Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooienquote:Op zondag 22 mei 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
dat die mensen altijd zo rustig blijven zitten met zo'n bedrag
Inderdaad, je zou me niet meer in beeld zienquote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooien
Het nut ervan ontgaat me effequote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden joh...in het rond springen en mn tv kapot gooien
Ik dacht ook aan scrabblescores (weer zo'n woordquote:
Ben inderdaad benieuwd naar de Awardsquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef rubbereend het volgende:
k had een andere titel bedacht: "Hier drinken we op zn Best"
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie wegquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Mijn topic is zelfs gewist
Stom.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Mijn topic is zelfs gewist
Dat moet schrikken zijn Clau ... dat je zo diep kan zinken dat je op mijn niveau kan denkenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan scrabblescores (weer zo'n woord) toen ik het typte
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie weg
Wie deed dat?
Ja sorry, ik gebruikte mijn nieuwe knopjes hier.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wilde hem net sluiten en opeens was ie weg
Wie deed dat?
Een andere overijverige Mod of (F)A misschien?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat moet schrikken zijn Clau ... dat je zo diep kan zinken dat je op mijn niveau kan denken![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:00 schreef Suijk het volgende:
Heb ik toch mooi niet gepost in die homo hools.
Ga op onderzoek uit in de crewforaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een andere overijverige Mod of (F)A misschien?
Wil mezelf niet op tv zienquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het nut ervan ontgaat me effemaar je hebt dan in ieder geval genoeg geld om een nieuwe te kopen.....
nouja k bedoelde meer qua dat hij jarig is vandaagquote:
ligt eraan ook waar en of je bijvoorbeeld ook t melkquotum kooptquote:Boerderij dik voor mekaar, lijkt me niet. Boerderijen zijn duur hoor.
Kan ook natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja k bedoelde meer qua dat hij jarig is vandaag
Je was toch te laat ... dus ga zitten en neem een biertjequote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga op onderzoek uit in de crewfora
Wie zit er hier in VBL te modden!![]()
Altijd goedquote:Op zondag 22 mei 2005 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je was toch te laat ... dus ga zitten en neem een biertje
dan hebben we t mooi verdeeldquote:
Dit is belastingsvrij toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Helaas net m'n reputatie niet waargemaakt door voor de derde achtereenvolgende maal het 5 miljoen koffertje er uit te vissen. Wel lekker om 816.000 euro ( - belastinggedoe) te winnen.
ik denk dat ze noca meeneemtquote:Op zondag 22 mei 2005 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat de laptop niet mee dit keer? Slaap lekker.
ze kan m ook gewoon ff uploadenquote:
dan ff door Photoshop halenquote:
aan mij zal het niet liggen!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
er wordt minder koffie gedronken, niet te geloven
da's al jaren aan de gang, koffie is uit Thee is inquote:Op zondag 22 mei 2005 23:55 schreef pascalheister het volgende:
er wordt minder koffie gedronken, niet te geloven
Dit land gaat echt naar de klotenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's al jaren aan de gang, koffie is uit Thee is in
volgens mij t ook zo dat er bijna meer thee dan koffie wordt gedronken
Theequote:Op maandag 23 mei 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's al jaren aan de gang, koffie is uit Thee is in
volgens mij t ook zo dat er bijna meer thee dan koffie wordt gedronken
ga is gauw je mond spoelen zegquote:Op maandag 23 mei 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
thee is heerlijk, veel lekkerder dan dat smerige koffie
zeepthee?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
heeft er eigenlijk al überhaupt iemand dat Fok!shirt besteld?
O, wat wil ik graag kampioen wordenquote:Beste Heeren 3,
Tot mijn eigen grote verbazing staan we na onze demonstratie van gister met 4 ploegen dicht bij elkaar aan de top van de ranglijst. TEZ en Ready-O staan bovenaan met 16 punten, en wij staan met Stokpaardje daar vlak achter met 15 punten.
Nu wil het geval dat TEZ volgende week Stokpaardje thuis krijgt, en daarna Diekman thuis krijgt.
Ready-O mag nog naar Diekman toe, en daarna krijgen ze Stokpaardje thuis.
Stokpaardje mag dus nog naar TEZ, en daarna naar Ready-O.
Die ploegen mogen elkaar dus, met hulp van onze Diekmanvrienden, afslachten :-).
Wij zelf moeten nog uit naar TOP, en thuis tegen Quick-O moeten we het dan afmaken.
Tegen TOP-uit wordt echter moeilijker als een enkele zou verwachten. TOP heeft namelijk van TEZ gewonnen, van Stokpaardje, van Diekman, en waarschijnlijk gister ook wel van Quick. Ze zijn dus best goed, hebben alleen van Ready-O verloren, alleen hebben nog niet echt heel veel punten gehaald, steeds 3-2 overwinningen.
Het wordt dus absoluut geen makkie. Echter, willen we kampioen worden, en dat willen we, dan moeten we winnen met 4-1 of 5-0. We moeten uit, tegen een goede ploeg, maar we willen winnen. Dus ik eis volledige toewijding zaterdag!
Mochten we in de positie komen om het af te maken tegen Quick-O thuis, dan wil ik jullie er op wijzen dat ik dan in de laatste wedstrijd 200 % inzet verwacht, dat lijnballen uitgecalled gaan worden en dat we met ons volle hart voor Ludica kampioen gaan worden. Daar wil ik geen moment aan hoeven twijfelen, daar reken ik ook op.
Mochten jullie ideeen hebben over hoe we gaan winnen van TOP, dan hoor ik het wel. Bekijk hun wedstrijden op de KNLTB-site, en enlighten me.
SNOEI!!!!
Jullie captain ....
(deze peptalk werd mede mogelijk gemaakt door onze geniale 5-0 overwinning)
quote:dat lijnballen uitgecalled gaan worden
k zal m eens gaan luisteren binnenkortquote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:32 schreef golfer het volgende:
Nachtmodje gaat ook maar weer eens zijn bed opzoeken.
zit weer op het werkquote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog koffie??
of zijn we allemaal te druk met werk/school/thuis
Hoi,quote:Op maandag 23 mei 2005 08:40 schreef pfaf het volgende:
Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |