Surprise surprise! De verrassing is de allermooiste prijs!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
Wat een verrassing zo opeens!! Hoe is het met jou??
Magiersdraak!quote:
Neee joh, eerst komt vlg week maandag de inspectie van mijn kamer en dan moet ik eerst aftrekken (het behang), dan dat andere opknappen en dan kan ik intrekken!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:31 schreef xman het volgende:
[..]
Surprise surprise! De verrassing is de allermooiste prijs!![]()
Jah goedd en jij? Al helemaal ingetrokken of nog nie?
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
Ik vind mannen met een accent toch zo sexie. Ken een brabo die echt zo'n zachte g heeft. Echt een gjeee!
Klinkt goed!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee joh, eerst komt vlg week maandag de inspectie van mijn kamer en dan moet ik eerst aftrekken (het behang), dan dat andere opknappen en dan kan ik intrekken!
En ik![]()
verrassingen, als ze leuk zijn
Met mij gaat'ie ook goed, dankjewel! Zit wel alleen in D. nu, met een kat die jankt als hij in de garage zit (bij z'n voer enzo) en knorrend continu kopjes geeft en aandacht vraagt als hij bij mij is, dus ik zit met een dilemmawant het wordt een beetje irritant. Naja en vanavond bij een vriendin geweest en vanmorgen bij een experimentele kerkdienst, georganiseerd door Moslims en Christenen, om elkaar beter te leren begrijpen en meer van elkaar te leren. Heel interessant en grandioos dat ze dat hier in D. hebben gedaan (want als je qua uiterlijk en/of geloofsovertuiging afwijkt word je door sommigen met een schuin oog aangekeken, soms tot het bizarre toe heb ik zelf 'mogen' ervaren toen ik nog bij het tankstation werkte).
Maargoed, na het vlg weekend krijg ik de sleutels van mijn nieuwe pand en kan het echte werk beginnen! Nu alvast wat dingen van de muur halen enz. En morgen nog ff hier blijven omdat de schade aan de auto wordt berekend. Dus dan maar weer een dagje chillen in de tuin...
Ofcourse Darlin'...wat dacht je anders? Zou morgen maar extra gaan chillen!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben trouwens wel flink de lul: verhuizen, twee keer opknappen, verjaardag en tentamenweken vallen allemaal inm een periode...
Ja, we maken snel ff een afspraak om de inrichting te bespreken en om naar Ikea te gaan. Mijn mammies vlg auto heeft een trekhaak, dat komt goed uit qua Boedelbak! Ja, ff naar Ikea hoop ik voor wat andere spullen en er echt een 'volwassen' woonruimte van maken! Pappie klust gelukkig gezellig mee, verhuizen moet nog even definitief worden kortgesloten (en ik kan het niet verdragen als ik die oude man van 57 zie zwoegen), dus dankjewel!!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:44 schreef xman het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Dus binnenkort gaaan w je samen intrekken! Als je hulp nodig hebt met inrichten en opknappen van je huis dan moet je me maar niet bellen hoor!![]()
Wel als je hulp nodig hebt met verhuizen.![]()
Oh Sweety, ik moet morgen met de buurtbus thuis zien te komen van de garage...quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef xman het volgende:
[..]
Ofcourse Darlin'...wat dacht je anders? Zou morgen maar extra gaan chillen!
Ja, die brabo's zijn zo sexyquote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
Ik vind mannen met een accent toch zo sexie. Ken een brabo die echt zo'n zachte g heeft. Echt een gjeee!
Nou ik woon op 4 hoog zonder lift, dus dat tillen is wel een succes. Alleen dat doe ik nooit meer!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, we maken snel ff een afspraak om de inrichting te bespreken en om naar Ikea te gaan. Mijn mammies vlg auto heeft een trekhaak, dat komt goed uit qua Boedelbak! Ja, ff naar Ikea hoop ik voor wat andere spullen en er echt een 'volwassen' woonruimte van maken! Pappie klust gelukkig gezellig mee, verhuizen moet nog even definitief worden kortgesloten (en ik kan het niet verdragen als ik die oude man van 57 zie zwoegen), dus dankjewel!!Gaat heel gezellig worden dan haha, ben je goed in tillen en bedenken van goede meubelposities?
![]()
Hahaha aaww... dan ben je echt kapot na een verhuizing!!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef xman het volgende:
[..]
Nou ik woon op 4 hoog zonder lift, dus dat tillen is wel een succes. Alleen dat doe ik nooit meer!![]()
Maar ons jouw klus zal wat makkelijker zijn toch?
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef xman het volgende:
niks.quote:
Mjahquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Bij die gevangenis-open-dag waren ook twee Limburgse jongetjes van 15, en neeeeeee niet seksueel bedoeld, maar gewoon zooo![]()
hoe ze vragen stelden!!
![]()
Maarja, dat heb ik al uitgebreid verteld geloof ik
Ja sprak laatst ook een gozer uit Maastricht. En hij kwam geloof ik wel uit belgie. Maar hij was zo welbespraakt en awel zoals ik nu praat jaah errugge attent enne charmant jawel.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Waxxer het volgende:
Bij die gevangenis-open-dag waren ook twee Limburgse jongetjes van 15, en neeeeeee niet seksueel bedoeld, maar gewoon zooo![]()
hoe ze vragen stelden!!
![]()
Maarja, dat heb ik al uitgebreid verteld geloof ik
Jaquote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef xman het volgende:
[..]
Ja sprak laatst ook een gozer uit Maastricht. En hij kwam geloof ik wel uit belgie. Maar hij was zo welbespraakt en awel zoals ik nu praat jaah errugge attent enne charmant jawel.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jadan voel ik me zo halloooooooo heeeeee coooooolaaaaaaa jaaaaaaa
Maarja, schijnt mee te vallen, vaak geloven mensen niet eens dat ik uit de achterhoek komNaja, is toch duidelijk te horen volgens mij... Maarja, ben er zelf meer mee bezig dan anderen denk ik
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz het is wel weer waxxer-en-de-smileys he?
Hahaha aawwwquote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef xman het volgende:
[..]!
Heb er niet veel van gemerkt bij jou hoor!
Mensen zeggen weleens dat ik een Amsterdams accent heb, maar dat vind ik ook wel meevallen. Nouja hangt er natuurlijk vanaf wie je gezelschap is. Als het allemaal rasamsterdammers zijn, ja dan ga je natuurlijk extra zo praten.
Maar ik had het dus met een vriend over die steward is bij de KLM dat ik ook wilde gaan solliciteren. Hij vertelde mij dat ik toch eerst aan mijn accent moest gaan werken.
Ik vind dat ik geen accent heb, maar hier in U. zeiden ze meteen dat ik een brabo benquote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef xman het volgende:
[..]!
Heb er niet veel van gemerkt bij jou hoor!
Mensen zeggen weleens dat ik een Amsterdams accent heb, maar dat vind ik ook wel meevallen. Nouja hangt er natuurlijk vanaf wie je gezelschap is. Als het allemaal rasamsterdammers zijn, ja dan ga je natuurlijk extra zo praten.
Maar ik had het dus met een vriend over die steward is bij de KLM dat ik ook wilde gaan solliciteren. Hij vertelde mij dat ik toch eerst aan mijn accent moest gaan werken.
Naja!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha aawww
Ik hoor het je zeggen door de mic: "Jaaaa man dames en heren, we stijge soow op en we dale daaro in Las Palmas om te bakke, koffie thee en fris is gratis, al het andere om te zuipe kost je doekoe's. Fijne reis en voor vrage zitte we gewoon hiero achter dit gordijn."
quote:
"Hold the line..dum dum dum dummm..Love isn't always on time...dum dum dum dummn!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de hele tijd "hold the line" van Toto in mijn hoofdmaar waarom is mij een raadsel
Ja dankzij jou zit het nou ook in m'n hoofd!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb het nr maar gedwonload, misschien helpt dat
Jaaaa goed zo!!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:32 schreef xman het volgende:
[..]
"Hold the line..dum dum dum dummm..Love isn't always on time...dum dum dum dummn!
Of moet ik het anders zingen?
Hoooold theeeee liiiiiiiineeeeeee!
Haha dat zou hier goed van pas komen, ik word zo actief van dat Hold the Line...quote:Op maandag 23 mei 2005 01:34 schreef xman het volgende:
[..]
Ja dankzij jou zit het nou ook in m'n hoofd!
Over jaren 80 liedjes gesproken. Lady in Red wil ook weleens zomaar opkomen in m'n hoofd.
Goed idee! Trusten!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet nu wel echt heel ernstig gaan slapen, over 5,5 uur alweer opstaan.... *zucht* Naja, we maken het beste van de maandag he!
Slaap lekker!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |