zit weer op het werkquote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog koffie??
of zijn we allemaal te druk met werk/school/thuis
Hoi,quote:Op maandag 23 mei 2005 08:40 schreef pfaf het volgende:
Hoi!
Dankjewel.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hoi,
Nog gefeliciteerd met jullie promotie
Nouquote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de finale!!
Spannuuuunnnd.
Niet voorspelbaar, die reactie.quote:
Hey, ons eigen kleine Hugo Borstje is ook wakkerquote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet voorspelbaar, die reactie.
koffie graag; heb ik wel nodig. Gisteren nacompetitie gewonnen met 1-5 heel verstandig mijn auto op de club laten staan en vanmorgen bleek er ingebroken te zijn in de autoquote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog koffie??
of zijn we allemaal te druk met werk/school/thuis
Das mooi klote.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
koffie graag; heb ik wel nodig. Gisteren nacompetitie gewonnen met 1-5 heel verstandig mijn auto op de club laten staan en vanmorgen bleek er ingebroken te zijn in de auto![]()
lekker k*t danquote:Op maandag 23 mei 2005 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
koffie graag; heb ik wel nodig. Gisteren nacompetitie gewonnen met 1-5 heel verstandig mijn auto op de club laten staan en vanmorgen bleek er ingebroken te zijn in de auto![]()
Ik stond echt te trillen op mijn benen toen ik die teringzooi in de auto zag. Alles maar dan ook alles is overhoop gehaald. Omdat ik zaterdagnacht in de sporthal was blijven slapen had ik een tas in de kofferbak liggen met daarin o.a. oplader mobiel, oplader batterijen, mijn spijkerbroek, shirt, (vuile) onderbroek en (vuile) sokken en handdoeken, allemaal foetsie! Ook mijn tankpasje is weg maar de code was nergens bekend dat heb ik dus zo laten blokkeren. Meteen mijn werk gebeld dat ik niet kwam omdat ik eerst e.e.a. wilde uitzoeken en daar hadden ze gelukkig begrip voor. Eerst maar eens koffie drinken en dan de auto opruimen. Ze hebben een raampje geforceerd en hebben zo de boel kunnen openkrijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:47 schreef clauwheee het volgende:
Das k*t just me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |