Hoiquote:Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar wat was het vandaag geil zeg. Allemachtig![]()
Mooie naamquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Timo!!
Gaat zeker over dat hooghoudkunstje altijd voor de wedstrijd? Was een een gastje die het 890 keer deed? Tering, hoe oud was ie?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik heb de nieuwe Ajax-spits ook zien schitteren vanmiddag, ik weet niet hoe ie heette, maar 890 maal de bal hooghouden, vind ik een felicitatie waard...
Tsja, hoe groot was Arveladze?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nevland kan niks samen met Babel opvullen, aangezien je dan met 2 spitsen speelt en Ajax anders wil spelen. Nevland is van wat ik van 'm heb gezien een typische 4-4-2 speler. Misschien is 'ie redelijk sterk, maar hij heeft niet de lengte en de body die grote Ajax-spitsen hebben gehad (Kluivert, Van Basten, Babel dus). Hij is meer een hele handige kleine en snellere speler. Misschien meer begaafd qua voetballende kwaliteiten dan Kezman, maar zeker geen Kluivert.
Daarnaast wil Ron Jans 50 miljoen voor 'm hebben
Nee manquote:
ja precies, hij doet het een half seizoen erg goed en meteen moet ajax hem kopen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Tsja, hoe groot was Arveladze?
Ik weet het nog niet zo met Nevland. Als die nog een seizoen zoveel scoort.. er zijn zat spitsen in de Eredivisie geweest die in hun eerste seizoen er veel inprikten omdat niemand ze nog kende.
Nee, nergens voor nodigquote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man![]()
Al een grote krat HJ gehaald voor mij JaWi?![]()
maar voor de rest is hij niet heel belangrijk geweest voor ajax dit seizoen, hem opvangen lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:19 schreef fransie102 het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax het vertrek van VdV kan opvangen. Hij kan dit soort wedstrijden als vandaag beslissen bleek wel weer.
Ik wist trouwens niet dat ie al 6 jaar bij de selectie zat!Ik dacht eerder 3 of 4 jaar.
Andere image upload die wel met fok werkt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Jawi, fix dat.
www.photobucket.comquote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Andere image upload die wel met fok werkt ?
Zonder hem had je verloren vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar voor de rest is hij niet heel belangrijk geweest voor ajax dit seizoen, hem opvangen lijkt me geen probleem.
Upload jij hem maar, ik heb geen account daarquote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.photobucket.com
Met de goede plug-ins voor Firefox deed het plaatje het gewoon
Behoorlijk brak plaatje dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |