En hoe eindigt dit.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:16 schreef Youssef het volgende:
Ownedhttp://media.skoopy.com/vids/vid_00593.wmv
![]()
![]()
kijk, ik weet dat er lucht in die banden zit, maar als duiker weet ik ook dat rijden op het water toch iets anders is dan op de weg hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hmmm en wij wilden op de maasvlakte gaan rijden met die dingen ?![]()
![]()
Mag alleen bij evenementen of op eigen terreinquote:Op maandag 23 mei 2005 13:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmmm en wij wilden op de maasvlakte gaan rijden met die dingen ?![]()
![]()
Fok! deed raar, poste 1 keer en hij kwam 2 keer.quote:
Zet het gebak maar alvast klaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef stinkie het volgende:
net op gesprek geweest. Als het goed is binnenkort weer aan de slag
Heb jij een verlengde achterbrug erin van een KLX650C??????quote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Makster het volgende:
Leuk man vrij vragen en dan om 7:00 uur wakker gebeld worden dat er een bezettingsprobleem is en dan vervolgens tot 13:00 uur rond hangen en NIET kunnen leren![]()
Ben nu gelukkig weer goed bezig, dit is even een denk moment
Nee niet een verlengde, wel een van een C ivm de beperkte ruimte die een R brug heeft.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij een verlengde achterbrug erin van een KLX650C??????
En zoniet, moet je even je prolink alvast even met kruipolie inspuiten heb ik al gelezen op die site die ik de vorige pagina poste.![]()
Dat kreeg ik ook al snel door toen ik dat groene frame zag vanochtend.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef Makster het volgende:
Hahahahaha lees ik heel het verhaal ken ik die knakker al. Die poste ook al in mijn topic
Ben weer leren
ik wil eerst handtekeningen zienquote:
Idd een overkill, vind hem ook best lelijk enzoquote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook al snel door toen ik dat groene frame zag vanochtend.![]()
Hoezo overkill?![]()
![]()
Maar volgens mij moeten we eens met hem gaan meten ofzo.
Hij woont in Rotterdam.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img48.echo.cx/img48/9871/handtekening9pg.th.jpg]afbeelding][/URL]
ikke wel. Werd net gebeld met de vraag of een lager salaris overeen te komen is in ruil voor een leaseauto. En het tweede gesprek moet nog plaatsvinden dusquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img48.echo.cx/img48/9871/handtekening9pg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dacht toen al even om er een gespiegelde naast te zetten idd.quote:
Lachendquote:
Ontspannen heb ik heerlijk op de motor gedaan voor het examenquote:![]()
Ben je even aan het ontspannen?![]()
![]()
Jammer dat Motoport Rotterdam op maandag dicht is, ik wil die kleinere sproeier er z.s.m. ophebben.![]()
Ik noem 4 km/h rijden nou niet bepaald ontspannendquote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ontspannen heb ik heerlijk op de motor gedaan voor het examen![]()
Uurtje gereden ofzo.
![]()
(school is 4 km
)
WHAOA HAHAHAHAH HAH HAHquote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik noem 4 km/h rijden nou niet bepaald ontspannend![]()
![]()
JaH, want ook al haal je het examen niet, je motor kan je altijd nog (onder)houden als je zonder diploma bij de plaatselijke shoarma zaak moet gaan werken.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:23 schreef Youssef het volgende:
Ontspannen heb ik heerlijk op de motor gedaan voor het examen![]()
Uurtje gereden ofzo.
![]()
(school is 4 km
)
en ik maar denken dat je niet gestressed was ...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
WHAOA HAHAHAHAH HAH HAH![]()
:D
:D:
::D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was een doordenkertje zeker
D:D ::D ::DD:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht de student die vorig jaar zelfmoord pleegde nietquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef Youssef het volgende:
Staat inderdaad niet zoveel op het spel, heb nog een heel leven voor me![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Makster het volgende:
Whalla Youssoef....
Iek nog moet leren, seer fiel foor woenschtach![]()
Tsjah, gozer zal wel geen motor gehad hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat dacht de student die vorig jaar zelfmoord pleegde nietn.a.v. een sms'je geslaagd/niet geslaagd. Later bleek dat de uitslag verwisseld was met een ander.
![]()
Ik nog voor dinsdag donderdag en vrijdag... Daarna nog tot 22 juni om scheikunde nog maals te proberenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:28 schreef Makster het volgende:
Whalla Youssoef....
Iek nog moet leren, seer fiel foor woenschtach![]()
Student in Aziequote:Op maandag 23 mei 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
Tsjah, gozer zal wel geen motor gehad hebben
Leuk voor je bijtellingquote:Op maandag 23 mei 2005 16:46 schreef stinkie het volgende:
ikke wel. Werd net gebeld met de vraag of een lager salaris overeen te komen is in ruil voor een leaseauto. En het tweede gesprek moet nog plaatsvinden dus
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:32 schreef Youssef het volgende:
Ik nog voor dinsdag donderdag en vrijdag... Daarna nog tot 22 juni om scheikunde nog maals te proberen![]()
Tijd voor een : ^ :^ smiley?
Heb het gehoordquote:Op maandag 23 mei 2005 18:41 schreef Makster het volgende:
![]()
GElukkig maar 30 graden donderdag en vrijdag
Beter ga ik ff vrij cheffen om het eind van die kut toets goed te vieren
Ik had even moeten wachten met mijn zxrquote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Wie sms'st even OPMik heb een mail naar zijn werk gestuurd, geen reactie, op Motor-Forum met dat geweldige aanbod
van de Husk inruil geen reactie.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |