quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:16 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:Hij is netzogoed als de Diamondback Magma (of Chameleon) die ik al ruim een half jaar in gebruik had. (Heb ik gisteren verkocht)
Het is een supermuis, ik heb veel muizen gehad, dus daar kan ik wel over oordelen.
Bij Logitech vindt ik de scrollwieltjes gammel aanvoelen, bij de Diamondback voelt het zeer degelijk aan, ook na een half jaar.
Welke logitech muis heb je het hier over?
quote:
Logitech MX510/518 vindt ik te hoog, en hij is helemaal van glad plastic gemaakt, dus je kan last krijgen van zweetvingers.
Klopt, deze muizen bedien je ook met je handpalm, wat een stuk relaxter is dan dat vingerwerk
![]()
quote:
De knoppen op de Diamondback is van een soort matplastic wat als een soort fluweel aanvoelt, zeer prettig dus, en geen zweetvingers tijdens actie in games..
Ofwel erg stroef?
quote:
De Logitech MX 1000 vindt ik veeeels te zwaar, lijkt net een baksteen.
Dan heb je slappe polsjes
![]()
quote:
Sowieso vindt ik draadlozen muizen helemaal niets, vooral in games, als de onvanger de muis een halve seconde niet ontvangt, verpest dat de hele gameplay. (Heb zelfs met draadloze muizen meegemaakt dat ik ze midden in de actie in een game moest resetten)
Daar heb je met een goede draadloze muis (MX1000, MX700, MX900) géén last van. Waarschijnlijk heb je dit met een trustmuis gehad.
quote:
De Diamondback is zowel links als rechtshandig te gebruiken, het snoer is soepel, dun en lang (geen trekkende kabels meer als je computer aan de andere kant van het bureau op de grond staat.)
Sja, een snoer is altijd een belemmering
![]()
In de verkeerde positie drukt het een beetje tegen je muis aan
![]()
quote:
De programmeerbare knoppen aan de zijkant zijn ook handig, je kan er zelfs een toetsenbord-toets functie aan verbinden, de voor linker zijknop heb ik bijvoorbeeld verbonden aan de K, omdat de K in Counter-Strike de bedienknop is om te praten via de microfoon met je teammates. De achter linker zijknop heb ik ingesteld voor de on-the-fly sensitivity, als je die knop indrukt, en ingedrukt houdt, en dan de scrollwiel beweegt, kan je naar gelang de richting van het scrollen de gevoeligheid instellen. (in het spel!) Handig in games met aimen over lange afstanden, dan zet je de muis gewoon wat minder gevoelig.
Iets dat ook met logitech muizen kan, + dat die veel meer knoppen hebben
![]()
(links, rechts, scroll omhoog, scroll omlaag, scroll links, scroll rechts, cruise omhoog, cruis omlaag, applicatie-switch, forward, back)
quote:
Gewoon een topmuis, ik wil nooit meer wat anders!
Volgens mij heb je nooit met de MX518 gewerkt
![]()
quote:
(Ik heb gisteren een halve dag met een standaard Logitech Optical Mouse zitten gamen, dat is geen doen, als je iets te snel beweegt met aimen, dan kijk je van het ene moment in de lucht en dan naar je tenen, en dan ben je dood. Komt niet omdat ie zo gevoelig is ofzo, maar gewoon zeer onnauwkeurig...)
Sja, maar dat is dan ook gewoon een baggermuis met iets van 400DPI