Totaal anders maar hoe krijg jij de kaartjes voor de twee samen of toch apartquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef Smirre het volgende:
Coolbabe: Ieder kaartje is goed. Wat moet je ook zeggen in dit geval?
Vreselijk, echt een nachtmerrie die uitkomt. Te lelijk om waar te zijn.
Geweldig nieuws!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:08 schreef dutchie het volgende:
Pffff... kom even opgelucht ademhalen hier. Mijn moeder moest vanmorgen weer voor controle (2 jaar geleden borstkanker geconstateerd) en alles was weer oké. Blijft toch spannend al die controles. Maar alles is goed met mams.
Ik stuur bij een tweeling (nog maar drie keer gebeurt) altijd aparte kaartjes was er wel benieuwd naar wat er veel gebeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef CarOnline het volgende:
En Jolene even voor mijn beurt: ik heb bij de tweeling (dat zeg ik nooit! 'De tweeling') veel 'hoera een tweeling' kaartjes gehad, of blanco, weinig 2 aparte kaartjes![]()
Ik stuur ook altijd (nou ja, hoe vaak komt het nou helemaal voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:24 schreef CarOnline het volgende:
En Jolene even voor mijn beurt: ik heb bij de tweeling (dat zeg ik nooit! 'De tweeling') veel 'hoera een tweeling' kaartjes gehad, of blanco, weinig 2 aparte kaartjes![]()
Ik zou zelf ook 1 (blanco) kaartje sturen naar deze mensen. En dan later nog eens een kaartje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:25 schreef bixister het volgende:
aiks lois...hopelijk helpt het schoonmaken en al dat pijnlijden...
coolbabe wat verdrietig... ik zou maar 1 kaart sturen denk ik hoor, vind 2 in dit geval wat geforceerd. je kunt toch beide kanten van de zaak wel op 1 kaart schrijven lijkt me. wel erg moeilijk en vooral voor hen natuurlijk vreselijk spannend of dat ene jongetje het wel gaat redden...
wij kregen voor anna trouwen ook van een aantal mensen 2 kaartjes; 1 aan ons gericht en 1 aan Piet. dat vond ik wel heel leuk.
ik had het zelf kunnen schrijven. Ik ga dus ook wekelijks heen helaas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Lois het volgende:
een herkenbaar pijnlijk verhaal
die nieuwe maken meer bewegingen en draaien in meer verschillende richtingen aldus dannyquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef texelonia het volgende:
Zijn die nieuwste met massagestanden enzow echt zoveel beter dan de oude dan?
Ik heb een gewone elektrische tandenborstel van Braun, en daarmee voelen mijn tanden wel al veel schoner aan dan als ik een gewone tandenborstel gebruik.
Ik ben een tweeling, wij kregen ook altijd allebei een kaartquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef easy-going het volgende:
Een vriendin van mij heeft een tweeling, wat ik met de geboorte heb gestuurd weet ik niet meer, maar ik stuur wel altijd 2 verjaardagskaartjes naar ze
Ow daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef moussy het volgende:
Lois..... nieuwe borsteltjes zijn ook rete-duur
Linedance/stoelendansquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef livelink het volgende:
ik moet spelletjes verzinnen voor kinderen van ongeveer 2 t/m 10 jaar in het thema van Country and Western. Ik sta open voor alle leuke ideeen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef livelink het volgende:
Staat genoteerd! Zelf waren we ook al op hoefijzergooien gekomen.
Ze vroeg om iets leuksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |