Ik als captain van ons tennisteam heb even mijn best gedaan met een mailtje naar mijn teamgenoten voor de laatste 2 competitieweekenden
![]()
:
quote:
Beste Heeren 3,
Tot mijn eigen grote verbazing staan we na onze demonstratie van gister met 4 ploegen dicht bij elkaar aan de top van de ranglijst. TEZ en Ready-O staan bovenaan met 16 punten, en wij staan met Stokpaardje daar vlak achter met 15 punten.
Nu wil het geval dat TEZ volgende week Stokpaardje thuis krijgt, en daarna Diekman thuis krijgt.
Ready-O mag nog naar Diekman toe, en daarna krijgen ze Stokpaardje thuis.
Stokpaardje mag dus nog naar TEZ, en daarna naar Ready-O.
Die ploegen mogen elkaar dus, met hulp van onze Diekmanvrienden, afslachten :-).
Wij zelf moeten nog uit naar TOP, en thuis tegen Quick-O moeten we het dan afmaken.
Tegen TOP-uit wordt echter moeilijker als een enkele zou verwachten. TOP heeft namelijk van TEZ gewonnen, van Stokpaardje, van Diekman, en waarschijnlijk gister ook wel van Quick. Ze zijn dus best goed, hebben alleen van Ready-O verloren, alleen hebben nog niet echt heel veel punten gehaald, steeds 3-2 overwinningen.
Het wordt dus absoluut geen makkie. Echter, willen we kampioen worden, en dat willen we, dan moeten we winnen met 4-1 of 5-0. We moeten uit, tegen een goede ploeg, maar we willen winnen. Dus ik eis volledige toewijding zaterdag!
Mochten we in de positie komen om het af te maken tegen Quick-O thuis, dan wil ik jullie er op wijzen dat ik dan in de laatste wedstrijd 200 % inzet verwacht, dat lijnballen uitgecalled gaan worden en dat we met ons volle hart voor Ludica kampioen gaan worden. Daar wil ik geen moment aan hoeven twijfelen, daar reken ik ook op.
Mochten jullie ideeen hebben over hoe we gaan winnen van TOP, dan hoor ik het wel. Bekijk hun wedstrijden op de KNLTB-site, en enlighten me.
SNOEI!!!!
Jullie captain ....
(deze peptalk werd mede mogelijk gemaakt door onze geniale 5-0 overwinning)
O, wat wil ik graag kampioen worden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!