Maar hier kun je dus ook je vering in ingeveerde stand houden?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Kosten van dit dingetje? � 112,50!
Maar ja als je wedstrijden gaat rijden uiteraard een must have.
Misschien ook wel leuk om te pimpen op je supermotard.![]()
![]()
Ik dacht even jou erin te herkennen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
wel opgegeven maar niet gereden
MT01 ging voor
![]()
Met jouw talent vast wel.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef Makster het volgende:
Na woensdag hopelijk van deze crap af en eindelijk weer wat tijd om nuttige, leuke dingen te doen
quote:En dan moet volgend weekend of daarna de KLX echt uit elkaar voor de coater. Ding heb je toch wel in een dag kaalLijkt me wel, alleen in elkaar is ff de vraag natuurlijk
Ik hoop dat ook altijd tegen beter weten in.quote:Plus ik meot iemand gaan vinden die mij wil gaan helpen met een bracket voor de Braking schijf en klauw. Met een beetje geluk past die klauw direct op de vork maar daar heb ik maar geen hoop op![]()
Ik zeg: geld en tijd te veelquote:Op zondag 22 mei 2005 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
Deze jongens waar ik vorige week mee ging rijden zijn ook weer een dagje aan het buitenspelen geweest..
21 jaar met klein rijbewijs sinds enkele maanden op een Gixxer GSX-R600..
23 jaar op een Kawasjaak ZX10R..na eerst de Gixxer..
[[url=http://img62.echo.cx/img62/6708/285ys.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img87.echo.cx/img87/9531/31klein2wx.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img87.echo.cx/img87/1774/pict0041klein3tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien ff uitnodigen voor de stuntelmeet, is er tenminste een beetje vuurwerk te zien.![]()
En waarom wil je dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Maar hier kun je dus ook je vering in ingeveerde stand houden?
In principe zijn het eigenlijk de 7 P'squote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht even jou erin te herkennen.![]()
![]()
[..]
Met jouw talent vast wel.
Ik ga komende week hoofdstuk 1 afmakendonderdag voor de tweede keer gelezen, toen was vragen gekeken en ik kon er nog niets van
eerst maar eens globaal hoofdstuk 2 lezen, en dan de hoofdpunten van deel 1 en de vragen maar gewoon maken anders schiet het nooit op.
Maar ik kan tenminste wel de 4 p's uit mijn hoofd, kon FS ook zo opdrammen, en die wist het nog van haar studie commerciele economie toen ze 16 jaar was.![]()
(en dat is 19 jaar geleden beste kijkbuis broeders)
[..]Na de stuntelmeet toch pas op 5 juni.
![]()
![]()
![]()
En ik wil het graag ff van dichtbij bekijken.
[..]
Ik hoop dat ook altijd tegen beter weten in.![]()
![]()
Hij had 6 setjes banden thuis staan vertelde hij nog.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef Youssef het volgende:
Ik zeg: geld en tijd te veel![]()
Hoe moet dat, een wheelie met 25kW
![]()
![]()
Als PatM nou gewoon komt naar de stuntelmeet, kan ie ons leren hoe het moet
Physiekequote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
In principe zijn het eigenlijk de 7 P's
Prijs, Plaats, Promotie, Product, Personeel, Physieke distributie en uhhhhh nog eentje
Morgenavond zal ik even het bovenkantje op papier overtrekken om een matje te laten snijden.quote:De KLX na de 5e is ook wel goed joh, maar dan moet het ook echt gebeuren. Ow damn, dan moet ik eerst trouwens ff mijn bokkie op komen halen
Maar slopen kunnen we zelfquote:Mischien maar eens stiekum op MF gaan vragen of iemand me kan helpen![]()
Stem je voor voor die stunter of voor de stumperquote:Op zondag 22 mei 2005 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij had 6 setjes banden thuis staan vertelde hij nog.
En wie zegt dat die Gixxer 25 kw is.![]()
![]()
Ik stem voor.![]()
6.000 kilometer, dus tussen de 4 en 8.000.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef Youssef het volgende:
Hoelang gaat een achterband ongeveer mee eigenlijk gemiddeld?
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Physieke![]()
Maar ja ik studeer nog middenkader, dus die doet het nog met 4 p's, hogere kader zullen het er wel 7 worden.![]()
![]()
FS bevestigd het net dat er meer zijn .. lepelt nog presentatie op.
[..]
Morgenavond zal ik even het bovenkantje op papier overtrekken om een matje te laten snijden.
[..]
Maar slopen kunnen we zelfga je dat doordeweeks of in het weekend doen.
![]()
Als je licht hebt in je garage wil ik je wel 1-2-3 dagen doordeweeks helpen, moet genoeg zijn.![]()
Ik zat erover te denken om die gasten uit Spike te vragen eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
Stem je voor voor die stunter of voor de stumper![]()
Nou ik had net een discussie met mijn vader, en die geloofde me niet toen ik zij dat prof. crossers dit doen om hoger te kunnen springen (dus indrukken, vastklikken, en vlak voor de jump los laten schieten).quote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En waarom wil je dat?![]()
Maar het lijkt mij niet gezond voor de krachten die op het ding komen.![]()
Misschien ff mailen met http://www.bonmotoren.nl/
Okquote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
6.000 kilometer, dus tussen de 4 en 8.000.![]()
Noppenbanden tussen de 500 en 2.000 kilometer.
Op die van mij staat bovendien met een uitroepteken dat ik ze niet op asfalt mag gebruiken.![]()
Mja, maar in het weekend kan ik ws niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Makster het volgende:
Slopen gaat inderdaad wel goed komen. Ben van plan om het op een zaterdag ofzo te gaan doen. 's avonds zo ie zo weinig tijd, en haasten moeten (we) niet doen. Beter kijken (we)goed hoe alles in elkaar zat zodat het ook weer in elkaar gaat
Dikke vilstift om busjes e.d te markeren als links, rechts idd.quote:Nog een tip van mijn garage homie, als je het niet zeker weet label dan gewoon alles met schilders tape en nummertjes enzo![]()
Owkeequote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zat erover te denken om die gasten uit Spike te vragen eigenlijk.![]()
Maar PatM mag ook komen hoor.![]()
Bestaat dat voor achter ook dan? Lijkt me dat dat alleen is zodat ze niet voorover duikelen, maar alleen voor inveren en loslaten resulteert toch niet in geheel hoger springen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik had net een discussie met mijn vader, en die geloofde me niet toen ik zij dat prof. crossers dit doen om hoger te kunnen springen (dus indrukken, vastklikken, en vlak voor de jump los laten schieten).
Jij vat het begrip vering volgens mij wel heel letterlijk opquote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef Geqxon het volgende:
Nou ik had net een discussie met mijn vader, en die geloofde me niet toen ik zij dat prof. crossers dit doen om hoger te kunnen springen (dus indrukken, vastklikken, en vlak voor de jump los laten schieten).
Je MOET in het weekendquote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja, maar ik het weekend kan ik ws niet.![]()
![]()
Maar ja zal het proberen. En misschien lukt het wel in een halve dag.![]()
[..]
Dikke vilstift om busjes e.d te markeren als links, rechts idd.
En veel foto's maken, ook goed voor hands on poser gedoe enzo en andere interessantdoenerij via M-F.![]()
Ik weet dat ze net voor dat ze van de heuvel schieten ff remmen om zo in te veren en dan flink induwen en HOOOPPAAAAA. Discoveryquote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij vat het begrip vering volgens mij wel heel letterlijk op![]()
ze hebben echt alle in en uitgaande demping nodig, anders stuiteren ze zo van de motor af
maar goed zou kunnen dat freestylers het doen ofzo. In het terrein geven ze gewoon een xtra dot gas volgens mij voor de jump, en ogenschijnlijk rijden ze niet zo hard, maar dat is ogenschijnlijk.
![]()
Bij het inelkaar wel handig om mijn KLX er naast te zetten als referentie.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
Je MOET in het weekend![]()
En anders kan het inderdaad ook wel eens 's avonds. Ben van plan dat ding in de achtertuin van mijn ouders te lopen, daar heb ik wel elektra en koffie enzo. De garage 40 meter verder niet![]()
Gaat allemaal wel goed komen![]()
Ja, en (hoelang) die banden zaten er al op bij aankoop van je motor.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Youssef het volgende:
[..]
OkIk vond namelijk wel dat mijn banden op aan het gaan zijn. Inclusief af en toe vol op de rem trappen en korte burn-outs
is dat dus niet zo raar.
Weinig eigenlijk, heb die motor maar net
Precies, vooral dat gereedschap idd. Want nu was het zo dat ik die ZXR i nde garage aan het ontleden was en om de 5 minuten terug kon lopen voor een fucking steeksleutel. En dat is ZO irritant. Had natuurlijk ook heel de gereedschapskist mee kunnen nemen maarja, dat is de weg van de minste weerstandquote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij het inelkaar wel handig om mijn KLX er naast te zetten als referentie.![]()
Damn, ben benieuwd hoe we je KLX gaan ontkleden, kan haast niet wachten.
Volgens mij is het echt oersimpelmaar je moet het een keer gedaan hebben.
![]()
Weet ik ook gelijk hoe moeilijk het voor die van mij is, drempel wordt dan lager om het frame ook eens te laten poedercoaten.
Wel handig om het bij je ouders te doen, kan je ook geen gereedschap vergeten te lenen enzoen vertraging oplopen om steeds maar weer een lullig dingetje te moeten halen.
Gaat allemaal wel goed komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |