zelfde als hier dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef E.T. het volgende:
wij hebben de Elite 7000 (en dan kleine lettertjes eronder: 7551/02)
Met dat kind op de fiets die in de heg valt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:13 schreef moussy het volgende:
Iemand vanavond brigitte kaandorp gezien? Het ging (iig het stuk wat ik gezien heb) over haar moederschap![]()
![]()
een ijselmeer aan sperma weet ik niet, maar idd dat kind op de fiets, in de heg van hulstquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met dat kind op de fiets die in de heg valt?
En een ijselmeer aan sperma enzo?
Hele ouwe show danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
een ijselmeer aan sperma weet ik niet, maar idd dat kind op de fiets, in de heg van hulst
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:24 schreef Lois het volgende:
OMG! Was het verder wel mooi geworden? Jeutje dat is echt van heup tot heup denk?
ik redde het niet heel de uitzending, wat een trommelherriequote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijkt er dan niemand naar het Songfestival nu? Ik wel
Nou inderdaad! Daarom was ik ondertussen begonnen met computeren, maar dat kan lekker op schootquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
ik redde het niet heel de uitzending, wat een trommelherrie
Wij hebben slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen, op het ritme van de trommelsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Daarom was ik ondertussen begonnen met computeren, maar dat kan lekker op schoot
Ach, Glennis zong best goed, maar we moeten nou eens een keer een rare act inzenden, anders wordt 't nooit wat. Zo'n Whitney wannabee wint natuurlijk nooit (dat blijkt wel); ik denk dat Noorwegen wel een kansje maakt dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:55 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ben nog depressief van de "halve finale"
Nog een uur en 2 minuten en danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij hebben slingers opgehangen en ballonnen opgeblazen, op het ritme van de trommels![]()
Ik persoonlijk was in de "halve finale" helemaal weg van de inzending van Monaco! Beetje mixje van klassiekachtig en Celine Dion!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ach, Glennis zong best goed, maar we moeten nou eens een keer een rare act inzenden, anders wordt 't nooit wat. Zo'n Whitney wannabee wint natuurlijk nooit (dat blijkt wel); ik denk dat Noorwegen wel een kansje maakt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |