Ooohohoh gaaaffff! Mijn eerste Efteling weet ik nog wel, uuuuuuren in het Sprookjesbos gezetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:11 schreef jessie het volgende:
O dat vergeet ik helemaal. Mijn ma belde net, ze zou voor me sparen voor korting op de efteling bij C1000. En nu betaald ze ook de kaarten voor ons![]()
Dus volgende maand gaan die meiden van mij voor t eerst naar de efteling
waar is hier?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:
Hie ris het trouwens heerlijk weer.... vanochtend op weg naar de huisarts was het al 20 graden hier![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
Ik vind die man op t zweven tapijt als kind zo knap. En als je dan jaren later weer kijkt denk je; hoe heb ik daar in kunnen trappen
Ik was er ooit als kind een keer geweest. Ik wist eigenlijk alleen nog van het huisje van de heks van Hans en Grietje, als je aan de klink van het hek zit komt de heks naar buiten. En die vliegende fakir was me ook bijgebleven ja. Vijf jaar geleden ben ik met qltel voor het eerst weer geweest. Ik kan je verzekeren dat ik mijn ogen heb uitgekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:39 schreef jessie het volgende:
Ik vind die man op t zweven tapijt als kind zo knap. En als je dan jaren later weer kijkt denk je; hoe heb ik daar in kunnen trappen
quote:
dat narretje is dus Pardoes waar ik het net over hadquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
En natuurlijk dat carnavaldinges op het einde, met dat narretje. Wij noemen dat Alleland maar volgens mij is dat een benaming die mijn zus heeft uitgevonden en heet het in het echt anders.
Mên, nu wil ik ook weer eens naar de Efteling![]()
Ik ook. Ik was dan ook 18quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Syrena het volgende:
Ooohohoh gaaaffff! Mijn eerste Efteling weet ik nog wel
dat is hier ook zo wij hebben 4 jaar op n rij n abbonement gehad .quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef zeeuwse het volgende:
Sinds kort woon ik er vlak bij. Mijn vriend woont hier al heel zijn leven maar toch (misschien daarom?) wil hij er elk jaar minstens 1x naar toe. Ik vind het juist jammer dat het 'speciale' er nou een beetje af gaat. De eerste keren dat ik met mijn vriend ging was ik net een klein kind zo blij met droomvlucht, de fata morgana en gewoon het sprookjesbos. Het begint nu al een beetje 'gewoon' te worden, en dat vind ik jammer.
Als het aan mij ligt gaan we dit jaar dus niet.
Ik doe even mee:quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Vergeet-me-niet-je
Plopsaland is een geweldig leuk en mooi park zeker voor de kindertjes die dol zijn op samson en gert woozy en woppy kabouter plop en zijn vriendjes enz enzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat vinden jullie van plopsaland?
http://www.plopsaland.be
Er zijn sinds vorige week enkele positieve ontwikkelingen, maar ik kan er verder niks over zeggen. Als ik nieuws heb en dit kan zeggen, zijn jullie zeker één van de eersten die het te weten komenquote:
En dat waardeer ik zo erg en vergeet ik ook niet van alle meiden hier, daarom hoop ik dat ik jullie als één van de eersten positief nieuws kan melden in de toekomst.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:14 schreef babyfeet het volgende:
maar er word hier nog echt vaak aan gedacht en geduimt dat het allemaal snel over is
Wat lief, dankjewelquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:24 schreef dobbey het volgende:
**springt ff uit lurkstand** Sorry heb al heeeeeeeeeeel lang niet meer gepost maar wilde alleen ff zeggen tegen Clauwheee dat ook in Goor nog elke dag aan de kleine word gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |