Ik wist niet dat Tooske het festival presenteerde? gut en dat helemaal in Kievquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Die presentatrice is net zo'n Hema omroepster 'Spé- ciale aanbiedíng' het klinkt van geen kant, en ze gilt ook zo![]()
maar dan hebben we gelukkig altijd de foto nogquote:Op zondag 22 mei 2005 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
wat een mooie taart zeg
zonde om op te eten...
Hij heeft de taart nog niet gezienquote:Op zondag 22 mei 2005 12:41 schreef jessie het volgende:
Cagney en Lacey nog steeds samen in t mandje
Easy going wat een leuke taart!!! Hoe vond die hem en wat heeft ie gehad enz enz en foto's enzo
hij heeft van ons een zandbak gehadquote:Op zondag 22 mei 2005 13:00 schreef jessie het volgende:
Wat krijgt hij van jullie?
Ja, sinds ik dat kussentje heb gekregen bij zo'n zak Iams voer, zijn ze niet meer uit de mand weg te slaan.. daarvoor wilden ze er bijna nooit inzittenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:41 schreef jessie het volgende:
Cagney en Lacey nog steeds samen in t mandje
je bent eerder dan ikquote:Op zondag 22 mei 2005 14:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga me maar eens aankleden.... erg he?
De kinderkamer komt begin juli al, dus ik heb genoeg te doen! Als de verf erop zit zal ik tzt wel een foto plaatsen!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef Spekkiemonster het volgende:
* Spekkiemonster ziet teletubbietaart!!!
mjammie, Sven dat is genieten!! Proficiat en een fijne dag vandaag
@Ingrid Fijn dat het gelukt is na al die moeite! Nu lekker de kinderkamer opknappen en dan spammen met die foto's!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |