Die tweede vind ik ook zo mooi, foto is helaas wat overbelicht maar zonder flits zie je er helemáál niks vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef kozakken het volgende:
JolieDie stappers staan je goed!
En Rewimo. Wat een mooie sieraden!! Die zijn dus errug mooi. Die tweede ketting
luca past er nu ook in.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Anitra het volgende:
die vind dat soort shirts idd leuk!
Ik heb vaker kleding gehaald bij cool cat leuke kleding voor haar gevonden
Ik heb vorig jaar een gele broek gekocht voor Djen daar. Die broek is ze al 2x mee gevallen, maar oma heeft hem gemaakt en die heeft ze het liefst dag en nacht aan. Altijd leuk spul, lekkere felle kleuren en leuke dingen om te combineren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
luca past er nu ook in.
en hij vindt dat soort kleding helemaal geweldig
dat vest van onlangs moet ik zowat van zijn lijf scheuren
elke dag wil hij het aan!
(en bij gods gratie mag ik het af en toe wassen, maar meneer is o zo bang dat het gaat krimpen)
Ja en gelukkig heeft ze besloten dat ze aan me wil vastgroeien en weegt ze maar tien kiloquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Lois het volgende:Jolie
wat gaat ze hard LB, ze is zo groot geworden
![]()
ik denk 't ook! probeer haar al de hele avond te bereiken maar ze zijn vast ergens aan 't vieren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef moussy het volgende:
Wat zal je vriendin trots zijn!!
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
heb je een sara in de tuin gezet clauwhee
gefeliciteerd
Een hele grote tuintafelquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat krijgt ze cadeau, clauwheee??
En arme zus![]()
Nee nog niet. Denk dat ze heel erg aan het genieten zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, Clauwheee!
En Anitra, spannend! Al wat gehoord?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
Peet is blij dat het zondag weer 19 graden wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |