abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27262121
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:27 schreef xman het volgende:

[..]

Hai
Hai!

Wat een verrassing zo opeens!! Hoe is het met jou??
pi_27262152
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hai!

Wat een verrassing zo opeens!! Hoe is het met jou??
Surprise surprise! De verrassing is de allermooiste prijs!

Jah goedd en jij? Al helemaal ingetrokken of nog nie?
pi_27262156
ff checken hier
pi_27262205
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
ff checken hier
Magiersdraak!

Sinds je in Amsterdam bent komen wonen zie ik je minder dan toen je nog in Braboland zat!
pi_27262221
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef wizarddragon het volgende:
ff checken hier
Hey jochie
Nothing is what it seems
pi_27262273
Ik vind mannen met een accent toch zo sexie. Ken een brabo die echt zo'n zachte g heeft. Echt een gjeee!
pi_27262288
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef xman het volgende:

[..]

Surprise surprise! De verrassing is de allermooiste prijs!

Jah goedd en jij? Al helemaal ingetrokken of nog nie?
Neee joh, eerst komt vlg week maandag de inspectie van mijn kamer en dan moet ik eerst aftrekken (het behang), dan dat andere opknappen en dan kan ik intrekken!

En ik verrassingen, als ze leuk zijn

Met mij gaat'ie ook goed, dankjewel! Zit wel alleen in D. nu, met een kat die jankt als hij in de garage zit (bij z'n voer enzo) en knorrend continu kopjes geeft en aandacht vraagt als hij bij mij is, dus ik zit met een dilemma want het wordt een beetje irritant. Naja en vanavond bij een vriendin geweest en vanmorgen bij een experimentele kerkdienst, georganiseerd door Moslims en Christenen, om elkaar beter te leren begrijpen en meer van elkaar te leren. Heel interessant en grandioos dat ze dat hier in D. hebben gedaan (want als je qua uiterlijk en/of geloofsovertuiging afwijkt word je door sommigen met een schuin oog aangekeken, soms tot het bizarre toe heb ik zelf 'mogen' ervaren toen ik nog bij het tankstation werkte).

Maargoed, na het vlg weekend krijg ik de sleutels van mijn nieuwe pand en kan het echte werk beginnen! Nu alvast wat dingen van de muur halen enz. En morgen nog ff hier blijven omdat de schade aan de auto wordt berekend. Dus dan maar weer een dagje chillen in de tuin...
pi_27262341
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
Ik vind mannen met een accent toch zo sexie. Ken een brabo die echt zo'n zachte g heeft. Echt een gjeee!
Nou, niet alle accenten lijkt mij toch? Twentse en Achterhoekse accenten winden mij niet echt op Maarja, als ik met iemand uit een heeeeeeelll andere regio praat dan hoor ik het weer bij mezelf
pi_27262374
Ik ben trouwens wel flink de lul: verhuizen, twee keer opknappen, verjaardag en tentamenweken vallen allemaal inm een periode...
pi_27262409
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Neee joh, eerst komt vlg week maandag de inspectie van mijn kamer en dan moet ik eerst aftrekken (het behang), dan dat andere opknappen en dan kan ik intrekken!

En ik verrassingen, als ze leuk zijn

Met mij gaat'ie ook goed, dankjewel! Zit wel alleen in D. nu, met een kat die jankt als hij in de garage zit (bij z'n voer enzo) en knorrend continu kopjes geeft en aandacht vraagt als hij bij mij is, dus ik zit met een dilemma want het wordt een beetje irritant. Naja en vanavond bij een vriendin geweest en vanmorgen bij een experimentele kerkdienst, georganiseerd door Moslims en Christenen, om elkaar beter te leren begrijpen en meer van elkaar te leren. Heel interessant en grandioos dat ze dat hier in D. hebben gedaan (want als je qua uiterlijk en/of geloofsovertuiging afwijkt word je door sommigen met een schuin oog aangekeken, soms tot het bizarre toe heb ik zelf 'mogen' ervaren toen ik nog bij het tankstation werkte).

Maargoed, na het vlg weekend krijg ik de sleutels van mijn nieuwe pand en kan het echte werk beginnen! Nu alvast wat dingen van de muur halen enz. En morgen nog ff hier blijven omdat de schade aan de auto wordt berekend. Dus dan maar weer een dagje chillen in de tuin...
Klinkt goed!

Dus binnenkort gaaan w je samen intrekken! Als je hulp nodig hebt met inrichten en opknappen van je huis dan moet je me maar niet bellen hoor!
Wel als je hulp nodig hebt met verhuizen.
pi_27262457
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben trouwens wel flink de lul: verhuizen, twee keer opknappen, verjaardag en tentamenweken vallen allemaal inm een periode...
Ofcourse Darlin'...wat dacht je anders? Zou morgen maar extra gaan chillen!
pi_27262512
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:44 schreef xman het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Dus binnenkort gaaan w je samen intrekken! Als je hulp nodig hebt met inrichten en opknappen van je huis dan moet je me maar niet bellen hoor!
Wel als je hulp nodig hebt met verhuizen.
Ja, we maken snel ff een afspraak om de inrichting te bespreken en om naar Ikea te gaan. Mijn mammies vlg auto heeft een trekhaak, dat komt goed uit qua Boedelbak! Ja, ff naar Ikea hoop ik voor wat andere spullen en er echt een 'volwassen' woonruimte van maken! Pappie klust gelukkig gezellig mee, verhuizen moet nog even definitief worden kortgesloten (en ik kan het niet verdragen als ik die oude man van 57 zie zwoegen), dus dankjewel!! Gaat heel gezellig worden dan haha, ben je goed in tillen en bedenken van goede meubelposities?
pi_27262548
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef xman het volgende:

[..]

Ofcourse Darlin'...wat dacht je anders? Zou morgen maar extra gaan chillen!
Oh Sweety, ik moet morgen met de buurtbus thuis zien te komen van de garage... Dus ik ga na die twenty minutes behind a Fossil Driver wel even met een tijschriftje en een fruitsapje en de krant en broodjes in het zonnetje zitten!
pi_27262579
quote:
Ja, die brabo's zijn zo sexy
Nothing is what it seems
pi_27262602
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja, we maken snel ff een afspraak om de inrichting te bespreken en om naar Ikea te gaan. Mijn mammies vlg auto heeft een trekhaak, dat komt goed uit qua Boedelbak! Ja, ff naar Ikea hoop ik voor wat andere spullen en er echt een 'volwassen' woonruimte van maken! Pappie klust gelukkig gezellig mee, verhuizen moet nog even definitief worden kortgesloten (en ik kan het niet verdragen als ik die oude man van 57 zie zwoegen), dus dankjewel!! Gaat heel gezellig worden dan haha, ben je goed in tillen en bedenken van goede meubelposities?
Nou ik woon op 4 hoog zonder lift, dus dat tillen is wel een succes. Alleen dat doe ik nooit meer!

Maar ons jouw klus zal wat makkelijker zijn toch?
pi_27262620
Ik was laatst in Amstelveen, afgezien van de sfeer die mij niet echt aansprak, vind ik dat 'ik-doe-net-alsof-ik-onverschillig-ben-maar-reken-maar-dat-ik-je-in-de-gaten-houd'-gedrag echt leuk!
pi_27262663
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef xman het volgende:

[..]

Nou ik woon op 4 hoog zonder lift, dus dat tillen is wel een succes. Alleen dat doe ik nooit meer!

Maar ons jouw klus zal wat makkelijker zijn toch?
Hahaha aaww... dan ben je echt kapot na een verhuizing!!

Ik woon nu op de eerste verdieping en straks begane grond, meteen aan de weg. Dus lossen, keren en we zijn ik ben er.
  maandag 23 mei 2005 @ 00:56:57 #68
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27262669
quote:
.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_27262682
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:56 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

.
Wablief?
pi_27262705
Bij die gevangenis-open-dag waren ook twee Limburgse jongetjes van 15, en neeeeeee niet seksueel bedoeld, maar gewoon zooo hoe ze vragen stelden!! Maarja, dat heb ik al uitgebreid verteld geloof ik
  maandag 23 mei 2005 @ 01:01:02 #71
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27262743
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef xman het volgende:

[..]

Wablief?
niks. .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 23 mei 2005 @ 01:01:29 #72
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_27262756
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Bij die gevangenis-open-dag waren ook twee Limburgse jongetjes van 15, en neeeeeee niet seksueel bedoeld, maar gewoon zooo hoe ze vragen stelden!! Maarja, dat heb ik al uitgebreid verteld geloof ik
Mjah . .
pi_27262779
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Ja sprak laatst ook een gozer uit Maastricht. En hij kwam geloof ik wel uit belgie. Maar hij was zo welbespraakt en awel zoals ik nu praat jaah errugge attent enne charmant jawel.
pi_27262810
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef xman het volgende:

[..]

Ja sprak laatst ook een gozer uit Maastricht. En hij kwam geloof ik wel uit belgie. Maar hij was zo welbespraakt en awel zoals ik nu praat jaah errugge attent enne charmant jawel.
Ja dan voel ik me zo halloooooooo heeeeee coooooolaaaaaaa jaaaaaaa

Maarja, schijnt mee te vallen, vaak geloven mensen niet eens dat ik uit de achterhoek kom Naja, is toch duidelijk te horen volgens mij... Maarja, ben er zelf meer mee bezig dan anderen denk ik
pi_27262860
Okeeeeeeeee dat is bizar.........

Ik lees net dat er een dodelijk ongeval is geweest, op een weg waar ik serieus twee uur voordat het gebeurde ook reed
pi_27262867
Hmmz het is wel weer waxxer-en-de-smileys he?
pi_27262887
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja dan voel ik me zo halloooooooo heeeeee coooooolaaaaaaa jaaaaaaa

Maarja, schijnt mee te vallen, vaak geloven mensen niet eens dat ik uit de achterhoek kom Naja, is toch duidelijk te horen volgens mij... Maarja, ben er zelf meer mee bezig dan anderen denk ik
!

Heb er niet veel van gemerkt bij jou hoor!
Mensen zeggen weleens dat ik een Amsterdams accent heb, maar dat vind ik ook wel meevallen. Nouja hangt er natuurlijk vanaf wie je gezelschap is. Als het allemaal rasamsterdammers zijn, ja dan ga je natuurlijk extra zo praten.
Maar ik had het dus met een vriend over die steward is bij de KLM dat ik ook wilde gaan solliciteren. Hij vertelde mij dat ik toch eerst aan mijn accent moest gaan werken.
pi_27262917
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz het is wel weer waxxer-en-de-smileys he?
pi_27262957
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

niks. .
Maar wordt het nieteens tijd dat we een meet in Maastricht gaan organiseren!
pi_27262970
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef xman het volgende:

[..]

!

Mensen zeggen weleens dat ik een Amsterdams accent heb, maar dat vind ik ook wel meevallen. Nouja hangt er natuurlijk vanaf wie je gezelschap is. Als het allemaal rasamsterdammers zijn, ja dan ga je natuurlijk extra zo praten.
Maar ik had het dus met een vriend over die steward is bij de KLM dat ik ook wilde gaan solliciteren. Hij vertelde mij dat ik toch eerst aan mijn accent moest gaan werken.
Hahaha aawww

Ik hoor het je zeggen door de mic: "Jaaaa man dames en heren, we stijge soow op en we dale daaro in Las Palmas om te bakke, koffie thee en fris is gratis, al het andere om te zuipe kost je doekoe's. Fijne reis en voor vrage zitte we gewoon hiero achter dit gordijn."

pi_27262989
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:10 schreef xman het volgende:

[..]

en alles
pi_27262990
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef xman het volgende:

[..]
!

Ik vind dat ik geen accent heb, maar hier in U. zeiden ze meteen dat ik een brabo ben
Nothing is what it seems
pi_27263015
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:13 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hahaha aawww

Ik hoor het je zeggen door de mic: "Jaaaa man dames en heren, we stijge soow op en we dale daaro in Las Palmas om te bakke, koffie thee en fris is gratis, al het andere om te zuipe kost je doekoe's. Fijne reis en voor vrage zitte we gewoon hiero achter dit gordijn."

Naja! !

pi_27263147
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:15 schreef xman het volgende:

[..]

Naja! !

Ik heb op weg naar New York die stewardessen haast neurotisch zitten observeren, de he-le weg "Chicken or pasta? Pasta is vegeterian... Kip of pasta? Pasta is vegetarisch... Chicken or pasta? Pasta is vegeterian..." en drankjes inschenken enz enz.... Maarja, ik had steeds krasjes op de visumaanvraag, dus ik liep vier keer naar ze toe ofzo, dus ik prikte zo door de zeepbel heen Dat was dan wel weer leuk, want bij die getraind vriendelijke mensen aas ik altijd naar de mens achter de act...

"Ja dames en heren ken effe iemand dat kind daaro stil houwe? Er zijn meerdere passesjiers die zich eraan storen. Bedankt."
pi_27263155
Ik heb de hele tijd "hold the line" van Toto in mijn hoofd maar waarom is mij een raadsel
pi_27263205
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:25 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
Hahahaha naaaahhh dat valt wel meeeeeeeee
pi_27263253
Nou, ik heb het nr maar gedwonload, misschien helpt dat
pi_27263258
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de hele tijd "hold the line" van Toto in mijn hoofd maar waarom is mij een raadsel
"Hold the line..dum dum dum dummm..Love isn't always on time...dum dum dum dummn!

Of moet ik het anders zingen?

Hoooold theeeee liiiiiiiineeeeeee!
pi_27263286
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb het nr maar gedwonload, misschien helpt dat
Ja dankzij jou zit het nou ook in m'n hoofd!

Over jaren 80 liedjes gesproken. Lady in Red wil ook weleens zomaar opkomen in m'n hoofd.
pi_27263308
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:32 schreef xman het volgende:

[..]

"Hold the line..dum dum dum dummm..Love isn't always on time...dum dum dum dummn!

Of moet ik het anders zingen?

Hoooold theeeee liiiiiiiineeeeeee!
Jaaaa goed zo!!

Toto - Hold The Line

It's not in the way that you hold me
It's not in the way you say you care
It's not in the way you've been treating my friends
It's not in the way that you stayed till the end
It's not in the way you look or the things that you say that you'll do

Chorus:
Hold the line, love isn't always on time, oh oh oh
Hold the line, love isn't always on time, oh oh oh

It's not in the words that you told me, girl
It's not in the way you say you're mine, ooh
It's not in the way that you came back to me
It's not in the way that your love set me free

Chorus

(Instrumental break)

It's not in the words that you told me
It's not in the way you say you're mine, ooh
It's not in the way that you came back to me
It's not in the way that your love set me free

Chorus - love isn't always on time

Hold the line, love isn't always on time -
love isn't always, love isn't always on time
Hold the line, love isn't always on time, love isn't always on time
Love isn't always on time, love isn't always on time, oh oh oh

pi_27263360
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:34 schreef xman het volgende:

[..]

Ja dankzij jou zit het nou ook in m'n hoofd!

Over jaren 80 liedjes gesproken. Lady in Red wil ook weleens zomaar opkomen in m'n hoofd.
Haha dat zou hier goed van pas komen, ik word zo actief van dat Hold the Line...

Lig jij straks om 5 uur nog met grote ogen klaarwakker in bed "Hold the line......"

Ik krijg ook heel vaak spontaan de behoefte een bepaald nr te luisteren en dat ik dan die cd nergens kan vinden dus dan ben je erop voorbereid als we eenmaal samenwonen, ik zit dan niet stil voor ik die cd gevonden heb
pi_27263375
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:39 schreef xman het volgende:
Hold the liiihiihiiine.....
pi_27263394
Ik moet nu wel echt heel ernstig gaan slapen, over 5,5 uur alweer opstaan.... *zucht* Naja, we maken het beste van de maandag he!

Slaap lekker!!!
pi_27263401
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:40 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hold the liiihiihiiine.....
Haaaalooooo Cooolaaaa...!
pi_27263409
Ik WIL eigenlijk helemaal niet gaan slapen, maar anders heb ik morgen weer een half uur nodig om uit te leggen dat ik een autootje aflever
pi_27263413
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet nu wel echt heel ernstig gaan slapen, over 5,5 uur alweer opstaan.... *zucht* Naja, we maken het beste van de maandag he!

Slaap lekker!!!
Goed idee! Trusten!
pi_27263424
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:42 schreef xman het volgende:

[..]

Haaaalooooo Cooolaaaa...!
Ik gaaaaaaa zooooooo slaaaaaaapun want morgun moet ik weeeeeeer vroeg op

pi_27263438
Slaap lekker!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties