1 foto.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
IMAGESHACK MOET JE THUMBLINKEN ROI!
Mijn hemel, in GAM staan ook overal van die kutplaatjes door jou.
quote:Ajacied Nigel de Jong, speler van het jaar, zei vanmiddag tegenover de camera's van AT5 dat de steun die Danny Blind hem de laatste maanden heeft gegeven doorslaggevend is geweest voor zijn keuze om langer te blijven.
'Doordat Danny mij in de basis heeft laten staan en dus laten voetballen, heb ik weer vertrouwen in mijn toekomst bij Ajax', zegt de 20-jarige Amsterdammer. Of de actie van Ajax Showtime geholpen heeft bij De Jong, is de vraag. 'Vorige week heb ik het al besloten', liet de middenvelder weten. Dat is wel na de actie van de fansite.
Nu ben ik toch wel benieuwd over wie je het hebt.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ik heb DE nieuwe Ajax spits ook weer zien schitteren vandaag, en het was niet Babel en ook niet Charisteas...
Het begint met een N en het eindigt met evlandquote:Op zondag 22 mei 2005 21:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd over wie je het hebt.
Nigel. De komende week zal er veel duidelijk worden omtrend Davids.
Da's een goaltjesdief, geen Ajax-spits. Past beter bij PSV.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het begint met een N en het eindigt met evland
Nevland kan niks samen met Babel opvullen, aangezien je dan met 2 spitsen speelt en Ajax anders wil spelen. Nevland is van wat ik van 'm heb gezien een typische 4-4-2 speler. Misschien is 'ie redelijk sterk, maar hij heeft niet de lengte en de body die grote Ajax-spitsen hebben gehad (Kluivert, Van Basten, Babel dus). Hij is meer een hele handige kleine en snellere speler. Misschien meer begaafd qua voetballende kwaliteiten dan Kezman, maar zeker geen Kluivert.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je het moet geloven is niemand een goede spits voor Ajax...
Een spits die nooit scoort, is dat wel een goede spits voor Ajax?
De beste spits hebben ze laten gaan, Nevland kan de leegte samen met Babel opvullen
Hoiquote:Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar wat was het vandaag geil zeg. Allemachtig![]()
Mooie naamquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Timo!!
Gaat zeker over dat hooghoudkunstje altijd voor de wedstrijd? Was een een gastje die het 890 keer deed? Tering, hoe oud was ie?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik heb de nieuwe Ajax-spits ook zien schitteren vanmiddag, ik weet niet hoe ie heette, maar 890 maal de bal hooghouden, vind ik een felicitatie waard...
Tsja, hoe groot was Arveladze?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nevland kan niks samen met Babel opvullen, aangezien je dan met 2 spitsen speelt en Ajax anders wil spelen. Nevland is van wat ik van 'm heb gezien een typische 4-4-2 speler. Misschien is 'ie redelijk sterk, maar hij heeft niet de lengte en de body die grote Ajax-spitsen hebben gehad (Kluivert, Van Basten, Babel dus). Hij is meer een hele handige kleine en snellere speler. Misschien meer begaafd qua voetballende kwaliteiten dan Kezman, maar zeker geen Kluivert.
Daarnaast wil Ron Jans 50 miljoen voor 'm hebben
Nee manquote:
ja precies, hij doet het een half seizoen erg goed en meteen moet ajax hem kopen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:17 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Tsja, hoe groot was Arveladze?
Ik weet het nog niet zo met Nevland. Als die nog een seizoen zoveel scoort.. er zijn zat spitsen in de Eredivisie geweest die in hun eerste seizoen er veel inprikten omdat niemand ze nog kende.
Nee, nergens voor nodigquote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee man![]()
Al een grote krat HJ gehaald voor mij JaWi?![]()
maar voor de rest is hij niet heel belangrijk geweest voor ajax dit seizoen, hem opvangen lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:19 schreef fransie102 het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax het vertrek van VdV kan opvangen. Hij kan dit soort wedstrijden als vandaag beslissen bleek wel weer.
Ik wist trouwens niet dat ie al 6 jaar bij de selectie zat!Ik dacht eerder 3 of 4 jaar.
Andere image upload die wel met fok werkt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Jawi, fix dat.
www.photobucket.comquote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Andere image upload die wel met fok werkt ?
Zonder hem had je verloren vandaag.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar voor de rest is hij niet heel belangrijk geweest voor ajax dit seizoen, hem opvangen lijkt me geen probleem.
Upload jij hem maar, ik heb geen account daarquote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
www.photobucket.com
Met de goede plug-ins voor Firefox deed het plaatje het gewoon
Behoorlijk brak plaatje dat dan weer wel
Bron? Enige dat ik kan vinden is http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/21/436160.html (Van der Vaart sagt zu.)quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Radegast het volgende:
Transfer van VdV dreigt te mislukken volgens Hamburger Abendblatt
De clubs schijnen er niet uit te kunnen komen....
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bron? Enige dat ik kan vinden is http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/21/436160.html (Van der Vaart sagt zu.)
Aldus VIquote:Beiersdorfer: 'Verschil met Ajax is nog groot'
22/5/2005 21:24
Ajax en Hamburger SV hebben vooralsnog geen akkoord kunnen bereiken omtrent de overgang van Rafael van der Vaart. Volgens de Hamburgse technisch directeur Dietmar Beiersdorfer gaapt er nog een behoorlijk gat tussen wat Ajax wil ontvangen en HSV van plan is te betalen.
'Ajax wil zeven miljoen euro voor Van der Vaart ontvangen', zegt Beiersdorfer in het Hamburger Abendblatt van zondag, 'terwijl wij bereid zijn om vijf miljoen te betalen. We liggen dus nog ver uit elkaar.'
Rafael van der Vaart liet zaterdag weten dat hij de Duitse club inmiddels zijn jawoord heeft gegeven. 'Als de clubs eruit komen ga ik daar voetballen', aldus de middenvelder.
Dat staat ook in mijn bron; en dat was een verschil van gisteren. Nu heb ik ook ergens horen zeggen. (Gelezen, more like), dat de onderhandelingen over het weekend heen werden getild, maar goed. We zien wel waar hij heen gaat.quote:
quote:
quote:Komst Davids van de baan?
Edgar Davids keert waarschijnlijk niet terug bij Ajax. Dat suggereert Het Parool vandaag aan de hand van uitlatingen van Danny Blind. De trainer van Ajax liet tegenover de krant weten dat de Amsterdamse club niet op zoek gaat naar een vervanger voor Rafael van der Vaart. Blind heeft met Wesley Sneijder en Rasmus Lindgren nog twee opties voor de positie van linkshalf.
Daarmee lijken de geruchten van een eventuele komst van Edgar Davids naar Amsterdam ontzenuwd. De ervaren middenvelder is bij zijn club Internazionale op een zijspoor beland en zou naar verluidt gesproken hebben met Ajax. Eerder kwam echter naar buiten dat Davids geen oren zou hebben naar een terugkeer naar de Nederlandse competitie.
(Parool-AOL)
ja maar dat is een belachelijk hoog bedrag, die 5 miljoen die HSV biedt is al heel netjesquote:Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze proberen er nog zoveel mogelijk uit te slepen. Lijkt me logisch.
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat is een belachelijk hoog bedrag, die 5 miljoen die HSV biedt is al heel netjes
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.
In allerlei termijnen.
Arie van Eijden maakt van een eis van 7 miljoen euro uiteindelijk 4,9 miljoen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.
In allerlei termijnen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
In allerlei termijnen.
in 3 jaar en dan komt HSV er weer goed mee wegquote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
In allerlei termijnen.
Gewoon dat jaar laten uitvoetballen dus.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Radegast het volgende:
En van de verkoop van VdV kan het bestuur weer een jaar naar de Yab Yum.
We vergeten dat van der Vaart de bestbetaalde speler is van Ajax, zijn jaarsalaris ligt ook in de miljoenen, dus als van der Vaart weg wilt mag hij gaan, dat scheelt Ajax een hoop geld. Dus niet laten uitvoetballen, maar zo snel mogelijk verkopen, want dan krijgen we er nog een aardig bedrag voor.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon dat jaar laten uitvoetballen dus.
Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?quote:Op maandag 23 mei 2005 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We vergeten dat van der Vaart de bestbetaalde speler is van Ajax, zijn jaarsalaris ligt ook in de miljoenen, dus als van der Vaart weg wilt mag hij gaan, dat scheelt Ajax een hoop geld. Dus niet laten uitvoetballen, maar zo snel mogelijk verkopen, want dan krijgen we er nog een aardig bedrag voor.
Niks ervan, als Ajax een speler wil kopen betalen ze ook altijd de hoofdprijs. Ik vind 7 miljoen niet zo heel veel ... tis graag of niet lijkt me.quote:Op maandag 23 mei 2005 06:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Timo!!
Nieuw systeem zeker? Hoeft er niemand meer met flessen water het veld op te rennen als er iemand dorst heeft.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nieuw systeem zeker? Hoeft er niemand meer met flessen water het veld op te rennen als er iemand dorst heeft.
quote:Rafael van der Vaart
Op 11 februari 1983 wordt Rafael van der Vaart in Heemskerk geboren, in zijn jeugd voetbalt hij eerst voor De Kennemers, voor hij de overstap maakt naar de jeugdopleiding van Ajax. Bij Ajax maakt de talentvolle speler zijn debuut op 19 april 2000 in en tegen Den Bosch, hij is dan nog geen 18 jaar oud en hij wordt dan ook gezien als een groot talent. Het seizoen daarop verloopt voor Rafael van der Vaart erg voorspoedig, hij weet een basisplaats te veroveren en hij ontwikkelt zich snel tot een begenadigde voetballer.
Seizoen 2001 - 2002 geldt als dat van zijn grote doorbraak, in 21 wedstrijden komt hij tot 14 treffers, een blessure zorgt ervoor dat hij niet meer in actie komt. Blessures zijn sowieso een zwarte vlek op de loopbaan van Rafael van der Vaart, elk seizoen heeft hij door blessures lange periodes aan de kant gestaan. Dit seizoen bleef hij eindelijk eens gevrijwaard van deze slepende blessures, maar nu was de vorm niet aanwezig, voor zijn ontwikkeling acht Rafael van der Vaart het beter dat hij vertrekt bij Ajax.
Zijn debuut in Oranje maakte Rafael van der Vaart op 6 oktober 2001 in de thuiswedstrijd tegen Andorra, tot op heden speelde hij in totaal 28 interlands, waarin hij viermaal tot scoren kwam. Waar de eerste seizoenen van Rafael van der Vaart alles meezat, zijn de laatste twee á drie seizoenen enigszins teleurstellend verlopen. De middenvelder heeft besloten bij zijn Ajax te vertrekken en elders opnieuw te beginnen, zijn contract loopt nog tot medio 2006, maar waarschijnlijk speelt hij komend seizoen bij het Duitse HSV.
Rafael van der Vaart is een echte Ajacied, ik hoop dat hij zijn belofte inlost en ooit nog eens terugkeert. De mooiste herinnering aan Rafael van der Vaart blijft natuurlijk zijn hakbal tegen Feyenoord, die de hele wereld over ging. Rafael, we zullen je missen!
Bron: ArieAFCA.web-log.nl
Heitingaquote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Raffie in AFCA vest
Alleen wat is Heitinga gekleed als travestiet
Over je sig: Je weet toch wat er gebeurd als je op een kakkerlak gaat staan?quote:
OMFG.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef Bananenman het volgende:
Alleen wat is Heitinga gekleed als travestiet
Ze gooien het geld toch over de balk, vrees ik. Contract verlengen of laten uitdienen, naar HSV laten gaan is echt not done.quote:Op maandag 23 mei 2005 06:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?
Ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie laten je gewoon van het vak halen door stewards ???![]()
Waarom heeft iedereeen altijd een of andere betrouwbare bron...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Inter alsnog een transfersom voor Davids wil hebben.
Ajax en Davids zouden er zelf al uit zijn.
Geen idee..quote:Op maandag 23 mei 2005 11:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereeen altijd een of andere betrouwbare bron...
Hoe hoog zou die transfersom moeten zijn?
Moratti is ook niet rijk geworden door cadeautjes uit te delen natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee...
Maar de voorzitter wil iig geld zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |