abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27213045
pi_27213057
AJAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_27213077
AAAAAAAAAAJAAAAAX
pi_27213105
Ons Aller Ajax
pi_27213108
Als Trabelsi bijtekend, wat moeten we dan met Kromkamp???

En dat Davids niet komt zou erg jammer zijn, maar daar hield ik al rekening mee (hoewel het nog niet officieel is natuurlijk).
Houd van een lijntje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 mei 2005 @ 12:58:34 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_27213124
Kromkamp kan ook op het middenveld spelen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:58:47 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27213132
Owkee, dit is dus het geval:

VdV naar HSV, een miljoentje of 5 (mits de clubs eruitkomen..)
Trabelsi blijft, Kromkamp komt dus hoogswaarschijnlijk. Zie hier de logica niet van in..
Reiziger is ook een optie, maar alleen in noodgevallen.. valt dus af.

En dan heb je nog Davids. Die dus niet schijnt te komen.
Nu is mijn vraag dus voor diegenen met zijn 'zo betrouwbare bronnen', hoe kan men zo door het ijs zijn gezakt, ons een beetje blijmaken met een dode vogel.. Of is er meer...?
pi_27213152
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef tong80 het volgende:

Daar hebben we Sneijder Maduro De Jong Pienaar Galasek De Ridder rondlopen
pi_27213159
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Trabelsi bijtekend, wat moeten we dan met Kromkamp???

En dat Davids niet komt zou erg jammer zijn, maar daar hield ik al rekening mee (hoewel het nog niet officieel is natuurlijk).
Zolang het nog niet definitief is, heb ik de hoop op de komst van Davids nog niet opgegeven.
Porcupine Tee - Normal
pi_27213203
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef TimmyAsd het volgende:

En dan heb je nog Davids. Die dus niet schijnt te komen.
Nu is mijn vraag dus voor diegenen met zijn 'zo betrouwbare bronnen', hoe kan men zo door het ijs zijn gezakt, ons een beetje blijmaken met een dode vogel.. Of is er meer...?
Waarom ga jij al een feest vieren terwijl er niets officieels is bevestigd en nog steeds geruchten zijn? Waarom zou je iemand gelijk op een forum geloven?
Waarom zou je er in godsnaam zo druk om maken?

Beetje apart en zielig zo'n reactie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 mei 2005 @ 13:00:34 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_27213204
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:

[..]

Daar hebben we Sneijder Maduro De Jong Pienaar Galasek De Ridder rondlopen
Ja en ?

Een goede brede selectie is tegenwoordig noodzakeleijk.

Volgend jaar helemaal, want je weet net zoals ik dat Ajax volgend jaar de CL-finale haald

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27213210
quote:

Pienaar uber Kromkamp!
Houd van een lijntje.
pi_27213217
quote:

Gelukkig hebben we een tekort aan goede middenvelders.

Sneijder, Maduro, de Jong, Pienaar, de Ridder, Emanuelson.

Nee, Kromkamp kan echt wegblijven.
pi_27213224
Ik snap ook niet wat ze met Kromkamp moeten, als Trabelsi aangeeft bij te willen tekenen. Het lijkt mij sterk dat Kromkamp minstens twee jaar bankzitter wilt worden.
pi_27213233
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja en ?

Een goede brede selectie is tegenwoordig noodzakeleijk.

Volgend jaar helemaal, want je weet net zoals ik dat Ajax volgend jaar de CL-finale haald

Daar heb je gelijk in, tegen Milan spelers sparen voor de finale tegen Barca. Klinkt logisch.
pi_27213253
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:01 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik snap ook niet wat ze met Kromkamp moeten, als Trabelsi aangeeft bij te willen tekenen. Het lijkt mij sterk dat Kromkamp minstens twee jaar bankzitter wilt worden.
Trabelsi is als hij deze zomer niet gaat, volgende zomer echt weg.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:02:13 #18
45511 TimmyAsd
pi_27213258
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Waarom ga jij al een feest vieren terwijl er niets officieels is bevestigd en nog steeds geruchten zijn? Waarom zou je iemand gelijk op een forum geloven?
Waarom zou je er in godsnaam zo druk om maken?

Beetje apart en zielig zo'n reactie.
Ow? Wat ik zielig vind is dat als je met betrouwbare bronnen komt, en ondertussen gewoon keihard staat te liegen.. Ik zeg niet dat ik er op had gerekend, want altijd eerst zien en dan pas geloven. Maar het geeft wel hoop, en je mede-supporters zo'n valse hoop geven is not done..
Beetje de rollen omdraaien
pi_27213260
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:01 schreef gras het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we een tekort aan goede middenvelders.

Sneijder, Maduro, de Jong, Pienaar, de Ridder, Emanuelson.

Nee, Kromkamp kan echt wegblijven.
Emmanuelson? Die heeft in die paar wedstrijden nog geen goede pass gegeven.
pi_27213287
Tenzij ze Kromkamp tot een linksback willen omscholen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:03:36 #21
45511 TimmyAsd
pi_27213290
Emanuelson is een linksback, heeft zowiezo niets op het middenveld te zoeken.. En de Ridder zie ik nog steeds weggaan..
pi_27213295
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:02 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ow? Wat ik zielig vind is dat als je met betrouwbare bronnen komt, en ondertussen gewoon keihard staat te liegen.. Ik zeg niet dat ik er op had gerekend, want altijd eerst zien en dan pas geloven. Maar het geeft wel hoop, en je mede-supporters zo'n valse hoop geven is not done..
dat ene bericht over dat het niet doorgaat hoeft ook niet juist te zijn. bovendien wordt er daar aangenomen dat davids niet komt.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:04:16 #23
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27213305
quote:

[..]

Er staat een klein stukje in het Parool dat ie waarschijnlijk niet komt. Uitsluitend gebasseerd op het feit dat Blind geen vervanger wilt voor VD Vaart. Wie zegt dat Blind Davids ziet als de opvolger van Vaart?
Porcupine Tee - Normal
pi_27213326
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Emmanuelson? Die heeft in die paar wedstrijden nog geen goede pass gegeven.
Al een jaar lang de uitblinker bij Jong Ajax. Kan moeiteloos het niveau van de eredivisie aan.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:05:18 #25
45511 TimmyAsd
pi_27213331
Naja, wellicht een iets te vroeg en iets te gefrusteerd berichtje. Blijft staan dat de bronnen best een keer onthult mogen worden
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:05:39 #26
45511 TimmyAsd
pi_27213340
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:05 schreef gras het volgende:

[..]

Al een jaar lang de uitblinker bij Jong Ajax. Kan moeiteloos het niveau van de eredivisie aan.
Kannie ook Ajax 1 aan?
pi_27213343
quote:

[..]

Toch niet als linksback in ieder geval
Houd van een lijntje.
pi_27213348
quote:

[..]

Bleek niet in de wedstrijden die hij heeft gespeelt
pi_27213356
Emanuelson kan Ajax1 zeker wel aan! als linksback ja
pi_27213360
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik vond hem ook geen sterke indruk maken
pi_27213366
quote:

[..]

Dat snap ik wel, maar het blijven geruchten. En dan kan van alles wel of niet waar zijn. Het is meer de hoop die het doet leven. En dus is het zelf hoeveel je van die "valse" hoop krijgt en hoe goedgelovig je bent.

Wie weet komt ie toch nog, maar ik lig nergens van wakker tot een officieel bericht; net als met Kromkamp.
pi_27213368
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld.
pi_27213380
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Emanuelson is een linksback, heeft zowiezo niets op het middenveld te zoeken.. En de Ridder zie ik nog steeds weggaan..
Emanuelson is niet enkel linksback. Als linkermiddenvelder kan hij ook prima uit de voeten. Centraal achterin ook, maar daar moet hij nog meer kracht voor krijgen.

Ik voorspel alvast dat hij begin volgend seizoen in Oranje zit!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:07:09 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27213381
Ajax en PSV willen Michael Reiziger terughalen naar Nederland, zo valt vandaag te lezen in de Engelse krant The Mirror. De Amsterdamse verdediger kan aan het eind van dit seizoen transfervrij vertrekken bij Middlesbrough.

De 32-jarige gestopte international kent in zijn eerste seizoen in de Premier League geen succes. Hoewel Reiziger indruk maakte in de duels die hij wel speelde, was het jaar teleurstellend. Dit alles doordat de rechtsback veel geblesseerd was.

Reiziger begon zijn loopbaan bij Ajax. Na zes jaar in de hoofdstad kwam AC Milan. FC Barcelona, waar Reiziger zijn succesvolste buitenlandse avontuur kende, volgde. Na zeven jaar Catalonië kwam afgelopen zomer Engeland.

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27213390
Dat bericht van Kromkamp is dus nep.
pi_27213404
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Naja, wellicht een iets te vroeg en iets te gefrusteerd berichtje. Blijft staan dat de bronnen best een keer onthult mogen worden
Er wordt zoveel geroepen inderdaad...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:08:41 #37
45511 TimmyAsd
pi_27213411
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:07 schreef fransie102 het volgende:
Dat bericht van Kromkamp is dus nep.
Want? Reiziger is puur een gerucht..
pi_27213418
Ik mis iets. Sinds wanneer zitten we achter Kromkamp aan?
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 mei 2005 @ 13:09:12 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_27213426
Laat Reiziger maar komen die kan nog wel een paar jaartjes mee

zaterdag 21 mei 2005 @ 13:09:42 #40
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27213439
ja, maar kromkamp niet.. die mag bij az blijven
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:10:02 #41
45511 TimmyAsd
pi_27213448
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:08 schreef Noorman het volgende:
Ik mis iets. Sinds wanneer zitten we achter Kromkamp aan?
Das al langer zo..
pi_27213456
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:08 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Want?
Heb de hele krant en de site van het AD doorgespit, maar er staat niets over Kromkamp. Daar komt nog bij dat Kromkamp ook naar Italie en Spanje kan.
pi_27213474
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Heb de hele krant en de site van het AD doorgespit, maar er staat niets over Kromkamp. Daar komt nog bij dat Kromkamp ook naar Italie en Spanje kan.
Ik vond het ook niet terug in het AD.
Klik dan als je durft
pi_27213493
Heeft iemand hier een AD die het bericht kan bevestigen?
Houd van een lijntje.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:12:54 #45
45511 TimmyAsd
pi_27213515
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft iemand hier een AD die het bericht kan bevestigen?
Ik zie alleen maar ontkenningen...
pi_27213568
Hij sloot vorige week trouwens niet uit dat ie naar een club uit de traditionele top 3 ging, dus wie weet zit er toch wel een kern van waarheid in.
pi_27213572
Oke de klootzak die kwam met de bericht kwam over Kromkamp mag ff de tering krijgen . Ik al gelijk posten op m'n eigen site... Meteen maar weer het archief in .

Trouwens ik heb de terugkomst van Davids nog niet afgeschreven. Zolang Blind nog niet zelf gemeld heeft dat ie niet komt ga ik niet in op vage conclusies
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_27213601
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Das al langer zo..
Nou dan blijkt maar weer eens dat ik de transferberichten en -geruchten véél te weinig volg.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:17:17 #49
45511 TimmyAsd
pi_27213632
quote:
Blind heeft alles onder controle

Bij Ajax is de zon weer doorgebroken
Door Sjoerd Mossou

Een seizoen vol achterklap en teleurstelling eindigt overmorgen voor Ajax met de tweede plaats in de eindstand.

Danny Blind. Foto ANP

De zon is bij Ajax weer doorgebroken. Verantwoordelijk daarvoor is trainer Danny Blind: trainer, hoofd opleidingen en technisch directeur in één. ,,Ik heb niet zoveel stukjes meer nodig om de puzzel compleet te maken.''

'Waarschijnlijk kan ik nu weer wat vaker thuis eten', zei u op uw eerste werkdag als hoofdtrainer. Is het er al van gekomen?

,,Duidelijk minder dan ik had verwacht. Nog steeds heb ik de neiging om vanuit de Arena naar de Toekomst te rijden aan het eind van de middag. Om mee te denken en te praten over dingen die spelen, of om even naar een jeugdelftal te gaan kijken. Die ruggespraak wordt gewaardeerd, er zijn nog steeds dingen die overgedragen moeten worden.

Ik zeg het zeker niet om daar interessant over te doen, maar als hoofd opleidingen maakte ik weken van 70, 75 uur. Dat kán ik omdat ik ontzettend veel van voetbal hou, het is óók een hobby voor me. Ik steek nu eenmaal graag veel tijd in het werk dat ik doe. Thuis weten ze dat, ze kennen me en accepteren het. Hoe moeilijk dat soms ook is.

Het is wel eens lastig uit te leggen dat de E2 van Ajax belangrijker is dan het handbalteam van je dochter. Maar de F-jes en E-tjes trainen om zes uur, dan kun je niet om vijf uur naar huis gaan. Ik wil alles weten. Dat kan alleen als je er áltijd bent.''

U verenigt momenteel hoofdtrainer, technisch directeur én hoofd opleidingen in één persoon.

,,Dat kun je niet helemaal zo stellen. De verantwoordelijkheden zijn wel verdeeld over een aantal personen. Maar ik ben wel bij veel dingen betrokken ja. Een transfer moet bijvoorbeeld breed gedragen worden binnen de hele club, maar ík moet vervolgens de eindbeslissing nemen. Dat betekent dat ik de speler ook uitvoerig aan het werk heb moeten zien. Ik vind het prettig om mee te denken op de verschillende terreinen. Al kan dat natuurlijk niet eeuwig duren.''

Ajax heeft nog steeds drie cruciale vacatures niet ingevuld. Wat heeft de club nodig in de top?

,,In mijn visie omvat de technisch directeur van Ajax véél meer dan alleen het eerste team. In een ideale situatie zorgt de td dat de verschillende geledingen binnen de club goed functioneren; de scouting, de opleiding, het eerste team, de contacten met de KNVB. Hij moet zorgen dat alles en iedereen goed op elkaar is afgestemd.

Daarom denk ik dat Ajax in de eerste plaats iemand nodig heeft die goed communiceert, duidelijk is en daadkracht heeft. Een gevestigde naam of een zwaargewicht is geen must volgens mij. Natuurlijk, het is prettig als je voor een Champions League-wedstrijd met Rummenigge of Beckenbauer binnenkomt. Dat is een pré, absoluut, maar het is voor Ajax niet cruciaal op dit moment.''

Tot een maand of twee geleden doorliep Ajax een seizoen vol teleurstelling, rumoer en conflicten. Wat trof u aan bij de spelersgroep?

,,Het klinkt misschien raar, maar ik heb me helemaal niet zo bezig gehouden met de gemoedstoestand van het team. Ik heb daar niet specifiek naar gevraagd of op gelet. Bewust. Ik wilde vanaf de eerste dag met het voetbal aan de slag. Omdat ik gelóóf in de kwaliteiten van deze groep, op technisch en tactisch gebied.

Van daaruit ben ik gaan kijken hoe we de boel op gang konden helpen. Elke verandering geeft turbulentie. Dat brengt frisheid en ik denk dat het effect daarvan zichtbaar was. Daarna was en is het zaak dat vast te houden.''

U lijkt meer op de ambachtelijke voetbaltrainer dan op een 'people's manager', zoals Guus Hiddink dat bijvoorbeeld is.

,,Ik geef graag training en ik hou van voetbal. In dat opzicht klopt dat stempel van voetbaltrainer dus wel. Ik heb veel vertrouwen in mijn assistenten Gerard van der Lem en Ruud Krol, maar ik zou het team en de training nog niet los kunnen laten zoals Guus Hiddink dat doet. Ik wil bezig zijn, sturen, coachen.

Ik denk dat zoiets ook met leeftijd te maken heeft, met ervaring. Guus was in 1988 óók niet dezelfde coach als dat hij nu is. Wellicht komt dat onafhankelijke, dat losse met de jaren. Delegeren kun je leren, denk ik.''

Vóór uw aanstelling, zat uw grootste twijfel 'm in het moment. Voor sommige spelers kwam de trainerswissel echter net op tijd.

,,Daar ben ik me van bewust. En ik zag na een paar dagen ook dat het goed was om nú te beginnen. Het belangrijkste was dat ik niet tegen mijn natuur in hoefde te werken. Dus niet van wedstrijd naar wedstrijd leven, maar een proces in gang zetten. Dat kón ook.

We hebben twee zeperds opgelopen en er had er nog één kunnen volgen, maar het had niets afgedaan aan mijn manier van werken. Een ander punt van zorg was dat ik laat in het seizoen afscheid moest nemen van de jeugdopleiding. Op een belangrijk moment, waarin er veel beslissingen moesten worden genomen.

Hét argument om er toch in te stappen was: je wint tijd. Dat was het belangrijkste pluspunt om het wél te doen. Achteraf is dat ook gebleken, richting het komende seizoen hebben we winst geboekt.''

Voor Rafael van der Vaart kwam u niet op tijd, is dat frustrerend?

,,Frustrerend niet, jammer wel. Door zijn blessures heb ik eigenlijk amper de keuze gehad om hem wel of juist niet op te stellen. Dat wordt wel eens vergeten. Ik heb gesprekken met Rafael gevoerd en liet hem tegen PSV meteen spelen. Daarmee gaf ik toch een soort signaal af. Maar op het moment dat ik a zei kon hij geen b zeggen, want hij kwam met een hamstringblessure terug van zijn interland.

Toen Rafael in de wedstrijd tegen Willem II terugkeerde - dus ná ons sterke optreden tegen AZ - was het logisch dat ik mijn elftal intact liet. Vervolgens raakte hij geblesseerd aan zijn enkel en hebben we niet meer kunnen werken. Jammer, want ik geloof oprecht in zijn kwaliteiten.

Op de trainingen zag je dat meteen na zijn terugkeer al: zijn passing, zijn overzicht, Rafael heeft uitzonderlijke kwaliteiten. Wie zó'n bliksemstart heeft gemaakt als hij, kán gewoon heel goed voetballen. Het bestaat niet dat hij dat opeens kwijt zou zijn.''

Was hij nog te redden geweest voor Ajax?

,,Het is moeilijk te zeggen of ik zijn gevoel kan raken, dat hangt van heel veel factoren af. Ik heb duidelijk tegen hem gezegd dat ik het jammer zou vinden als hij weggaat. Maar je merkt het als iemand eigenlijk al een besluit heeft genomen. Al is het nu afwachten of de clubs en hijzelf er ook echt uitkomen. Áls hij weggaat, is dat een verlies. Dan moet je voor komend seizoen toch op zoek naar 10 tot 12 goals.''

Wat heeft Ajax nog nodig richting het komende seizoen?

,,Niet zo heel veel. Hooguit op een paar plaatsen - die ik niet wil benoemen - kunnen we nog wat specifieke kwaliteiten gebruiken. Dat moet je zien in een geheel. Als trainer streef ik ernaar dat je met de elf poppetjes die je het veld instuurt, alle kanten op kunt. Dat je zelf kunt veranderen, én dat je kunt anticiperen op een situatie. Zonder te wisselen, want dan klopt de invulling van je team niet.''

Is het elftal van 1995, waar u aanvoerder van was, een blauwdruk voor wat u nastreeft?

,,De stap naar succes hangt altijd af van puzzelstukjes. Passen die juist wel of net niet. Neem Cocu bij PSV, of Rijkaard destijds bij Ajax. Dat zijn de gouden stukjes die precies op het juist moment op hun plaats vallen. Maar het hangt van heel veel factoren af of je zover komt.

Als trainer probeer je bepaalde stappen te maken. Individuen en linies moeten elkaar aanvullen in een elftal. Neem ons huidige middenveld: Maduro of Galásek hebben het spelinzicht en de rust, De Jong is dynamisch en Sneijder heeft de intelligente passing. In het team van 1995 klopte die balans over het hele elftal. Op topniveau bovendien.

Wij konden haarfijn anticiperen op veranderingen in een wedstrijd. In dat team betekende dat bijvoorbeeld dat Davids met veel ruimte in zijn rug moest kunnen verdedigen. Nou, dat kon je hem wel toevertrouwen.''

U noemt de naam van Davids. Dat kan geen toeval zijn.

,,Ik ga er niet op in hoe dat er voorstaat. Maar als je het over types hebt die een team kunnen completeren, dan is hij wel een voorbeeld ja. Edgar heeft dynamiek, hij kan vóóruit denken en heeft ontzettend veel waarde bij balverlies.

Bovendien léést hij situaties, op basis van zijn ervaring en spelinzicht. Wij hebben niet de ervaren koppeling Cocu-Van Bommel-Vogel, dáár verliezen we het vooralsnog. Dergelijke spelers rúiken het bloed, of voelen wanneer ze juist een pas op de plaats moeten maken. Davids heeft dat ook. Het verleden tussen mij en Edgar? Dat zou daar volledig los van moeten staan.''
Het hele interview met Blind in het AD
pi_27213668
Kromkamp, Reiziger en Davids wat mij betreft alle 3 welkom.. Trabelsi zie ik toch nog wel vertrekken in de zomer voor een hoog bod en anders zit je sowieso vast goed voor de toekomst
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:19:43 #51
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27213682
sexy
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:19:47 #52
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27213684
Dat van Kromkamp is dus een fabeltje. ?
-
pi_27213689
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Het hele interview met Blind in het AD
oud interview
pi_27213711
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

oud interview
Van gisteren, slimmerd.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:22:01 #55
45511 TimmyAsd
pi_27213727
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:21 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Van gisteren, slimmerd.
Eergisteren zelfs, zeer gedateerd dus
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:24:04 #57
45511 TimmyAsd
pi_27213778
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
zeker als ie al geplaatst was
Idd een wereldramp dat ik er ook overheen heb gelezen

Maargoed, Kromkamp fabeltje. Trabelsi blijft, anders gewoon Reiziger halen..
pi_27213817
Is toch alleen maar beter dat dat interview nog even geplaatst wordt hiero.
pi_27213825
Als Ajax Kromkamp echt wil hebben, moeten ze hem nu kopen. Over een jaar zie ik Kromkamp niet terugkomen naar Nederland. Maarja vooralsnog is het een fabeltje.

Van der Vaart waarschijnlijk voor 4 jaar naar HSV.
pi_27213869
Kromkamp gaat naar Valencia of Porto .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27213875
Kan me trouwens niet voorstellen dat Blind geen Davids erbij wil, hij wilde ook ervaring erbij lijkt mij.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:31:28 #62
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27213948
Hmmm.. kzat al te zoeken in het vorige Ajax topic over die Kromkamp geruchten, is er alweer een topic #160 er doorheen.
pi_27213982
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:28 schreef F1Bas het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat Blind geen Davids erbij wil, hij wilde ook ervaring erbij lijkt mij.
hij heeft ook al vaak genoeg gezegd dat ajax een speler als Davids goed kan gebruiken.
pi_27214187
quote:
De trainer van Ajax liet tegenover de krant weten dat de Amsterdamse club niet op zoek gaat naar een vervanger voor Rafael van der Vaart. Blind heeft met Wesley Sneijder en Rasmus Lindgren nog twee opties voor de positie van linkshalf.
Daarmee lijken de geruchten van een eventuele komst van Edgar Davids naar Amsterdam ontzenuwd. De ervaren middenvelder is bij zijn club Internazionale op een zijspoor beland en zou naar verluidt gesproken hebben met Ajax.
Erg vreemd. Je gaat namelijk niet praten met Davids als je vooraf al weet dat je Lindgren en Sneijder voor linkshalf hebt.
pi_27214213
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Erg vreemd. Je gaat namelijk niet praten met Davids als je vooraf al weet dat je Lindgren en Sneijder voor linkshalf hebt.
Davids als verdedigende middenvelder?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27214255
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Davids als verdedigende middenvelder?
Wij spelen niet met verdedigende middenvelders
En anders hebben we Maduro al.
pi_27214283
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

En anders hebben we Maduro al.
Davids is wel ideaal voor die positie natuurlijk.
pi_27214297
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Davids is wel ideaal voor die positie natuurlijk.
Dat wel, daar hoort hij ook
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:46:10 #69
82589 S-Two
barba macacu
pi_27214298
De topics gaan weer eens erg hard

Davids mag er van mij bijkomen (graag zelfs), ik denk dat reiziger ook best bruikbaar is en Kromkamp alleen als Trabelsi vertrekt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_27214416
Davids als verdedigende middenvelder zou ook toppie zijn. Eigenlijk zou dat het hele verhaal wel compleet maken. Davids als verdedigende middenvelder, Maduro verschuift naar het hart van de verdediging en Escudé naar linksback.

Wie weet.
pi_27214424
Davids of een soortgelijke speler moet gewoon komen, toen met Jan van Halst hadden we ook iemand die gewoon keihard knokte, het team op sleeptouw nam en boven de jonkies stond maar ook voor heel veel humor zorgde. (of Davids humor heeft weet ik niet, maar aan de rest voldoet ie wel )
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:52:47 #72
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27214439
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

3-4-3 gaan spelen. .
-
pi_27214477
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Davids of een soortgelijke speler moet gewoon komen, toen met Jan van Halst hadden we ook iemand die gewoon keihard knokte, het team op sleeptouw nam en boven de jonkies stond maar ook voor heel veel humor zorgde. (of Davids humor heeft weet ik niet, maar aan de rest voldoet ie wel )
Jan van Halst

maarja je hebt wel gelijk, zo'n soort speler moet je gewoon erbij hebben.
pi_27214504
Of 4-5-1 gaan spelen, kunnen we alle goede middenvelders opstellen plus al onze goede aanvallers! (Babel)
Houd van een lijntje.
pi_27214525
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef keijz het volgende:

[..]

Jan van Halst

maarja je hebt wel gelijk, zo'n soort speler moet je gewoon erbij hebben.
en dan kan Davids ook nog eens heel erg goed voetballen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:58:23 #76
82589 S-Two
barba macacu
pi_27214587
-------------------Stekelenburg--------------------------
------------grygera-------------maduro-----------------
trabelsi----------------davids------------------escude?
------------de jong-------------sneyder-----------------
pienaar--------------kluivert-----------------------babel

pi_27214630
Die opstelling gaat veel prijzen pakken S-Two .
pi_27214660
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:59 schreef Nashje het volgende:
UEFA-Cup en Amstel Cup?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:06:41 #79
82589 S-Two
barba macacu
pi_27214828
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:59 schreef Nashje het volgende:
Ik ben alleen niet zo tevreden over Escude op die positie. Het is een bruikbare verdediger in een tweemans centrale verdediging op eredivisie niveau maar ik denk dat hij toch te veel steken laat vallen als het er echt op aan komt (CL).
pi_27215150
Hoe zit het eigenlijk met Chivu die het niet zo naar zijn zin heeft in Rome?? Die heeft toch ook al geroepen (ooit) terug te willen keren bij Ajax.
pi_27215183
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Chivu die het niet zo naar zijn zin heeft in Rome?? Die heeft toch ook al geroepen (ooit) terug te willen keren bij Ajax.
In de bloei van z'n carriere zeker. Niet te ver doordraven he
pi_27215248
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

In de bloei van z'n carriere zeker. Niet te ver doordraven he
Bedoel ook niet nu, maar was gewoon benieuwd of er voor hem al clubs in de markt waren.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:24:01 #83
82589 S-Two
barba macacu
pi_27215277
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Bedoel ook niet nu, maar was gewoon benieuwd of er voor hem al clubs in de markt waren.
Die komt nu idd niet terug. Geen idee of er clubs voor hem zijn, lijkt me wel, want in potentie een van de beste verdedigers ter wereld.
pi_27215352
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Denk hierbij aan een Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal of zelfs Juventus.
pi_27215534
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Denk hierbij aan een Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Arsenal of zelfs Juventus.
Tjah dat er clubs in de markt voor hem zijn lijkt mij dus idd ook wel zeker, maar nog niks concreets dus .
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:38:59 #86
45511 TimmyAsd
pi_27215660
Chivu is natuurlijk geen optie. Voor Ajax natuurlijk wel, maar niet reeel.
pi_27216120
Barca lijkt me echt een perfecte club voor Chivu .
maar dat is opfftopic
pi_27216223
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
Barca lijkt me echt een perfecte club voor Chivu .
maar dat is opfftopic
Chivu centraal met Kompany; Dat zou bijna onpasseerbaar zijn.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:33:33 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27217103
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Chivu centraal met Kompany; Dat zou bijna onpasseerbaar zijn.
Ik zou Alex ernaast zetten. Maar dan moet ik zeggen dat ik Kompany nauwelijks in actie heb gezien. Maar Alex lijkt me een stuk goedkoper dan Kompany (gezien zijn veel langere status binnen Europa als talent, en Alex z'n non-EU status).
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:36:54 #90
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_27217190
Bij het Parool concludeert men dat Edgar Davids niet komt als opvolger van Rafael van der Vaart, aangezien men daarvoor Rasmus Lindgren en Wesley Sneijder al voor heeft. Maar in de punt naar achteren zou hij ook kunnen spelen, dan verhuist Hedwiges Maduro een linie terug en neemt Tomás Galásek plaats op de bank...

Jan Kromkamp gaat floppen, volgens mij en als Hatem Trabelsi nog een jaar blijft, is hij al hélémáál niet nodig, koop dan iemand voor links (centraal) in de verdediging...

Net mijn uitkaart voor volgend seizoen geregeld, foto is mooi gelukt!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_27217280
Over 2 seizoenen kunnen we allemaal op de foto! (lekker nutteloos maar toch)
Houd van een lijntje.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:43:23 #92
45511 TimmyAsd
pi_27217356
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:36 schreef P0RN0STAR het volgende:
Bij het Parool concludeert men dat Edgar Davids niet komt als opvolger van Rafael van der Vaart
Lekker logisch, zijn 2 totaal andere type spelers
pi_27219517
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:46 schreef S-Two het volgende:
De topics gaan weer eens erg hard
Al die geruchten ook.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:16:43 #94
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27219738
Zou Kromkamp als rechtsbuiten bruikbaar zijn?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27220045
Kromkamp heeft nooit in het AD gestaan, wees maar gerust.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27220121
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef PJORourke het volgende:
Zou Kromkamp als rechtsbuiten bruikbaar zijn?
En Rosales dan op linksback. Tof!

pi_27220259
Quote van jimjim uit deel 160
quote:
hoezo arrogant van hem? feyenoord wilt hem toch
Ging meer omdat hij zei na de degradatie niet meer voor Soton te willen spelen, alsof ie te goed is voor de Football League ofzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_27220298
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Quote van jimjim uit deel 160
[..]

Ging meer omdat hij zei na de degradatie niet meer voor Soton te willen spelen, alsof ie te goed is voor de Football League ofzo.
aha.
maar ik kan het wel begrijpen, denk wel dat hij hoger kan dan eerste divisie.
pi_27220523
Heeft hij dit seizoen niet laten zien.
www.thuisuiteten.nl
pi_27221015
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Heeft hij dit seizoen niet laten zien.
Zeg dan ook dat hij lange tijd geblesseerd is geweest.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:19:05 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27221493
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:32 schreef Noorman het volgende:
En Rosales dan op linksback. Tof!
Nee, Rosales -> bank.
pi_27221638
quote:
PSV en Boca sluiten samenwerkingsverband

20/5/2005 20:27

PSV is een samenwerkingsverband aangegaan met Boca Juniors. Dat maakt de Argentijnse club bekend via zijn website.
Guus Hiddink zal vrijdagmiddag in Buenos Aires met Boca-voorzitter Mauricio Macri een persconferentie organiseren waar zij gezamenlijk een verklaring zullen geven over het onderlinge akkoord. Het is de bedoeling dat PSV en Boca vooral talenten maar ook technische kennis gaan uitwisselen.

Omdat Hiddink momenteel in Argentinië verblijft, zullen zijn assistenten Fred Rutten en René Eijkelkamp zondag zijn taken overnemen als PSV op bezoek gaat bij Roda JC.

Het duo riep de jonkies Sepp de Roover en Ismaël Aissati op voor het duel in Limburg. Afwezig zijn André Ooijer, John de Jong, DaMarcus Beasley, Robert en Mark van Bommel. Het meespelen van Alex is twijfelachtig.
Komen wij aan met Omniworld :")
pi_27221657
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

Komen wij aan met Omniworld :")
Toch een iets kortere reistijd.
Klik dan als je durft
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:27:08 #104
57586 Bananenman
-----------
pi_27221728
Watskeburt?!

[ Bericht 75% gewijzigd door Bananenman op 21-05-2005 22:22:01 ]
pi_27222924
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef gras het volgende:

[..]

Zeg dan ook dat hij lange tijd geblesseerd is geweest.
Had ik in deel 160 al gezegd. Maar al met al was ook een fitte Van Damme geen basisspeler geweest bij Soton.
www.thuisuiteten.nl
pi_27224339
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Had ik in deel 160 al gezegd. Maar al met al was ook een fitte Van Damme geen basisspeler geweest bij Soton.
Zo'n schande is dat ook niet als je moet concurreren met Graeme Le Saux...
pi_27224404
Nee, en Jakobsson en Lundekvam zijn ook niet slecht, maar Higginbotham daarintegen...
www.thuisuiteten.nl
pi_27224486
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nee, en Jakobsson en Lundekvam zijn ook niet slecht, maar Higginbotham daarintegen...
Die is rechtsbenig. Jelle is linksbenig. Geen directe concurrent.

Overigens schat ik Southampton hoger in dan Feyenoord. Denk dat Jelle in Rotterdam zondermeer in de basis zal terechtkomen.
pi_27224518
Danny Higginbotham was onze linkercentrumverdediger of linksback, tot Bernard kwam.
www.thuisuiteten.nl
pi_27224565
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef gras het volgende:

[..]

Overigens schat ik Southampton hoger in dan Feyenoord.
Je schat Southampton hoger in dan Feyenoord, en in een ander topic schat je Vitesse hoger in dan Manchester City.

Vind ik een beetje raar eigenlijk...
pi_27224590
Dat was ik, Vitesse en Man City. Weet niet of gras dat ook vindt.
www.thuisuiteten.nl
pi_27224608
Sorry. Mijn fout...
pi_27224628
Geeft niet. Ik denk dat Feyenoord overigens nog wel van Soton zou winnen, helaas. Het was dit jaar niet best.

Maar ben weg!
www.thuisuiteten.nl
pi_27224670
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Danny Higginbotham was onze linkercentrumverdediger of linksback, tot Bernard kwam.
Volgens mij is die Lundekvam de linkercentrale verdediger.
pi_27224691
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat was ik, Vitesse en Man City. Weet niet of gras dat ook vindt.
Nee. Man City is vele malen beter.
pi_27226372
quote:
Naast Jong Ajax ook Ajax zaterdag weer in Amstel Cup
Ajax zal het volgend seizoen opnieuw met drie teams mogen doen in de strijd om de Amstel Cup. Naast Ajax plaatste afgelopen week Jong Ajax zich doordat het de titel in de beloftencompetitie wist te veroveren via een 0-8 zege in Breda. De zaterdagamateurs van Ajax zijn daar nog bijgekomen. Ajax zaterdag won de districtsbeker van de regio West 1 en heeft daardoor ook een plaats in de Amstel Cup verdiend.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:21:45 #117
57586 Bananenman
-----------
pi_27229758
<--- nieuw
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:30:08 #118
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27230065
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:21 schreef Bananenman het volgende:
<--- nieuw
verkeerd getal
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:33:53 #119
57586 Bananenman
-----------
pi_27230233
Nee, dat is de grap juist

Je weet welk vak vak 417 is?
pi_27230262
rolstoelterras? Gayvak?
pi_27230291
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Gayvak?
Vaak wel ja.
Klik dan als je durft
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:38:58 #122
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27230383
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Vaak wel ja.
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Nee, dat is de grap juist

Je weet welk vak vak 417 is?
die met dat irritante netje
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27230637
Het begint te dagen... Wat een boefjes zijn jullie toch..

pi_27230782
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef gras het volgende:

[..]

Die is rechtsbenig. Jelle is linksbenig. Geen directe concurrent.

Overigens schat ik Southampton hoger in dan Feyenoord.
Southampton speelt in de 2e divisie in Engeland volgend jaar
Dan zou Ajax momenteel ongeveer gelijk staan aan Manchester City of Crystal Palace en PSV aan M'Brough Zo erg is het nou ook weer niet gesteld met de Nederlandse competitie.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:58:22 #125
82589 S-Two
barba macacu
pi_27231062
Volgens mij wordt Jelle van Damme echt onderschat hoor, heb het altijd jammer gevonden dat hij bij Ajax weg moest. Maar nu ik lees dat hij graag naar Feyenoord wil en hij ook zegt dat de Feyenoord-mentaliteit hem meer ligt dan de Ajax-mentaliteit
pi_27231416
Jelle zou wel een goede speler zijn voor Feyenoord. Voor het spel dat Ajax speelt komt hij tekort.
That's all folks!
  zondag 22 mei 2005 @ 00:28:55 #127
82589 S-Two
barba macacu
pi_27234230
quote:
Rafael van der Vaart zegt ja tegen Hamburger SV

21/5/2005 23:36

Of Rafael van der Vaart met ingang van komend seizoen bij Hamburger SV zal voetballen, is nog slechts in handen van de clubs. Zelf heeft de middenvelder de Noordduitse club inmiddels zijn jawoord gegeven.
Dat jawoord van Van der Vaart komt hoe dan ook op een verrassend moment. Hij wilde zijn definitieve ja namelijk nog laten afhangen van een bezoekje van zijn vader aan HSV-VfL Bochum, zaterdagmiddag. In die wedstrijd verloren de Hamburgers met 0-1 en werd definitief de kans op Europees voetbal verspeeld (al had ook een overwinning niet gebaat).

De speler zelf weet het intussen helemaal zeker. 'Ik heb ja gezegd tegen Hamburger SV', zo liet hij zaterdag geen spoortje van twijfel meer. 'Als de clubs eruit komen, dan ga ik daar spelen.'

Beide clubs zijn de gesprekken intussen begonnen, zo bevestigde directeur Arie van Eijden vrijdag al. 'We moeten het in ieder geval over het weekeinde heentillen', aldus Van Eijden toen.
aldus www.vi.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 11:27:19 #128
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27239474
Ajax

Helaas mis ik de laatste wedstrijd van het seizoen weer eens .

(tvp)
  zondag 22 mei 2005 @ 11:32:06 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27239569
Hoe staan de zaken ervoor omtrent Davids?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27239615
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:32 schreef PyTh het volgende:
Hoe staan de zaken ervoor omtrent Davids?
Komt goed
  zondag 22 mei 2005 @ 11:34:18 #131
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27239616
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:58 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij wordt Jelle van Damme echt onderschat hoor, heb het altijd jammer gevonden dat hij bij Ajax weg moest. Maar nu ik lees dat hij graag naar Feyenoord wil en hij ook zegt dat de Feyenoord-mentaliteit hem meer ligt dan de Ajax-mentaliteit
Ach, hij moet zich een beetje inlikken bij Wotte en Gullit. Ik vond het altijd wel een goed bruikbare speler. Niet als stormram alleen.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:20:51 #132
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27240577
Ik ben benieuwd hoeveel spelers we vanmiddag voor het laatst zien
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 22 mei 2005 @ 12:23:29 #133
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27240627
Dick Schoenaker
Porcupine Tee - Normal
pi_27240692
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:20 schreef Againzender het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel spelers we vanmiddag voor het laatst zien
Ik hoop toch ook wel op iets van een afscheid, georganiseerd door Ajax...
Klik dan als je durft
pi_27240734
Wie gaan er dan iig weg? vd Vaart is nog niet 100% zeker bv.
pi_27240934
Nee dat is waar, er is nog niets zeker. Noem het een bedankje dan.
Klik dan als je durft
pi_27241812
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef StarGazer het volgende:
Dick Schoenaker
Dat meisje bij de hockey op de tribune
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 22 mei 2005 @ 13:30:09 #138
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27242125
quote:
Op zondag 22 mei 2005 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat meisje bij de hockey op de tribune
Idd zeg
Porcupine Tee - Normal
pi_27242237
Wat heb ik gemist?!
  zondag 22 mei 2005 @ 14:05:17 #140
107445 Jajong
Hadouken!
pi_27243058
Mooie reportage op 2 ( tering van gaal )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 22 mei 2005 @ 14:09:51 #141
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27243159
Pijnlijk
Porcupine Tee - Normal
  zondag 22 mei 2005 @ 14:10:29 #142
107445 Jajong
Hadouken!
pi_27243176
tranen in mn ogen bij de goal van zlatan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_27243306
Amsterdam, 22 mei 2005
Hatem Trabelsi staat in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, tegen FC Groningen, in de basis. Dat betekent dat John Heitinga naar de bank is gedirigeerd. Urby Emanuelson en Daniël de Ridder vervangen de geschorste Julien Escudé en Steven Pienaar. Lees hier de opstellingen en vanaf half drie de hoogtepunten van de wedstrijd.

Opstellingen:
Ajax: Maarten Stekelenburg; Hatem Trabelsi, Hedwiges Maduro, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson; Nigel de Jong, Tomás Galásek, Rafael van der Vaart; Daniël de Ridder, Angelos Charisteas, Ryan Babel
Wissels: Hans Vonk, John Heitinga, Yannis Anastasiou, Wesley Snejder, Nourdin Boukhari, Nicolae Mitea, Rasmus Lindgren
pi_27243431
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:09 schreef StarGazer het volgende:
Pijnlijk
Niet zeuren
  zondag 22 mei 2005 @ 14:21:24 #145
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27243460
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:20 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Niet zeuren
Oh ja, jullie komen nog
Porcupine Tee - Normal
pi_27243473
quote:
Op zondag 22 mei 2005 14:21 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Oh ja, jullie komen nog
  zondag 22 mei 2005 @ 15:08:59 #147
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27244578
Nog steeds 0 - 0 .
pi_27244933
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:08 schreef SamuraiJack het volgende:
Nog steeds 0 - 0 .
0-1
  zondag 22 mei 2005 @ 15:28:43 #149
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27245105
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:22 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

0-1
Ach, hoe vaak hebben ze dit seizoen al een achterstand goed gemaakt . Altijd positief blijven zeg ik dan maar .
  zondag 22 mei 2005 @ 15:29:18 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_27245125
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:28 schreef SamuraiJack het volgende:

[..]

Ach, hoe vaak hebben ze dit seizoen al een achterstand goed gemaakt . Altijd positief blijven zeg ik dan maar .
Hoe spelen we dan?
  zondag 22 mei 2005 @ 15:31:23 #151
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27245186
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:29 schreef S-Two het volgende:

[..]

Hoe spelen we dan?
Hoe moet ik dat nou weten .
  zondag 22 mei 2005 @ 15:37:48 #152
82589 S-Two
barba macacu
pi_27245351
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:31 schreef SamuraiJack het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten .
Canal + ofso
  zondag 22 mei 2005 @ 15:39:40 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27245422
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:37 schreef S-Two het volgende:

[..]

Canal + ofso
Canal+ zendt voor 95% Den Bosch-Utrecht en Graafschap-Vitesse uit
  zondag 22 mei 2005 @ 15:48:36 #154
82589 S-Two
barba macacu
pi_27245739
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef twi het volgende:

[..]

Canal+ zendt voor 95% Den Bosch-Utrecht en Graafschap-Vitesse uit
Ow ja , najah laat Ajax aub nog wel ff winnen (woon in Groningen )
  zondag 22 mei 2005 @ 15:58:26 #155
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27246075
Raffie scoort tijdens z'n afscheidswedstrijd. Is dan wel weer leuk.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 22 mei 2005 @ 16:07:36 #156
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27246388
De Ridder
Porcupine Tee - Normal
  zondag 22 mei 2005 @ 16:08:10 #157
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27246413
Zullen ze in Rotterdam al weer zenuwachtig worden, van 4 - 0 naar 4 -3 .
  zondag 22 mei 2005 @ 16:19:28 #158
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27246831
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:05 schreef gras het volgende:

[..]

Volgens mij is die Lundekvam de linkercentrale verdediger.
Afwisselend. Was een tombola onder Redknapp.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 16:20:52 #159
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27246888
Als Babel nog zou scoren, is ie alleen clubtopscorer.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 16:49:07 #160
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27247689
Toch vrij overtuigend tweede geworden...
  zondag 22 mei 2005 @ 17:02:17 #161
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27248005
in een minder (zacht uitgedrukt) seizoen, nog 2e worden is wel knap

sinds 1996/97 niet meer zo'n slechte topscorer gehad
  zondag 22 mei 2005 @ 17:07:36 #162
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27248149
Babel 7 uit 20, is bijna 1 op 2, met veel invalbeurten. Naar verhouding niet eens zo slecht hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 22-05-2005 17:39:41 ]
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 17:09:14 #163
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27248188
Volgend jaar gewoon weer kampioen
Porcupine Tee - Normal
  zondag 22 mei 2005 @ 17:09:41 #164
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27248200
Hopelijk wordt babel volgend seizoen wel 1e spits. en je hebt gelijk mm
  zondag 22 mei 2005 @ 17:14:31 #165
88831 Shreyas
De beste
pi_27248333
Ik keek net even naar de eindstand en zag dat Ajax het kampioenschap uit handen heeft gegeven in de wedstrijden tegen PSV. Als we in plaats van twee verloren, twee keer hadden gewonnen dan waren wij nu kampioen geweest. Want dan had PSV 6 punten minder en wij 6 punten meer.
Dus we weten wat we volgend seizoen moeten doen, gewoon winnen van PSV, het liefste beide ontmoetingen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 22 mei 2005 @ 17:21:04 #166
96356 cultheld
demagoog
pi_27248526
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:14 schreef Shreyas het volgende:
Ik keek net even naar de eindstand en zag dat Ajax het kampioenschap uit handen heeft gegeven in de wedstrijden tegen PSV. Als we in plaats van twee verloren, twee keer hadden gewonnen dan waren wij nu kampioen geweest. Want dan had PSV 6 punten minder en wij 6 punten meer.
Dus we weten wat we volgend seizoen moeten doen, gewoon winnen van PSV, het liefste beide ontmoetingen
"gewoon" winnen van PSV
pi_27248618
Maduro talent van het seizoen en de Jong speler van het jaar.

Echt mooi toen v.d.Vaart scoorde
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27248701
Mooi voor Raffie . Was die tifosi actie mooi?
pi_27248728
quote:
De Jong: "Zeker nog een jaar"
Nigel de Jong richtte na zijn uitverkiezing tot speler van het jaar enkele woorden tot de supporters. Hij zei dat hij "zeker nog een jaar" bij Ajax blijft, wat op de tribunes met applaus en gejuich werd ontvangen.
pi_27248786
Owja, anders zit Silvie Meis 2 rijen voor je

zondag 22 mei 2005 @ 17:40:27 #171
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27249025
Die doet het niet Roi.

De Jong en Maduro toch best verrassend. Had Trabelsi en Babel verwacht.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 17:42:29 #172
96356 cultheld
demagoog
pi_27249084
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Die doet het niet Roi.

Die link moet je kopiëren in je browser.
pi_27249121
Tifo was erg erg erg mooi
  zondag 22 mei 2005 @ 17:45:54 #174
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27249176
Is dat Sylvie? Volgens mij lijkt ze er slechts op. Sylvie is toch kleiner en dikker?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 mei 2005 @ 17:46:11 #175
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27249183
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Babel 7 uit 20, is bijna 1 op 2, met veel invalbeurten. Naar verhouding niet eens zo slecht hoor.
Dichter bij een op drie hoor. Maar geen klachten over Babel.
pi_27249184
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Die doet het niet Roi.

Die 2 had ik eigenlijk ook verwacht
  zondag 22 mei 2005 @ 17:47:17 #177
57586 Bananenman
-----------
pi_27249218
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tifo was erg erg erg mooi
50x26 meter was het doek. En wat was 'ie lekker he? Zelfgemaakte foto's vanaf 410 (later komen nog betere vanaf overkant);

[img=http://img191.echo.cx/img191/4660/sany00338hh.th.jpg]

[img=http://img191.echo.cx/img191/843/sany00340tg.th.jpg]
pi_27249270
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

50x26 meter was het doek. En wat was 'ie lekker he? Zelfgemaakte foto's vanaf 410 (later komen nog betere vanaf overkant);
[[url=http://img191.echo.cx/img191/3342/sany00340eh.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img191.echo.cx/img191/3342/sany00336eh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Erg erg kicke

En de stickers hangen nog steeds op 417 en 416 zag ik

Mooi dat De Jong trouwens blijft.
pi_27249312

pi_27249316
quote:
Zondag 22 mei - Ibrahimovic zelfs nieuwe Van Basten genoemd
(Verslaggever SV, Amsterdam, 11.17u GMT+01.00, Redactie AS)
Vrijwel iedere international gerenommeerde krant publiceerde gisteren het bericht dat Juventus een bod van 70 miljoen euro op ex-Ajacied Zlatan Ibrahimovic heeft afgewezen. De impact en verbijstering is enorm in de voetbalwereld vanwege 'het astronomische bedrag'.

Zaakwaarnemer Mino Raiola blijft er koel onder en vindt het normaal dat er zoveel op tafel moet worden gelegd voor 'de beste spits van de wereld'. Dat laatste lijkt de 23-jarige Zweed toch wel te hebben bewezen als een club zoveel geld voor je over heeft. Het Portugese Record noemt hem zelfs de 'nieuwe Van Basten'. Sports Italia noemt de 28ste landstitel 'de Scudetto van Ibra', die met zestien doelpunten een groot aandeel heeft en verwijst zelfs naar Michel Platini.

Pijn
Daarentegen doet de berichtgeving pijn bij Ajax-fans. Het bestuur van Ajax heeft Ibrahimovic voor zestien miljoen euro verkocht, wat nu een schijntje blijkt te zijn. Zijn waarde kan moeilijk in een jaar tijd vier keer zoveel zijn geworden. Als Juve hem wel had verkocht aan Real Madrid, dan maakt de Turijnse voetbalclub in een seizoen 64 miljoen euro winst.

Vergoeding Ajax
Die winst blijkt na een analyse van het Zweedse Aftonbladet niet geheel voor Juventus te zijn. Volgens de opgestelde regels moest Ajax bij een verkoop aan Real Madrid zo'n 11 miljoen euro ontvangen van Juve. Ook het Zweedse Maldo FF heeft dan nog recht op een deel van de Italianen. Echter, de transfer gaat niet door en Ibrahimovic blijft voorlopig bij Juventus.
  zondag 22 mei 2005 @ 17:51:34 #181
121129 SamuraiJack
Nice shirt
pi_27249444
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zlatan
11 Miljoen!
Dat zijn twee Charisteassen.
  zondag 22 mei 2005 @ 17:58:50 #183
57586 Bananenman
-----------
  zondag 22 mei 2005 @ 18:07:21 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27249774
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:58 schreef S-Two het volgende:
Dat gastje stond inderdaad toch altijd bekend om z'n grote bek, z'n onuitputtelijke inzet en z'n harde tackles?
pi_27250496
Heeft VdV een mooi afscheid gehad? (los van z'n goal)
pi_27250698
Een publiekswissel. Maar een echt afscheid kan je het nog niet noemen. Hij is ook nog niet verkocht.
pi_27250708
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef De_Ananas het volgende:
Heeft VdV een mooi afscheid gehad? (los van z'n goal)
niet boeiend gewoon een publiekswissel met veel applaus.

Ook veel applaus van het ajax publiek na de treffer van Groningen. Ajax speelde een draak van een 1e helft en kwam verdient op 0-1...

gelukkig werd het na de wissel van nietsnut charisteas een leuke pot. toch nog 2-1 ole ole

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2005 18:58:43 ]
pi_27250966
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Ook veel applaus van het ajax publiek na de treffer van Groningen. Ajax speelde een draad van een 1e helft en kwam verdient op 0-1...
.
  zondag 22 mei 2005 @ 18:54:33 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27251011
quote:
Op zondag 22 mei 2005 17:31 schreef Roi het volgende:
Owja, anders zit Silvie Meis 2 rijen voor je

[afbeelding]
IMAGESHACK MOET JE THUMBLINKEN ROI!
Mijn hemel, in GAM staan ook overal van die kutplaatjes door jou .
-
  zondag 22 mei 2005 @ 18:57:29 #190
57586 Bananenman
-----------
pi_27251093
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

niet boeiend gewoon een publiekswissel met veel applaus.
Dan had je moeten blijven wachten tot het eind en niet vroegtijdig weg moeten gaan sukkel
pi_27251148
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:57 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Dan had je moeten blijven wachten tot het eind en niet vroegtijdig weg moeten gaan sukkel
ja het houdt een keer op... bleef al 20min langer van wege prijzen enz enz en zo geweldig is vd vaart ook weer niet...
  zondag 22 mei 2005 @ 19:02:51 #192
57586 Bananenman
-----------
pi_27251240
Ik verplicht je niet te wachten. Maar dan moet je ook niet zeggen dat het geen reet voorstelde.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:18:02 #193
55651 JaWi
Shalom.
pi_27251694
Wat een geweldige wedstrijd. Een absolute topper .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 19:20:54 #194
57586 Bananenman
-----------
pi_27251772
In totaal heb ik denk ik 10 minuten van de wedstrijd gezien

zondag 22 mei 2005 @ 19:21:25 #195
55651 JaWi
Shalom.
pi_27251783
Ik zeker 15 .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 19:23:49 #196
57586 Bananenman
-----------
pi_27251846
Je achtervolgingsavontuur begon vlak na de 2-1 immers
  zondag 22 mei 2005 @ 19:24:21 #197
55651 JaWi
Shalom.
pi_27251862
Stelletje rukkers .
slettebak [@] gmail.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 mei 2005 @ 19:43:16 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27252479
leek dat veld nou zo slecht of was t dat ook echt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 mei 2005 @ 19:43:26 #199
57586 Bananenman
-----------
pi_27252485
Gaat SS zuid filmen bij opkomst ipv noord
  zondag 22 mei 2005 @ 19:45:40 #200
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_27252569
Groningen had toch echt wel een punt verdiend

Maar goed, laatste 8 wedstrijden gewonnen, en ik zie toch echt wel perspectief voor komend seizoen. Ben in ieder geval blij dat dit kutseizoen voorbij is
Porcupine Tee - Normal
pi_27252577
mooie sproei-installatie
pi_27252707
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

IMAGESHACK MOET JE THUMBLINKEN ROI!
Mijn hemel, in GAM staan ook overal van die kutplaatjes door jou .
1 foto.
pi_27252961
Complimenten voor de tifo
  zondag 22 mei 2005 @ 20:11:31 #204
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27253359
charisteas was weer dramatisch?

prachtig trouwens dat Feyenoord pas in het 2e deel van studio sport komt

[ Bericht 74% gewijzigd door jimjim1983 op 22-05-2005 20:17:21 ]
pi_27254285
Net nog die omhaal van van Basten en de solo van Zlatan
  zondag 22 mei 2005 @ 20:39:52 #206
55651 JaWi
Shalom.
pi_27254328
quote:
Ajacied Nigel de Jong, speler van het jaar, zei vanmiddag tegenover de camera's van AT5 dat de steun die Danny Blind hem de laatste maanden heeft gegeven doorslaggevend is geweest voor zijn keuze om langer te blijven.

'Doordat Danny mij in de basis heeft laten staan en dus laten voetballen, heb ik weer vertrouwen in mijn toekomst bij Ajax', zegt de 20-jarige Amsterdammer. Of de actie van Ajax Showtime geholpen heeft bij De Jong, is de vraag. 'Vorige week heb ik het al besloten', liet de middenvelder weten. Dat is wel na de actie van de fansite.
.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 20:43:51 #207
55651 JaWi
Shalom.
  zondag 22 mei 2005 @ 20:50:27 #208
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27254702
Nou ik heb DE nieuwe Ajax spits ook weer zien schitteren vandaag, en het was niet Babel en ook niet Charisteas...
Houd van een lijntje.
pi_27254770
Nigel blijft
  zondag 22 mei 2005 @ 20:53:36 #210
55651 JaWi
Shalom.
pi_27254813

slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 20:55:49 #211
45511 TimmyAsd
pi_27255006
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Respect voor de makers....
pi_27255247
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ik heb DE nieuwe Ajax spits ook weer zien schitteren vandaag, en het was niet Babel en ook niet Charisteas...
Nu ben ik toch wel benieuwd over wie je het hebt.

Nigel . De komende week zal er veel duidelijk worden omtrend Davids.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:11:14 #214
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27255400
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nu ben ik toch wel benieuwd over wie je het hebt.

Nigel . De komende week zal er veel duidelijk worden omtrend Davids.
Het begint met een N en het eindigt met evland
Houd van een lijntje.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:13:53 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27255503
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:11 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Het begint met een N en het eindigt met evland
Da's een goaltjesdief, geen Ajax-spits. Past beter bij PSV.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:19:01 #216
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27255717
Hij is geen goaltjesdief a la Sonck, maar gewoon een uitstekende voetballer die ook geweldig kan meevoetballen. Techniek, inzicht, neusje voor de goal --> Ajax spits
Houd van een lijntje.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:20:16 #217
45511 TimmyAsd
pi_27255760
Mwaw, Nevland is een goede spits. Ik betwijfel het echter of ie ook een goede spits voor Ajax is.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:20:37 #218
45511 TimmyAsd
pi_27255773
En ik wil geen spits, ik wil een goede verdediger.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:22:59 #219
55651 JaWi
Shalom.
pi_27255859
Ik moet Nevland niet .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 21:25:12 #220
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27255931
Als je het moet geloven is niemand een goede spits voor Ajax...

Een spits die nooit scoort, is dat wel een goede spits voor Ajax?
De beste spits hebben ze laten gaan, Nevland kan de leegte samen met Babel opvullen
Houd van een lijntje.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:36:23 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27256281
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je het moet geloven is niemand een goede spits voor Ajax...

Een spits die nooit scoort, is dat wel een goede spits voor Ajax?
De beste spits hebben ze laten gaan, Nevland kan de leegte samen met Babel opvullen
Nevland kan niks samen met Babel opvullen, aangezien je dan met 2 spitsen speelt en Ajax anders wil spelen. Nevland is van wat ik van 'm heb gezien een typische 4-4-2 speler. Misschien is 'ie redelijk sterk, maar hij heeft niet de lengte en de body die grote Ajax-spitsen hebben gehad (Kluivert, Van Basten, Babel dus). Hij is meer een hele handige kleine en snellere speler. Misschien meer begaafd qua voetballende kwaliteiten dan Kezman, maar zeker geen Kluivert.

Daarnaast wil Ron Jans 50 miljoen voor 'm hebben
pi_27256389
Nevland hoeft van mij niet. Ik denk niet dat ie het spelletje van Ajax aan kan.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:40:45 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27256433
Het zou me niets verbazen als Hiddink 'm oppikt.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:42:32 #224
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27256517
Dan is psv wederom weer verstandiger geweest dan Ajax
Houd van een lijntje.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:42:43 #225
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_27256524
Ik heb de nieuwe Ajax-spits ook zien schitteren vanmiddag, ik weet niet hoe ie heette, maar 890 maal de bal hooghouden, vind ik een felicitatie waard...
  zondag 22 mei 2005 @ 21:44:05 #226
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27256578
Timo!!
Houd van een lijntje.
  zondag 22 mei 2005 @ 21:47:35 #227
57586 Bananenman
-----------
pi_27256730
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Respect voor de makers....

Maar wat was het vandaag geil zeg. Allemachtig
  zondag 22 mei 2005 @ 21:48:00 #228
55651 JaWi
Shalom.
pi_27256742
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Maar wat was het vandaag geil zeg. Allemachtig
Hoi .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 21:48:22 #229
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27256765
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Timo!!
Mooie naam
pi_27256998
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik heb de nieuwe Ajax-spits ook zien schitteren vanmiddag, ik weet niet hoe ie heette, maar 890 maal de bal hooghouden, vind ik een felicitatie waard...
Gaat zeker over dat hooghoudkunstje altijd voor de wedstrijd? Was een een gastje die het 890 keer deed? Tering, hoe oud was ie?
pi_27257498
10/12 ofzo.
pi_27257626
Nou, dat was het seizoen dan weer.
Klik dan als je durft
pi_27257680
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Mooie naam
Tim klinkt veel beter
pi_27257735
Transfer van VdV dreigt te mislukken volgens Hamburger Abendblatt
De clubs schijnen er niet uit te kunnen komen....

zondag 22 mei 2005 @ 22:12:34 #235
55651 JaWi
Shalom.
pi_27257789
Zal vast wel loslopen. Hij kan simpelweg niet blijven na zijn afscheid vandaag in stadion en home .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 22:17:14 #236
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27257997
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:36 schreef twi het volgende:

[..]

Nevland kan niks samen met Babel opvullen, aangezien je dan met 2 spitsen speelt en Ajax anders wil spelen. Nevland is van wat ik van 'm heb gezien een typische 4-4-2 speler. Misschien is 'ie redelijk sterk, maar hij heeft niet de lengte en de body die grote Ajax-spitsen hebben gehad (Kluivert, Van Basten, Babel dus). Hij is meer een hele handige kleine en snellere speler. Misschien meer begaafd qua voetballende kwaliteiten dan Kezman, maar zeker geen Kluivert.

Daarnaast wil Ron Jans 50 miljoen voor 'm hebben
Tsja, hoe groot was Arveladze?

Ik weet het nog niet zo met Nevland. Als die nog een seizoen zoveel scoort.. er zijn zat spitsen in de Eredivisie geweest die in hun eerste seizoen er veel inprikten omdat niemand ze nog kende.
  zondag 22 mei 2005 @ 22:17:32 #237
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27258011
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tim klinkt veel beter
zeker!
en Jim is nog mooier
  zondag 22 mei 2005 @ 22:18:14 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27258040
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tim klinkt veel beter
Nee man

Al een grote krat HJ gehaald voor mij JaWi?
  zondag 22 mei 2005 @ 22:18:33 #239
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27258055
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Tsja, hoe groot was Arveladze?

Ik weet het nog niet zo met Nevland. Als die nog een seizoen zoveel scoort.. er zijn zat spitsen in de Eredivisie geweest die in hun eerste seizoen er veel inprikten omdat niemand ze nog kende.
ja precies, hij doet het een half seizoen erg goed en meteen moet ajax hem kopen.
pi_27258096
Ik ben benieuwd of Ajax het vertrek van VdV kan opvangen. Hij kan dit soort wedstrijden als vandaag beslissen bleek wel weer.

Ik wist trouwens niet dat ie al 6 jaar bij de selectie zat! Ik dacht eerder 3 of 4 jaar.
  zondag 22 mei 2005 @ 22:20:21 #241
55651 JaWi
Shalom.
pi_27258128
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nee man

Al een grote krat HJ gehaald voor mij JaWi?
Nee, nergens voor nodig .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 22:20:34 #242
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_27258141
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:19 schreef fransie102 het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax het vertrek van VdV kan opvangen. Hij kan dit soort wedstrijden als vandaag beslissen bleek wel weer.

Ik wist trouwens niet dat ie al 6 jaar bij de selectie zat! Ik dacht eerder 3 of 4 jaar.
maar voor de rest is hij niet heel belangrijk geweest voor ajax dit seizoen, hem opvangen lijkt me geen probleem.
  zondag 22 mei 2005 @ 22:22:35 #243
55651 JaWi
Shalom.
pi_27258228
Raffie says bye!
Brakke foto uit home waar raffie, johhny en wesley nog even kwamen buurten!

http://img260.echo.cx/img260/2120/afb1266qr.jpg

edit: zo dan
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 22:23:45 #244
55651 JaWi
Shalom.
pi_27258269
Kutdeeplinkblaat .
slettebak [@] gmail.com
pi_27258319
Jawi, fix dat.
Klik dan als je durft
  zondag 22 mei 2005 @ 22:25:43 #246
55651 JaWi
Shalom.
pi_27258337
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Jawi, fix dat.
Andere image upload die wel met fok werkt ?
slettebak [@] gmail.com
pi_27258386
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:

[..]

Andere image upload die wel met fok werkt ?
www.photobucket.com

Met de goede plug-ins voor Firefox deed het plaatje het gewoon

Behoorlijk brak plaatje dat dan weer wel
pi_27258397
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

maar voor de rest is hij niet heel belangrijk geweest voor ajax dit seizoen, hem opvangen lijkt me geen probleem.
Zonder hem had je verloren vandaag.

Niet dat dat nog wat uitgemaakt, maar voor de wedstrijden van volgend seizoen wel.
  zondag 22 mei 2005 @ 22:28:45 #249
55651 JaWi
Shalom.
pi_27258457
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

www.photobucket.com

Met de goede plug-ins voor Firefox deed het plaatje het gewoon

Behoorlijk brak plaatje dat dan weer wel
Upload jij hem maar, ik heb geen account daar .
slettebak [@] gmail.com
pi_27258519
Lekker duidelijke foto...
pi_27258651
  zondag 22 mei 2005 @ 22:41:00 #252
55651 JaWi
Shalom.
pi_27258897
Wat een brakke foto !
slettebak [@] gmail.com
  zondag 22 mei 2005 @ 22:42:28 #253
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27258935
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Radegast het volgende:
Transfer van VdV dreigt te mislukken volgens Hamburger Abendblatt
De clubs schijnen er niet uit te kunnen komen....

Bron? Enige dat ik kan vinden is http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/21/436160.html (Van der Vaart sagt zu.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 22 mei 2005 @ 22:45:11 #254
55651 JaWi
Shalom.
pi_27259017
Edit: geen succes jawi en foto's.

.
slettebak [@] gmail.com
pi_27259150
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Bron? Enige dat ik kan vinden is http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/21/436160.html (Van der Vaart sagt zu.)
quote:
Beiersdorfer: 'Verschil met Ajax is nog groot'

22/5/2005 21:24

Ajax en Hamburger SV hebben vooralsnog geen akkoord kunnen bereiken omtrent de overgang van Rafael van der Vaart. Volgens de Hamburgse technisch directeur Dietmar Beiersdorfer gaapt er nog een behoorlijk gat tussen wat Ajax wil ontvangen en HSV van plan is te betalen.
'Ajax wil zeven miljoen euro voor Van der Vaart ontvangen', zegt Beiersdorfer in het Hamburger Abendblatt van zondag, 'terwijl wij bereid zijn om vijf miljoen te betalen. We liggen dus nog ver uit elkaar.'

Rafael van der Vaart liet zaterdag weten dat hij de Duitse club inmiddels zijn jawoord heeft gegeven. 'Als de clubs eruit komen ga ik daar voetballen', aldus de middenvelder.
Aldus VI
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 mei 2005 @ 22:51:02 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27259237
7 miljoen euro
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 mei 2005 @ 22:56:56 #257
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27259453
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

[..]

Aldus VI
Dat staat ook in mijn bron; en dat was een verschil van gisteren. Nu heb ik ook ergens horen zeggen. (Gelezen, more like), dat de onderhandelingen over het weekend heen werden getild, maar goed. We zien wel waar hij heen gaat.
Some say in ice
  zondag 22 mei 2005 @ 23:07:38 #258
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27259832
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef JaWi het volgende:

[..]

Nee, nergens voor nodig .
quote:
Komst Davids van de baan?

Edgar Davids keert waarschijnlijk niet terug bij Ajax. Dat suggereert Het Parool vandaag aan de hand van uitlatingen van Danny Blind. De trainer van Ajax liet tegenover de krant weten dat de Amsterdamse club niet op zoek gaat naar een vervanger voor Rafael van der Vaart. Blind heeft met Wesley Sneijder en Rasmus Lindgren nog twee opties voor de positie van linkshalf.

Daarmee lijken de geruchten van een eventuele komst van Edgar Davids naar Amsterdam ontzenuwd. De ervaren middenvelder is bij zijn club Internazionale op een zijspoor beland en zou naar verluidt gesproken hebben met Ajax. Eerder kwam echter naar buiten dat Davids geen oren zou hebben naar een terugkeer naar de Nederlandse competitie.

(Parool-AOL)
  zondag 22 mei 2005 @ 23:10:15 #259
55651 JaWi
Shalom.
pi_27259911
Suggeren aan de hand van uitlatingen doe ik niet aan. Voorlopig lekker afwachten .
slettebak [@] gmail.com
pi_27260691
Je wist het toch zeker?
pi_27260744
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
7 miljoen euro
Ze proberen er nog zoveel mogelijk uit te slepen. Lijkt me logisch.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 mei 2005 @ 23:38:10 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27260829
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ze proberen er nog zoveel mogelijk uit te slepen. Lijkt me logisch.
ja maar dat is een belachelijk hoog bedrag, die 5 miljoen die HSV biedt is al heel netjes
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27260853
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja maar dat is een belachelijk hoog bedrag, die 5 miljoen die HSV biedt is al heel netjes
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.
In allerlei termijnen.
Klik dan als je durft
pi_27261037
VDV heeft gezegd dat als hij terug komt naar Nederland dat het altijd Ajax zou zijn, want dat is zijn club.
  zondag 22 mei 2005 @ 23:46:15 #265
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27261065
Ajax is bereid 7 miljoen te betalen voor Markus Rosenberg.
Lazovic heeft Feyenoord rond de 6/7 miljoen gekost.
Met de reputatie en behaalde resultaten van Van Der Vaart hoort hij minstens 15 miljoen euro op te leveren.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_27261077
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:

[..]

De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.
In allerlei termijnen.
Ajax weet dat er wel geld is bij Hamburg. Elke euro extra is meegenomen.
That's all folks!
  zondag 22 mei 2005 @ 23:47:10 #267
96356 cultheld
demagoog
pi_27261097
quote:

[..]

In allerlei termijnen.
Arie van Eijden maakt van een eis van 7 miljoen euro uiteindelijk 4,9 miljoen.
pi_27261176
En van de verkoop van VdV kan het bestuur weer een jaar naar de Yab Yum.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 mei 2005 @ 23:50:23 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27261204
quote:

[..]

In allerlei termijnen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27261221
quote:

[..]

In allerlei termijnen.
in 3 jaar en dan komt HSV er weer goed mee weg
  maandag 23 mei 2005 @ 00:08:05 #271
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27261653
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Radegast het volgende:
En van de verkoop van VdV kan het bestuur weer een jaar naar de Yab Yum.
Gewoon dat jaar laten uitvoetballen dus.
  maandag 23 mei 2005 @ 04:08:33 #272
88831 Shreyas
De beste
pi_27264031
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gewoon dat jaar laten uitvoetballen dus.
We vergeten dat van der Vaart de bestbetaalde speler is van Ajax, zijn jaarsalaris ligt ook in de miljoenen, dus als van der Vaart weg wilt mag hij gaan, dat scheelt Ajax een hoop geld. Dus niet laten uitvoetballen, maar zo snel mogelijk verkopen, want dan krijgen we er nog een aardig bedrag voor.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 23 mei 2005 @ 06:56:29 #273
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27264210
quote:
Op maandag 23 mei 2005 04:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

We vergeten dat van der Vaart de bestbetaalde speler is van Ajax, zijn jaarsalaris ligt ook in de miljoenen, dus als van der Vaart weg wilt mag hij gaan, dat scheelt Ajax een hoop geld. Dus niet laten uitvoetballen, maar zo snel mogelijk verkopen, want dan krijgen we er nog een aardig bedrag voor.
Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?
Some say in ice
pi_27264325
quote:
Op maandag 23 mei 2005 06:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?
Niks ervan, als Ajax een speler wil kopen betalen ze ook altijd de hoofdprijs. Ik vind 7 miljoen niet zo heel veel ... tis graag of niet lijkt me.
pi_27264497
quote:
Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Timo!!
890 maal

wedstrijd zelf was niet veel maar ja, Nigel nog een jaar
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 23 mei 2005 @ 09:00:11 #276
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27264993
Wat was dat trouwens met die sproeiers?
Welkom bij de V&D der webfora.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:12:34 #277
45511 TimmyAsd
pi_27265267
Die gingen af
  maandag 23 mei 2005 @ 09:17:10 #278
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27265332
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Die gingen af
Nieuw systeem zeker? Hoeft er niemand meer met flessen water het veld op te rennen als er iemand dorst heeft.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:18:22 #279
45511 TimmyAsd
pi_27265354
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Nieuw systeem zeker? Hoeft er niemand meer met flessen water het veld op te rennen als er iemand dorst heeft.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:34:59 #280
57586 Bananenman
-----------
pi_27265713

Raffie in AFCA vest

Alleen wat is Heitinga gekleed als travestiet
  maandag 23 mei 2005 @ 09:40:21 #281
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_27265824
quote:
Rafael van der Vaart

Op 11 februari 1983 wordt Rafael van der Vaart in Heemskerk geboren, in zijn jeugd voetbalt hij eerst voor De Kennemers, voor hij de overstap maakt naar de jeugdopleiding van Ajax. Bij Ajax maakt de talentvolle speler zijn debuut op 19 april 2000 in en tegen Den Bosch, hij is dan nog geen 18 jaar oud en hij wordt dan ook gezien als een groot talent. Het seizoen daarop verloopt voor Rafael van der Vaart erg voorspoedig, hij weet een basisplaats te veroveren en hij ontwikkelt zich snel tot een begenadigde voetballer.

Seizoen 2001 - 2002 geldt als dat van zijn grote doorbraak, in 21 wedstrijden komt hij tot 14 treffers, een blessure zorgt ervoor dat hij niet meer in actie komt. Blessures zijn sowieso een zwarte vlek op de loopbaan van Rafael van der Vaart, elk seizoen heeft hij door blessures lange periodes aan de kant gestaan. Dit seizoen bleef hij eindelijk eens gevrijwaard van deze slepende blessures, maar nu was de vorm niet aanwezig, voor zijn ontwikkeling acht Rafael van der Vaart het beter dat hij vertrekt bij Ajax.

Zijn debuut in Oranje maakte Rafael van der Vaart op 6 oktober 2001 in de thuiswedstrijd tegen Andorra, tot op heden speelde hij in totaal 28 interlands, waarin hij viermaal tot scoren kwam. Waar de eerste seizoenen van Rafael van der Vaart alles meezat, zijn de laatste twee á drie seizoenen enigszins teleurstellend verlopen. De middenvelder heeft besloten bij zijn Ajax te vertrekken en elders opnieuw te beginnen, zijn contract loopt nog tot medio 2006, maar waarschijnlijk speelt hij komend seizoen bij het Duitse HSV.

Rafael van der Vaart is een echte Ajacied, ik hoop dat hij zijn belofte inlost en ooit nog eens terugkeert. De mooiste herinnering aan Rafael van der Vaart blijft natuurlijk zijn hakbal tegen Feyenoord, die de hele wereld over ging. Rafael, we zullen je missen!

Bron: ArieAFCA.web-log.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door P0RN0STAR op 23-05-2005 11:50:16 ]
  maandag 23 mei 2005 @ 09:41:29 #282
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27265852
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Raffie in AFCA vest

Heitinga
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 23 mei 2005 @ 09:48:10 #283
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27266020
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:40 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]
Over je sig: Je weet toch wat er gebeurd als je op een kakkerlak gaat staan?
  maandag 23 mei 2005 @ 09:48:59 #284
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_27266039
Ik vond het wel wrang dat Blind in de laatste wedstrijd van het seizoen die feitelijk al nergens meer om ging Lobont niet zijn laatste speelminuten gunde. Lobont, die zoveel voor Ajax heeft betekent de laatste jaren, vooral in het seizoen dat Ajax het zo goed deed in de Champions League.
Ben wel benieuwd waar hij nu naartoe vertrekt, ik verwacht een Duitse of Franse ploeg.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_27266683
Jullie laten je gewoon van het vak halen door stewards ???
  maandag 23 mei 2005 @ 10:46:05 #286
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27267516
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Bananenman het volgende:
OMFG.
  maandag 23 mei 2005 @ 10:47:28 #287
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27267550
quote:
Op maandag 23 mei 2005 06:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ze gooien het geld toch over de balk, vrees ik. Contract verlengen of laten uitdienen, naar HSV laten gaan is echt not done.
pi_27267756
Ajax volgend jaar met 3 teams in de Amstel Cup. Het eerste, jong Akax en de amateurs van Ajax.
That's all folks!
pi_27267942
En welke van de drie wordt er dan in de halve finale uitgeschakeld tegen de "stoere" jongens van WIllen II??
  maandag 23 mei 2005 @ 11:06:27 #290
55651 JaWi
Shalom.
pi_27268130
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie laten je gewoon van het vak halen door stewards ???
Ik niet .
slettebak [@] gmail.com
pi_27268329
Heitinga

Die zou je zo tussen al die Thaise gasten kunnen zetten in Thailand
  maandag 23 mei 2005 @ 11:55:00 #292
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27269685
Ik heb uit betrouwbare bron (vader van een jeugdige speler uit het eerste) vernomen dat Inter alsnog een transfersom voor Davids wil hebben.
Ajax en Davids zouden er zelf al uit zijn.
-
pi_27269709
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Inter alsnog een transfersom voor Davids wil hebben.
Ajax en Davids zouden er zelf al uit zijn.
Waarom heeft iedereeen altijd een of andere betrouwbare bron...

Hoe hoog zou die transfersom moeten zijn?
pi_27269733
Wat een homo die Heitinga zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 23 mei 2005 @ 11:56:37 #295
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27269734
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waarom heeft iedereeen altijd een of andere betrouwbare bron...

Hoe hoog zou die transfersom moeten zijn?
Geen idee.. .
Maar de voorzitter wil iig geld zien.
-
pi_27269797
Niet eens zo raar. Hij moet van Davids af, er blijkt veel belangstelling te zijn, daar valt dus een slaatje uit te slaan...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 23 mei 2005 @ 11:59:27 #297
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27269839
Wel grappig al die betrouwbare bronnen
Voor JaWi: Er gaan nu ook geruchten dat Man U z'n zinnen op Davids gezet heeft
  maandag 23 mei 2005 @ 12:00:26 #298
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27269871
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:59 schreef PyTh het volgende:
Wel grappig al die betrouwbare bronnen
Lijkt mij dat de spelers wel weten wat er speelt.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 mei 2005 @ 12:00:44 #299
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27269885
misschien kunnen jullie van der Vaart als ruil voor Davids aanbieden?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27270716
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Geen idee.. .
Maar de voorzitter wil iig geld zien.
Moratti is ook niet rijk geworden door cadeautjes uit te delen natuurlijk.

Mij zou het zeer verbazen als Davids bij Ajax zou tekenen, maar iedereen bij Ajax kan die stap natuurlijk zéér waarderen denk ik.
Yeah baby Yeah!
pi_27270772
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lijkt mij dat de spelers wel weten wat er speelt.
De spelers zijn vaak slechter op de hoogte dan de gemiddelde journalist of krtisch voetbalvolger hoor.
De spelers weten beter wat er speelt als het om selectie-leden gaat, maar misschien is de vader van die speler wel een bekende van Davids en heeft hij zijn mond voorbij gepraat.
Als spelers weten wie er komend seizoen in de selectie zitten is er iets goed mis bij de club.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')