abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27272396
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:12 schreef woutabest het volgende:
Ja, dan mag ik jou zijn en jij mij

Ow, dus dan kan ik tien jaar van mijn leven overdoen

Tien jaar zonder reclassering, heroine, celstraffen, bekeuringen, vechtpartijen, gezinsbijstand, alcoholverslaving, eenzijdige huuropzeggingen, curatele en onder toezichtshouding...

Waar kan dat??
pi_27272470
bij onze heer?

je weet ook niet wat ik allemaal heb gedaan, ik denk dat ik het wel een goede deal vind.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:20:21 #153
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27272591
mijn been doet zeer en ik heb geen idee waardoor dat gekomen is
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_27272646
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn been doet zeer en ik heb geen idee waardoor dat gekomen is
touwtje springen
pi_27272692
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef woutabest het volgende:
bij onze heer?

je weet ook niet wat ik allemaal heb gedaan, ik denk dat ik het wel een goede deal vind.
Hmmz..... Ah joh, gewoon doen, zorgen zijn voor morgen! Ik ben nog nooit eens ff flink van school getrapt, is dat wat?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:30:51 #156
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27272975
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Waxxer het volgende:

[..]

touwtje springen
op van die blikjes lopen met touwtjes.. soort stelte maar dan kleiner
pi_27273247
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

op van die blikjes lopen met touwtjes.. soort stelte maar dan kleiner
Nou, trek dan maar 15 jaar van m'n leven af. Dan kan ik nog zonder me te schamen met Lego spelen en 'grensje' zoals wij altijd deden in de straat en voetballen in de tuin en de sproeier aanzetten en door het water lopen en dat mijn vader dan kwaad wordt omdat wij anders weer op de sproeier springen en dat dat dan ook gebeurt En op blikjes lopen idd!!
pi_27274084
on chante la ballade la ballade des gens heureux
  maandag 23 mei 2005 @ 14:10:41 #159
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_27274363
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:02 schreef Waxxer het volgende:
role playing?
Ach....dat moet je vooral niet te serieus nemen...het spel type heet gewoon zo. RPG = Role Playing Game = een spelsoort waarbij je veel moet puzzelen, opdrachtjes doen, meestal grote werelden en vaak een iets intelligenter verhaal dan de gemiddelde "shooter" Ik persoonlijk doe niet aan het role playing...veels te ingewikkeld....ik doe gewoon de opdrachtjes op de meest efficiente manier...en noem, je lul als ik denk dat je zo bent.

En tja...het Massive Multiplayer Online gedeelte houd in dat je de helft van de tijd het hebt over "real life dingen" zoals huizen, shoppen, je kapsel, welke film goed is, welke niet, wie een bitch is en wie niet.....net het [HOMO]-topic dus.....maar dan met een spelletje.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_27274861
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Hmmz..... Ah joh, gewoon doen, zorgen zijn voor morgen! Ik ben nog nooit eens ff flink van school getrapt, is dat wat?
ik 6x, 2 keer wegens het in de fik steken van het haar van leraren, 3 keer omdat ik iemand iets moest terugbetalen en 1 keer omdat ik niks meer deed.

Ook moet ik nog naar onderwijs voor volgend jaar zoeken.

Wanneer spreken we af?
pi_27275025
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Prego het volgende:
on chante la ballade la ballade des gens heureux
Je n'ai pas d'argent
Mais non je n'ai pas d'argent
Ne pas de pain au tableau
N'est ce pas une morceau de gateau
Je n'ai pas d'argent
Ma vie de manger c'est passer en passent
pi_27275091
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ach....dat moet je vooral niet te serieus nemen...het spel type heet gewoon zo. RPG = Role Playing Game = een spelsoort waarbij je veel moet puzzelen, opdrachtjes doen, meestal grote werelden en vaak een iets intelligenter verhaal dan de gemiddelde "shooter" Ik persoonlijk doe niet aan het role playing...veels te ingewikkeld....ik doe gewoon de opdrachtjes op de meest efficiente manier...en noem, je lul als ik denk dat je zo bent.

En tja...het Massive Multiplayer Online gedeelte houd in dat je de helft van de tijd het hebt over "real life dingen" zoals huizen, shoppen, je kapsel, welke film goed is, welke niet, wie een bitch is en wie niet.....net het [HOMO]-topic dus.....maar dan met een spelletje.
Ow dat klinkt best leuk en begrijpelijk als iemand een weekje de tijd neemt om het mij verder uit te leggen! Maarja, mijn huishouden is chaotisch en ik kan een Sims-gezin niet eens zorgeloos draaiende houden zonder Hulpie.... Dus ik leg der als snel weer uit vrees ik....
pi_27275145
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef woutabest het volgende:

[..]

ik 6x, 2 keer wegens het in de fik steken van het haar van leraren, 3 keer omdat ik iemand iets moest terugbetalen en 1 keer omdat ik niks meer deed.

Ook moet ik nog naar onderwijs voor volgend jaar zoeken.

Wanneer spreken we af?
Zes keer!!

Ik nooit.... Maar je bent me er nogal een zie ik....

Ik interviewde laatst een ex-leraar van mij voor de krant. Of het waren er twee. De ene heel geinteresseerd over mijn studie enz. en toen zegt de ander opeens: "Goh, haha, wie had dat nou gedacht vroeger dat jij je ooit nog zou vinden in een beroepsopleiding!"

pi_27275192
Ik verveel me zooooooo dood, en ik heb te weinig spul uit Zwolle meegenomen om iets aan mijn studie te doen, ik zit constant te fokken, tv te kijken, te hangen en te wachten tot ik weer naar de garage kan om de auto op te halen
pi_27275245
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Je n'ai pas d'argent
Mais non je n'ai pas d'argent
Ne pas de pain au tableau
N'est ce pas une morceau de gateau
Je n'ai pas d'argent
Ma vie de manger c'est passer en passent
Awwwww Waxxer toch!

Ga vanavond gewoon langs je ouders man! Je moet wel gewoon kunnen eten hoor!
pi_27275293
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Zes keer!!

Ik nooit.... Maar je bent me er nogal een zie ik....

Ik interviewde laatst een ex-leraar van mij voor de krant. Of het waren er twee. De ene heel geinteresseerd over mijn studie enz. en toen zegt de ander opeens: "Goh, haha, wie had dat nou gedacht vroeger dat jij je ooit nog zou vinden in een beroepsopleiding!"

Bij mij denkt ook iedereen dat ik een heilig boontje ben, bij iedere nieuwe school neem ik andere identiteit aan.
Bij mij zei op de basisschool een RTjuf dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik de MAVO zou halen
  maandag 23 mei 2005 @ 14:43:14 #167
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27275524
stelling: domme mensen zijn gelukkiger..
pi_27275605
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat een domme stelling!
pi_27275625
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef xman het volgende:

[..]

Awwwww Waxxer toch!

Ga vanavond gewoon langs je ouders man! Je moet wel gewoon kunnen eten hoor!
Stufi he, vandaag of morgen! Mijn ouders zitten nu in Zwitserland Er is vast wel wat in huis, nog even goed zoeken.... en anders wel ergens geld haha! Collegegeld was weer afgeboekt, dat maakt deze maand weer dramatisch... Ik vraag me echt af hoe minima nog kunnen studeren tegenwoordig. Alles is zoooo duur geworden!!
  maandag 23 mei 2005 @ 14:47:21 #170
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27275664
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef xman het volgende:

[..]

Wat een domme stelling!

nee maar ik had net een klant die wat minder begaafd was maar toch heel gelukkig
Als je minder goed nadenkt over zaken kan je je er ook niet zo druk om maken dus ben je gelukkiger
  maandag 23 mei 2005 @ 14:48:13 #171
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27275684
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Stufi he, vandaag of morgen! Mijn ouders zitten nu in Zwitserland Er is vast wel wat in huis, nog even goed zoeken.... en anders wel ergens geld haha! Collegegeld was weer afgeboekt, dat maakt deze maand weer dramatisch... Ik vraag me echt af hoe minima nog kunnen studeren tegenwoordig. Alles is zoooo duur geworden!!
stufi.. echt ik haaaat die afkorting

/moppersmurf
pi_27275717
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
Nou ja, ik kan ook met een sixpack bier naast me op de bank hangen en onderuitgezakt naar een teleshop-zender kijken terwijl ik een uitkering trek en dan filosoferen en een boek willen schrijven.

En domme mensen denken minder na bij bepaalde dingen in het leven is mijn ervaring en hebben minder dingen om zich druk over te maken. Ergens is dat wel zo dus, op bepaalde punten, al staan veel domme mensen vaak wel erg egoistisch en cynisch in het leven
pi_27275788
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef woutabest het volgende:

[..]

Bij mij denkt ook iedereen dat ik een heilig boontje ben, bij iedere nieuwe school neem ik andere identiteit aan.
Bij mij zei op de basisschool een RTjuf dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik de MAVO zou halen
En je zit nu op de Havo! Wil je dat wel in de godesnaam halen dan, ook al zijn alle ouders, docenten en hulpverleners slecht en onkundig en weten ze niet hoe je in elkaar steekt?
pi_27275810
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:

[..]

stufi.. echt ik haaaat die afkorting

/moppersmurf
Ok

"Ik wacht op me poen man "
  maandag 23 mei 2005 @ 14:52:59 #175
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_27275852
mijn collega's vinden dat ik soms een keiharde opmerking maak en dan vervolgens zo lief kijk dat ze niet boos op me kunnen zijn

floepte er daarnet uit: "met je dikke reet, op de powerplate". Sommigen vatten dat verkeerd op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')