Nee joh, het gaat over je laatste aanschaf. Dat kan je dan hier posten, en dat boeit dan niemand, maar dan heb je er weer een post bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hè? gaat het over mp3-spelers?
Ga Babette stalken ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:40 schreef kokos het volgende:
Murray's Avatar is oke, ole ole.
je komt nooit meer van me af![]()
Ok, mijn laatste aanschaf is een Enzo...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat over je laatste aanschaf. Dat kan je dan hier posten, en dat boeit dan niemand, maar dan heb je er weer een post bij.![]()
6 x 32,50 x 0,8quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef kokos het volgende:
Meuj ! Die k750i Wat maggie kosten?
s goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:37 schreef kokos het volgende:
Laat me weten hoe hij bevalt!
Op de K750i zit een mp3speler en icm een 1 gb kaartje kan ik daar behoorlijk wat muziek op kwijtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hè? gaat het over mp3-spelers?
Cool, heb je nog meer van die mp3-shit?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Op de K750i zit een mp3speler en icm een 1 gb kaartje kan ik daar behoorlijk wat muziek op kwijt.
Snap je vraag niet helemaal, maar k heb ook nog n andere mp3speler als je dat wilde wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Cool, heb je nog meer van die mp3-shit?
Dat ziet er behoorlijk geil uit, is dat spul te koop bij Mycom?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Snap je vraag niet helemaal, maar k heb ook nog n andere mp3speler als je dat wilde weten
[afbeelding]
20 gb geil ding voor vakantie enzo![]()
Weinig van te merkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, dit is geen SC topic geworden...
openquote:
Oh ja, die ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef bas-beest het volgende:
[[url=http://img277.echo.cx/img277/9923/7388motimage8fn.th.jpg]afbeelding][/URL]
maar dan in 't zwart
Wat heb je op?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, dan check ik www.mycom.nl wel...
Die heb jij zeker niet zo hard nodigquote:Op zondag 22 mei 2005 13:04 schreef Visvlinder het volgende:
een nieuw gelzadel voor mijn fiets....
heb er al een hoop plezier van....
die heb ik ook niet gezien wel een gele met open achterkant weet niet waar je woont maar hier in Dordrecht heb ik hem in zo'n klein zaakje gekocht ik denk wel dat ze die ook verkopen ergens in zo'n hip-hop zaakje ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:01 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik wil een gele dichte weet alleen niet precies waar te krijgen en hoe duur
geeft niksquote:
Dat scherm heb ik ook en hij bevalt prima, zelfs prima genoeg om er nog een te halenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef menesis het volgende:
[[url=http://www.cybercreations.nl/jelmer/Dell2001FPs.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Dat grote scherm![]()
echt top na 3 jaar dat laptopscherm wat ernaast staat![]()
quote:
link: http://img49.echo.cx/img49/2791/pict0322small4hj.jpg
Features
TV/Video
HD-Grade 1280 (H) x 720(V) pixel resolution
Widescreen Aspect Ratio
600:1 Contrast Ratio
450 cd/m²
V-Chip System
NTSC Stereo Tuner Built-In-181 Channels
Samsung DNIe ™ (Digital Natural Image Engine)
- Detail Enhancer
- Contrast Enhancer
- Motion Optimizer
- Color Optimizer
PC Picture-In Picture with Split Screen
170°H)/170°V) Viewing Angle
Fast 16ms Response Time
3D Y/C Digital Comb Filter
Improved Cable Management
Power Adapter Built-In No External 'Brick'
Audio
Bottom Built-In Speakers with 5 Watts x 2 Audio Power
MTS/SAP Stereo Sound
SRS WOW Surround Sound
Wat een prachtig toestel. Hoeveel?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gister de D70 gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe groot? 19"?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef menesis het volgende:
klikbaar
Dat grote scherm![]()
Het is de Dell 2001FP 20,1 inch.quote:Op maandag 23 mei 2005 10:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe groot? 19"?
Zoja, wat kost hij en waar gekocht en welke type?
dat fokt inderdaad Heerlijk, past echt precies bij mij.... ik heb hetzelfde beeldscherm als jou, alleen dan 17 inchquote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef menesis het volgende:
[..]
Het is de Dell 2001FP 20,1 inch.
1600x1200 pixels en hij kostte door een inkoopactie en een actie van Dell (2e scherm halve prijs) 530 euro. Nu is ie weer 770 euro
Ik hem hem nu trouwens vertikaal staan! Dat fokt echt lekker
987quote:
hoe heet ze?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Mijn realdoll, maar dan heb je ook wat
Voor de nieuwsgierigen: zo ziet fok er uit op een vertikaal 20" schermquote:Op maandag 23 mei 2005 23:53 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat fokt inderdaad Heerlijk, past echt precies bij mij.... ik heb hetzelfde beeldscherm als jou, alleen dan 17 inch
maar alsnog ontzettend tevreden mee![]()
wat heb je daar dan aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:31 schreef menesis het volgende:
[..]
Voor de nieuwsgierigen: zo ziet fok er uit op een vertikaal 20" scherm![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:31 schreef menesis het volgende:
[..]
Voor de nieuwsgierigen: zo ziet fok er uit op een vertikaal 20" scherm![]()
wat moet ik me bij zo'n scherm voorstellen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:46 schreef AMD64 het volgende:
[..]Bijna het hele forum op 1 scherm
EN hoe zet ik mijn 18'1" verticaal?
Is dit het vervangend geval voor je zwangere vriendin???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Mijn realdoll, maar dan heb je ook wat
Ik heb nu een breedbeeld schermpje. Dus als ik hem verticaal kan zetten, heb je veel meer overzicht!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:48 schreef Woutey het volgende:
[..]
wat moet ik me bij zo'n scherm voorstellen dan?
Een soort behangrol?
Nee, dat was een grapje...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:52 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Is dit het vervangend geval voor je zwangere vriendin???
ooo zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb nu een breedbeeld schermpje. Dus als ik hem verticaal kan zetten, heb je veel meer overzicht!
Je hebt er niets aann, maar is wel leuk
Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:56 schreef TiMmS het volgende:
eerst 2 van deze :
[afbeelding]
toen 2 van deze:
[afbeelding]
uiteindelijk nog:
[afbeelding]
Moet je even bij je videokaart settings kijken of je je beeld 90 graden kan kantelen. En het is natuurlijk ook wel handig als de voet van je scherm ook 90 graden kan kantelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb nu een breedbeeld schermpje. Dus als ik hem verticaal kan zetten, heb je veel meer overzicht!
Je hebt er niets aann, maar is wel leuk
Het is Shmoopyquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leuk beeldje
[[url=http://img273.echo.cx/img273/3007/jes018hs.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img273.echo.cx/img273/2305/jes026tt.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img273.echo.cx/img273/6528/jes034vt.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img273.echo.cx/img273/4238/jes047rz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ze was niet goedkoopquote:
dat is nou de eerste sony ericsson die ik wel tof vind.quote:
Een laserprinter dus? Netjes hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Brother HL-5170DN en hij's helemaal nieuw
Ik heb nog een HP4000 voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef AMD64 het volgende:
Een laserprinter dus? Netjes hoor!
Ik moet nog steeds een nieuwe printer aanschaffen
Ga je nou op iedereen commentaar geven die iets heeft aangeschaft, ga je voor de postaantallen van yvonne ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een laserprinter dus? Netjes hoor!
Ik moet nog steeds een nieuwe printer aanschaffen
Wat nou persoonlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje...
En ken ik jou, je wordt wel erg persoonlijk, daar ben ik niet zo blij mee.
Aah joh is al goed..quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:25 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Wat nou persoonlijk?
Via Fok weet ik dat je bij Neva hoort en ik weet ook dat ze zwanger is...
Ik weet niet meer hoor duss.....
NIet meer zeuren dan hequote:
die 2 cheesburgers zijn net zo duur als 1 Qp .quote:
Ik kijk niet op een paar centen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
die 2 cheesburgers zijn net zo duur als 1 Qp .
ik ook niet als het om eten gaat maar je kan niet pinnen bij de meeste BK/Maccie D'squote:
welke ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
McPita.
Kip.quote:
Leuke knul. Hoe heet iequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Leijooo het volgende:
[afbeelding]
Krijg em vrijdag...anders begin volgende week![]()
![]()
Zat dat er niet eens bij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:56 schreef CybErik het volgende:
[afbeelding]
Morgen nog even een Firewire kabeltje erbij halen
Best stomquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef CybErik het volgende:
[..]
Nope... wel een USB en composiet en S-video en oplaad geval. Beetje vreemd, maar ja
Ach, het was wel de beste camera die ze hadden (voor die prijsquote:
kost da?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Leijooo het volgende:
[afbeelding]
Krijg em vrijdag...anders begin volgende week![]()
![]()
Maar. Wat koste hij eigenlijk, als ik het mag vragen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef CybErik het volgende:
[..]
Ach, het was wel de beste camera die ze hadden (voor die prijs) dus dat kabeltje van 5 euro wil ik zelf ook best kopen
Ik dacht even dat je dat apparaat gekocht hadquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef menesis het volgende:
mn laatste aanschaf?
[afbeelding]
Een bakje wiener melange (gisteren)
Wat een vaag spul zeg. Voortaan maar weer gewoon koffie. Kostte me ¤ 0,36
kost da ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:56 schreef CybErik het volgende:
[afbeelding]
Morgen nog even een Firewire kabeltje erbij halen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef menesis het volgende:
mn laatste aanschaf?
[afbeelding]
Een bakje wiener melange (gisteren)
Wat een vaag spul zeg. Voortaan maar weer gewoon koffie. Kostte me ¤ 0,36
fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef mother-mother het volgende:
mn bikini dus![]()
spiksplinternieuw en leuk!!!!!!![]()
7 euro en 95 centquote:
Kijk. In Rotterdam?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef CybErik het volgende:
[..]
7 euro en 95 cent
waarschijnlijk te duur, maar goed, moest 'm snel hebben en ben dus bij de vobis langs geweest![]()
nee, den boschquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk. In Rotterdam?
Ik werk nml bij Vobis
Slaap lekker En spreek je vast nog welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:44 schreef CybErik het volgende:
[..]
1.75?
maar ik ga slapen (anders wordt mijn mama boos![]()
)
dus tot morgen![]()
![]()
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301quote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Ik betaalde vrijdag bij de MediaMarkt ¤63, maar dat was een tijdelijke actie met 19% kortingquote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Kost zo'n setje nou?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
611.30 Dollar voor videocamera (kon em in Europa nergens vinden, dus kwamen nog wel invoerrechten bij)quote:
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
ja, dat is een externe camera voor bv op je helm/schouder/fiets/onder je auto/weetikveelwat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)
hoedankook iigvoor de camera, veel plezier ermee
Me vriendin zei het zelfde, maar nee, het is een recht model, beetje 'beschadigd' of hoe het ook heet.. Zit iig lekkerder dan me oude broeken (ben +/- 5 kilo afgevallen, dus maatje kleinerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:05 schreef Sport_Life het volgende:
uuuuh is dat geen dames spijkerbroek??
italians Do It Beterquote:
Nu er nog in rijden!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
italians Do It Beter
Wat een geile bak![]()
En dan heb ik hem nog IRL mogen zien ook![]()
Mooi spul!
Tjaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu er nog in rijden!![]()
we waren nog wel op het circuit![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Apple?
(source van het plaatje)quote:
Dat bier flesjequote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef menesis het volgende:
klikbaar
Dat grote scherm![]()
ja ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:52 schreef Logician het volgende:
ik zou de Canon EF 50/1.4 USM ø 58mm genomen hebben
da's waar, dure investeringen die lenzen!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ookals die niet 4 keer zo duur geweest was
Preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:27 schreef Logician het volgende:
[..]
da's waar, dure investeringen die lenzen!
mijn vriend heeft een eigen onderneming (hij zet bijv. dia's om in foto's etc.) en als ik de prijzen van al die lenzen hoor .... niet normaalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies
* Dr_Flash spaart zich de tering voor een 70-200/2,8 van 700+ euri
Er is idd een canon lens van 104.000 euro jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn vriend heeft een eigen onderneming (hij zet bijv. dia's om in foto's etc.) en als ik de prijzen van al die lenzen hoor .... niet normaal
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is idd een canon lens van 104.000 euro ja
die komt van Kreta. Die mensen vinden het leuk om bierflesjes heet te maken en om te buigen. En ik vond het ook wel leukquote:
Hij is echt vet, dat wil ik ook ooit doenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:55 schreef menesis het volgende:
[..]
die komt van Kreta. Die mensen vinden het leuk om bierflesjes heet te maken en om te buigen. En ik vond het ook wel leuk
edit: het bier zit er overigens nog in (al 4 jaar dusssss) want ik ben bang dat de nek breekt als ik hem open![]()
over longneck gesproken![]()
Is dat jou handelsmerk dat plaatje van Iamagshack ofzo? Je avatar ook alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Sylvana het volgende:
Net eindelijk me shirtje binnengekregen
[afbeelding]
4 euro, daar ga ik geen 2x10 minuten voor fietsenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:01 schreef menesis het volgende:
Haha, wat kostte het en hoe lang moest je dan fietsen (heen en terug)?
Lijkt er wel op idd, heel erg irritant dat sommige sites dat doen, maar ik heb hem weggeedit voor jequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:05 schreef Sport_Life het volgende:
aaaaaaaaggggggggggggh ik zou toch ZWEREN dat dat net een HEEL andere foto was. Zeker zo'n beveiliging dat je de foto niet op andere sites mag gebruiken
Ik had m ook al weggehaald maar oke. Zoek wel ff n ander plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd, heel erg irritant dat sommige sites dat doen, maar ik heb hem weggeedit voor je
Okquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik had m ook al weggehaald maar oke. Zoek wel ff n ander plaatje
Is er wel. Maar mijn mobo ondersteunt dat nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog geen PCI express mogelijkheden?
Ga je naar de frituurmeet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:11 schreef allsystemshalt het volgende:
4 liter frituurvet en dozen fricadellen en kroketten![]()
![]()
![]()
![]()
Dus 70 euro totaal?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
K heb ze in Nieuwegein bij zo'n sportwinkel gekocht, waren 35 euro per stuk.
M'n reclasseringsambtenaar zag er niet zoveel problemen in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Murray het volgende:
Jij leek me helemaal niet het type voor zo'n crimineel spel.
Als je maar wel weet dat onze premier dit zeer zeker niet zal waarderen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
M'n reclasseringsambtenaar zag er niet zoveel problemen in.![]()
Ach Murray, je mot maar zo denke: zo'n spelletje houdt me tenminste wél van de straat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Murray het volgende:
Als je maar wel weet dat onze premier dit zeer zeker niet zal waarderen!
Normen en waarden, jeweettoch!
Hoe ben je d'r eigelijk angekomme? Van de vrachtwage gevalle zeker?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach Murray, je mot maar zo denke: zo'n spelletje houdt me tenminste wél van de straat.![]()
Me reclasseringsambtenaar heb zo ze adresjes, jeweettog.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef Murray het volgende:
Hoe ben je d'r eigelijk angekomme? Van de vrachtwage gevalle zeker?![]()
En.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Razer Diamondback Plasma Limited Edition.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Welke logitech muis heb je het hier over?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hij is netzogoed als de Diamondback Magma (of Chameleon) die ik al ruim een half jaar in gebruik had. (Heb ik gisteren verkocht)
Het is een supermuis, ik heb veel muizen gehad, dus daar kan ik wel over oordelen.
Bij Logitech vindt ik de scrollwieltjes gammel aanvoelen, bij de Diamondback voelt het zeer degelijk aan, ook na een half jaar.
Klopt, deze muizen bedien je ook met je handpalm, wat een stuk relaxter is dan dat vingerwerkquote:Logitech MX510/518 vindt ik te hoog, en hij is helemaal van glad plastic gemaakt, dus je kan last krijgen van zweetvingers.
Ofwel erg stroef?quote:De knoppen op de Diamondback is van een soort matplastic wat als een soort fluweel aanvoelt, zeer prettig dus, en geen zweetvingers tijdens actie in games..
Dan heb je slappe polsjesquote:De Logitech MX 1000 vindt ik veeeels te zwaar, lijkt net een baksteen.
Daar heb je met een goede draadloze muis (MX1000, MX700, MX900) géén last van. Waarschijnlijk heb je dit met een trustmuis gehad.quote:Sowieso vindt ik draadlozen muizen helemaal niets, vooral in games, als de onvanger de muis een halve seconde niet ontvangt, verpest dat de hele gameplay. (Heb zelfs met draadloze muizen meegemaakt dat ik ze midden in de actie in een game moest resetten)
Sja, een snoer is altijd een belemmeringquote:De Diamondback is zowel links als rechtshandig te gebruiken, het snoer is soepel, dun en lang (geen trekkende kabels meer als je computer aan de andere kant van het bureau op de grond staat.)
Iets dat ook met logitech muizen kan, + dat die veel meer knoppen hebbenquote:De programmeerbare knoppen aan de zijkant zijn ook handig, je kan er zelfs een toetsenbord-toets functie aan verbinden, de voor linker zijknop heb ik bijvoorbeeld verbonden aan de K, omdat de K in Counter-Strike de bedienknop is om te praten via de microfoon met je teammates. De achter linker zijknop heb ik ingesteld voor de on-the-fly sensitivity, als je die knop indrukt, en ingedrukt houdt, en dan de scrollwiel beweegt, kan je naar gelang de richting van het scrollen de gevoeligheid instellen. (in het spel!) Handig in games met aimen over lange afstanden, dan zet je de muis gewoon wat minder gevoelig.
Volgens mij heb je nooit met de MX518 gewerktquote:Gewoon een topmuis, ik wil nooit meer wat anders!
Sja, maar dat is dan ook gewoon een baggermuis met iets van 400DPIquote:(Ik heb gisteren een halve dag met een standaard Logitech Optical Mouse zitten gamen, dat is geen doen, als je iets te snel beweegt met aimen, dan kijk je van het ene moment in de lucht en dan naar je tenen, en dan ben je dood. Komt niet omdat ie zo gevoelig is ofzo, maar gewoon zeer onnauwkeurig...)
Ik heb het over meerdere Logitechmuizen, ik heb er zoveel uitgeprobeerd. (En direct weer teruggebracht, gaat lekker makkelijk bij Mediamarkt)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Welke logitech muis heb je het hier over?
[..]
Klopt, deze muizen bedien je ook met je handpalm, wat een stuk relaxter is dan dat vingerwerk
[..]
Ofwel erg stroef?
[..]
Dan heb je slappe polsjes
[..]
Daar heb je met een goede draadloze muis (MX1000, MX700, MX900) géén last van. Waarschijnlijk heb je dit met een trustmuis gehad.
[..]
Sja, een snoer is altijd een belemmeringIn de verkeerde positie drukt het een beetje tegen je muis aan
[..]
Iets dat ook met logitech muizen kan, + dat die veel meer knoppen hebben(links, rechts, scroll omhoog, scroll omlaag, scroll links, scroll rechts, cruise omhoog, cruis omlaag, applicatie-switch, forward, back)
[..]
Volgens mij heb je nooit met de MX518 gewerkt
[..]
Sja, maar dat is dan ook gewoon een baggermuis met iets van 400DPI
Sort ofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Wielrenner?
Cool! Die bovenste heb ik ook! Sehr chill, alleen maakt mijne nu een geluid alsof er iets aanlooptquote:
nice shoes!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding] inclusief stokjes.
Lamaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding] inclusief stokjes.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:23 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
SMC7904WBRB NE
ADSL2 Barricade™ g
54Mbps Wireless 4-port Broadband Router with built-in ADSL2/2+ modem (Annex B)
een slimme nerd is op de toekomst voorbereid, deze router is klaar voor adsl 2, hoef ik als het uitgerold word geen nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:53 schreef sooty het volgende:
[..]Een isdn-modem/router tbv. ADSL2.
Welke woonplaats is dat ? (Als ik zou vrij mag zijn dat te vragen.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |