quote:* Hej Kees, wij zijn nu heel lang vrienden, en we kunnen elkaar toch alles vertellen?
- Ja Peter, tuurlijk zijn we vrienden. Wou je wat vertellen dan?
* Nou.... Ik ben GAY!
- Gay? Hmmm
- Draag jij Versace, Gucci of Prada?
* Nee, tuurlijk niet, hoezo??
- Heb jij een vakantiehuisje in Monte Carlo??
* Nej tuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij.
-Rij jij soms een Ferrari?
*Nej, hoe kom je daarbij?
-Ga jij in Las Vegas gokken??
*Waarom vraag je dat allemaal. Tuurlijk niet.
- Peter, Jij bent geen GAY. Jij bent gewoon een lompe HOMO!
300 reacties is normaal dachti ikquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef Andyvie het volgende:
Hoe kan dat nou? Er is een reactie meer, dan mogelijk is in het6 vorige topic?
G_E!quote:
Euhm.. okeejquote:
1. ik ben 16quote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind de TT trouwens heul erg fout. Op een versierpoging-van-een-15-jarig-jochie-manier dan.
Ah, vandaar. Zat ik toch goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
1. ik ben 16
2. ik ben hetero
3. houd je mond
![]()
Ik heb meer manga/anime-dingessen en poppetjesquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah, laat je manga/anime/dinges poppetjes eens zien aan de heaumeaux..
Die ken ik al.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Suus-chan het volgende:
Ik heb dit vragenlijstje he-le-maal over t hoofd gezien. ff invullen dan maar voor de beleefdheid (moest ook een beetje van Timmah)
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? > eh... doe maar kijken in mn feauteaubouque
quote:Heb je een vriendje? > Yep
Big surprisequote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? > manga-manga-manga
Weet je zeker dat je hier al eens hebt gelurkt?quote:Wat is je eerste indruk van ons? > Ik vind jullie liev.
Hmm.. okeej..quote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah, laat je manga/anime/dinges poppetjes eens zien aan de heaumeaux..
Ja maar dat weet ik dan weer niet. (waarom niet eik? Timmah?)quote:Op zondag 22 mei 2005 23:10 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Ik heb meer manga/anime-dingessen en poppetjes.
kattenoortjes! En GoGo!quote:
ja ik heb hier al eens gelurkt ja... en toch vind ik jullie liev, de meesten danquote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ken ik al..
[..]
.
[..]
Big surprise.
[..]
Weet je zeker dat je hier al eens hebt gelurkt?.
Omdat ik die feauteaux al ken.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:15 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ja ik heb hier al eens gelurkt ja... en toch vind ik jullie liev, de meesten danen vanwaar zo sip over mn feauteaubouque?
En die feauteau van dat Animecondinges gebeuren dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:17 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ik heb weinig feauteaux die toonbaar zijn van mij.
En kan daarbij langer duren dan de examenperiode.quote:
ohh ah medewerkerquote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Suus-chan het volgende:
Wat voor studie/werk doe je? > ik doe vwo en werk bij de AH
ik heb net een nieuw contractquote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef Weemz het volgende:
me 3
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En kan daarbij langer duren dan de examenperiode.
Haiquote:Op maandag 23 mei 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Laat... laat.... wat is tegenwoordig nog laat?
Ik kom net weer thuis kachelen!
Hai!
Surprise surprise! De verrassing is de allermooiste prijs!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
Wat een verrassing zo opeens!! Hoe is het met jou??
Magiersdraak!quote:
Neee joh, eerst komt vlg week maandag de inspectie van mijn kamer en dan moet ik eerst aftrekken (het behang), dan dat andere opknappen en dan kan ik intrekken!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef xman het volgende:
[..]
Surprise surprise! De verrassing is de allermooiste prijs!![]()
Jah goedd en jij? Al helemaal ingetrokken of nog nie?
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
Ik vind mannen met een accent toch zo sexie. Ken een brabo die echt zo'n zachte g heeft. Echt een gjeee!
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee joh, eerst komt vlg week maandag de inspectie van mijn kamer en dan moet ik eerst aftrekken (het behang), dan dat andere opknappen en dan kan ik intrekken!
En ik![]()
verrassingen, als ze leuk zijn
Met mij gaat'ie ook goed, dankjewel! Zit wel alleen in D. nu, met een kat die jankt als hij in de garage zit (bij z'n voer enzo) en knorrend continu kopjes geeft en aandacht vraagt als hij bij mij is, dus ik zit met een dilemmawant het wordt een beetje irritant. Naja en vanavond bij een vriendin geweest en vanmorgen bij een experimentele kerkdienst, georganiseerd door Moslims en Christenen, om elkaar beter te leren begrijpen en meer van elkaar te leren. Heel interessant en grandioos dat ze dat hier in D. hebben gedaan (want als je qua uiterlijk en/of geloofsovertuiging afwijkt word je door sommigen met een schuin oog aangekeken, soms tot het bizarre toe heb ik zelf 'mogen' ervaren toen ik nog bij het tankstation werkte).
Maargoed, na het vlg weekend krijg ik de sleutels van mijn nieuwe pand en kan het echte werk beginnen! Nu alvast wat dingen van de muur halen enz. En morgen nog ff hier blijven omdat de schade aan de auto wordt berekend. Dus dan maar weer een dagje chillen in de tuin...
Ofcourse Darlin'...wat dacht je anders? Zou morgen maar extra gaan chillen!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben trouwens wel flink de lul: verhuizen, twee keer opknappen, verjaardag en tentamenweken vallen allemaal inm een periode...
Ja, we maken snel ff een afspraak om de inrichting te bespreken en om naar Ikea te gaan. Mijn mammies vlg auto heeft een trekhaak, dat komt goed uit qua Boedelbak! Ja, ff naar Ikea hoop ik voor wat andere spullen en er echt een 'volwassen' woonruimte van maken! Pappie klust gelukkig gezellig mee, verhuizen moet nog even definitief worden kortgesloten (en ik kan het niet verdragen als ik die oude man van 57 zie zwoegen), dus dankjewel!!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:44 schreef xman het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Dus binnenkort gaaan w je samen intrekken! Als je hulp nodig hebt met inrichten en opknappen van je huis dan moet je me maar niet bellen hoor!![]()
Wel als je hulp nodig hebt met verhuizen.![]()
Oh Sweety, ik moet morgen met de buurtbus thuis zien te komen van de garage...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef xman het volgende:
[..]
Ofcourse Darlin'...wat dacht je anders? Zou morgen maar extra gaan chillen!
Ja, die brabo's zijn zo sexyquote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
Ik vind mannen met een accent toch zo sexie. Ken een brabo die echt zo'n zachte g heeft. Echt een gjeee!
Nou ik woon op 4 hoog zonder lift, dus dat tillen is wel een succes. Alleen dat doe ik nooit meer!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, we maken snel ff een afspraak om de inrichting te bespreken en om naar Ikea te gaan. Mijn mammies vlg auto heeft een trekhaak, dat komt goed uit qua Boedelbak! Ja, ff naar Ikea hoop ik voor wat andere spullen en er echt een 'volwassen' woonruimte van maken! Pappie klust gelukkig gezellig mee, verhuizen moet nog even definitief worden kortgesloten (en ik kan het niet verdragen als ik die oude man van 57 zie zwoegen), dus dankjewel!!Gaat heel gezellig worden dan haha, ben je goed in tillen en bedenken van goede meubelposities?
![]()
Hahaha aaww... dan ben je echt kapot na een verhuizing!!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik woon op 4 hoog zonder lift, dus dat tillen is wel een succes. Alleen dat doe ik nooit meer!![]()
Maar ons jouw klus zal wat makkelijker zijn toch?
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
niks.quote:
Mjahquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Bij die gevangenis-open-dag waren ook twee Limburgse jongetjes van 15, en neeeeeee niet seksueel bedoeld, maar gewoon zooo![]()
hoe ze vragen stelden!!
![]()
Maarja, dat heb ik al uitgebreid verteld geloof ik
Ja sprak laatst ook een gozer uit Maastricht. En hij kwam geloof ik wel uit belgie. Maar hij was zo welbespraakt en awel zoals ik nu praat jaah errugge attent enne charmant jawel.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Bij die gevangenis-open-dag waren ook twee Limburgse jongetjes van 15, en neeeeeee niet seksueel bedoeld, maar gewoon zooo![]()
hoe ze vragen stelden!!
![]()
Maarja, dat heb ik al uitgebreid verteld geloof ik
Jaquote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef xman het volgende:
[..]
Ja sprak laatst ook een gozer uit Maastricht. En hij kwam geloof ik wel uit belgie. Maar hij was zo welbespraakt en awel zoals ik nu praat jaah errugge attent enne charmant jawel.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jadan voel ik me zo halloooooooo heeeeee coooooolaaaaaaa jaaaaaaa
Maarja, schijnt mee te vallen, vaak geloven mensen niet eens dat ik uit de achterhoek komNaja, is toch duidelijk te horen volgens mij... Maarja, ben er zelf meer mee bezig dan anderen denk ik
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz het is wel weer waxxer-en-de-smileys he?
Hahaha aawwwquote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef xman het volgende:
[..]!
Heb er niet veel van gemerkt bij jou hoor!
Mensen zeggen weleens dat ik een Amsterdams accent heb, maar dat vind ik ook wel meevallen. Nouja hangt er natuurlijk vanaf wie je gezelschap is. Als het allemaal rasamsterdammers zijn, ja dan ga je natuurlijk extra zo praten.
Maar ik had het dus met een vriend over die steward is bij de KLM dat ik ook wilde gaan solliciteren. Hij vertelde mij dat ik toch eerst aan mijn accent moest gaan werken.
Ik vind dat ik geen accent heb, maar hier in U. zeiden ze meteen dat ik een brabo benquote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef xman het volgende:
[..]!
Heb er niet veel van gemerkt bij jou hoor!
Mensen zeggen weleens dat ik een Amsterdams accent heb, maar dat vind ik ook wel meevallen. Nouja hangt er natuurlijk vanaf wie je gezelschap is. Als het allemaal rasamsterdammers zijn, ja dan ga je natuurlijk extra zo praten.
Maar ik had het dus met een vriend over die steward is bij de KLM dat ik ook wilde gaan solliciteren. Hij vertelde mij dat ik toch eerst aan mijn accent moest gaan werken.
Naja!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha aawww
Ik hoor het je zeggen door de mic: "Jaaaa man dames en heren, we stijge soow op en we dale daaro in Las Palmas om te bakke, koffie thee en fris is gratis, al het andere om te zuipe kost je doekoe's. Fijne reis en voor vrage zitte we gewoon hiero achter dit gordijn."
quote:
"Hold the line..dum dum dum dummm..Love isn't always on time...dum dum dum dummn!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de hele tijd "hold the line" van Toto in mijn hoofdmaar waarom is mij een raadsel
Ja dankzij jou zit het nou ook in m'n hoofd!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb het nr maar gedwonload, misschien helpt dat
Jaaaa goed zo!!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:32 schreef xman het volgende:
[..]
"Hold the line..dum dum dum dummm..Love isn't always on time...dum dum dum dummn!
Of moet ik het anders zingen?
Hoooold theeeee liiiiiiiineeeeeee!
Haha dat zou hier goed van pas komen, ik word zo actief van dat Hold the Line...quote:Op maandag 23 mei 2005 01:34 schreef xman het volgende:
[..]
Ja dankzij jou zit het nou ook in m'n hoofd!
Over jaren 80 liedjes gesproken. Lady in Red wil ook weleens zomaar opkomen in m'n hoofd.
Goed idee! Trusten!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet nu wel echt heel ernstig gaan slapen, over 5,5 uur alweer opstaan.... *zucht* Naja, we maken het beste van de maandag he!
Slaap lekker!!!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik gaaaaaaa zooooooo slaaaaaaapun want morgun moet ik weeeeeeer vroeg op
Het is hier ook veel te gezellig!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:45 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
OK nou nog één laatste biertje dan! Die Zwollenaren weten ook helemaal niet van ophouden!![]()
GOOOOEEEEIEMORGENquote:
Ik heb 3 redbull en 1 koffie op.quote:Op maandag 23 mei 2005 07:13 schreef petre86 het volgende:
goeiemorgentijd om het bed in te kruipen..
ik heb gok ik zo'n drie-en-een-half-duizend worsten in 6 stukken gesneden vannacht.. (met de haqnd ja!)
denk eens aan mij als je je tanden zet in een stuk kookworst van de albertheijn
quote:Op maandag 23 mei 2005 07:13 schreef petre86 het volgende:
goeiemorgentijd om het bed in te kruipen..
ik heb gok ik zo'n drie-en-een-half-duizend worsten in 6 stukken gesneden vannacht.. (met de haqnd ja!)
denk eens aan mij als je je tanden zet in een stuk kookworst van de albertheijn
creno ook alquote:Op maandag 23 mei 2005 07:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ruk geslapen vannacht [afbeelding]
Het is allemaal nep en gespeeld hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 10:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*ik heb net serieus gehuild @ Desperate Housewives*
Wacht tot je 1 bepaalde scene ziet...dan krijg jij ook kriebels!quote:
Hoo hoo, misschien ben ik wel een emotieloze zuurpruimquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wacht tot je 1 bepaalde scene ziet...dan krijg jij ook kriebels!
Oh nou..ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, misschien ben ik wel een emotieloze zuurpruimVolgens Wiz heb ik moeite met realiteitszin (er is immers een pa-gi-na's lang rapport omtrent mijn Fok-gedrag geschreven), maar dat is absoluut niet het geval
Ik ben dan ook rijp voor een gesticht, waarom denk je anders dat ik hier praktisch hele dagen van alles loop te verkondigen... De enige keren dat ik niet Fok, zijn de treinreizen en als ik werk.quote:
Tijd dat jij net als elk normaal mens dus een MMORPG gaat kopen en je niet bestaande leven daarin investeerd.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook rijp voor een gesticht, waarom denk je anders dat ik hier praktisch hele dagen van alles loop te verkondigen... De enige keren dat ik niet Fok, zijn de treinreizen en als ik werk.
Zoiets jaquote:Op maandag 23 mei 2005 11:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tijd dat jij net als elk normaal mens dus een MMORPG gaat kopen en je niet bestaande leven daarin investeerd.
Nou, ik heb al een flink sociaal leven opgebouwd in The Simsquote:Op maandag 23 mei 2005 11:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tijd dat jij net als elk normaal mens dus een MMORPG gaat kopen en je niet bestaande leven daarin investeerd.
De Sims is nep....MMORPG's daarin tegen....zijn echt!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een flink sociaal leven opgebouwd in The SimsAnders krijg ik het wel ERG druk...
Kommansjnadda?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een flink sociaal leven opgebouwd in The SimsAnders krijg ik het wel ERG druk...
Prince of persiaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
massive multiplayer online role playing game ofzo
Bingoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
massive multiplayer online role playing game ofzo
Ow, dus dan kan ik tien jaar van mijn leven overdoenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn been doet zeeren ik heb geen idee waardoor dat gekomen is
Hmmz..... Ah joh, gewoon doen, zorgen zijn voor morgen!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef woutabest het volgende:
bij onze heer?
je weet ook niet wat ik allemaal heb gedaan, ik denk dat ik het wel een goede deal vind.
op van die blikjes lopen met touwtjes.. soort stelte maar dan kleinerquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
op van die blikjes lopen met touwtjes.. soort stelte maar dan kleiner![]()
![]()
Ach....dat moet je vooral niet te serieus nemen...het spel type heet gewoon zo. RPG = Role Playing Game = een spelsoort waarbij je veel moet puzzelen, opdrachtjes doen, meestal grote werelden en vaak een iets intelligenter verhaal dan de gemiddelde "shooter" Ik persoonlijk doe niet aan het role playing...veels te ingewikkeld....ik doe gewoon de opdrachtjes op de meest efficiente manier...en noem, je lul als ik denk dat je zo bent.quote:
ik 6x, 2 keer wegens het in de fik steken van het haar van leraren, 3 keer omdat ik iemand iets moest terugbetalen en 1 keer omdat ik niks meer deed.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmz..... Ah joh, gewoon doen, zorgen zijn voor morgen!Ik ben nog nooit eens ff flink van school getrapt, is dat wat?
Je n'ai pas d'argentquote:Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Prego het volgende:
on chante la ballade la ballade des gens heureux
Ow dat klinkt best leuk en begrijpelijk als iemand een weekje de tijd neemt om het mij verder uit te leggen!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach....dat moet je vooral niet te serieus nemen...het spel type heet gewoon zo. RPG = Role Playing Game = een spelsoort waarbij je veel moet puzzelen, opdrachtjes doen, meestal grote werelden en vaak een iets intelligenter verhaal dan de gemiddelde "shooter" Ik persoonlijk doe niet aan het role playing...veels te ingewikkeld....ik doe gewoon de opdrachtjes op de meest efficiente manier...en noem, je lul als ik denk dat je zo bent.
En tja...het Massive Multiplayer Online gedeelte houd in dat je de helft van de tijd het hebt over "real life dingen" zoals huizen, shoppen, je kapsel, welke film goed is, welke niet, wie een bitch is en wie niet.....net het [HOMO]-topic dus.....maar dan met een spelletje.
Zes keer!!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik 6x, 2 keer wegens het in de fik steken van het haar van leraren, 3 keer omdat ik iemand iets moest terugbetalen en 1 keer omdat ik niks meer deed.
Ook moet ik nog naar onderwijs voor volgend jaar zoeken.
Wanneer spreken we af?
Awwwww Waxxer toch!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je n'ai pas d'argent
Mais non je n'ai pas d'argent
Ne pas de pain au tableau
N'est ce pas une morceau de gateau
Je n'ai pas d'argent
Ma vie de manger c'est passer en passent
Bij mij denkt ook iedereen dat ik een heilig boontje ben, bij iedere nieuwe school neem ik andere identiteit aan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zes keer!!
Ik nooit.... Maar je bent me er nogal een zie ik....
Ik interviewde laatst een ex-leraar van mij voor de krant. Of het waren er twee. De ene heel geinteresseerd over mijn studie enz. en toen zegt de ander opeens: "Goh, haha, wie had dat nou gedacht vroeger dat jij je ooit nog zou vinden in een beroepsopleiding!"
Wat een domme stelling!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
stelling: domme mensen zijn gelukkiger..
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef xman het volgende:
[..]
Awwwww Waxxer toch!
Ga vanavond gewoon langs je ouders man! Je moet wel gewoon kunnen eten hoor!
quote:
stufi.. echt ik haaaat die afkortingquote:Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Stufi he, vandaag of morgen!
Mijn ouders zitten nu in Zwitserland
Er is vast wel wat in huis, nog even goed zoeken.... en anders wel ergens geld haha! Collegegeld was weer afgeboekt, dat maakt deze maand weer dramatisch... Ik vraag me echt af hoe minima nog kunnen studeren tegenwoordig. Alles is zoooo duur geworden!!
Nou ja, ik kan ook met een sixpack bier naast me op de bank hangen en onderuitgezakt naar een teleshop-zender kijken terwijl ik een uitkering trekquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
stelling: domme mensen zijn gelukkiger..
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
Bij mij denkt ook iedereen dat ik een heilig boontje ben, bij iedere nieuwe school neem ik andere identiteit aan.
Bij mij zei op de basisschool een RTjuf dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik de MAVO zou halen
Okquote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
stufi.. echt ik haaaat die afkorting![]()
/moppersmurf
Nouja morgen ff voor een maand boodschappen doen bij de Aldi/LIdl met die auto van je! Het werkt echt!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Stufi he, vandaag of morgen!
Mijn ouders zitten nu in Zwitserland
Er is vast wel wat in huis, nog even goed zoeken.... en anders wel ergens geld haha! Collegegeld was weer afgeboekt, dat maakt deze maand weer dramatisch... Ik vraag me echt af hoe minima nog kunnen studeren tegenwoordig. Alles is zoooo duur geworden!!
Forrest Gump!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
nee maar ik had net een klant die wat minder begaafd was maar toch heel gelukkig
Als je minder goed nadenkt over zaken kan je je er ook niet zo druk om makendus ben je gelukkiger
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn collega's vinden dat ik soms een keiharde opmerking maak en dan vervolgens zo lief kijk dat ze niet boos op me kunnen zijn
floepte er daarnet uit: "met je dikke reet, op de powerplate". Sommigen vatten dat verkeerd op
Ja hahaha dat was echt een goede tip!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:55 schreef xman het volgende:
[..]
Nouja morgen ff voor een maand boodschappen doen bij de Aldi/LIdl met die auto van je! Het werkt echt!![]()
Ja echt waar Wax! Serieus! Dat IS gewoon je HOOGSTE prioriteit.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja hahaha dat was echt een goede tip!!!Ik ga het doen ook!!!
![]()
hoiquote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDEDOMME>.ik draai dat mens dr nek nog eens om!
"Waxxer balie negentien. Waxxer balie negentien."quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moest weer wat omroepen dat is zoooo erg.. et schalt door het gebouw heen
Wie is het vandaag dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDEDOMME>.ik draai dat mens dr nek nog eens om!
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef xman het volgende:
[..]
Ja echt waar Wax! Serieus! Dat IS gewoon je HOOGSTE prioriteit.
Prioriteit 1: Je eten en drinken. -> Koop gewoon achterlijk veel in. Voor 80-100 euro kom je al heel ver. Dat is het belangrijkst, want je moet immers leven.
Prioriteit 2: Huur, gas en licht.
Priorieit 3: De rest.
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
waxx waarom zijn jij posts altijd zo Lang?
Vand = extreem idd, ik = alleen thuis = verveeld = stil = fok = mn 1ige comm.bron.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
waxx waarom zijn jij posts altijd zo Lang?
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vand = extreem idd, ik = alleen thuis = verveeld = stil = fok = mn 1ige comm.bron.
ik maar denken dat dat ook de bedoeling isquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moest weer wat omroepen dat is zoooo erg.. et schalt door het gebouw heen
ik riep om dat de koffie klaar wasquote:Op maandag 23 mei 2005 15:25 schreef Prego het volgende:
[..]
ik maar denken dat dat ook de bedoeling is
gelukkig heb ik daar nog geen last van normaal gesproken al wel!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
als het aan mij ligt gaat het nu heel hard regenen en is het weer stralend weer nét als ik mijn fiets op stap, dan heb ik geen last van hooikoorts
ga je ff op bed liggen rustenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef creno het volgende:
mun ogen willen af en toe dicht
Pfffft...eten en drinken is zwaar overschat...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef xman het volgende:
[..]
Ja echt waar Wax! Serieus! Dat IS gewoon je HOOGSTE prioriteit.
Prioriteit 1: Je eten en drinken. -> Koop gewoon achterlijk veel in. Voor 80-100 euro kom je al heel ver. Dat is het belangrijkst, want je moet immers leven.
Prioriteit 2: Huur, gas en licht.
Priorieit 3: De rest.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben dood
2 jongetjes schoten met pistolen op me van achter het raamze zijn oorlogje aan het spelen
ik ga naar MBO volgend jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]En je zit nu op de Havo! Wil je dat wel in de godesnaam halen dan, ook al zijn alle ouders, docenten en hulpverleners slecht en onkundig en weten ze niet hoe je in elkaar steekt?
![]()
nee jij wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef Andyvie het volgende:
Hoi,
Is iemand toevallig Queer as Folk aan het downloaden?
welke afleveringen?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef Andyvie het volgende:
Hoi,
Is iemand toevallig Queer as Folk aan het downloaden?
ik had de vorige seizoenen via kazaa of bittorrent.. maar die nieuwe serie .. die dl ik pas als ik door de 1e 4 heen benquote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Andyvie het volgende:
Nou de eerste 2 afleveringen van het 5e seizoen. Die zijn gisteren
uitgekomen, maar ik kan ze nergens vinden en als ik ze vind, dan doen
ze het niet [afbeelding]
* Andyvie]
Andyvie is niet zo'n held in het downloaden van dingen. Zolang als ik
weet waar ik iets kan vinden is het prima, maar nu niet meer [afbeelding
kutzooi.. ik moet de hond uitlaten..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik vandaag al kut geschreven in dit topic?
Nee hé?
Ok, wat een t dag .
Niet! Het is juist een fantastische dag!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik vandaag al kut geschreven in dit topic?
Nee hé?
Ok, wat een kut dag .
waxxer heeft dus lekker zitten schijtenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef Waxxer het volgende:
Stel he, als je ergens naartoe gaat of je begint aan een activiteit, behoor je dat dan ook te melden in dit topic?
Niks mis met bezopen hetero's die willen zoenen.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef keizerpinguin het volgende:
halllooooooooo![]()
mmmm gister op stap was heel gezellig hahaha!!
vraag me alleen toch af waarom hetero mannen die zat zijn altijd met homo's willen zoenen of in eider geval met een man?!! snap die kik niet echt?!![]()
Ik ga ook niet zoenen met vrouwen als ik zat ben?!![]()
ik ken iemand noem geen naam (wc)die doet dat wel eens
80 euro? Da's net genoeg voor een midweeks boodschapje.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef xman het volgende:
Prioriteit 1: Je eten en drinken. -> Koop gewoon achterlijk veel in. Voor 80-100 euro kom je al heel ver.
Als ik zat ben, dan wil ik niet eens zoenen met homo's.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niks mis met bezopen hetero's die willen zoenen..
Dorkne zoenen met hetero's is okquote:Op maandag 23 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik zat ben, dan wil ik niet eens zoenen met homo's..
.
Hou op, ik ben nogal visueel ingesteld en zie zoiets meteen voor me.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dorkne zoenen met hetero's is ok.
.
Jij hebt nog nooit met een Hetero Meneer gezoend?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou op, ik ben nogal visueel ingesteld en zie zoiets meteen voor me..
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo'n grote enge voetballiefhebber met harige tenen en gele plekken onder z'n oksels die met een beer-breath hijgend en steunend op je af komt om je als een hondsdolle labrador om ver te kwijlen..
Dat hangt er vanaf.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef woutabest het volgende:
damn, dit topic begint hetero-onvriendelijke vormen aan nemen.
ik zoen niet met medejongens, of ik nou wat opheb of niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf.. Ben jij zo'n dronkenzoenhetero? Enzo ja, voldoe jij aan het hierboven beschreven profiel?
. Foto?
Niet veel te vertellen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou vertel dan Beavke. Deel uw heterozoenervaringen met ons. Vertel, vertel, vertel..
het is niet voor niks een homo forum... en hetero's zijn ook niet altijd vriendelijk tegen homo's hoor!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef woutabest het volgende:
damn, dit topic begint hetero-onvriendelijke vormen aan nemen.
welke: ik haat je ?!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom zit er opeens een liedje van Birgitte Kaandorp in m'n hoofd?
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges.quote:
heeeeeeey hallo! alles goed? geweldig om je te zien meid! en koeliewoeliejoelie.. wat een bolle wangetjesquote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges. [afbeelding].
Dat betekent dat je een of meerdere plaatsen gestegen bent.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Fok!Totals - De Stand #29
Weet iemand van jullie toevallig wat het betekent als je naam vet en onderlijnd is enzo?.
Ik bedoelde eik dat ie zo enthousiast aan het zwaaien was en alles.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeeeeeey hallo! alles goed? geweldig om je te zien meid! en koeliewoeliejoelie.. wat een bolle wangetjeszo goed?
ik ben zo enthousiast!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges..
na aper!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeeeeeey hallo! alles goed? geweldig om je te zien meid! en koeliewoeliejoelie.. wat een bolle wangetjeszo goed?
ummmmm je buurman, je vriend, je moeder, je zus, je broer, je hond?!! ummm i give up?!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Timmah het volgende:
3 keer raden wie er zeker weet dat ie voor Frans geslaagd is?.
SJP?!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Timmah het volgende:
3 keer raden wie er zeker weet dat ie voor Frans geslaagd is?.
Ik geloof dat dat maar net aan voldoende was.quote:
Jij roddelheaumeau jij!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat maar net aan voldoende was..
Niet praktiserend roddelheaumeau.. dank u.quote:
Kweetnie.. maar tis heel schattig iig.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Kijk ik zo stoer? Kijk ik zo stoer?.
Het is meer stoer kijken naar in hoekjes verstopte Enge Mannen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Of is dit meer "G_E kijkt angstig over zijn schouder om te zien of er geen Enge Mannen zich in een hoekje hebben verstopt"..
eerder verdrietig of chagerijnig stoer mmm nou neequote:Op maandag 23 mei 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Nou. Stoer kijken is moeilijk dan je denkt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is meer stoer kijken naar in hoekjes verstopte Enge Mannen.
As if.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:14 schreef Cybart het volgende:
althans.....dat vind ie zelf dan......
Woord omhoog negerquote:
Ik sta hogerquote:Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
184. (185) beaverhausen 21639 ( + 94 )
je kijkt ermmmmmm......... verbaasdquote:Op maandag 23 mei 2005 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Helemaal mee eens dus dat is makkelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef Cybart het volgende:
Als het aan mij ligt wordt het:
Racoon, Feeder, QOTSA, Jamie Cullum, Keane, Lenny Krabitz, REM
Ik haal jou ook nog wel in.quote:
jaren al op dit forum en ik zit nog zo laag. best slecht eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
Overzichtje:
34. (34) Jerruh 45214 ( + 21 )
67. (67) MUUS 37018
80. (80) DennisMoore 35062 ( + 2 )
138. (138) Vlarp 26002 ( + 17 )
152. (150) Cybart 24658 ( + 4 )
194. (194) Waxxer 20750 ( + 16 )
365. (372) Dark_Killah 14365 ( + 202 )
427. (426) Gerdo 12926
431. (431) Ang3l 12767 ( + 3 )
456. (457) wizarddragon 12189 ( + 9 )
471. (472) Great_Expectations 11836 ( + 18 )
539. (539) Andyvie 10717 ( + 17 )
627. (627) petre86 9417 ( + 10 )
703. (702) xman 8193 ( + 2 )
770. (766) Markie-Mark 7594
798. (798) XMN8R 7329 ( + 2 )
815. (815) Cazman 7171 ( + 4 )
930. (930) Kugari-Ken 6279 ( + 1 )
989. (988) ajuu 5911
1087. Sunjammer 5337
1124. CrazyDutchPunk 5168
1536. Timmah 3582
1953. creno 2732
2097. wonderer 2506
2167. Prego 2381
2173. Blubberzwijn 2376
2195. Semisane 2354
2723. Ryan_R 1739
3061. Weemz 1489
3295. Nuvole 1326
4696. keizerpinguin 792
* Cazman loves strakke zwembroeken + pakjes.quote:
Heb je verder geen leven ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet echt serieus weer gaan bewegen..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
* Cazman loves strakke zwembroeken + pakjes.
mits er natuurlijk een man met een aardig goed lichaam inzit en geen buik erover heeft flubberen
Hmmz? Wasda?quote:
In onze strakke duikpakjes, wielrenbroekjes en speedo'squote:Op maandag 23 mei 2005 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Staan we daar met z'n allen op het station...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |