quote:Op maandag 23 mei 2005 01:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik gaaaaaaa zooooooo slaaaaaaapun want morgun moet ik weeeeeeer vroeg op
Het is hier ook veel te gezellig!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:45 schreef xman het volgende:
[..]
![]()
OK nou nog één laatste biertje dan! Die Zwollenaren weten ook helemaal niet van ophouden!![]()
GOOOOEEEEIEMORGENquote:
Ik heb 3 redbull en 1 koffie op.quote:Op maandag 23 mei 2005 07:13 schreef petre86 het volgende:
goeiemorgentijd om het bed in te kruipen..
ik heb gok ik zo'n drie-en-een-half-duizend worsten in 6 stukken gesneden vannacht.. (met de haqnd ja!)
denk eens aan mij als je je tanden zet in een stuk kookworst van de albertheijn
quote:Op maandag 23 mei 2005 07:13 schreef petre86 het volgende:
goeiemorgentijd om het bed in te kruipen..
ik heb gok ik zo'n drie-en-een-half-duizend worsten in 6 stukken gesneden vannacht.. (met de haqnd ja!)
denk eens aan mij als je je tanden zet in een stuk kookworst van de albertheijn
creno ook alquote:Op maandag 23 mei 2005 07:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ruk geslapen vannacht [afbeelding]
Het is allemaal nep en gespeeld hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 10:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*ik heb net serieus gehuild @ Desperate Housewives*
Wacht tot je 1 bepaalde scene ziet...dan krijg jij ook kriebels!quote:
Hoo hoo, misschien ben ik wel een emotieloze zuurpruimquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wacht tot je 1 bepaalde scene ziet...dan krijg jij ook kriebels!
Oh nou..ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo, misschien ben ik wel een emotieloze zuurpruimVolgens Wiz heb ik moeite met realiteitszin (er is immers een pa-gi-na's lang rapport omtrent mijn Fok-gedrag geschreven), maar dat is absoluut niet het geval
Ik ben dan ook rijp voor een gesticht, waarom denk je anders dat ik hier praktisch hele dagen van alles loop te verkondigen... De enige keren dat ik niet Fok, zijn de treinreizen en als ik werk.quote:
Tijd dat jij net als elk normaal mens dus een MMORPG gaat kopen en je niet bestaande leven daarin investeerd.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook rijp voor een gesticht, waarom denk je anders dat ik hier praktisch hele dagen van alles loop te verkondigen... De enige keren dat ik niet Fok, zijn de treinreizen en als ik werk.
Zoiets jaquote:Op maandag 23 mei 2005 11:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tijd dat jij net als elk normaal mens dus een MMORPG gaat kopen en je niet bestaande leven daarin investeerd.
Nou, ik heb al een flink sociaal leven opgebouwd in The Simsquote:Op maandag 23 mei 2005 11:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tijd dat jij net als elk normaal mens dus een MMORPG gaat kopen en je niet bestaande leven daarin investeerd.
De Sims is nep....MMORPG's daarin tegen....zijn echt!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een flink sociaal leven opgebouwd in The SimsAnders krijg ik het wel ERG druk...
Kommansjnadda?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb al een flink sociaal leven opgebouwd in The SimsAnders krijg ik het wel ERG druk...
Prince of persiaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
massive multiplayer online role playing game ofzo
Bingoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
massive multiplayer online role playing game ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |