Dorkne zoenen met hetero's is okquote:Op maandag 23 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik zat ben, dan wil ik niet eens zoenen met homo's..
.
Hou op, ik ben nogal visueel ingesteld en zie zoiets meteen voor me.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dorkne zoenen met hetero's is ok.
.
Jij hebt nog nooit met een Hetero Meneer gezoend?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou op, ik ben nogal visueel ingesteld en zie zoiets meteen voor me..
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo'n grote enge voetballiefhebber met harige tenen en gele plekken onder z'n oksels die met een beer-breath hijgend en steunend op je af komt om je als een hondsdolle labrador om ver te kwijlen..
Dat hangt er vanaf.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef woutabest het volgende:
damn, dit topic begint hetero-onvriendelijke vormen aan nemen.
ik zoen niet met medejongens, of ik nou wat opheb of niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf.. Ben jij zo'n dronkenzoenhetero? Enzo ja, voldoe jij aan het hierboven beschreven profiel?
. Foto?
Niet veel te vertellen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou vertel dan Beavke. Deel uw heterozoenervaringen met ons. Vertel, vertel, vertel..
het is niet voor niks een homo forum... en hetero's zijn ook niet altijd vriendelijk tegen homo's hoor!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef woutabest het volgende:
damn, dit topic begint hetero-onvriendelijke vormen aan nemen.
welke: ik haat je ?!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom zit er opeens een liedje van Birgitte Kaandorp in m'n hoofd?
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges.quote:
heeeeeeey hallo! alles goed? geweldig om je te zien meid! en koeliewoeliejoelie.. wat een bolle wangetjesquote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges. [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |