dat is nou de eerste sony ericsson die ik wel tof vind.quote:
Een laserprinter dus? Netjes hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Brother HL-5170DN en hij's helemaal nieuw
Ik heb nog een HP4000 voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef AMD64 het volgende:
Een laserprinter dus? Netjes hoor!
Ik moet nog steeds een nieuwe printer aanschaffen
Ga je nou op iedereen commentaar geven die iets heeft aangeschaft, ga je voor de postaantallen van yvonne ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Een laserprinter dus? Netjes hoor!
Ik moet nog steeds een nieuwe printer aanschaffen
Wat nou persoonlijk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:55 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje...
En ken ik jou, je wordt wel erg persoonlijk, daar ben ik niet zo blij mee.
Aah joh is al goed..quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:25 schreef sjokkie het volgende:
[..]
Wat nou persoonlijk?
Via Fok weet ik dat je bij Neva hoort en ik weet ook dat ze zwanger is...
Ik weet niet meer hoor duss.....
NIet meer zeuren dan hequote:
die 2 cheesburgers zijn net zo duur als 1 Qp .quote:
Ik kijk niet op een paar centen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:39 schreef Steve-O het volgende:
[..]
die 2 cheesburgers zijn net zo duur als 1 Qp .
ik ook niet als het om eten gaat maar je kan niet pinnen bij de meeste BK/Maccie D'squote:
welke ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
McPita.
Kip.quote:
Leuke knul. Hoe heet iequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Leijooo het volgende:
[afbeelding]
Krijg em vrijdag...anders begin volgende week![]()
![]()
Zat dat er niet eens bij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:56 schreef CybErik het volgende:
[afbeelding]
Morgen nog even een Firewire kabeltje erbij halen
Best stomquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef CybErik het volgende:
[..]
Nope... wel een USB en composiet en S-video en oplaad geval. Beetje vreemd, maar ja
Ach, het was wel de beste camera die ze hadden (voor die prijsquote:
kost da?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:22 schreef Leijooo het volgende:
[afbeelding]
Krijg em vrijdag...anders begin volgende week![]()
![]()
Maar. Wat koste hij eigenlijk, als ik het mag vragen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef CybErik het volgende:
[..]
Ach, het was wel de beste camera die ze hadden (voor die prijs) dus dat kabeltje van 5 euro wil ik zelf ook best kopen
Ik dacht even dat je dat apparaat gekocht hadquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef menesis het volgende:
mn laatste aanschaf?
[afbeelding]
Een bakje wiener melange (gisteren)
Wat een vaag spul zeg. Voortaan maar weer gewoon koffie. Kostte me ¤ 0,36
kost da ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:56 schreef CybErik het volgende:
[afbeelding]
Morgen nog even een Firewire kabeltje erbij halen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef menesis het volgende:
mn laatste aanschaf?
[afbeelding]
Een bakje wiener melange (gisteren)
Wat een vaag spul zeg. Voortaan maar weer gewoon koffie. Kostte me ¤ 0,36
fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef mother-mother het volgende:
mn bikini dus![]()
spiksplinternieuw en leuk!!!!!!![]()
7 euro en 95 centquote:
Kijk. In Rotterdam?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:39 schreef CybErik het volgende:
[..]
7 euro en 95 cent
waarschijnlijk te duur, maar goed, moest 'm snel hebben en ben dus bij de vobis langs geweest![]()
nee, den boschquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk. In Rotterdam?
Ik werk nml bij Vobis
Slaap lekker En spreek je vast nog welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:44 schreef CybErik het volgende:
[..]
1.75?
maar ik ga slapen (anders wordt mijn mama boos![]()
)
dus tot morgen![]()
![]()
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301quote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Ik betaalde vrijdag bij de MediaMarkt ¤63, maar dat was een tijdelijke actie met 19% kortingquote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Kost zo'n setje nou?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
611.30 Dollar voor videocamera (kon em in Europa nergens vinden, dus kwamen nog wel invoerrechten bij)quote:
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
ja, dat is een externe camera voor bv op je helm/schouder/fiets/onder je auto/weetikveelwat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)
hoedankook iigvoor de camera, veel plezier ermee
Me vriendin zei het zelfde, maar nee, het is een recht model, beetje 'beschadigd' of hoe het ook heet.. Zit iig lekkerder dan me oude broeken (ben +/- 5 kilo afgevallen, dus maatje kleinerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:05 schreef Sport_Life het volgende:
uuuuh is dat geen dames spijkerbroek??
italians Do It Beterquote:
Nu er nog in rijden!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
italians Do It Beter
Wat een geile bak![]()
En dan heb ik hem nog IRL mogen zien ook![]()
Mooi spul!
Tjaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu er nog in rijden!![]()
we waren nog wel op het circuit![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Apple?
(source van het plaatje)quote:
Dat bier flesjequote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef menesis het volgende:
[[url=http://www.cybercreations.nl/jelmer/Dell2001FPs.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Dat grote scherm![]()
echt top na 3 jaar dat laptopscherm wat ernaast staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |