quote:
Dat is heel erg jaren '90 bij mij!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Welke hools doen er eigenlijk nog meer examen?
Oja, welk profiel doe je? Heb nog wel wat samenvattingen liggen waar je wat aan kan hebben. De stof is namelijk voor sommige vakken bijna hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Morgen 1e examens, vandaag dan nog maar even leren
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Nou lekkere zooi just me...
Pff balen, ik mis MK gewoon vandaag. * clauwheee] vorig jaar bijna alle partijen op Roland Garros heeft gezien[/me]
Gaat dit jaar denk ik niet lukken
Het is hartstikke druk hier op het werk. Of ik ff wilde bijspringen. Nee, sorry. Volgende week moet mijn scriptie-in-concept namelijk af zijn, weet u nog? [me=clauwheee assertief is
quote:TIEN heeft al aangekondigd de wedstrijden, ook van de topclubs, verspreid uit te gaan zenden. dus niet top 3 of top 4 aan het begin van het programma.....
E&M met extra vakken IC en M&Oquote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, welk profiel doe je? Heb nog wel wat samenvattingen liggen waar je wat aan kan hebben. De stof is namelijk voor sommige vakken bijna hetzelfde als vorig jaar.
Lekker wakkerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:![]()
Stap ik zo-net de lift in, staar 15 seconden voor me uit, kijk op welke verdieping ik ben, sta ik nog stil op de begane grond. Vergeten om op knopje te drukken. Whehe.
Goed planquote:
je kwam niemand tegen toevallig ?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef pfaf het volgende:![]()
Stap ik zo-net de lift in, staar 15 seconden voor me uit, kijk op welke verdieping ik ben, sta ik nog stil op de begane grond. Vergeten om op knopje te drukken. Whehe.
Ok. Moet ik ze sturen ? AK, GS (Lancashire en Ned GS), EC 1,2, M&O, NED en WISquote:Op maandag 23 mei 2005 11:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
E&M met extra vakken IC en M&O
(wat een afkortingen)
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kwam niemand tegen toevallig ?
Graag! Alleen Ned GS heb ik niet meer, dat is Vietnam geworden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok. Moet ik ze sturen ? AK, GS (Lancashire en Ned GS), EC 1,2, M&O, NED en WIS
You've got gmail.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Graag! Alleen Ned GS heb ik niet meer, dat is Vietnam geworden.
Gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
You've got gmail.
Ah dat las ik te laat. Hmm Vietnam lijkt me wel leuk en boeiend, maar slecht dat ze dan dat suffeLancashire
er niet uit gooien.
Hehe. Betoog is inderdaad lekker een eind weglullen. GS vond ik maar echt sufquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gezien
Geweldig
Lancashire is echt een hel ja
Daar gaat het betoog dit jaar over.. Hopen dat het vanuit de hogere klasse geschreven moet worden dan kan je lekker arrogant doen.
Zolang ik het voetbal maar kan zien vind ik het allemaal wel bestquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Lijkt me idd een goed plan...
Volgens mij luisteren ze dan goed naar de kijkers....
Werd altijd een beetje moe van eerst de topclubs en daarna de kleintjes...
ja.. ik welquote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Bjoro het volgende:
nog meer mensen zin in een bakkie ?
*senseootje inschenkt !
Zonder te leren haal ik de normale toetsen vaak met een 6,5-7,5quote:Op maandag 23 mei 2005 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe. Betoog is inderdaad lekker een eind weglullen. GS vond ik maar echt suf
5-2 achter eerste set naar ik heb begrepen.....quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 10:33 schreef pfaf het volgende:
Er zijn mensen die Joep Schreuder niet goed vinden.
Biertje pakt.
quote:
wies daquote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb een interviewafspraak met het lekkerste kamerlid
...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Femke?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Ik ken alleen Wilders en Verdonk, dat weet je toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer interesseert het mannelijk SCHoon jullie
Mat Herben natuurlijk - nee, zoek hem maar op...
Gekkiequote:Op maandag 23 mei 2005 12:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ken alleen Wilders en Verdonk, dat weet je toch?
wouter bosquote:Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
Is geen kamerlid, maar wel lekker!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef JaWi het volgende:
Bier?
+1 Scherp.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is geen kamerlid, maar wel lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |