Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooienquote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
dat die mensen altijd zo rustig blijven zitten met zo'n bedrag
Inderdaad, je zou me niet meer in beeld zienquote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooien
Het nut ervan ontgaat me effequote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooien
Ik dacht ook aan scrabblescores (weer zo'n woordquote:
Ben inderdaad benieuwd naar de Awardsquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
k had een andere titel bedacht: "Hier drinken we op zn Best"
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie wegquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Mijn topic is zelfs gewist
Stom.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Mijn topic is zelfs gewist
Dat moet schrikken zijn Clau ... dat je zo diep kan zinken dat je op mijn niveau kan denkenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan scrabblescores (weer zo'n woord) toen ik het typte
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie weg
Wie deed dat?
Ja sorry, ik gebruikte mijn nieuwe knopjes hier.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie weg
Wie deed dat?
Een andere overijverige Mod of (F)A misschien?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat moet schrikken zijn Clau ... dat je zo diep kan zinken dat je op mijn niveau kan denken![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Heb ik toch mooi niet gepost in die homo hools.
Ga op onderzoek uit in de crewforaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een andere overijverige Mod of (F)A misschien?
Wil mezelf niet op tv zienquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me effemaar je hebt dan in ieder geval genoeg geld om een nieuwe te kopen.....
nouja k bedoelde meer qua dat hij jarig is vandaagquote:
ligt eraan ook waar en of je bijvoorbeeld ook t melkquotum kooptquote:Boerderij dik voor mekaar, lijkt me niet. Boerderijen zijn duur hoor.
Kan ook natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja k bedoelde meer qua dat hij jarig is vandaag
Je was toch te laat ... dus ga zitten en neem een biertjequote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga op onderzoek uit in de crewfora
Wie zit er hier in VBL te modden!![]()
Altijd goedquote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je was toch te laat ... dus ga zitten en neem een biertje
dan hebben we t mooi verdeeldquote:
Dit is belastingsvrij toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas net m'n reputatie niet waargemaakt door voor de derde achtereenvolgende maal het 5 miljoen koffertje er uit te vissen. Wel lekker om 816.000 euro ( - belastinggedoe) te winnen.
ik denk dat ze noca meeneemtquote:Op zondag 22 mei 2005 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat de laptop niet mee dit keer? Slaap lekker.
ze kan m ook gewoon ff uploadenquote:
dan ff door Photoshop halenquote:
aan mij zal het niet liggen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
er wordt minder koffie gedronken, niet te geloven
da's al jaren aan de gang, koffie is uit Thee is inquote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
er wordt minder koffie gedronken, niet te geloven
Dit land gaat echt naar de klotenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's al jaren aan de gang, koffie is uit Thee is in
volgens mij t ook zo dat er bijna meer thee dan koffie wordt gedronken
Theequote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's al jaren aan de gang, koffie is uit Thee is in
volgens mij t ook zo dat er bijna meer thee dan koffie wordt gedronken
ga is gauw je mond spoelen zegquote:Op maandag 23 mei 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
thee is heerlijk, veel lekkerder dan dat smerige koffie
zeepthee?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
heeft er eigenlijk al überhaupt iemand dat Fok!shirt besteld?
O, wat wil ik graag kampioen wordenquote:Beste Heeren 3,
Tot mijn eigen grote verbazing staan we na onze demonstratie van gister met 4 ploegen dicht bij elkaar aan de top van de ranglijst. TEZ en Ready-O staan bovenaan met 16 punten, en wij staan met Stokpaardje daar vlak achter met 15 punten.
Nu wil het geval dat TEZ volgende week Stokpaardje thuis krijgt, en daarna Diekman thuis krijgt.
Ready-O mag nog naar Diekman toe, en daarna krijgen ze Stokpaardje thuis.
Stokpaardje mag dus nog naar TEZ, en daarna naar Ready-O.
Die ploegen mogen elkaar dus, met hulp van onze Diekmanvrienden, afslachten :-).
Wij zelf moeten nog uit naar TOP, en thuis tegen Quick-O moeten we het dan afmaken.
Tegen TOP-uit wordt echter moeilijker als een enkele zou verwachten. TOP heeft namelijk van TEZ gewonnen, van Stokpaardje, van Diekman, en waarschijnlijk gister ook wel van Quick. Ze zijn dus best goed, hebben alleen van Ready-O verloren, alleen hebben nog niet echt heel veel punten gehaald, steeds 3-2 overwinningen.
Het wordt dus absoluut geen makkie. Echter, willen we kampioen worden, en dat willen we, dan moeten we winnen met 4-1 of 5-0. We moeten uit, tegen een goede ploeg, maar we willen winnen. Dus ik eis volledige toewijding zaterdag!
Mochten we in de positie komen om het af te maken tegen Quick-O thuis, dan wil ik jullie er op wijzen dat ik dan in de laatste wedstrijd 200 % inzet verwacht, dat lijnballen uitgecalled gaan worden en dat we met ons volle hart voor Ludica kampioen gaan worden. Daar wil ik geen moment aan hoeven twijfelen, daar reken ik ook op.
Mochten jullie ideeen hebben over hoe we gaan winnen van TOP, dan hoor ik het wel. Bekijk hun wedstrijden op de KNLTB-site, en enlighten me.
SNOEI!!!!
Jullie captain ....
(deze peptalk werd mede mogelijk gemaakt door onze geniale 5-0 overwinning)
quote:dat lijnballen uitgecalled gaan worden
k zal m eens gaan luisteren binnenkortquote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
Nachtmodje gaat ook maar weer eens zijn bed opzoeken.
zit weer op het werkquote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog koffie??
of zijn we allemaal te druk met werk/school/thuis
Hoi,quote:Op maandag 23 mei 2005 08:40 schreef pfaf het volgende:
Hoi!
Dankjewel.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoi,
Nog gefeliciteerd met jullie promotie
Nouquote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de finale!!
Spannuuuunnnd.
Niet voorspelbaar, die reactie.quote:
Hey, ons eigen kleine Hugo Borstje is ook wakkerquote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet voorspelbaar, die reactie.
koffie graag; heb ik wel nodig. Gisteren nacompetitie gewonnen met 1-5 heel verstandig mijn auto op de club laten staan en vanmorgen bleek er ingebroken te zijn in de autoquote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog koffie??
of zijn we allemaal te druk met werk/school/thuis
Das mooi klote.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
koffie graag; heb ik wel nodig. Gisteren nacompetitie gewonnen met 1-5 heel verstandig mijn auto op de club laten staan en vanmorgen bleek er ingebroken te zijn in de auto![]()
lekker k*t danquote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
koffie graag; heb ik wel nodig. Gisteren nacompetitie gewonnen met 1-5 heel verstandig mijn auto op de club laten staan en vanmorgen bleek er ingebroken te zijn in de auto![]()
Ik stond echt te trillen op mijn benen toen ik die teringzooi in de auto zag. Alles maar dan ook alles is overhoop gehaald. Omdat ik zaterdagnacht in de sporthal was blijven slapen had ik een tas in de kofferbak liggen met daarin o.a. oplader mobiel, oplader batterijen, mijn spijkerbroek, shirt, (vuile) onderbroek en (vuile) sokken en handdoeken, allemaal foetsie! Ook mijn tankpasje is weg maar de code was nergens bekend dat heb ik dus zo laten blokkeren. Meteen mijn werk gebeld dat ik niet kwam omdat ik eerst e.e.a. wilde uitzoeken en daar hadden ze gelukkig begrip voor. Eerst maar eens koffie drinken en dan de auto opruimen. Ze hebben een raampje geforceerd en hebben zo de boel kunnen openkrijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:47 schreef clauwheee het volgende:
Das k*t just me!
Ik zal de politie dadelijk wel bellen en ik heb 2 foto's gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef Lionheaad het volgende:
Das dus zwaar klote...
Politie al laten komen?? eventueel foto's gemaakt??
Het waren vast Bosschenarenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel wedden dat de daders gekleurd waren?
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Linda is cool!
En ontwapenende humorquote:Op maandag 23 mei 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een mooie vrouw in haar 40-er jaren. Mooie blik!
Dat soort insekten noemen we geen mensen hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 10:33 schreef pfaf het volgende:
Er zijn mensen die Joep Schreuder niet goed vinden.
*zich ook meteen aanmeldt om met Lin de koffer in te duikenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Typisch voorbeeld van een mooie vrouw in haar 40-er jaren. Mooie blik!
zwangerquote:Op maandag 23 mei 2005 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zich ook meteen aanmeldt om met Lin de koffer in te duiken
al lijkt ze wel steeds wat dikker te worden![]()
je wordt ziekquote:Op maandag 23 mei 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo.... ik heb het echt koud.... kom ik vandaag in een t-shirt op mijn stage... is het echt steenkoud .... zit hier te rillen ......
ze wordt alleen maar leukerquote:
Dat mag ik hopen van nietquote:
al jaaaaaaaaaaaren niet meerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Welke hools doen er eigenlijk nog meer examen?
Iedere dag is een examen van het levenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
quote:
Dat is heel erg jaren '90 bij mij!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Oja, welk profiel doe je? Heb nog wel wat samenvattingen liggen waar je wat aan kan hebben. De stof is namelijk voor sommige vakken bijna hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Morgen 1e examens, vandaag dan nog maar even leren
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Nou lekkere zooi just me...
Pff balen, ik mis MK gewoon vandaag. * clauwheee] vorig jaar bijna alle partijen op Roland Garros heeft gezien[/me]
Gaat dit jaar denk ik niet lukken
Het is hartstikke druk hier op het werk. Of ik ff wilde bijspringen. Nee, sorry. Volgende week moet mijn scriptie-in-concept namelijk af zijn, weet u nog? [me=clauwheee assertief is
quote:TIEN heeft al aangekondigd de wedstrijden, ook van de topclubs, verspreid uit te gaan zenden. dus niet top 3 of top 4 aan het begin van het programma.....
E&M met extra vakken IC en M&Oquote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, welk profiel doe je? Heb nog wel wat samenvattingen liggen waar je wat aan kan hebben. De stof is namelijk voor sommige vakken bijna hetzelfde als vorig jaar.
Lekker wakkerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:![]()
Stap ik zo-net de lift in, staar 15 seconden voor me uit, kijk op welke verdieping ik ben, sta ik nog stil op de begane grond. Vergeten om op knopje te drukken. Whehe.
Goed planquote:
je kwam niemand tegen toevallig ?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:![]()
Stap ik zo-net de lift in, staar 15 seconden voor me uit, kijk op welke verdieping ik ben, sta ik nog stil op de begane grond. Vergeten om op knopje te drukken. Whehe.
Ok. Moet ik ze sturen ? AK, GS (Lancashire en Ned GS), EC 1,2, M&O, NED en WISquote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
E&M met extra vakken IC en M&O
(wat een afkortingen)
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kwam niemand tegen toevallig ?
Graag! Alleen Ned GS heb ik niet meer, dat is Vietnam geworden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok. Moet ik ze sturen ? AK, GS (Lancashire en Ned GS), EC 1,2, M&O, NED en WIS
You've got gmail.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Graag! Alleen Ned GS heb ik niet meer, dat is Vietnam geworden.
Gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
You've got gmail.
Ah dat las ik te laat. Hmm Vietnam lijkt me wel leuk en boeiend, maar slecht dat ze dan dat suffeLancashire
er niet uit gooien.
Hehe. Betoog is inderdaad lekker een eind weglullen. GS vond ik maar echt sufquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gezien
Geweldig
Lancashire is echt een hel ja
Daar gaat het betoog dit jaar over.. Hopen dat het vanuit de hogere klasse geschreven moet worden dan kan je lekker arrogant doen.
Zolang ik het voetbal maar kan zien vind ik het allemaal wel bestquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Lijkt me idd een goed plan...
Volgens mij luisteren ze dan goed naar de kijkers....
Werd altijd een beetje moe van eerst de topclubs en daarna de kleintjes...
ja.. ik welquote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Bjoro het volgende:
nog meer mensen zin in een bakkie ?
*senseootje inschenkt !
Zonder te leren haal ik de normale toetsen vaak met een 6,5-7,5quote:Op maandag 23 mei 2005 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe. Betoog is inderdaad lekker een eind weglullen. GS vond ik maar echt suf
5-2 achter eerste set naar ik heb begrepen.....quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:33 schreef pfaf het volgende:
Er zijn mensen die Joep Schreuder niet goed vinden.
Biertje pakt.
quote:
wies daquote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb een interviewafspraak met het lekkerste kamerlid
...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Femke?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Ik ken alleen Wilders en Verdonk, dat weet je toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer interesseert het mannelijk SCHoon jullie
Mat Herben natuurlijk - nee, zoek hem maar op...
Gekkiequote:Op maandag 23 mei 2005 12:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ken alleen Wilders en Verdonk, dat weet je toch?
wouter bosquote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Is geen kamerlid, maar wel lekker!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
Bier?
+1 Scherp.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is geen kamerlid, maar wel lekker!
Adri Duivesteijn?quote:
Bij de formule 1 manager?quote:
1e of 2e kamer ?quote:
Misschien is SCH wel een baardenman en is het Straub...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1e of 2e kamer ?
bij de 2e ga ik toch voor Staf Depla![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal bekeken...al schiet je me lek....
Of toch van Dam?
quote:
quote:* SCH stelt tevreden vast dat hij enkele Hoolers richting politieke sites heeft gestuurd![]()
zie het al helemaal voor me.......quote:
Het wordt telefoonsex.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zie het al helemaal voor me.......
hij geeft een hand en SCH zegt...."een hele goede geile middag...."
leuk ziek worden met zo'n aircoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede middag! zo lekker gegeten....
Volgens de airco is het nu 28 graden hier... maar het lijkt wel hoe warmer we hem zetten.. hoe kouder het wordt
* appelsientje doet zijn jas weer aan
Ik word niet ziekquote:
Ga hem wel de oren van z'n hoofd afvragen over het technologiebeleid.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt telefoonsex.
Is niet mijn type trouwens, het zegt meer over de hunkerigheid van de Kamer dan van mij.
idd....je bent het alquote:Op maandag 23 mei 2005 12:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik word niet ziek![]()
Haaattsssjoeeee *snif snotter*
Examensstressquote:Op maandag 23 mei 2005 13:03 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net 1 uur aan een stuk door geleerd, nog nooit zo lang geleerd
Ik verdien een pauze
ik ga nu toch maar even naar het politie-bureau om aangifte te doen, misschien hebben ze nog iets van me teruggevonden of wordt dat later gebrachtquote:
* appelsientje Niest in het gezicht van Lionheaaadquote:
alsof het met de vrouwen een feest is voor je hormonenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wordt telefoonsex.
Is niet mijn type trouwens, het zegt meer over de hunkerigheid van de Kamer dan van mij.
Aangifte doen is sowieso goed!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga nu toch maar even naar het politie-bureau om aangifte te doen, misschien hebben ze nog iets van me teruggevonden of wordt dat later gebracht
JustOptimistisch
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:07 schreef rubbereend het volgende:
goed nieuw appelsientje, eind van de week gaan we boven de 30 graden en airco's gaan dan meestal extra hard draaien, dus dan is t waarschijnlijk bij jou 15 graden binnen
Hier is eindelijk de verwarming aangegaan. Heeft de hele winter niet gewerktquote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik neem voortaan extra kleren mee naar mijn werk... airco is het 1000x niks ...
Het is dat ik mijn sjaal niet bij me heb... anders had ik die ook nog omgedaan
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Dylan Dog het volgende:
SCH is meer van het type Alex, toch?
gewoon naar buiten heen zettenquote:
Hier een slecht advies :quote:
* lionheaad neemt nog maar een vitamine pilletjequote:Op maandag 23 mei 2005 13:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
appelsientje Niest in het gezicht van Lionheaaad
Oeps sorry![]()
Ik ben me nu vol aan het stoppen met gezond fruit...
nou dan ga ik maarquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef Bjoro het volgende:
Hier een slecht advies :
*men neemt een plastic zak
*men neemt een bindtouw
*men neemt een aantal stenen
*men stopt de kat in de zat
*voeg de stenen toe
*bind het geheel dicht met het daarvoor bestemde touw
*verplaats uzelf richting open waten (sloot/plas oid)
*laat het geheel te water
Kat miauwt nooit meer !
maar wel een ideequote:
Erg is dat he op je werkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
Eend waarschuw me de volgende keer ff... rare plaatjes
gelukkig dat iedereen die langs komt precies kan zien wat ik aan het doen ben
Is die bovenste aan het gymnastiekelen?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef rubbereend het volgende:
google biedt meerde Alex opties:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
die mogen hier niet besproken wordenquote:
idd vragen of je stembanden van een poes kan verwijderen is veel diervriendelijkerquote:
Ik dus ook..... gelukkig dat er niemand langs liep...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg is dat he op je werk
Ik klik me rot dan met die browsers
Ik ben zuigen
zoeits:quote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
Eend waarschuw me de volgende keer ff... rare plaatjes
gelukkig dat iedereen die langs komt precies kan zien wat ik aan het doen ben
ja k zag dat je er weer eentje had in NWS/POLquote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, zullen we het weer eens over mijn ban hebben![]()
dat krijg je van wijnquote:Op maandag 23 mei 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Jep, wit shirt dat standaard vage vlekken bevat na zo'n avond
alsof ie in een snoepwinkel zitquote:
Ja....quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef SCH het volgende:
Oh ja, zullen we het weer eens over mijn ban hebben![]()
een belgisch bedrijfquote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
dat gerucht ging al een hele tijd, benieuwd wie Noordzee wil hebben
quote:
Ja jaquote:
?quote:
ja ik dacht dat ie was ontslagen maar nog nietsquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Dit keer was ik wel op tijdquote:Op maandag 23 mei 2005 14:06 schreef JaWi het volgende:
Gullit weg bij Feyenoord
Uitgegeven: 23 mei 2005 13:54
Laatst gewijzigd: 23 mei 2005 13:58
AMSTERDAM - Ruud Gullit is maandag per direct ontslagen als hoofdcoach bij Feyenoord. Het Rotterdamse clubbestuur komt later op de dag met een officiële mededeling. (meer volgt)
Hebben we voor het laatst nog iets aan hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |