je hoort er al echt bijquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:17 schreef bwt het volgende:
En ja, bwt doet het topic nr fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik me zelf herinner is dat de prijzen tussen de 4500 en 5000 liggen. Zelf had ik hem liever goedkoper gewild, maar ik moest en zou hem op dat moment eens een keer kopen![]()
En ik moest hem nog terugtunen ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat jathx, en ik ben wel van plan om er wat minder voor te geven idd
quote:Nog eentje van een nieuweling (die ook meteen mocht vertrekken):
Er moest een dringende interventie gedaan worden. De bewuste klant woonde een dertigtal kilometer van het bedrijf en de nieuweling kreeg de opdracht. Om 8u 's morgens vertrekt hij en om 17.00 u staat ie terug op het bedrijf.
Vraagt de baas van zijn afdeling: 'En? Wat was het probleem?'
Nieuweling: 'Nou ik weet het niet. Ik heb het niet kunnen vinden...'
Baas: 'Ok, wat heb je allemaal geprobeerd?'
Nieuweling: 'Ik bedoel de klant. Ik heb de vestiging van de klant niet kunnen vinden.'
gewoon de 1e link voor thumbnails voor forums pakken, ik dacht de 2e link van boven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:01 schreef Pr0nVI het volgende:
Geen flauw idee hoe een preview moet. Naja, hier zijn ze:
Wie nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:00 schreef bwt het volgende:
Hoe verzinnen ze het zeg, als ik iets niet kan vinden hang ik binnen 15 min. aan te telefoon.
Mooi dingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:01 schreef Pr0nVI het volgende:
Geen flauw idee hoe een preview moet. Naja, hier zijn ze:
http://img262.echo.cx/my.php?image=soez18ov.jpg
http://img262.echo.cx/my.php?image=soez29ah.jpg
Ook maar nieuwe dracht bijgekocht.
http://img262.echo.cx/my.php?image=soez30ua.jpg
http://img262.echo.cx/my.php?image=soez48hh.jpg
Dingus is wel erg snel...
orders picken las ik ergensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:28 schreef hicham het volgende:
Lars, wat doe je nu eigenlijk bij kawasaki danVolgens mij heb je dat nog niet verteld
Kan varieren van directeur tot testrijder tot het wegschrapen van oud en vertrapt kauwgom op de stoep voor de ingang van het gebouw
Hej Pr0nquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:01 schreef Pr0nVI het volgende:
Geen flauw idee hoe een thumbnail moet. Naja, hier zijn ze:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:01 schreef Pr0nVI het volgende:
Geen flauw idee hoe een thumbnail moet. Naja, hier zijn ze:
quote:
Diddlequote:
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kloptach het is beter dan niks en het is bij Kawasaki dus ook nog wel enigzins grappig handig.
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kloptach het is beter dan niks en het is bij Kawasaki dus ook nog wel enigzins grappig.
Werktijden zijn in ieder geval niet slecht, van 8:30 tot 17:00 en op vrijdag tot 15:00.![]()
je hebt iig werkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
Kloptach het is beter dan niks en het is bij Kawasaki dus ook nog wel enigzins grappig.
Werktijden zijn in ieder geval niet slecht, van 8:30 tot 17:00 en op vrijdag tot 15:00.![]()
ja dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kreeg net wat hagel op me kopnet op tijd binnen lijkt het
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Het is u allen verboden iets in FokMC verband te gaan doen
klote he dat lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:53 schreef Youssef het volgende:
Het is u allen verboden iets in FokMC verband te gaan doen
Nee, er zit geen gear-indicator op mijn motorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
youssef, zit er een shift-indicator op de jouwe
-edit-
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
@ Youssef [afbeelding]
Klote ja, dat ik nog steeds niet begonnen ben met leren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klote he dat lerenstaat mij volgend jaar ook weer te wachten
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die jongen van deze motor wil er 3.000 euro bij hebben![]()
Lekker weertje jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef bwt het volgende:
heb ook een lekker stuk je getourt, 80 km lekker relaxed.
ik wil weten of er een shift indicator op zitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef Youssef het volgende:
Nee, er zit geen gear-indicator op mijn motorWel een ganzus geil ding.
![]()
hey die kwak 400.. hey Cheeky Bastardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die jongen van deze motor wil er 3.000 euro bij hebben![]()
Een soort van Rietvaerder reactie post. Je hebt niets te zeggen, maar wil eigenlijk wel wat zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen idee
check deze smile:in mijn vorige post...
kawasjakiez onder elkaar hebben toch altijd meer kredietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Youssef het volgende:
heb ik mijn krediet weer verspild bij OPM![]()
.
Maar liefst 5 euro en 75 cent.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:39 schreef Makster het volgende:
Regel is een oliefilter, intern voor een KLX R![]()
Hicham zouden ze vast wijs hebben gemaakt dat "het niet veel zou uitmaken, alleen als je echt raced" en dan zou die genoegen daarmee nemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar liefst 5 euro en 75 cent.![]()
Vanmiddag op pad geweest voor een kleinere sproeierSafe had alleen 3 maten kleiner
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:18 schreef Youssef het volgende:
Hicham zouden ze vast wijs hebben gemaakt dat "het niet veel zou uitmaken, alleen als je echt raced" en dan zou die genoegen daarmee nemen.![]()
of juist welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:15 schreef hicham het volgende:
ga ik nu veel meer hoog in de toeren rijden dus de omstanders zullen daar wel niet zo blij mee zijn![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of juist welvanmiddag begon een sjonnie in een crx ofzoiets te juichen
toen ik voorbij reed...
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/57658quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:43 schreef Drifter__ het volgende:
Even zomaar
[afbeelding]
Valt dit ook terug te tunen?![]()
![]()
Wat een ding zeg!![]()
Alleen voorkant mag wel wat beter...
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of juist welvanmiddag begon een sjonnie in een crx ofzoiets te juichen
toen ik voorbij reed...
had ik vanmiddag ook zoiets...sta ik bij het stoplicht op de rechterweghelft, stopt een golfje - type zwarte ramen/dikke wielen/uitbouwsetje etc - naast me staan. hij beetje gassen, ik ook natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
Toen ik vorig jaar de BMW ophaalde was er ook al een CRX bij de pomp die gas begon te geven toen ik de BMW starte met gas bij
paar salvo'tje terug gegeven, en dat werd inderdaad met gejuich ontvangen.
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik fiets gewoon in een rokje op kniehoogte de stad door en oogst bewonderende blikken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
...ik zal weinig bewondering ontvangen als ik dat doe![]()
... en laat mannen verongelukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik fiets gewoon in een rokje op kniehoogte de stad door en oogst bewonderende blikken.
Dus er zit toch wel een verschil inquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef hollander172 het volgende:
Beiden zijn over het algemeen zelfbouwprojectjes en in die zin is het wel leuk om te experimenteren.Ik hou zelf wel van lampjes
dus heel misschien.............
Shiftindicator is altijd wel grappig om in je toerenteller te bouwen, gearindicators zijn meestal niet echt nauwkeurig of snel genoeg te krijgen hoewel het af en toe wel handig is.
Ik had hier pas geleden een paar figter busa's gepost, DAT was pas echte shitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:43 schreef Drifter__ het volgende:
Even zomaar
[afbeelding]
Valt dit ook terug te tunen?![]()
![]()
Wat een ding zeg!![]()
Alleen voorkant mag wel wat beter...
quote:
Niet !quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:21 schreef Makster het volgende:
Whalla biela laan..... Mendiek flusch en mendiek energy meer.
Waar ergensquote:
Dus als ik jou nooit wil tegenkomen moet ik vooral steeds begin juni meeten ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideeplan moet nog worden gemaakt
en ws (hoop ik) ben ik dan motorloos
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen ideeplan moet nog worden gemaakt
en ws (hoop ik) ben ik dan motorloos
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef ondeugend het volgende:
Dus als ik jou nooit wil tegenkomen moet ik vooral steeds begin juni meeten ?
Doe dan ook eens wat hoger rondrijden zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]tja, als jij 1 keer per jaar op een meet komt
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:36 schreef ondeugend het volgende:
Doe jij dan ook eens wat rondrijden zeg.
Al 2 keer gedaan nouquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe dan ook eens wat hoger rondrijden zeg.
quote:
En ik wou nog posten dat ik eerder was als OPMquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 09:42 schreef Makster het volgende:
En ik wou nog posten dat ik eerder was als OPM![]()
quote:Het weer vandaag
Vanochtend is het vrij zonnig. Met het oplopen van de temperatuur ontstaan er stapelwolken, die in de loop van de middag lokaal uitgroeien tot een bui.
Het wordt maximaal 17 tot 24 graden en er waait een matige en aan zee soms vrij krachtige zuidwestelijke wind.
Ik was er toen ook al uit, maar ik keek net naar de laatste reactie van bwt en ik denk, weetje wat ik ga vandaag eens de eerste zijn. Niet dusquote:Op zondag 22 mei 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]om 830 uur had ik me pc al aangezet...
[..]
Hier lekker zonnig, wij gaan in ieder geval rijden hier in de omgeving.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]tis alweer donker hier
t wordt weer zo'n dag
Misschien zal ie gematst worden voor de originaliteit van zijn brief, maar met het behalen van je theorie leer je wat de borden betekenen... dus min of meer gelijk heeft ie nietquote:Op zondag 22 mei 2005 09:36 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hij zal waarschijnlijk nog gelijk hebben ook![]()
![]()
Maar 200% dat zijn rijbewijs ingetrokken blijft en zijn boete blijft staan![]()
![]()
voor mij welquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit elke keer te twijfelen of ik het wel of niet hier neer moet planten aangezien iedereen de site wel zal kennen.
Er is nu een inkoopactie gaande voor minibikes. Niet het allerbeste spul maar voor 249,- kan je je geen buil vallen.
Deze hebben ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Motor: 49cc 65km/h luchtgekoeld 2-takt
11" tubeless banden
Schijfremmen voor en achter
Benzine: 1:25 voor 2 takt
Pull Start
Stickers meegeleverd
Nettogewicht ca 24 kg
Kettingaandrijving
49cc cilinderinhoud
1,7 Liter Tankinhoud
maximaal gewicht 150 kg
Verbruik; 1:30
Gewichtje van 24kg kan ik zelfs nog in de kofferbak krijgen.Helaas heb ik er zelf het geld niet voor op dit moment.
Je valt je er geen buil aan als er niets kapot gaat, en het ding ook nog restwaarde geeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit elke keer te twijfelen of ik het wel of niet hier neer moet planten aangezien iedereen de site wel zal kennen.
Er is nu een inkoopactie gaande voor minibikes.
Niet het allerbeste spul maar voor 249,- kan je je geen buil vallen.
Die gasten waar ik vorige week mee reed willen ook allemaal een mini bike kopen en onderling gaan rijden, maar ze hebben het wel over fietsen van 749 euro.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alleen heb ik het geld nu wel maar ook een andere prioriteit
![]()
mwah...ik heb er op voorhand geen goed gevoel over, vandaar dat dit iig geen 1e keus is. wie weet duurt het wat langer maar dat maakt niets uit, toch maar proberen de mijne te verkopen en dan zien we wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:34 schreef Youssef het volgende:
Vraag gewoon even naar al die dubieuze dingen. Pas gekocht.. opeens van ZXR750 naar 400, graag willen omruilen etc.
Restwaarde bij die dingen is wel okee en de naam Blata bijv. geeft ook geen garantie dat er niks kapot gaat.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je valt je er geen buil aan als er niets kapot gaat, en het ding ook nog restwaarde geeft.![]()
Geen idee, doen ze niet gewoon doormiddel van inveren van de vering zich zelf lancerenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet het systeem, waarbij prof. crossers hun voorvering vastzetten, en los laten schieten als ze moeten jumpen?
Ben blij dat je begint met een pic van een crossertquote:Op zondag 22 mei 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Yamaha dag was tof![]()
en de MT01 is bruut![]()
wat een geluid en wat een koppel
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet het systeem, waarbij prof. crossers hun voorvering vastzetten, en los laten schieten als ze moeten jumpen?
Kosten van dit dingetje? € 112,50!quote:Tech Headstart
Maakt het makkelijker om het voorwiel tijdens de start aan de grond te houden.
Gemaakt van hoogwaardig aluminium en rvs; eenvoudige montage.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
Iemand nog wat weten over fasen systemen in de uitzend CAO, of iets over de sociale zekerheid ofzo. Arbeidsrecht of misschien het kernproces
U vraagt ik draai![]()
Gisteren bij Safe bij het ding staan kijken, FS vond het wel een motor voor mij.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:Mooi verteld Raus
we hebben nog even met een Yamaha medewerker gesproken toen ik een opengewerkte MT01 stond te bekijken, ding is 1700CCen voelt qua rijden onzettend licht aan
vooral het idioot veel aanwezige koppel 150Nm
maakt het een sensatie om mee te rijden
![]()
persoonlijk denk ik dat ie iets teveel voelbare trillingen heeft. op de tank zat een kapje dat begon met rammelen als ik mijn benen van de tank loshaaldevolgens de verkoper zou je geen trillingen voelen bij 180
maar dat hebben we niet kunnen rijden vandaag
![]()
![]()
En hoe beviel dit?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe beviel dit?
Nog een beetje vies geworden, of kreeg je daar gelijk een anti modder beurtje?![]()
Altijd een optiequote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien wat bijklussen als consultant, koop je ms in no time een NOX.![]()
Maar hier kun je dus ook je vering in ingeveerde stand houden?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Kosten van dit dingetje? � 112,50!
Maar ja als je wedstrijden gaat rijden uiteraard een must have.
Misschien ook wel leuk om te pimpen op je supermotard.![]()
![]()
Ik dacht even jou erin te herkennen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
wel opgegeven maar niet gereden
MT01 ging voor
![]()
Met jouw talent vast wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef Makster het volgende:
Na woensdag hopelijk van deze crap af en eindelijk weer wat tijd om nuttige, leuke dingen te doen
quote:En dan moet volgend weekend of daarna de KLX echt uit elkaar voor de coater. Ding heb je toch wel in een dag kaalLijkt me wel, alleen in elkaar is ff de vraag natuurlijk
Ik hoop dat ook altijd tegen beter weten in.quote:Plus ik meot iemand gaan vinden die mij wil gaan helpen met een bracket voor de Braking schijf en klauw. Met een beetje geluk past die klauw direct op de vork maar daar heb ik maar geen hoop op![]()
Ik zeg: geld en tijd te veelquote:Op zondag 22 mei 2005 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
Deze jongens waar ik vorige week mee ging rijden zijn ook weer een dagje aan het buitenspelen geweest..
21 jaar met klein rijbewijs sinds enkele maanden op een Gixxer GSX-R600..
23 jaar op een Kawasjaak ZX10R..na eerst de Gixxer..
[[url=http://img62.echo.cx/img62/6708/285ys.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img87.echo.cx/img87/9531/31klein2wx.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img87.echo.cx/img87/1774/pict0041klein3tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien ff uitnodigen voor de stuntelmeet, is er tenminste een beetje vuurwerk te zien.![]()
En waarom wil je dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Maar hier kun je dus ook je vering in ingeveerde stand houden?
In principe zijn het eigenlijk de 7 P'squote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht even jou erin te herkennen.![]()
![]()
[..]
Met jouw talent vast wel.
Ik ga komende week hoofdstuk 1 afmakendonderdag voor de tweede keer gelezen, toen was vragen gekeken en ik kon er nog niets van
eerst maar eens globaal hoofdstuk 2 lezen, en dan de hoofdpunten van deel 1 en de vragen maar gewoon maken anders schiet het nooit op.
Maar ik kan tenminste wel de 4 p's uit mijn hoofd, kon FS ook zo opdrammen, en die wist het nog van haar studie commerciele economie toen ze 16 jaar was.![]()
(en dat is 19 jaar geleden beste kijkbuis broeders)
[..]Na de stuntelmeet toch pas op 5 juni.
![]()
![]()
![]()
En ik wil het graag ff van dichtbij bekijken.
[..]
Ik hoop dat ook altijd tegen beter weten in.![]()
![]()
Hij had 6 setjes banden thuis staan vertelde hij nog.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef Youssef het volgende:
Ik zeg: geld en tijd te veel![]()
Hoe moet dat, een wheelie met 25kW
![]()
![]()
Als PatM nou gewoon komt naar de stuntelmeet, kan ie ons leren hoe het moet
Physiekequote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
In principe zijn het eigenlijk de 7 P's
Prijs, Plaats, Promotie, Product, Personeel, Physieke distributie en uhhhhh nog eentje
Morgenavond zal ik even het bovenkantje op papier overtrekken om een matje te laten snijden.quote:De KLX na de 5e is ook wel goed joh, maar dan moet het ook echt gebeuren. Ow damn, dan moet ik eerst trouwens ff mijn bokkie op komen halen
Maar slopen kunnen we zelfquote:Mischien maar eens stiekum op MF gaan vragen of iemand me kan helpen![]()
Stem je voor voor die stunter of voor de stumperquote:Op zondag 22 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij had 6 setjes banden thuis staan vertelde hij nog.
En wie zegt dat die Gixxer 25 kw is.![]()
![]()
Ik stem voor.![]()
6.000 kilometer, dus tussen de 4 en 8.000.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef Youssef het volgende:
Hoelang gaat een achterband ongeveer mee eigenlijk gemiddeld?
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Physieke![]()
Maar ja ik studeer nog middenkader, dus die doet het nog met 4 p's, hogere kader zullen het er wel 7 worden.![]()
![]()
FS bevestigd het net dat er meer zijn .. lepelt nog presentatie op.
[..]
Morgenavond zal ik even het bovenkantje op papier overtrekken om een matje te laten snijden.
[..]
Maar slopen kunnen we zelfga je dat doordeweeks of in het weekend doen.
![]()
Als je licht hebt in je garage wil ik je wel 1-2-3 dagen doordeweeks helpen, moet genoeg zijn.![]()
Ik zat erover te denken om die gasten uit Spike te vragen eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
Stem je voor voor die stunter of voor de stumper![]()
Nou ik had net een discussie met mijn vader, en die geloofde me niet toen ik zij dat prof. crossers dit doen om hoger te kunnen springen (dus indrukken, vastklikken, en vlak voor de jump los laten schieten).quote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En waarom wil je dat?![]()
Maar het lijkt mij niet gezond voor de krachten die op het ding komen.![]()
Misschien ff mailen met http://www.bonmotoren.nl/
Okquote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
6.000 kilometer, dus tussen de 4 en 8.000.![]()
Noppenbanden tussen de 500 en 2.000 kilometer.
Op die van mij staat bovendien met een uitroepteken dat ik ze niet op asfalt mag gebruiken.![]()
Mja, maar in het weekend kan ik ws niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Slopen gaat inderdaad wel goed komen. Ben van plan om het op een zaterdag ofzo te gaan doen. 's avonds zo ie zo weinig tijd, en haasten moeten (we) niet doen. Beter kijken (we)goed hoe alles in elkaar zat zodat het ook weer in elkaar gaat
Dikke vilstift om busjes e.d te markeren als links, rechts idd.quote:Nog een tip van mijn garage homie, als je het niet zeker weet label dan gewoon alles met schilders tape en nummertjes enzo![]()
Owkeequote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zat erover te denken om die gasten uit Spike te vragen eigenlijk.![]()
Maar PatM mag ook komen hoor.![]()
Bestaat dat voor achter ook dan? Lijkt me dat dat alleen is zodat ze niet voorover duikelen, maar alleen voor inveren en loslaten resulteert toch niet in geheel hoger springen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik had net een discussie met mijn vader, en die geloofde me niet toen ik zij dat prof. crossers dit doen om hoger te kunnen springen (dus indrukken, vastklikken, en vlak voor de jump los laten schieten).
Jij vat het begrip vering volgens mij wel heel letterlijk opquote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Nou ik had net een discussie met mijn vader, en die geloofde me niet toen ik zij dat prof. crossers dit doen om hoger te kunnen springen (dus indrukken, vastklikken, en vlak voor de jump los laten schieten).
Je MOET in het weekendquote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, maar ik het weekend kan ik ws niet.![]()
![]()
Maar ja zal het proberen. En misschien lukt het wel in een halve dag.![]()
[..]
Dikke vilstift om busjes e.d te markeren als links, rechts idd.
En veel foto's maken, ook goed voor hands on poser gedoe enzo en andere interessantdoenerij via M-F.![]()
Ik weet dat ze net voor dat ze van de heuvel schieten ff remmen om zo in te veren en dan flink induwen en HOOOPPAAAAA. Discoveryquote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij vat het begrip vering volgens mij wel heel letterlijk op![]()
ze hebben echt alle in en uitgaande demping nodig, anders stuiteren ze zo van de motor af
maar goed zou kunnen dat freestylers het doen ofzo. In het terrein geven ze gewoon een xtra dot gas volgens mij voor de jump, en ogenschijnlijk rijden ze niet zo hard, maar dat is ogenschijnlijk.
![]()
Bij het inelkaar wel handig om mijn KLX er naast te zetten als referentie.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Je MOET in het weekend![]()
En anders kan het inderdaad ook wel eens 's avonds. Ben van plan dat ding in de achtertuin van mijn ouders te lopen, daar heb ik wel elektra en koffie enzo. De garage 40 meter verder niet![]()
Gaat allemaal wel goed komen![]()
Ja, en (hoelang) die banden zaten er al op bij aankoop van je motor.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
OkIk vond namelijk wel dat mijn banden op aan het gaan zijn. Inclusief af en toe vol op de rem trappen en korte burn-outs
is dat dus niet zo raar.
Weinig eigenlijk, heb die motor maar net
Precies, vooral dat gereedschap idd. Want nu was het zo dat ik die ZXR i nde garage aan het ontleden was en om de 5 minuten terug kon lopen voor een fucking steeksleutel. En dat is ZO irritant. Had natuurlijk ook heel de gereedschapskist mee kunnen nemen maarja, dat is de weg van de minste weerstandquote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij het inelkaar wel handig om mijn KLX er naast te zetten als referentie.![]()
Damn, ben benieuwd hoe we je KLX gaan ontkleden, kan haast niet wachten.
Volgens mij is het echt oersimpelmaar je moet het een keer gedaan hebben.
![]()
Weet ik ook gelijk hoe moeilijk het voor die van mij is, drempel wordt dan lager om het frame ook eens te laten poedercoaten.
Wel handig om het bij je ouders te doen, kan je ook geen gereedschap vergeten te lenen enzoen vertraging oplopen om steeds maar weer een lullig dingetje te moeten halen.
Gaat allemaal wel goed komen![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
Snap nog steeds niet dat die jappen een paars frame hebben verzonnen
En naven anodiseren is 50 euro las ik ergens.quote:Heb ook al een adres voor het anodiseren van de voorvork![]()
Niet via die andere relatie's, garage, anodiseer bedrijf??quote:Alleen die fucking bracket voor de remklauw![]()
Zou het bij de garage wel kunnen fixen denk ik. In ieder geval wel het gereedschap en de kunden om het te fixen maar heb liever iets CNC gefreesd enzoquote:Op zondag 22 mei 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Vind het bij die van mij minder opvallenof ik ben er ondertussen aan gewend ofzo, volgens mij zit er ook iets meer blauw in.
![]()
[..]
En naven anodiseren is 50 euro las ik ergens.![]()
[..]
Niet via die andere relatie's, garage, anodiseer bedrijf??
Ben wel benieuwd naar het voor en na resultaat van dat anodiseren.![]()
Ja, vooral de eerste paar metersquote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voordeel van nieuwe bandjes is dat ze weer lekker plakken.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
En ook geen enkele lim die even respect toont voor mijn user icon heh![]()
![]()
![]()
Deja Vuquote:Op zondag 22 mei 2005 22:24 schreef Youssef het volgende:
![]()
![]()
![]()
En voor welke onderdelen kunnen we dat allemaal gebruik.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
Anodiseren werkt volgens mij redelijk tot zeer goed![]()
Heb al wat zitten surfen hier en daar en dat ziet er goed uit!!
Goeie vraag iddquote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Serieus moment ..
Kan iemand mij eens uitleggen wat de oorsprong van mijn avatar is, en wat hij betekend?![]()
Alleen aluminium kan geanodiseerd worden. Anders wordt het coaten e.d.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En voor welke onderdelen kunnen we dat allemaal gebruik.![]()
Moet ook eens gaan speuren voor plaatjes dan.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Serieus moment ..
Kan iemand mij eens uitleggen wat de oorsprong van mijn avatar is, en wat hij betekend?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:50 schreef TjokkePrii het volgende:
Ruilen tegen een Husky 610 ?
Ik heb 2 woorden voor OPM.quote:
Ik vroeg het.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef Youssef het volgende:Kan me wel herinneren dat je eerder er wat over had gezegd maar ik ben verdomme nou wel benieuwd.
Dus we hebben allemaal gewoon een avatar die helemaal niets voorsteld behalve een stomme koe?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Yamaha dag was tof![]()
en de MT01 is bruut![]()
wat een geluid en wat een koppel
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Yamaha superweekend was erg leuk.![]()
Er was best veel georganiseerd en nog goed ook.Zoals op de website staat, kun je proefrijden op verschillende Yamaha modellen, boot varen (rubber motorboot/waverunners etc.), quads en nog veel meer. Voor de kleintjes was er ook vanalles te doen. Natuurlijk springkussens e.d. maar wat vooral erg leuk was om te zien, waren de bikes (soort mini supermotards) en quads voor de kleintjes.
![]()
We hebben eerst het terrein een beetje verkend, maar daarvoor moesten we natuurlijk nog entree betalen (voor ¤ 3,- de man was het aanbod echt super!!) en inschrijven voor de activiteiten (Martie dan want ik moet het nog even rustig aan doen). Het was een vrij groot terrein met veel activiteiten. Er waren een paar stands zoals de Yamaha stand met motoren, Hyperpro Services (diverse veringen en stuurdempers) en achter op het terrein een aantal motorclubs (waaronder de Yamaha Viagra
). Op het water was genoeg te doen. Er waren diverse boten, maar vooral de waverunners waren leuk. Zo te zien ging dat wel lekker hard.
Rondom het water waren dus de stands, maar nog belangrijker de start voor het proefrijden, een terrein waar kinderen bike en quad konden rijden, een crossbaan voor de crossers en verderop nog ruig terrein voor de quadrijders. Scooterrijden hoef ik zeker niet te noemen?
![]()
Ik zag Martie vertrekken op een hele stoere dikke MT-01.![]()
Jammer dat ik niet ook even proef ben gaan rijden. Achteraf gezien was die proefrit zo kort dat ik het wel had kunnen doen denk ik. Maar ja van de andere kant ben ik er trots op dat ik alleen lijdzaam heb staan toekijken.
Volgend weekend kan ik dan ook weer gewoon net als vanouds motorrijden.
![]()
<--quote:Op zondag 22 mei 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
Dat koetje is gewoon een sleutelhanger dat was gefotografeerd door een tweaker, vervolgens heeft Youssef die pic opgeslagen omdat het er zo schattig uitzag en is het zijn icon gewordenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Serieus moment ..
Oh wilde je het van mijn kant wetenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus we hebben allemaal gewoon een avatar die helemaal niets voorsteld behalve een stomme koe?![]()
Ik had nog wel een paar complot theorieen.
quote:
quote:Dat koetje is gewoon een sleutelhanger dat was gefotografeerd door een tweaker, vervolgens heeft Youssef die pic opgeslagen omdat het er zo schattig uitzag en is het zijn icon geworden
Ik vond het niets voor een stoere Marokaanse Kawasjaak ZX6R rijder van 19 jaar die zijn ego/eer hoog moet houden.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:01 schreef hicham het volgende:
vervolgens heeft Youssef die pic opgeslagen omdat het er zo schattig uitzag en is het zijn icon geworden
Hmmm, ik heb ooit eens een varkentje gehad van een ex' die toen nog geen ex wasz.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Oh wilde je het van mijn kant wetenIk dacht dat er een bepaalde theorie achter jou avatar keuze zat
Mjah zie Hicham.... tweaker had ooit een koetje gekocht bij de pomp. Als je erop drukte kwam er een 'drol' uit
Zodoende... was een leuk plaatje
No smilies no answerquote:Op zondag 22 mei 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Is er inmiddels al een idee voor de 5 juni-meet ?
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond het niets voor een stoere Marokaanse Kawasjaak ZX6R rijder van 19 jaar die zijn ego/eer hoog moet houden.![]()
![]()
Om het voor jou makkelijk te maken zullen we het ergens bij Maastricht doenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Is er inmiddels al een idee voor de 5 juni-meet ?
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb ooit eens een varkentje gehad van een ex' die toen nog geen ex wasz.![]()
Als je hem inkneep dan kwamen haar ogen eruit.![]()
Vorige maand weggegooit, want het spul ging uit zichzelf uitzetten..
Had het eigenlijk al veel eerder moeten storneren.
Cool.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:09 schreef Youssef het volgende:Ik had hem zelfs al op een oud etiket uitgeprint om hem een keer op de motor te plakken
![]()
Kippeneukerquote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
Ik ga tijdelijk onder het dons, morgen lekker verder in de boeken duiken![]()
Hoooii
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
Ik ga tijdelijk onder het dons, morgen lekker verder in de boeken duiken![]()
Hoooii
Ik was er juist erg zuinig opquote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Youssef het volgende:Altijd die edits weer he
Je moet er ook niet je woede op koelen en hem te hard knijpen omdat het een bepaalde herinnering oproept
Oke , dan ga ik wat anders verzinnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Om het voor jou makkelijk te maken zullen we het ergens bij Maastricht doen![]()
Denk niet dat het in het noorden zal gebeuren, ergens tussen Dordrecht en Hoogvliet in ofzo, anders moeten die SM rijders het eelt van hun kont krabben na afloop van de meet en kunnen ze niet barebacken de volgende dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi ondeugendquote:Op zondag 22 mei 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
Is er inmiddels al een idee voor de 5 juni-meet
![]()
Ja zeg weet je wel hoeveel wit vlak een nieuwe post kost ?quote:
Succes met je examens morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Komt de anatomie van de mens ten goede
Fok!MC humorquote:Op maandag 23 mei 2005 00:07 schreef bwt het volgende:
Nu weten we waar de avatar vandaan komt.
Ik vraag me nu eigelijk alleen nog af waarom we met z'n (bijna) allen youssef z'n avatar verbouwd hebben?
*aansluitquote:
Omdat we als koeien achter mekaar lopen.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:07 schreef bwt het volgende:
Nu weten we waar de avatar vandaan komt.
Ik vraag me nu eigelijk alleen nog af waarom we met z'n (bijna) allen youssef z'n avatar verbouwd hebben?
Wel iemand/Orakel dichtbij.quote:Hoi,
Ik zag dat je een kawa groene alien koplamp had. Doe je die soms weg? Ben al een tijdje op zoek naar zoeenJ
Laat het me even weten.
Mike uit Rotterdam
www.klx650r.cjb.net
Godverquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:21 schreef bwt het volgende:
Dan is het duidelijk.
Youssef - ook vanaf hier - suc6
quote:
En hoe eindigt dit.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef Youssef het volgende:
Ownedhttp://media.skoopy.com/vids/vid_00593.wmv
![]()
![]()
kijk, ik weet dat er lucht in die banden zit, maar als duiker weet ik ook dat rijden op het water toch iets anders is dan op de weg hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hmmm en wij wilden op de maasvlakte gaan rijden met die dingen ?![]()
![]()
Mag alleen bij evenementen of op eigen terreinquote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmmm en wij wilden op de maasvlakte gaan rijden met die dingen ?![]()
![]()
Fok! deed raar, poste 1 keer en hij kwam 2 keer.quote:
Zet het gebak maar alvast klaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef stinkie het volgende:
net op gesprek geweest. Als het goed is binnenkort weer aan de slag
Heb jij een verlengde achterbrug erin van een KLX650C??????quote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Makster het volgende:
Leuk man vrij vragen en dan om 7:00 uur wakker gebeld worden dat er een bezettingsprobleem is en dan vervolgens tot 13:00 uur rond hangen en NIET kunnen leren![]()
Ben nu gelukkig weer goed bezig, dit is even een denk moment
Nee niet een verlengde, wel een van een C ivm de beperkte ruimte die een R brug heeft.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij een verlengde achterbrug erin van een KLX650C??????
En zoniet, moet je even je prolink alvast even met kruipolie inspuiten heb ik al gelezen op die site die ik de vorige pagina poste.![]()
Dat kreeg ik ook al snel door toen ik dat groene frame zag vanochtend.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef Makster het volgende:
Hahahahaha lees ik heel het verhaal ken ik die knakker al. Die poste ook al in mijn topic
Ben weer leren
ik wil eerst handtekeningen zienquote:
Idd een overkill, vind hem ook best lelijk enzoquote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook al snel door toen ik dat groene frame zag vanochtend.![]()
Hoezo overkill?![]()
![]()
Maar volgens mij moeten we eens met hem gaan meten ofzo.
Hij woont in Rotterdam.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img48.echo.cx/img48/9871/handtekening9pg.th.jpg]afbeelding][/URL]
ikke wel. Werd net gebeld met de vraag of een lager salaris overeen te komen is in ruil voor een leaseauto. En het tweede gesprek moet nog plaatsvinden dusquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img48.echo.cx/img48/9871/handtekening9pg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dacht toen al even om er een gespiegelde naast te zetten idd.quote:
Lachendquote:
Ontspannen heb ik heerlijk op de motor gedaan voor het examenquote:![]()
Ben je even aan het ontspannen?![]()
![]()
Jammer dat Motoport Rotterdam op maandag dicht is, ik wil die kleinere sproeier er z.s.m. ophebben.![]()
Ik noem 4 km/h rijden nou niet bepaald ontspannendquote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ontspannen heb ik heerlijk op de motor gedaan voor het examen![]()
Uurtje gereden ofzo.
![]()
(school is 4 km
)
WHAOA HAHAHAHAH HAH HAHquote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik noem 4 km/h rijden nou niet bepaald ontspannend![]()
![]()
JaH, want ook al haal je het examen niet, je motor kan je altijd nog (onder)houden als je zonder diploma bij de plaatselijke shoarma zaak moet gaan werken.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Youssef het volgende:
Ontspannen heb ik heerlijk op de motor gedaan voor het examen![]()
Uurtje gereden ofzo.
![]()
(school is 4 km
)
en ik maar denken dat je niet gestressed was ...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
WHAOA HAHAHAHAH HAH HAH![]()
:D
:D:
::D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was een doordenkertje zeker
D:D ::D ::DD:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht de student die vorig jaar zelfmoord pleegde nietquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef Youssef het volgende:
Staat inderdaad niet zoveel op het spel, heb nog een heel leven voor me![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Makster het volgende:
Whalla Youssoef....
Iek nog moet leren, seer fiel foor woenschtach![]()
Tsjah, gozer zal wel geen motor gehad hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat dacht de student die vorig jaar zelfmoord pleegde nietn.a.v. een sms'je geslaagd/niet geslaagd. Later bleek dat de uitslag verwisseld was met een ander.
![]()
Ik nog voor dinsdag donderdag en vrijdag... Daarna nog tot 22 juni om scheikunde nog maals te proberenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Makster het volgende:
Whalla Youssoef....
Iek nog moet leren, seer fiel foor woenschtach![]()
Student in Aziequote:Op maandag 23 mei 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
Tsjah, gozer zal wel geen motor gehad hebben
Leuk voor je bijtellingquote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef stinkie het volgende:
ikke wel. Werd net gebeld met de vraag of een lager salaris overeen te komen is in ruil voor een leaseauto. En het tweede gesprek moet nog plaatsvinden dus
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
Ik nog voor dinsdag donderdag en vrijdag... Daarna nog tot 22 juni om scheikunde nog maals te proberen![]()
Tijd voor een : ^ :^ smiley?
Heb het gehoordquote:Op maandag 23 mei 2005 18:41 schreef Makster het volgende:
![]()
GElukkig maar 30 graden donderdag en vrijdag
Beter ga ik ff vrij cheffen om het eind van die kut toets goed te vieren
Ik had even moeten wachten met mijn zxrquote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Wie sms'st even OPMik heb een mail naar zijn werk gestuurd, geen reactie, op Motor-Forum met dat geweldige aanbod
van de Husk inruil geen reactie.
![]()
![]()
Een Husk is mooi en mysterieus, heeft iets meer vermogen, maar ook meer potentiele defecten.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:02 schreef Makster het volgende:
Ik had even moeten wachten met mijn zxr![]()
Maar dan nog liever de KLX gehad, lekker knutselen. Ik hoop er een hoop van te leren
Arghquote:
quote:Hej, je moet van Pepijn even in je verkoop topic reageren op een 'geweldig' aanbodgr. Youssef
is eigenlijk wel nodigquote:
quote:
Ik ben nog steeds in voor een eigen zaak, import van fietsen is nog steeds een optie. Maar denk niet dat we daarmee de hoofdprijs gaan winnenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is eigenlijk wel nodigmaar ben net een kwartier thuis
morgen moet modeljaar 2006 gefaktureerd worden en daarvoor moet alles erin zitten, dit naast de maandelijkse rapportages, budgetteringen en al het andere bijkomende geneuzel maakt mij redelijk gek
Jij maakt van gebakken lucht nog wel iets speciaals toch.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:06 schreef Makster het volgende:
Ik ben nog steeds in voor een eigen zaak, import van fietsen is nog steeds een optie. Maar denk niet dat we daarmee de hoofdprijs gaan winnenTenzij we een uniek concept bedenken
![]()
iddquote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef Patrick281 het volgende:
En hij komt ook wel ff op Fok! in de middagen je eigen verkooptopic op M-F is ook "belangrijk".
![]()
Ja qua onzin verkopen doe ik het goed ja. De kunstquote:Op maandag 23 mei 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij maakt van gebakken lucht nog wel iets speciaals toch.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:08 schreef Makster het volgende:
En waarom mailt iedereen met iedereen en weet iedereen elkaars 06 en ik als "harde kern" weet echt van niks![]()
ben je der eindelijk achterquote:Stelletjes teringlijers, alleen omdat ik rood haar heb zeker![]()
![]()
![]()
En waarom mailt iedereen met iedereen en weet iedereen elkaars 06 en ik als "harde kern" weet echt van niks![]()
![]()
Stelletjes teringlijers, alleen omdat ik rood haar heb zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Stelletjes teringlijers, alleen omdat ik rood haar heb zeker![]()
![]()
![]()
I.S.O.V.W.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:
En importfietsen = schadefietsen = onbetrouwbaar
n00Bquote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:Dat mailen onderling heb ik ook totaal geen weet van.
Ik Slip Onder Vrolijke Wichtenquote:
Doorbreek die gedachte met de inzet van juiste communicatie en het leveren van kwaliteit en je bent de manquote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:
En importfietsen = schadefietsen = onbetrouwbaar
Menige motorzaak heeft een Fok! MC'er crap verkocht en toch nog een wit voetje gehaald met de service.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Makster het volgende:
Doorbreek die gedachte met de inzet van juiste communicatie en het leveren van kwaliteit en je bent de man![]()
Beetje commercieel doordenken.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:15 schreef Youssef het volgende:
Nu moeten wij zeker weer raden wat V & W betekent![]()
Tweakermannetje.quote:Mailen is echt voor nUrds![]()
![]()
Dat is hem inderdaadquote:
Het draait allemaal om continuiteit met een winst oogmerk. Van een zak drop kan je niet levenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En nu even zakelijk: waar draait het allemaal om in een commerciele onderneming?![]()
Of wilden jullie een non profit motorzaakje beginnen en de hele dag Fokken en koffie drinken?![]()
![]()
evenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef Makster het volgende:
Het draait allemaal om continuiteit met een winst oogmerk. Van een zak drop kan je niet leven![]()
Kortom, lever service, garantie en goeie shit voor een scherpe prijs via een goede locatie en je bent de man![]()
Nu nog even uitvoeren![]()
quote:
Ow, ik dacht hit and run.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef Makster het volgende:
Het draait allemaal om continuiteit met een winst oogmerk. Van een zak drop kan je niet leven![]()
Kortom, lever service, garantie en goeie shit voor een scherpe prijs via een goede locatie en je bent de man![]()
Nu nog even uitvoeren![]()
`quote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img11.echo.cx/img11/5899/garagebedrijf5rm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kort lijstje van 3, chronologisch gelijk aan boven.![]()
* Motor volledig onder de krassen omdat crossmotoren na werktijd als ware het fietsen tegen elkaar gezet worden. Zijkap afgebroken en kentekenplaat krom omdat er tegenaan gelopen is.
* 1.5~2 weken later klaar dan afgesproken.
* betalen en wegwezen. Uitleg was erg fijn geweest. Koppeling bleek te blijven kleven omdat deze niet afgesteld was, afstelling carburateur is.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:19 schreef Makster het volgende:
MAarja jij bent ook gaan Motorcross Aad doelgroep heh
Motorcross Aad doel groep is, zoals al eerder aangegeven door mij, een iet wat rare zelf ingenomen boer met blubber onder zijn klompen en een vervreemde houding jegens alles wat geen noppen heeft
Desondanks stem ik voor Aad aan het gas![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb donderdag en vrijdag vrijgenomen !
Het wordt veel te warm om te werken hoorde ik.
Ik heb nog 31 + 16 dagen = 47 dagen staan. God damn, besef het me nu pas maar dat is en flinke berg zeg heequote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmmzzzzz zal ik voor een halve dag gaan. Halve dag aan het water doorbrengen.
Zou het drukker of stiller worden met dat mooie weer bij ons op het werk.![]()
Heb al wat vrij genomen de afgelopen 2 maanden.
Als het weerbericht doorgaat .. en meestal kan je binnen 1-2 dagen ook weer lekker afkoelen in de regen buiten.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb er helemaal zin in joh.
Eindelijk warmte op mijn lijf !
Naja net ook alweer 8 maanden ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe kan jij nou zoveel dagen hebben, je werkt'r net.
Ik had nog 5 dagen van vorig jaar over.
Vroeg vandaag 2 weken vakantie, nou je moest ze zien kijken.![]()
![]()
Ik zei er nog bij dat het de eerste batch was.![]()
Alleen zijn 90% van de werkwilligen totaal verrot na een dag, en voeren ze geen reet meer uit, hebben ze nog wel bepaalde verplichtingen met derden waardoor de vrije tijd drastisch afneemt tegenover het onbezorgde schoolleventje vroeger, waarbij er ook geen stress was over onvervulde huiselijke taken, administratie, te betalen rekeningen, enz.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:Werken is echt simpel
Gewoon beetje vrije dagen zelf bepalen (in overleg soms
), maar tenminste geen huiswerk enzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
same herequote:Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe kan jij nou zoveel dagen hebben, je werkt'r net.
Nee man, bijna niet johquote:Op maandag 23 mei 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:Werken is echt simpel
Gewoon beetje vrije dagen zelf bepalen (in overleg soms
), maar tenminste geen huiswerk enzo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regen op je lijf kan ook heel lekker zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het weerbericht doorgaat .. en meestal kan je binnen 1-2 dagen ook weer lekker afkoelen in de regen buiten.Regen op je lijf.
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
same here40 dagen voor het hele jaar en nog 6 over van vorig jaar
beter doen ze het salaris wat omhoog en minder dagen...die krijg je toch nooit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |