Men vraagt en wij draaienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:38 schreef Lois het volgende:
Owja Rewimo, vergeet ik steeds te vragen, heb je een foto van je nieuwe ketting? Die met veters enzo? Ik ben zo benieuwd!
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:24 schreef Lois het volgende:
Wat leuk!!! Hier zit dus alleen hyperallergeen metaal in? Hij is echt mooi!
ik ken het hele spel niet eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef lady-wrb het volgende:
speelt er iemand hier nog kahuna reef?
ik wil weten of het na 50 levels zo simpel blijft
Ik zou het graag willen spelen maar heb nog steeds geen crackquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef lady-wrb het volgende:
speelt er iemand hier nog kahuna reef?
ik wil weten of het na 50 levels zo simpel blijft
Wow, wat fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader is gisteren aan staar geopereerd. Vandaag moesten we op controle en ik wist niet wat me overkwam. Waar ik hem gisteren nog moest helpen om een stoepje op te komen kon hij dat vandaag gewoon zelf zienEn nu kan hij Christan (eigenlijk voor het eerst) goed zien
Hij hoeft niet eens meer zijn bril op!
zelfde als hier dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef E.T. het volgende:
wij hebben de Elite 7000 (en dan kleine lettertjes eronder: 7551/02)
Met dat kind op de fiets die in de heg valt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:13 schreef moussy het volgende:
Iemand vanavond brigitte kaandorp gezien? Het ging (iig het stuk wat ik gezien heb) over haar moederschap![]()
![]()
een ijselmeer aan sperma weet ik niet, maar idd dat kind op de fiets, in de heg van hulstquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met dat kind op de fiets die in de heg valt?
En een ijselmeer aan sperma enzo?
Hele ouwe show danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
een ijselmeer aan sperma weet ik niet, maar idd dat kind op de fiets, in de heg van hulst
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef Lois het volgende:
OMG! Was het verder wel mooi geworden? Jeutje dat is echt van heup tot heup denk?
ik redde het niet heel de uitzending, wat een trommelherriequote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijkt er dan niemand naar het Songfestival nu? Ik wel
Nou inderdaad! Daarom was ik ondertussen begonnen met computeren, maar dat kan lekker op schootquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
ik redde het niet heel de uitzending, wat een trommelherrie
Wij hebben slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen, op het ritme van de trommelsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Daarom was ik ondertussen begonnen met computeren, maar dat kan lekker op schoot
Ach, Glennis zong best goed, maar we moeten nou eens een keer een rare act inzenden, anders wordt 't nooit wat. Zo'n Whitney wannabee wint natuurlijk nooit (dat blijkt wel); ik denk dat Noorwegen wel een kansje maakt dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:55 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ben nog depressief van de "halve finale"
Nog een uur en 2 minuten en danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij hebben slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen, op het ritme van de trommels![]()
Ik persoonlijk was in de "halve finale" helemaal weg van de inzending van Monaco! Beetje mixje van klassiekachtig en Celine Dion!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ach, Glennis zong best goed, maar we moeten nou eens een keer een rare act inzenden, anders wordt 't nooit wat. Zo'n Whitney wannabee wint natuurlijk nooit (dat blijkt wel); ik denk dat Noorwegen wel een kansje maakt dus.
Echt welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijkt er dan niemand naar het Songfestival nu? Ik wel
bij jullie onweert het ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Help, het summum van trommelarij is nu aan de gang. Ho maar jongens![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:03 schreef easy-going het volgende:
Maar we krijgen zo de puntentelling![]()
Altjd leuk om te kijken of je voorspellingen wie op wie stemt weer uitkomen
Gewoon té leuk om die jurken af te zeiken en huppelende kerels uit te lachen. Dat moét je gewoon zienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:17 schreef moussy het volgende:
dat kijk ik écht niet hoorzelfs niet over 100 jaar als ik dement en doof ben
je bedoelt die lapjes stof die af en toe door het beeld huppelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gewoon té leuk om die jurken af te zeiken en huppelende kerels uit te lachen. Dat moét je gewoon zien
Ja en dan straks nachtmerries hebben, horror is ut, horror!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Gewoon té leuk om die jurken af te zeiken en huppelende kerels uit te lachen. Dat moét je gewoon zien
Daar hield je toch van?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja en dan straks nachtmerries hebben, horror is ut, horror!!!
Ik wist niet dat Tooske het festival presenteerde? gut en dat helemaal in Kievquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Die presentatrice is net zo'n Hema omroepster 'Spé- ciale aanbiedíng' het klinkt van geen kant, en ze gilt ook zo![]()
maar dan hebben we gelukkig altijd de foto nogquote:Op zondag 22 mei 2005 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
wat een mooie taart zeg
zonde om op te eten...
Hij heeft de taart nog niet gezienquote:Op zondag 22 mei 2005 12:41 schreef jessie het volgende:
Cagney en Lacey nog steeds samen in t mandje
Easy going wat een leuke taart!!! Hoe vond die hem en wat heeft ie gehad enz enz en foto's enzo
hij heeft van ons een zandbak gehadquote:Op zondag 22 mei 2005 13:00 schreef jessie het volgende:
Wat krijgt hij van jullie?
Ja, sinds ik dat kussentje heb gekregen bij zo'n zak Iams voer, zijn ze niet meer uit de mand weg te slaan.. daarvoor wilden ze er bijna nooit inzittenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:41 schreef jessie het volgende:
Cagney en Lacey nog steeds samen in t mandje
je bent eerder dan ikquote:Op zondag 22 mei 2005 14:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga me maar eens aankleden.... erg he?
De kinderkamer komt begin juli al, dus ik heb genoeg te doen! Als de verf erop zit zal ik tzt wel een foto plaatsen!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
* Spekkiemonster ziet teletubbietaart!!!
mjammie, Sven dat is genieten!! Proficiat en een fijne dag vandaag
@Ingrid Fijn dat het gelukt is na al die moeite! Nu lekker de kinderkamer opknappen en dan spammen met die foto's!!
jij niet danquote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef moussy het volgende:
Post je hier ook altijd dingen dan die je niet kwijt wil?
http://www.osmo-toys.nl/quote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef danosa het volgende:
Weet iemand een goede site voor klim en klautertoestellen?
Karin hoe ziet die van Bram er nog maar uit, en waar heb je die vandaan?
Ik heb wel ff op speelhuisje.com gekeken, maar werd nou niet echt enthousiast van de prijzen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef danosa het volgende:
Weet iemand een goede site voor klim en klautertoestellen?
Karin hoe ziet die van Bram er nog maar uit, en waar heb je die vandaan?
Ik heb wel ff op speelhuisje.com gekeken, maar werd nou niet echt enthousiast van de prijzen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:12 schreef coolbabe het volgende:
vanmiddag ff de route naar het Spine & Joint getest, toen reden we eerst enorm verkeerd, werden we bijna geramd, we stonden nog in de file
Die van LittleTikes zijn dus ook bij osmo-toys te koop maar dan stukken goedkoper!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:29 schreef Karin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helaas heb ik geen duidelijke foto van het trappetje aan de zijkant.
Op http://www.littletikes.nl/ staan ontzettend leuke speeltoestellen. Je kan ook meteen kijken welke er bij ToysRus te koop zijn (onder het kopje winkelen). Daar hebben wij deze gekocht.
Soms wel, soms niet... maar tis maar goed dat ik geen lid ben, want mn huis is nu niet echt winstonproofquote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Karin het volgende:
Kijken jullie ook miljoenenjacht? Ik ga vast mijn haar netjes doen. Kom maarrrrrrrrrrr Winston!!
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Karin het volgende:
Kijken jullie ook miljoenenjacht? Ik ga vast mijn haar netjes doen. Kom maarrrrrrrrrrr Winston!!
Joh voor dat geld maakt dat niet meer uit. 816000 euro!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet... maar tis maar goed dat ik geen lid ben, want mn huis is nu niet echt winstonproof![]()
Oe,. dan kan ik iemand inhuren die mn huis Winstonproof maakt!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:55 schreef Karin het volgende:
[..]
Joh voor dat geld maakt dat niet meer uit. 816000 euro!
Hm, ze willen gewoon dat je iets rottigs moet doen om die smiley uit te testen hahahaaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:14 schreef Rewimo het volgende:
Yuk, ik heb vandaag twee vergaderingen, waarvan eentje in Alkmaar [afbeelding]
Vertel vertel vertel vertelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Date nr. 3 was een héle goeie date trouwens![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef Karin het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel vertel[afbeelding] [afbeelding]
Mmmm progressieve paniekstoornis is niet lollig. Mijn moeder heeft het ook (gehad), in het begin heel erg, nu is het zowat over. Speelt alleen bij bepaalde dingen nog wel eens op, maar met goeie therapie etc. kun je dat wel opvangen. Mijn moeder hebben ze ook op schildklier geprikt, maar daar zat ze net boven de grens (weet al niet meer welke, is ook al lang geleden).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Leuk Syrena!!!
Ik heb nog weinig teruggelezen dus misschien wals ik over mensen heen..![]()
Ik ben vanochtend ein-de-lijk naar de huisarts en bloedprikken geweest. Ik heb de laatste tijd niet veel hier gezeten maar het gaat eigenlijk nog helemaal niet goed met me. Net als ik denk dat het weer goed gaat gebeurt er weer iets. Zo ook gister, ben ik op het werk weer niet goed geworden. Heb nu volledig bloedonderzoek gehad en ik heb een uur bij de dokter gezeten, alles eruit gegooid en gejankt en hij had het over een progressieve paniekstoornis..heb wat tabletjes gekregen en over twee weken moet ik terug om te kijken wat we dan eventueel gaan doen...Komende vrijdag krijg ik mogelijk de uitslagen van het bloed al. Hij zat zelf mogelijk ook nog aan een schildklierafwijking (heeft m'n mams) of suikerziekte (heeft mn vader) te denken.
Ooohohoh gaaaffff! Mijn eerste Efteling weet ik nog wel, uuuuuuren in het Sprookjesbos gezetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:11 schreef jessie het volgende:
O dat vergeet ik helemaal. Mijn ma belde net, ze zou voor me sparen voor korting op de efteling bij C1000. En nu betaald ze ook de kaarten voor ons![]()
Dus volgende maand gaan die meiden van mij voor t eerst naar de efteling
waar is hier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:
Hie ris het trouwens heerlijk weer.... vanochtend op weg naar de huisarts was het al 20 graden hier![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
Ik vind die man op t zweven tapijt als kind zo knap. En als je dan jaren later weer kijkt denk je; hoe heb ik daar in kunnen trappen
Ik was er ooit als kind een keer geweest. Ik wist eigenlijk alleen nog van het huisje van de heks van Hans en Grietje, als je aan de klink van het hek zit komt de heks naar buiten. En die vliegende fakir was me ook bijgebleven ja. Vijf jaar geleden ben ik met qltel voor het eerst weer geweest. Ik kan je verzekeren dat ik mijn ogen heb uitgekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
Ik vind die man op t zweven tapijt als kind zo knap. En als je dan jaren later weer kijkt denk je; hoe heb ik daar in kunnen trappen
quote:
dat narretje is dus Pardoes waar ik het net over hadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
En natuurlijk dat carnavaldinges op het einde, met dat narretje. Wij noemen dat Alleland maar volgens mij is dat een benaming die mijn zus heeft uitgevonden en heet het in het echt anders.
Mên, nu wil ik ook weer eens naar de Efteling![]()
Ik ook. Ik was dan ook 18quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ooohohoh gaaaffff! Mijn eerste Efteling weet ik nog wel
dat is hier ook zo wij hebben 4 jaar op n rij n abbonement gehad .quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef zeeuwse het volgende:
Sinds kort woon ik er vlak bij. Mijn vriend woont hier al heel zijn leven maar toch (misschien daarom?) wil hij er elk jaar minstens 1x naar toe. Ik vind het juist jammer dat het 'speciale' er nou een beetje af gaat. De eerste keren dat ik met mijn vriend ging was ik net een klein kind zo blij met droomvlucht, de fata morgana en gewoon het sprookjesbos. Het begint nu al een beetje 'gewoon' te worden, en dat vind ik jammer.
Als het aan mij ligt gaan we dit jaar dus niet.
Ik doe even mee:quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Vergeet-me-niet-je
Plopsaland is een geweldig leuk en mooi park zeker voor de kindertjes die dol zijn op samson en gert woozy en woppy kabouter plop en zijn vriendjes enz enzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat vinden jullie van plopsaland?
http://www.plopsaland.be
Er zijn sinds vorige week enkele positieve ontwikkelingen, maar ik kan er verder niks over zeggen. Als ik nieuws heb en dit kan zeggen, zijn jullie zeker één van de eersten die het te weten komenquote:
En dat waardeer ik zo erg en vergeet ik ook niet van alle meiden hier, daarom hoop ik dat ik jullie als één van de eersten positief nieuws kan melden in de toekomst.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef babyfeet het volgende:
maar er word hier nog echt vaak aan gedacht en geduimt dat het allemaal snel over is
Wat lief, dankjewelquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:24 schreef dobbey het volgende:
**springt ff uit lurkstand** Sorry heb al heeeeeeeeeeel lang niet meer gepost maar wilde alleen ff zeggen tegen Clauwheee dat ook in Goor nog elke dag aan de kleine word gedacht.
Die tweede vind ik ook zo mooi, foto is helaas wat overbelicht maar zonder flits zie je er helemáál niks vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef kozakken het volgende:
JolieDie stappers staan je goed!
En Rewimo. Wat een mooie sieraden!! Die zijn dus errug mooi. Die tweede ketting
luca past er nu ook in.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Anitra het volgende:
die vind dat soort shirts idd leuk!
Ik heb vaker kleding gehaald bij cool cat leuke kleding voor haar gevonden
Ik heb vorig jaar een gele broek gekocht voor Djen daar. Die broek is ze al 2x mee gevallen, maar oma heeft hem gemaakt en die heeft ze het liefst dag en nacht aan. Altijd leuk spul, lekkere felle kleuren en leuke dingen om te combineren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca past er nu ook in.
en hij vindt dat soort kleding helemaal geweldig
dat vest van onlangs moet ik zowat van zijn lijf scheuren
elke dag wil hij het aan!
(en bij gods gratie mag ik het af en toe wassen, maar meneer is o zo bang dat het gaat krimpen)
Ja en gelukkig heeft ze besloten dat ze aan me wil vastgroeien en weegt ze maar tien kiloquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Lois het volgende:Jolie
wat gaat ze hard LB, ze is zo groot geworden
![]()
ik denk 't ook! probeer haar al de hele avond te bereiken maar ze zijn vast ergens aan 't vieren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef moussy het volgende:
Wat zal je vriendin trots zijn!!
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
heb je een sara in de tuin gezet clauwhee
gefeliciteerd
Een hele grote tuintafelquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat krijgt ze cadeau, clauwheee??
En arme zus![]()
Nee nog niet. Denk dat ze heel erg aan het genieten zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, Clauwheee!
En Anitra, spannend! Al wat gehoord?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
Peet is blij dat het zondag weer 19 graden wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |