Slaap lekker En spreek je vast nog welquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:44 schreef CybErik het volgende:
[..]
1.75?
maar ik ga slapen (anders wordt mijn mama boos![]()
)
dus tot morgen![]()
![]()
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/301quote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Ik betaalde vrijdag bij de MediaMarkt ¤63, maar dat was een tijdelijke actie met 19% kortingquote:Op zondag 12 juni 2005 15:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wow, lekker veel. Moet ik ook nog maar eens halenWat zijn de prijzen op het moment?
Kost zo'n setje nou?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
611.30 Dollar voor videocamera (kon em in Europa nergens vinden, dus kwamen nog wel invoerrechten bij)quote:
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:15 schreef Punnik het volgende:
gister (nadat ie paar weken bij de douane heeft gelegen) eindelijk mn digitale videocamera gekregen [Samsung sc x105]
[afbeelding]
[afbeelding]
met 2 Gig SANDISK MemoryStick
ja, dat is een externe camera voor bv op je helm/schouder/fiets/onder je auto/weetikveelwat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:45 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat ding is gaaf zeg, vooral die extra camera aan dat touwtje wat er aan hangt (of zie ik dat verkeerd?)
hoedankook iigvoor de camera, veel plezier ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |