quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, ben je een heel verhaal aan het typen. Of ben je gewoon 2 zinnen aan het controleren op typfouten?
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, ben je een heel verhaal aan het typen. Of ben je gewoon 2 zinnen aan het controleren op typfouten?
groeten aan je moederquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Woldo het volgende:
Maar ik ga ff werken.. Me stage begeleider vond het wel mooi geweest, morgen kom ik misschien weer spelen kinders..
Hoper niveau = betere opleidingquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebt
Stil maar jongen, het is al goed. Het geeft niet dat je fouten maakt. Probeer in ieder geval beter te worden. En laat merken dat je je best doet.quote:
forget itquote:Op maandag 23 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoper niveau = betere opleiding
betere opleiding = Geen trailor trash worden zoals... nevermind![]()
Je bent te liefquote:Op maandag 23 mei 2005 12:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stil maar jongen, het is al goed. Het geeft niet dat je fouten maakt. Probeer in ieder geval beter te worden. En laat merken dat je je best doet.
Blijven proberen ben je vergeten balliquote:Op maandag 23 mei 2005 12:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stil maar jongen, het is al goed. Het geeft niet dat je fouten maakt. Probeer in ieder geval beter te worden. En laat merken dat je je best doet.
toedelsquote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
maar goed mensen, ik ga weeeer een poging doen wat te doen vandaag![]()
Jelle!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
maar goed mensen, ik ga weeeer een poging doen wat te doen vandaag![]()
oehoehoehoequote:Op maandag 23 mei 2005 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
♪
And it makes no difference who is right or wrong
I deserve much more than this
'Cause there's only one thing I want
♪
![]()
Ik had lunchpauze Sjaak.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daar heb je wel lang naar zitten staren.
nee was rustig hoorquote:
Hij eet ervoor hooorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik eet niet achter een computer zoals jij.
Dat hadden we niet verwachtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]je hebt het ook echt geprobeerd
hehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |