gelukkig heb ik daar nog geen last van normaal gesproken al wel!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
als het aan mij ligt gaat het nu heel hard regenen en is het weer stralend weer nét als ik mijn fiets op stap, dan heb ik geen last van hooikoorts
ga je ff op bed liggen rustenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef creno het volgende:
mun ogen willen af en toe dicht
Pfffft...eten en drinken is zwaar overschat...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef xman het volgende:
[..]
Ja echt waar Wax! Serieus! Dat IS gewoon je HOOGSTE prioriteit.
Prioriteit 1: Je eten en drinken. -> Koop gewoon achterlijk veel in. Voor 80-100 euro kom je al heel ver. Dat is het belangrijkst, want je moet immers leven.
Prioriteit 2: Huur, gas en licht.
Priorieit 3: De rest.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben dood
2 jongetjes schoten met pistolen op me van achter het raamze zijn oorlogje aan het spelen
ik ga naar MBO volgend jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]En je zit nu op de Havo! Wil je dat wel in de godesnaam halen dan, ook al zijn alle ouders, docenten en hulpverleners slecht en onkundig en weten ze niet hoe je in elkaar steekt?
![]()
nee jij wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef Andyvie het volgende:
Hoi,
Is iemand toevallig Queer as Folk aan het downloaden?
welke afleveringen?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:15 schreef Andyvie het volgende:
Hoi,
Is iemand toevallig Queer as Folk aan het downloaden?
ik had de vorige seizoenen via kazaa of bittorrent.. maar die nieuwe serie .. die dl ik pas als ik door de 1e 4 heen benquote:Op maandag 23 mei 2005 17:41 schreef Andyvie het volgende:
Nou de eerste 2 afleveringen van het 5e seizoen. Die zijn gisteren
uitgekomen, maar ik kan ze nergens vinden en als ik ze vind, dan doen
ze het niet [afbeelding]
* Andyvie]
Andyvie is niet zo'n held in het downloaden van dingen. Zolang als ik
weet waar ik iets kan vinden is het prima, maar nu niet meer [afbeelding
kutzooi.. ik moet de hond uitlaten..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik vandaag al kut geschreven in dit topic?
Nee hé?
Ok, wat een t dag .
Niet! Het is juist een fantastische dag!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik vandaag al kut geschreven in dit topic?
Nee hé?
Ok, wat een kut dag .
waxxer heeft dus lekker zitten schijtenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef Waxxer het volgende:
Stel he, als je ergens naartoe gaat of je begint aan een activiteit, behoor je dat dan ook te melden in dit topic?
Niks mis met bezopen hetero's die willen zoenen.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef keizerpinguin het volgende:
halllooooooooo![]()
mmmm gister op stap was heel gezellig hahaha!!
vraag me alleen toch af waarom hetero mannen die zat zijn altijd met homo's willen zoenen of in eider geval met een man?!! snap die kik niet echt?!![]()
Ik ga ook niet zoenen met vrouwen als ik zat ben?!![]()
ik ken iemand noem geen naam (wc)die doet dat wel eens
80 euro? Da's net genoeg voor een midweeks boodschapje.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef xman het volgende:
Prioriteit 1: Je eten en drinken. -> Koop gewoon achterlijk veel in. Voor 80-100 euro kom je al heel ver.
Als ik zat ben, dan wil ik niet eens zoenen met homo's.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niks mis met bezopen hetero's die willen zoenen..
Dorkne zoenen met hetero's is okquote:Op maandag 23 mei 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik zat ben, dan wil ik niet eens zoenen met homo's..
.
Hou op, ik ben nogal visueel ingesteld en zie zoiets meteen voor me.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dorkne zoenen met hetero's is ok.
.
Jij hebt nog nooit met een Hetero Meneer gezoend?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hou op, ik ben nogal visueel ingesteld en zie zoiets meteen voor me..
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo'n grote enge voetballiefhebber met harige tenen en gele plekken onder z'n oksels die met een beer-breath hijgend en steunend op je af komt om je als een hondsdolle labrador om ver te kwijlen..
Dat hangt er vanaf.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef woutabest het volgende:
damn, dit topic begint hetero-onvriendelijke vormen aan nemen.
ik zoen niet met medejongens, of ik nou wat opheb of niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf.. Ben jij zo'n dronkenzoenhetero? Enzo ja, voldoe jij aan het hierboven beschreven profiel?
. Foto?
Niet veel te vertellen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou vertel dan Beavke. Deel uw heterozoenervaringen met ons. Vertel, vertel, vertel..
het is niet voor niks een homo forum... en hetero's zijn ook niet altijd vriendelijk tegen homo's hoor!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef woutabest het volgende:
damn, dit topic begint hetero-onvriendelijke vormen aan nemen.
welke: ik haat je ?!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom zit er opeens een liedje van Birgitte Kaandorp in m'n hoofd?
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges.quote:
heeeeeeey hallo! alles goed? geweldig om je te zien meid! en koeliewoeliejoelie.. wat een bolle wangetjesquote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat een enthousiasme, meneer keizerdinges. [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |