Coolbabe soms zijn woorden gewoonweg ontoereikend. Het feit dat je een kaartje stuurt en aan haar denkt is vaak al genoeg.
Dutch, goed nieuws
![]()
Cas
![]()
en René natuurlijk ook
Even vertellen hoe het met mij gaat:
ben gisteren naar de tandarts geweest omdat ik al een weekje nogal last had van wat kiespijn.
2 uur later kwam ik weer naar buiten, 2 wortelkanaalbehandelingen, 3 verdovingen en een reeks pijnlijke dingen rijker. Ik blijk 3 ontstekingen in mijn kaakbot te hebben, onderaan mijn kiezen.
Hij heeft mij vertelt dat ik fikse napijn zou hebben, mogelijk met koorts, maar ik dacht nog dapper "ach hoe erg kan dat zijn..."
Nou....... heel erg Ik heb liggen huilen als een klein kind gisteravond, wat doet dat zeer. Ettelijke paracetamol en uiteindelijk ibuprofen later heb ik vanmorgen wat kunnen slapen en inmiddels een klein beetje kunnen eten. Ik kan niet verstaanbaar praten,heb koorts en ik heb een hamsterwangetje.
Morgen mag ik weer, weer fijn 2,5 uur in de stoel liggen om te kijken of de medicijnen aanslaan en om 2 van de 3 onstekingen schoon te maken. Jippie...
Ik mag op zoek naar een goede elektrische tandenborstel op advies van de tandarts. Dit alles is waarschijnlijk ontstaan door een combinatie van te zacht poetsen (in de zwangerschap bloedde het zo vaak dat ik me ws heb aangeleerd om niet zo hard te poetsen) en teruggetrokken tandvlees (alweer een zwangerschapskwaal).
Zijn advies is dan ook om zo'n nieuwerwetse, sonische, elektrische tandenborstel te kopen, dan blijft er niet zoveel vuil op de randjes zitten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥