Bron? Enige dat ik kan vinden is http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/21/436160.html (Van der Vaart sagt zu.)quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Radegast het volgende:
Transfer van VdV dreigt te mislukken volgens Hamburger Abendblatt
De clubs schijnen er niet uit te kunnen komen....
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bron? Enige dat ik kan vinden is http://www.abendblatt.de/daten/2005/05/21/436160.html (Van der Vaart sagt zu.)
Aldus VIquote:Beiersdorfer: 'Verschil met Ajax is nog groot'
22/5/2005 21:24
Ajax en Hamburger SV hebben vooralsnog geen akkoord kunnen bereiken omtrent de overgang van Rafael van der Vaart. Volgens de Hamburgse technisch directeur Dietmar Beiersdorfer gaapt er nog een behoorlijk gat tussen wat Ajax wil ontvangen en HSV van plan is te betalen.
'Ajax wil zeven miljoen euro voor Van der Vaart ontvangen', zegt Beiersdorfer in het Hamburger Abendblatt van zondag, 'terwijl wij bereid zijn om vijf miljoen te betalen. We liggen dus nog ver uit elkaar.'
Rafael van der Vaart liet zaterdag weten dat hij de Duitse club inmiddels zijn jawoord heeft gegeven. 'Als de clubs eruit komen ga ik daar voetballen', aldus de middenvelder.
Dat staat ook in mijn bron; en dat was een verschil van gisteren. Nu heb ik ook ergens horen zeggen. (Gelezen, more like), dat de onderhandelingen over het weekend heen werden getild, maar goed. We zien wel waar hij heen gaat.quote:
quote:
quote:Komst Davids van de baan?
Edgar Davids keert waarschijnlijk niet terug bij Ajax. Dat suggereert Het Parool vandaag aan de hand van uitlatingen van Danny Blind. De trainer van Ajax liet tegenover de krant weten dat de Amsterdamse club niet op zoek gaat naar een vervanger voor Rafael van der Vaart. Blind heeft met Wesley Sneijder en Rasmus Lindgren nog twee opties voor de positie van linkshalf.
Daarmee lijken de geruchten van een eventuele komst van Edgar Davids naar Amsterdam ontzenuwd. De ervaren middenvelder is bij zijn club Internazionale op een zijspoor beland en zou naar verluidt gesproken hebben met Ajax. Eerder kwam echter naar buiten dat Davids geen oren zou hebben naar een terugkeer naar de Nederlandse competitie.
(Parool-AOL)
ja maar dat is een belachelijk hoog bedrag, die 5 miljoen die HSV biedt is al heel netjesquote:Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze proberen er nog zoveel mogelijk uit te slepen. Lijkt me logisch.
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat is een belachelijk hoog bedrag, die 5 miljoen die HSV biedt is al heel netjes
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.
In allerlei termijnen.
Arie van Eijden maakt van een eis van 7 miljoen euro uiteindelijk 4,9 miljoen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
De onderhandelingskunsten van Ajax kennende, zal het wel 5.100.000 euro worden ofzo.
In allerlei termijnen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
In allerlei termijnen.
in 3 jaar en dan komt HSV er weer goed mee wegquote:Op zondag 22 mei 2005 23:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
In allerlei termijnen.
Gewoon dat jaar laten uitvoetballen dus.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Radegast het volgende:
En van de verkoop van VdV kan het bestuur weer een jaar naar de Yab Yum.
We vergeten dat van der Vaart de bestbetaalde speler is van Ajax, zijn jaarsalaris ligt ook in de miljoenen, dus als van der Vaart weg wilt mag hij gaan, dat scheelt Ajax een hoop geld. Dus niet laten uitvoetballen, maar zo snel mogelijk verkopen, want dan krijgen we er nog een aardig bedrag voor.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon dat jaar laten uitvoetballen dus.
Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?quote:Op maandag 23 mei 2005 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We vergeten dat van der Vaart de bestbetaalde speler is van Ajax, zijn jaarsalaris ligt ook in de miljoenen, dus als van der Vaart weg wilt mag hij gaan, dat scheelt Ajax een hoop geld. Dus niet laten uitvoetballen, maar zo snel mogelijk verkopen, want dan krijgen we er nog een aardig bedrag voor.
Niks ervan, als Ajax een speler wil kopen betalen ze ook altijd de hoofdprijs. Ik vind 7 miljoen niet zo heel veel ... tis graag of niet lijkt me.quote:Op maandag 23 mei 2005 06:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Precies. Na volgend seizoen is ie transfervrij, en vangt Ajax er helemaal nop voor. Dan nog beter nu verkopen, zou je toch zeggen?
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Timo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |