zwangerquote:Op maandag 23 mei 2005 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zich ook meteen aanmeldt om met Lin de koffer in te duiken
al lijkt ze wel steeds wat dikker te worden![]()
je wordt ziekquote:Op maandag 23 mei 2005 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo.... ik heb het echt koud.... kom ik vandaag in een t-shirt op mijn stage... is het echt steenkoud .... zit hier te rillen ......
ze wordt alleen maar leukerquote:
Dat mag ik hopen van nietquote:
al jaaaaaaaaaaaren niet meerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Welke hools doen er eigenlijk nog meer examen?
Iedere dag is een examen van het levenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
quote:
Dat is heel erg jaren '90 bij mij!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef JaWi het volgende:
Oja, welk profiel doe je? Heb nog wel wat samenvattingen liggen waar je wat aan kan hebben. De stof is namelijk voor sommige vakken bijna hetzelfde als vorig jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Morgen 1e examens, vandaag dan nog maar even leren
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Nou lekkere zooi just me...
Pff balen, ik mis MK gewoon vandaag. * clauwheee] vorig jaar bijna alle partijen op Roland Garros heeft gezien[/me]
Gaat dit jaar denk ik niet lukken
Het is hartstikke druk hier op het werk. Of ik ff wilde bijspringen. Nee, sorry. Volgende week moet mijn scriptie-in-concept namelijk af zijn, weet u nog? [me=clauwheee assertief is
quote:TIEN heeft al aangekondigd de wedstrijden, ook van de topclubs, verspreid uit te gaan zenden. dus niet top 3 of top 4 aan het begin van het programma.....
E&M met extra vakken IC en M&Oquote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, welk profiel doe je? Heb nog wel wat samenvattingen liggen waar je wat aan kan hebben. De stof is namelijk voor sommige vakken bijna hetzelfde als vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |