quote:* Hej Kees, wij zijn nu heel lang vrienden, en we kunnen elkaar toch alles vertellen?
- Ja Peter, tuurlijk zijn we vrienden. Wou je wat vertellen dan?
* Nou.... Ik ben GAY!
- Gay? Hmmm
- Draag jij Versace, Gucci of Prada?
* Nee, tuurlijk niet, hoezo??
- Heb jij een vakantiehuisje in Monte Carlo??
* Nej tuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij.
-Rij jij soms een Ferrari?
*Nej, hoe kom je daarbij?
-Ga jij in Las Vegas gokken??
*Waarom vraag je dat allemaal. Tuurlijk niet.
- Peter, Jij bent geen GAY. Jij bent gewoon een lompe HOMO!
300 reacties is normaal dachti ikquote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef Andyvie het volgende:
Hoe kan dat nou? Er is een reactie meer, dan mogelijk is in het6 vorige topic?
G_E!quote:
Euhm.. okeejquote:
1. ik ben 16quote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind de TT trouwens heul erg fout. Op een versierpoging-van-een-15-jarig-jochie-manier dan.
Ah, vandaar. Zat ik toch goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
1. ik ben 16
2. ik ben hetero
3. houd je mond
![]()
Ik heb meer manga/anime-dingessen en poppetjesquote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah, laat je manga/anime/dinges poppetjes eens zien aan de heaumeaux..
Die ken ik al.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Suus-chan het volgende:
Ik heb dit vragenlijstje he-le-maal over t hoofd gezien. ff invullen dan maar voor de beleefdheid (moest ook een beetje van Timmah)
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? > eh... doe maar kijken in mn feauteaubouque
quote:Heb je een vriendje? > Yep
Big surprisequote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? > manga-manga-manga
Weet je zeker dat je hier al eens hebt gelurkt?quote:Wat is je eerste indruk van ons? > Ik vind jullie liev.
Hmm.. okeej..quote:Op zondag 22 mei 2005 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
Timmah, laat je manga/anime/dinges poppetjes eens zien aan de heaumeaux..
Ja maar dat weet ik dan weer niet. (waarom niet eik? Timmah?)quote:Op zondag 22 mei 2005 23:10 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Ik heb meer manga/anime-dingessen en poppetjes.
kattenoortjes! En GoGo!quote:
ja ik heb hier al eens gelurkt ja... en toch vind ik jullie liev, de meesten danquote:Op zondag 22 mei 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die ken ik al..
[..]
.
[..]
Big surprise.
[..]
Weet je zeker dat je hier al eens hebt gelurkt?.
Omdat ik die feauteaux al ken.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:15 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ja ik heb hier al eens gelurkt ja... en toch vind ik jullie liev, de meesten danen vanwaar zo sip over mn feauteaubouque?
En die feauteau van dat Animecondinges gebeuren dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:17 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ik heb weinig feauteaux die toonbaar zijn van mij.
En kan daarbij langer duren dan de examenperiode.quote:
ohh ah medewerkerquote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Suus-chan het volgende:
Wat voor studie/werk doe je? > ik doe vwo en werk bij de AH
ik heb net een nieuw contractquote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef Weemz het volgende:
me 3
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En kan daarbij langer duren dan de examenperiode.
Haiquote:Op maandag 23 mei 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Laat... laat.... wat is tegenwoordig nog laat?
Ik kom net weer thuis kachelen!
Hai!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |