Met Country en Western blijft het behelpenquote:
Ik weet het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Met Country en Western blijft het behelpen
Dan zou ie wat mij betreft lekker zelf in die commissie mogenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:17 schreef livelink het volgende:
Doet hij ook nog wat. Hij heeft me namelijk gewoon aangemeld voor die oudercommissie![]()
en die ga ik opschrijven, wat enorm leuk idee :0quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef sjak het volgende:
Moeten er geen indianen bij? Dan zou je de groep een totempaal kunnen laten maken. Elk kind een eigen deel zodat ze per groep een echt grote totempaal hebben.
Waarom zo vroeg alles al klaar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben hard bezig alles te noteren. September lijkt nog ver weg, maar de ex-commissieleden hebben ons al gewaarschuwd dat we veel te laat zijn begonnen. Zij hadden in juni alles al klaar en wij moeten nog beginnen.
En wie wilde je nomineren?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:09 schreef Luchtbel het volgende:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1274&i=173159&t=173159
Misschien leuk voor iemand hier?
Neeheeee zo bedoelde ik het helemaaaaal nietquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Neeheeee zo bedoelde ik het helemaaaaal nietmaar nu je er zelf over begint. Ja ik dacht eigenlijk aan jou
Zal ik dan toch dat boek maar voor je schrijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:22 schreef Grijs het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoewel het momenteel nog niet eens een heel slecht idee zou zijn. Daan moet de laatste tijd echt even streng aangepakt worden, maar ik denk (nu nog
) dat dat mij zelf wel lukt.
Heb je dat nog niet af dan?!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zal ik dan toch dat boek maar voor je schrijven
Volgens mij zijn dat c1000 luiersquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:45 schreef poemojn het volgende:
Heeft iemand hier Pampers? Ik heb vandaag een verpakking AS gekocht van Schlecker en hoorde van iemand dat dat B-luiers zijn uit de pampersfabriek, dus vroeg me af of ze op elkaar lijken.Als dat zo is is 't misschien leuk voor mensen die normaal Pampers kopen nu die prijzen zo gestegen zijn.
Zo ziet-ie eruit:
[[url=http://img129.echo.cx/img129/1364/asluierrand3xy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een voordeel is dat Schlecker vanaf 15 euro gratis thuisbezorgd (toch?) dus ik wilde eens een pak van hen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |