Slaap lekker En spreek je vast nog welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:44 schreef CybErik het volgende:
[..]
1.75?
maar ik ga slapen (anders wordt mijn mama boos![]()
)
dus tot morgen![]()
![]()
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301quote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Ik betaalde vrijdag bij de MediaMarkt ¤63, maar dat was een tijdelijke actie met 19% kortingquote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Kost zo'n setje nou?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
611.30 Dollar voor videocamera (kon em in Europa nergens vinden, dus kwamen nog wel invoerrechten bij)quote:
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
ja, dat is een externe camera voor bv op je helm/schouder/fiets/onder je auto/weetikveelwat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)
hoedankook iigvoor de camera, veel plezier ermee
Me vriendin zei het zelfde, maar nee, het is een recht model, beetje 'beschadigd' of hoe het ook heet.. Zit iig lekkerder dan me oude broeken (ben +/- 5 kilo afgevallen, dus maatje kleinerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:05 schreef Sport_Life het volgende:
uuuuh is dat geen dames spijkerbroek??
italians Do It Beterquote:
Nu er nog in rijden!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
italians Do It Beter
Wat een geile bak![]()
En dan heb ik hem nog IRL mogen zien ook![]()
Mooi spul!
Tjaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu er nog in rijden!![]()
we waren nog wel op het circuit![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:38 schreef Geqxon het volgende:
Apple?
(source van het plaatje)quote:
Dat bier flesjequote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef menesis het volgende:
[[url=http://www.cybercreations.nl/jelmer/Dell2001FPs.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Dat grote scherm![]()
echt top na 3 jaar dat laptopscherm wat ernaast staat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |