Ooohohoh gaaaffff! Mijn eerste Efteling weet ik nog wel, uuuuuuren in het Sprookjesbos gezetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:11 schreef jessie het volgende:
O dat vergeet ik helemaal. Mijn ma belde net, ze zou voor me sparen voor korting op de efteling bij C1000. En nu betaald ze ook de kaarten voor ons![]()
Dus volgende maand gaan die meiden van mij voor t eerst naar de efteling
waar is hier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:
Hie ris het trouwens heerlijk weer.... vanochtend op weg naar de huisarts was het al 20 graden hier![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
Ik vind die man op t zweven tapijt als kind zo knap. En als je dan jaren later weer kijkt denk je; hoe heb ik daar in kunnen trappen
Ik was er ooit als kind een keer geweest. Ik wist eigenlijk alleen nog van het huisje van de heks van Hans en Grietje, als je aan de klink van het hek zit komt de heks naar buiten. En die vliegende fakir was me ook bijgebleven ja. Vijf jaar geleden ben ik met qltel voor het eerst weer geweest. Ik kan je verzekeren dat ik mijn ogen heb uitgekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
Ik vind die man op t zweven tapijt als kind zo knap. En als je dan jaren later weer kijkt denk je; hoe heb ik daar in kunnen trappen
quote:
dat narretje is dus Pardoes waar ik het net over hadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
En natuurlijk dat carnavaldinges op het einde, met dat narretje. Wij noemen dat Alleland maar volgens mij is dat een benaming die mijn zus heeft uitgevonden en heet het in het echt anders.
Mên, nu wil ik ook weer eens naar de Efteling![]()
Ik ook. Ik was dan ook 18quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ooohohoh gaaaffff! Mijn eerste Efteling weet ik nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |