de houtgreepquote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die banaan in jitzeee terugstoppen.
Sluit zich erbij aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof heilig in het Ik-isme
Je moet je aanpassen aan het niveau dus.. ben ik niet gewend dit lage niveau, dus moet nog ff wennen, laat me ffquote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef Ballicious het volgende:
Kansloze grappen van woldo, gelukkig lacht hij er zelf om.
Normaal is je niveau nog lager iddquote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je moet je aanpassen aan het niveau dus.. ben ik niet gewend dit lage niveau, dus moet nog ff wennen, laat me ff![]()
Ja indd.. heb dr nog wat moeite mee blijkt nuquote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je moet je aanpassen aan het niveau dus.. ben ik niet gewend dit lage niveau, dus moet nog ff wennen, laat me ff![]()
Zo'n hoog niveau zul je niet doen aan je grammatica te zien.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Graag, open jullie eigen topic maarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Blinker het volgende:
Oh wat leuk! Super lachen. Jullie zijn gewoon te kansloos! Laat ze aub maar
En jij woont in Zeeland.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zo'n hoog niveau zul je niet doen aan je grammatica te zien.
waarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Niet iedereen doet gymnastium pikquote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zo'n hoog niveau zul je niet doen aan je grammatica te zien.
quote:
Jij gaf nergens aan dat je of hoger of lager gaat maar aan je post te zien kom je van lager..quote:
Juist, jij snapt het welquote:Op maandag 23 mei 2005 12:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jij gaf nergens aan dat je of hoger of lager gaat maar aan je post te zien kom je van lager..
Leer zelf begrijpend lezen.. basisschool materiaal![]()
![]()
laat hem maar, mbo in deventer, dan krijg je datquote:
2 jaar psychologie (voor woldo en consorten (lees: psieglogie))quote:
En ben jij met Pi in de houtgreep aan het leggenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:17 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ga eten... en als ik terug kom zijn Jitzeee en Megter pleite(met hun bananen spelen)
Er is niks mis met Deventerquote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat hem maar, mbo in deventer, dan krijg je dat
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 jaar psychologie (voor woldo en consorten (lees: psieglogie))![]()
![]()
en jij wil er maar wat graag bijhorenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef Woldo het volgende:
Mja allemaal reuze grappig dit.. Beetje stoer doen op een Forum de heledag,, Mja je moet wat als je geen RL vrienden hebt he?
Vincent, Stefan.. kben off, spreek jullie fnaaf wel weer op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |