Is dat jou handelsmerk dat plaatje van Iamagshack ofzo? Je avatar ook alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef Sylvana het volgende:
Net eindelijk me shirtje binnengekregen
[afbeelding]
4 euro, daar ga ik geen 2x10 minuten voor fietsenquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:01 schreef menesis het volgende:
Haha, wat kostte het en hoe lang moest je dan fietsen (heen en terug)?
Lijkt er wel op idd, heel erg irritant dat sommige sites dat doen, maar ik heb hem weggeedit voor jequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:05 schreef Sport_Life het volgende:
aaaaaaaaggggggggggggh ik zou toch ZWEREN dat dat net een HEEL andere foto was. Zeker zo'n beveiliging dat je de foto niet op andere sites mag gebruiken
Ik had m ook al weggehaald maar oke. Zoek wel ff n ander plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd, heel erg irritant dat sommige sites dat doen, maar ik heb hem weggeedit voor je
Okquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik had m ook al weggehaald maar oke. Zoek wel ff n ander plaatje
Is er wel. Maar mijn mobo ondersteunt dat nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog geen PCI express mogelijkheden?
Ga je naar de frituurmeet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:11 schreef allsystemshalt het volgende:
4 liter frituurvet en dozen fricadellen en kroketten![]()
![]()
![]()
![]()
Dus 70 euro totaal?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:00 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
K heb ze in Nieuwegein bij zo'n sportwinkel gekocht, waren 35 euro per stuk.
M'n reclasseringsambtenaar zag er niet zoveel problemen in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Murray het volgende:
Jij leek me helemaal niet het type voor zo'n crimineel spel.
Als je maar wel weet dat onze premier dit zeer zeker niet zal waarderen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
M'n reclasseringsambtenaar zag er niet zoveel problemen in.![]()
Ach Murray, je mot maar zo denke: zo'n spelletje houdt me tenminste wél van de straat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Murray het volgende:
Als je maar wel weet dat onze premier dit zeer zeker niet zal waarderen!
Normen en waarden, jeweettoch!
Hoe ben je d'r eigelijk angekomme? Van de vrachtwage gevalle zeker?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach Murray, je mot maar zo denke: zo'n spelletje houdt me tenminste wél van de straat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |