quote:Op zondag 22 mei 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit elke keer te twijfelen of ik het wel of niet hier neer moet planten aangezien iedereen de site wel zal kennen.
Er is nu een inkoopactie gaande voor minibikes. Niet het allerbeste spul maar voor 249,- kan je je geen buil vallen.
Deze hebben ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Motor: 49cc 65km/h luchtgekoeld 2-takt
11" tubeless banden
Schijfremmen voor en achter
Benzine: 1:25 voor 2 takt
Pull Start
Stickers meegeleverd
Nettogewicht ca 24 kg
Kettingaandrijving
49cc cilinderinhoud
1,7 Liter Tankinhoud
maximaal gewicht 150 kg
Verbruik; 1:30
Gewichtje van 24kg kan ik zelfs nog in de kofferbak krijgen.Helaas heb ik er zelf het geld niet voor op dit moment.
Je valt je er geen buil aan als er niets kapot gaat, en het ding ook nog restwaarde geeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit elke keer te twijfelen of ik het wel of niet hier neer moet planten aangezien iedereen de site wel zal kennen.
Er is nu een inkoopactie gaande voor minibikes.
Niet het allerbeste spul maar voor 249,- kan je je geen buil vallen.
Die gasten waar ik vorige week mee reed willen ook allemaal een mini bike kopen en onderling gaan rijden, maar ze hebben het wel over fietsen van 749 euro.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:alleen heb ik het geld nu wel maar ook een andere prioriteit
![]()
mwah...ik heb er op voorhand geen goed gevoel over, vandaar dat dit iig geen 1e keus is. wie weet duurt het wat langer maar dat maakt niets uit, toch maar proberen de mijne te verkopen en dan zien we wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:34 schreef Youssef het volgende:
Vraag gewoon even naar al die dubieuze dingen. Pas gekocht.. opeens van ZXR750 naar 400, graag willen omruilen etc.
Restwaarde bij die dingen is wel okee en de naam Blata bijv. geeft ook geen garantie dat er niks kapot gaat.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je valt je er geen buil aan als er niets kapot gaat, en het ding ook nog restwaarde geeft.![]()
Geen idee, doen ze niet gewoon doormiddel van inveren van de vering zich zelf lancerenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet het systeem, waarbij prof. crossers hun voorvering vastzetten, en los laten schieten als ze moeten jumpen?
Ben blij dat je begint met een pic van een crossertquote:Op zondag 22 mei 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Yamaha dag was tof![]()
en de MT01 is bruut![]()
wat een geluid en wat een koppel
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Hoe heet het systeem, waarbij prof. crossers hun voorvering vastzetten, en los laten schieten als ze moeten jumpen?
Kosten van dit dingetje? € 112,50!quote:Tech Headstart
Maakt het makkelijker om het voorwiel tijdens de start aan de grond te houden.
Gemaakt van hoogwaardig aluminium en rvs; eenvoudige montage.
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
Iemand nog wat weten over fasen systemen in de uitzend CAO, of iets over de sociale zekerheid ofzo. Arbeidsrecht of misschien het kernproces
U vraagt ik draai![]()
Gisteren bij Safe bij het ding staan kijken, FS vond het wel een motor voor mij.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef Mercy_symbol het volgende:Mooi verteld Raus
we hebben nog even met een Yamaha medewerker gesproken toen ik een opengewerkte MT01 stond te bekijken, ding is 1700CCen voelt qua rijden onzettend licht aan
vooral het idioot veel aanwezige koppel 150Nm
maakt het een sensatie om mee te rijden
![]()
persoonlijk denk ik dat ie iets teveel voelbare trillingen heeft. op de tank zat een kapje dat begon met rammelen als ik mijn benen van de tank loshaaldevolgens de verkoper zou je geen trillingen voelen bij 180
maar dat hebben we niet kunnen rijden vandaag
![]()
![]()
En hoe beviel dit?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe beviel dit?
Nog een beetje vies geworden, of kreeg je daar gelijk een anti modder beurtje?![]()
Altijd een optiequote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien wat bijklussen als consultant, koop je ms in no time een NOX.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |