Ow, dus dan kan ik tien jaar van mijn leven overdoenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn been doet zeeren ik heb geen idee waardoor dat gekomen is
Hmmz..... Ah joh, gewoon doen, zorgen zijn voor morgen!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef woutabest het volgende:
bij onze heer?
je weet ook niet wat ik allemaal heb gedaan, ik denk dat ik het wel een goede deal vind.
op van die blikjes lopen met touwtjes.. soort stelte maar dan kleinerquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
op van die blikjes lopen met touwtjes.. soort stelte maar dan kleiner![]()
![]()
Ach....dat moet je vooral niet te serieus nemen...het spel type heet gewoon zo. RPG = Role Playing Game = een spelsoort waarbij je veel moet puzzelen, opdrachtjes doen, meestal grote werelden en vaak een iets intelligenter verhaal dan de gemiddelde "shooter" Ik persoonlijk doe niet aan het role playing...veels te ingewikkeld....ik doe gewoon de opdrachtjes op de meest efficiente manier...en noem, je lul als ik denk dat je zo bent.quote:
ik 6x, 2 keer wegens het in de fik steken van het haar van leraren, 3 keer omdat ik iemand iets moest terugbetalen en 1 keer omdat ik niks meer deed.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmz..... Ah joh, gewoon doen, zorgen zijn voor morgen!Ik ben nog nooit eens ff flink van school getrapt, is dat wat?
Je n'ai pas d'argentquote:Op maandag 23 mei 2005 14:02 schreef Prego het volgende:
on chante la ballade la ballade des gens heureux
Ow dat klinkt best leuk en begrijpelijk als iemand een weekje de tijd neemt om het mij verder uit te leggen!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach....dat moet je vooral niet te serieus nemen...het spel type heet gewoon zo. RPG = Role Playing Game = een spelsoort waarbij je veel moet puzzelen, opdrachtjes doen, meestal grote werelden en vaak een iets intelligenter verhaal dan de gemiddelde "shooter" Ik persoonlijk doe niet aan het role playing...veels te ingewikkeld....ik doe gewoon de opdrachtjes op de meest efficiente manier...en noem, je lul als ik denk dat je zo bent.
En tja...het Massive Multiplayer Online gedeelte houd in dat je de helft van de tijd het hebt over "real life dingen" zoals huizen, shoppen, je kapsel, welke film goed is, welke niet, wie een bitch is en wie niet.....net het [HOMO]-topic dus.....maar dan met een spelletje.
Zes keer!!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik 6x, 2 keer wegens het in de fik steken van het haar van leraren, 3 keer omdat ik iemand iets moest terugbetalen en 1 keer omdat ik niks meer deed.
Ook moet ik nog naar onderwijs voor volgend jaar zoeken.
Wanneer spreken we af?
Awwwww Waxxer toch!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je n'ai pas d'argent
Mais non je n'ai pas d'argent
Ne pas de pain au tableau
N'est ce pas une morceau de gateau
Je n'ai pas d'argent
Ma vie de manger c'est passer en passent
Bij mij denkt ook iedereen dat ik een heilig boontje ben, bij iedere nieuwe school neem ik andere identiteit aan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zes keer!!
Ik nooit.... Maar je bent me er nogal een zie ik....
Ik interviewde laatst een ex-leraar van mij voor de krant. Of het waren er twee. De ene heel geinteresseerd over mijn studie enz. en toen zegt de ander opeens: "Goh, haha, wie had dat nou gedacht vroeger dat jij je ooit nog zou vinden in een beroepsopleiding!"
Wat een domme stelling!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
stelling: domme mensen zijn gelukkiger..
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef xman het volgende:
[..]
Awwwww Waxxer toch!
Ga vanavond gewoon langs je ouders man! Je moet wel gewoon kunnen eten hoor!
quote:
stufi.. echt ik haaaat die afkortingquote:Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]Stufi he, vandaag of morgen!
Mijn ouders zitten nu in Zwitserland
Er is vast wel wat in huis, nog even goed zoeken.... en anders wel ergens geld haha! Collegegeld was weer afgeboekt, dat maakt deze maand weer dramatisch... Ik vraag me echt af hoe minima nog kunnen studeren tegenwoordig. Alles is zoooo duur geworden!!
Nou ja, ik kan ook met een sixpack bier naast me op de bank hangen en onderuitgezakt naar een teleshop-zender kijken terwijl ik een uitkering trekquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
stelling: domme mensen zijn gelukkiger..
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
Bij mij denkt ook iedereen dat ik een heilig boontje ben, bij iedere nieuwe school neem ik andere identiteit aan.
Bij mij zei op de basisschool een RTjuf dat het zeer onwaarschijnlijk was dat ik de MAVO zou halen
Okquote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
stufi.. echt ik haaaat die afkorting![]()
/moppersmurf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |