Nee, Rosales -> bank.quote:
Komen wij aan met Omniworld :")quote:PSV en Boca sluiten samenwerkingsverband
20/5/2005 20:27
PSV is een samenwerkingsverband aangegaan met Boca Juniors. Dat maakt de Argentijnse club bekend via zijn website.
Guus Hiddink zal vrijdagmiddag in Buenos Aires met Boca-voorzitter Mauricio Macri een persconferentie organiseren waar zij gezamenlijk een verklaring zullen geven over het onderlinge akkoord. Het is de bedoeling dat PSV en Boca vooral talenten maar ook technische kennis gaan uitwisselen.
Omdat Hiddink momenteel in Argentinië verblijft, zullen zijn assistenten Fred Rutten en René Eijkelkamp zondag zijn taken overnemen als PSV op bezoek gaat bij Roda JC.
Het duo riep de jonkies Sepp de Roover en Ismaël Aissati op voor het duel in Limburg. Afwezig zijn André Ooijer, John de Jong, DaMarcus Beasley, Robert en Mark van Bommel. Het meespelen van Alex is twijfelachtig.
Toch een iets kortere reistijd.quote:
Had ik in deel 160 al gezegd. Maar al met al was ook een fitte Van Damme geen basisspeler geweest bij Soton.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:03 schreef gras het volgende:
[..]
Zeg dan ook dat hij lange tijd geblesseerd is geweest.
Zo'n schande is dat ook niet als je moet concurreren met Graeme Le Saux...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had ik in deel 160 al gezegd. Maar al met al was ook een fitte Van Damme geen basisspeler geweest bij Soton.
Die is rechtsbenig. Jelle is linksbenig. Geen directe concurrent.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Nee, en Jakobsson en Lundekvam zijn ook niet slecht, maar Higginbotham daarintegen...
Je schat Southampton hoger in dan Feyenoord, en in een ander topic schat je Vitesse hoger in dan Manchester City.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef gras het volgende:
[..]
Overigens schat ik Southampton hoger in dan Feyenoord.
Volgens mij is die Lundekvam de linkercentrale verdediger.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Danny Higginbotham was onze linkercentrumverdediger of linksback, tot Bernard kwam.
Nee. Man City is vele malen beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Dat was ik, Vitesse en Man City. Weet niet of gras dat ook vindt.
quote:Naast Jong Ajax ook Ajax zaterdag weer in Amstel Cup
Ajax zal het volgend seizoen opnieuw met drie teams mogen doen in de strijd om de Amstel Cup. Naast Ajax plaatste afgelopen week Jong Ajax zich doordat het de titel in de beloftencompetitie wist te veroveren via een 0-8 zege in Breda. De zaterdagamateurs van Ajax zijn daar nog bijgekomen. Ajax zaterdag won de districtsbeker van de regio West 1 en heeft daardoor ook een plaats in de Amstel Cup verdiend.
verkeerd getalquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Gayvak?
quote:
die met dat irritante netjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Nee, dat is de grap juist
Je weet welk vak vak 417 is?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef gras het volgende:
[..]
Die is rechtsbenig. Jelle is linksbenig. Geen directe concurrent.
Overigens schat ik Southampton hoger in dan Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |