Ik moet ook nog steeds gaan.. maar we kunnen nooit tegelijk.. schiet niet op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
Moet nog steeds naar de bios toe... Alleen geen handige timing nu.
Na je examens heb je toch veel vrije tijd, of niet ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na je examens heb je toch veel vrije tijd, of niet ?
en waar leunt hij opquote:
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je moeder??
(heb er al weer een tijdje niks over gehoord)
gelukkig maar, die misselijkheid is vreselijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ojee een nerd titel
[..]
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.
Heeft ze daar erg veel moeite mee?quote:En ik heb nu een kale moeder.
Jemmigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ojee een nerd titel
[..]
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.
En ik heb nu een kale moeder.
Goede morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Het slechtste songfestival ooit en Nederland komt niet eens door de kwalificatie
Koffie graag, zwart.
quote:Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
koekje??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, lekker weekend
bah geen star wars
ze heeft een pruik maar in huis loopt ze gewoon bloothoofdsrond.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gelukkig maar, die misselijkheid is vreselijk.
[..]
Heeft ze daar erg veel moeite mee?
draagt ze een pruik/sjaaltje?
je hebt jezelf toch al wel terug gezien voor de film in de bios kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
idd al dat SF-nerd gedoenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, lekker weekend
bah geen star wars
klinkt heel cru/plat/hard maar ik bedoel het uiiteraard positief.......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
En ik heb nu een kale moeder.
Dat is iets lekkers om naar uit te zien!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft een pruik maar in huis loopt ze gewoon bloothoofdsrond.
Nadat het flink begon uit te vallen is naar de kapper geweest en alles dr af laten halen, dat scheelt wel. Inmiddels hebben we er totaal geen probleem mee. K moest in t begin wel erg wennen, niet zozeer t hoofd maar tis wel erg confronterend.
en appelsientje ze krijgt in totaal 5 chemo's waarvan er nu 2 achter de rug zijn, over 2,5 week de 3e en dan zijn we dus alweer over de helft
klinkt idd cru/hard/plat maar k wist niet zo snel hoe k t anders moest formuleren en ze is gewoon kaal nu, we maken er ook best grapjes over.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt heel cru/plat/hard maar ik bedoel het uiiteraard positief.......
liever een kale moeder dan geen moeder![]()
eerst die kut Phoxy en nu ditquote:
Ze wilden me niet meer hebben..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt jezelf toch al wel terug gezien voor de film in de bios kwam
Komt gewoon helemaal goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
en appelsientje ze krijgt in totaal 5 chemo's waarvan er nu 2 achter de rug zijn, over 2,5 week de 3e en dan zijn we dus alweer over de helft
Star Wars is juist de enige die het kijken waard isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de rest is wel ok alleen Star Wars vind ik helemaal niks
is ook het beste denk ik, dat houd je het in ieder geval bespreekbaar en als tijdelijk haarverlies een alternatief is voor overlijden, hoef ik niet lang te kiezen !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
klinkt idd cru/hard/plat maar k wist niet zo snel hoe k t anders moest formuleren en ze is gewoon kaal nu, we maken er ook best grapjes over.
Hey Phoxy boeit me nietquote:
je bent heimelijk verliefd op die klote vos anders open je niet zn naamtopicquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Phoxy boeit me niet
Maar ik merk dat er een kloof ontstaat
sssssssssssssssssst niet zo hardquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent heimelijk verliefd op die klote vos anders open je niet zn naamtopic
heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent heimelijk verliefd op die klote vos anders open je niet zn naamtopic
k denk ff een leuk plaatje zoeken, type ik vos+sex in bij google krijg je dit:quote:
allemaal van die slechte acteursquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Star Wars is juist de enige die het kijken waard is
quote:Fans bezorgen club fatale puntenaftrek
Als het slecht gaat willen heetgebakerde fans zich nog wel eens te veel laten. Bij Aris Saloniki met desastreuze gevolgen.
De derby tussen Aris Saloniki en Iraklis moest zondag na 42 minuten worden gestaakt vanwege ongeregeldheden. Dat gebeurde bij een stand van 1-2.
De Griekse bond strafte Aris Saloniki hard voor de problemen. Iraklis kreeg een reglementaire 2-0 overwinning. Aris Saloniki moet naast een boete van 100.000 euro de komende zes wedstrijden zonder publiek afwerken. Maar belangrijker, de bond bracht Aris drie punten in mindering. En daarmee is het lot bezegeld voor Aris Saloniki.
Helemaal zeker is de degradatie nog niet. Aris heeft beroep aangetekend tegen de straf.
Leuke disco, ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk ff een leuk plaatje zoeken, type ik vos+sex in bij google krijg je dit:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allemaal van die slechte acteurs
jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Lionheaad het volgende:
ohhh heet dat ding zo....
En sommige mensen op het forum mogen dat beestje niet zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Lionheaad het volgende:
ohhh heet dat ding zo....
Natalie Portmanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allemaal van die slechte acteurs
quote:
en terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En sommige mensen op het forum mogen dat beestje niet zo
en terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Hey we zijn 't weer met elkaar eens
ook eensch isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Hey we zijn 't weer met elkaar eens
Ach zolang hij de kinderen vermaakt vind ik het best...quote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
jep slechte actrice
[afbeelding]
maar wel een lekker wijf
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkigwerd al bang
Volg je PE nog een beetje ??
in Leon was ze wel top, maar daar was ze nog kleinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
jep slechte actrice
[afbeelding]
maar wel een lekker wijf
Die 2 mutsen zijn echt geweldig!!! hopelijk dat ze ver komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:Lionheaad, zelfde plaatje
[..]hup Sophie
ze zijn al ver gekomen, veel verder dan de finale kun je niet komen, hopelijk winnen zequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die 2 mutsen zijn echt geweldig!!! hopelijk dat ze ver komen![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die 2 mutsen zijn echt geweldig!!! hopelijk dat ze ver komen![]()
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn al ver gekomen, veel verder dan de finale kun je niet komen, hopelijk winnen ze
Hey we hebben hetzelfde teamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Alonso - Trulli - Toyota - Mercedes - Michelin
Dit moet het maar gaan doen voor me van t weekend
Sophie mag altijd bij mij nog een extra prijs komen halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Hopelijk dat ze nog ergens geld krijgen.. want nu hebben ze helemaal niks...
Je zult er niet de topscore mee halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
haha daar geef ik je wel gelijk in...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sophie mag altijd bij mij nog een extra prijs komen halen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Natalie Portman heeft gedate met http://www.imdb.com/name/nm0001305/
Hey als hem het zelfs lukt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel hetzelfde team heb k nu ook
Ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel hetzelfde team heb k nu ook
fijn weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:00 schreef superjoden het volgende:
SJ gaat afsluiten en weekend vierenprettige weekend allen
Doe mij er eentje Sand...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben een nieuw bier hier, Brahma, Braziliaans...
Lekker spul zeg
gezelligquote:
Gelijk proberen dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker spul zeg
zal wel net zo smaken als Corona..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe smaakt het biertje. Zoet, bitter?
*bestelt er meteen 1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker spul zeg
Absoluut niet, zit geen Tequila in...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zal wel net zo smaken als Corona..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Natalie Portman heeft gedate met http://www.imdb.com/name/nm0001305/
Hey als hem het zelfs lukt
quote:Dated Natalie Portman. July 2001
Minder bitter, drinkt lekker weg, standaard interbrew massabier dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Absoluut niet, zit geen Tequila in...
Het is minder bitter dan normaal bier, zoet is het ook niet echt... Lekker smaakje, drinkt lekker weg
Zet doos neer voor de Hoolies
http://www.interbrew.nl/C75B352A1E3F4FDF9258AEC5A3A18CFA.htm
quote:
oo oke.. het is het niet waterachtig?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is minder bitter dan normaal bier, zoet is het ook niet echt... Lekker smaakje, drinkt lekker weg
Ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Qua volume is dit één van de tien best verkopende bieren ter wereld.
lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
* Lizz-n probeert er ook is 1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je mee hoaxen verzinnen in het Songfestival topic?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke.. het is het niet waterachtig?
* appelsientje probeert er eens 1..
ik denk dat warsteiner, bud, heineken, bittburger, stelle atois er ook allemaal wel in staanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog nooit van gehoord
Wat is de top 10?.
Ja lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je mee hoaxen verzinnen in het Songfestival topic?
Linkje!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
1 Anheuser-Busch Companies, Inc.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk dat warsteiner, bud, heineken, bittburger, stelle atois er ook allemaal wel in staan
da's wel moeilijk natuurlijk, want het lijkt allemaal heel eerlijk enzo aan toegegaan zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
1 en 2 zeggen me niks, Heineken had ik ook wel kunnen zeggen, die zie je in elk land bijna welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
1 Anheuser-Busch Companies, Inc.
2 Asahi Breweries, Ltd.
3 Heineken N.V.
4 Scottish & Newcastle
5 Inbev
6 Carlsberg
7 SABMiller
8 Sapporo Holdings Ltd.
9 Molson Coors Brewing Company
Top 9 brouwerijen
Alle hoolies verzamelen in Flaix!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Ik ken het niet. Moet ik nu helemaal naar Zeeland om dat te proberen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1 en 2 zeggen me niks, Heineken had ik ook wel kunnen zeggen, die zie je in elk land bijna wel
en die anderequote:Anheuser-Busch Companies (Anheuser-Busch) is the world's largest brewer, one of the largest operators of theme parks in the US and one of the country's largest manufacturers of aluminum cans. The company distributes its products in more than eighty countries. It is headquartered in St Louis, Missouri and employs about 31,400 people.
The company recorded revenues of $14,934.2 million during the fiscal year ended December 2004, an increase of 5.7% over 2003. The increase was primarily attributable to strong volume sales growth in the international beer segment. The operating profit of the company during fiscal 2004 was $3361 million, an increase of 5.1% over fiscal 2003. The net profit was $2240.3 million during fiscal year 2004, an increase of 7.9% over 2003.
quote:
Company Overview
Asahi Breweries is one of Japan's largest brewers in terms of annual revenues. The company produces the world's third highest selling beer brand, Asahi Super Dry. The company has offices and subsidiaries in locations across the globe including London, the UK, California, the US and Beijing, China. It is headquartered in Tokyo, Japan.
For the fiscal year ended December 2003, the company generated revenues of Y1,400,302 million ($13,071 million), representing a one year sales growth of 12.7%.
Ook een duit in het zakje heeft gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zelf ook een verstandelijk gehandicapt zoontje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef clauwheee het volgende:
Ja die van Hugo moet goed zijn, hij vertelde er toen ook over in BvD.
Gaat goed in het topic !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook een duit in het zakje heeft gedaan.
Jep. En dat interview wat hij een tijdje geleden had met Boerebach was hartverscheurend. Ik werd ook getriggerd door zijn verhaal over het zoontje van Marco van Basten in het AD.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zelf ook een verstandelijk gehandicapt zoontje.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zelf ook een verstandelijk gehandicapt zoontje.
Ja hij vertelde er heel mooi over bij Barend en van Dorp.quote:
Ik dacht dat hij een autistisch zoontje had. Die stort zich helemaal op bepaalde dingen en wil daar echt alles weten. Hij weet bijvoorbeeld bijna alles over vliegtuigen.quote:
Ik bladerde ook even door de Johan toen ik dat verhaal tegenkwam. Dat boek moet ik dus ook hebben. Werd wel een beetje triest toen ik al die bekende namen weer voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
dat boek (dat gaat komen) over de SLM ramp (voorpublicatie in Johan) staat ook nog op mijn lijst
Klopt ja, autistisch was het.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een autistisch zoontje had. Die stort zich helemaal op bepaalde dingen en wil daar echt alles weten. Hij weet bijvoorbeeld bijna alles over vliegtuigen.
heb Radjin de Haan afgelopen zondag nog even gesproken (niet daarover hoor !) en ik kende Stienstra en Vijent omdat bij RCH zaten en daar ging ik toen nog wel eens kijken (ook in Heemstede)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef tong80 het volgende:
Ik bladerde ook even door de Johan toen ik dat verhaal tegenkwam. Dat boek moet ik dus ook hebben. Werd wel een beetje triest toen ik al die bekende namen weer voorbij zag komen.
dat soort verhalen maakt het allemaal erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner me nog een verhaal met Stienstra in de VI dat ie de eerste Surinaamse coach in het betaalde voetbal wilde worden. Zijn droom was met Suriname op een WK spelen.
7 juni 1989quote:
De SLM-ramp is een vliegtuigramp die plaatsvond op 7 juni 1989 . Nabij het vliegveld Zanderij in de buurt van Paramaribo (Suriname ) stort een vliegtuig van de Surinaamse Luchtvaart Maatschappij neer. In totaal komen 168 inzittenden om, voornamelijk Surinaamse Nederlanders die een bezoek wilden brengen aan familie. Onder de slachtoffers bevindt zich een deel van de spelersgroep en begeleiding van het Kleurrijk Nederlands Elftal . Slechts 11 inzittenden overleven de ramp.quote:
shame on youquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
Nog nooit van gehoord...
Stanley Menzo zou ook meevliegen maar zegde op het laatst af vanwegen verplichtingen elders. Hij zou een dag later alsnog het vliegtuig nemen. Vanenbburg was geblesseerd ofzoiets.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
Nog nooit van gehoord...
Idd.quote:
Ik was niet geboren toen de tweede wereld oorlog uitbrak. Maar ben wel op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Destijds was ik 2 jaar of is dat geen goed excuus
Er wordt nog regelmatig over gesproken. Ook hier in VBL, dus je had het eigenlijk al kunnen weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Niet echt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Nee geen goed excuus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Nu pas weekendquote:
Ik was heel de week vrijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu pas weekend![]()
Maar een biertje gaat er altijd wel in![]()
dronken docenten zijn altijd leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:17 schreef JaWi het volgende:
* JaWi] ook uit krat pakt[/me]
[me=JaWi] vanavond lazerus is[/me]
[me=JaWi vanavond oud docenten ziet
Dat dacht ik ook, tot ik de foto's van vorig jaar terugzagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dronken docenten zijn altijd leuk
Eindelijk een band van je die ik wel ken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, lekker Gorki keihard aangezet.
Oe, nice Golfer!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:52 schreef golfer het volgende:
Toch maar niet gaan golfen vanmiddag en onze tijd nuttig besteed met het alvast uitgeven van heel veel geld voor onze trouwringen en een 'bruidsjurkje' voor mij.
Idd Tong, leuke boekies.quote:Tong, leuk die boeken die je hebt toegestuurd gekregen.
Ik heb over beide boeken gelezen en Hugo praatte inderdaad liefdevol over zijn eigen licht autistische zoontje bij BvD.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Ja Golfert en het zijn geen weggeefboeken maar goeie lectuur
Zijn er toch wel meer hoop ik?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk een band van je die ik wel ken.
Ja maar niet te veel.quote:
Petachi twee fietslengtes voorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
Mwah. Je wordt oud.
Wie won de Giro-rit vandaag?
Ans van Vlietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Met wie trouwt ie JM?
Soms???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef tong80 het volgende:
SCH bedankt, soms ben je een echte lieverd.
Die "verkrachter"?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Staat er nou ook een verhaal over Ebiede in dat boek van Borst?
* SCH had het natuurlijk zelf eerst moeten lezen
Het is eenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef JaWi het volgende:
Golfer, wat voor pak heb je gekocht? Foto? Of dat mag natuurlijk nog niet
.
Kan het zo snel niet vinden. Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Staat er nou ook een verhaal over Ebiede in dat boek van Borst?
* SCH had het natuurlijk zelf eerst moeten lezen
Okee. Die knul werd flink genaaid door een racistische Belg.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het verhaal over zijn heimwee.
2 uitjes. Was bij het eerste uitje het kaartje van de postbode vergeten mee te nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het een leuk uitje naar het postkantoor?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 uitjes. Was bij het eerste uitje het kaartje van de postbode vergeten mee te nemen.
Yups.quote:
Jeemig, heeft Nick er toch aan gezetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Maar hoe komen die vlekken dan op de pagina van van Persie ?
quote:
hou je gulp wel ff dicht hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
![]()
gaan ze ook nog een beetje lief zitten lachen![]()
![]()
Ze moest ook even blozen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef rubbereend het volgende:![]()
![]()
gaan ze ook nog een beetje lief zitten lachen![]()
![]()
bekend uit westenwind, en als je costa hebt gezien ken je haar ook welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wie is die Pfeifster?
ja op Matthijs van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Aha. Nooit gezien. Bluezz ook verliefd?
Anniek Pheifer:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Wie is die Pfeifster?
2 x een nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bekend uit westenwind, en als je costa hebt gezien ken je haar ook wel
Verkeerde Costafoto, al hersteld.quote:
nou ja ze heeft wel wat meer gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
2 x een nee.
Ricky is die meid die nu denkt ook te kunnen zingen en die voor All Stars een schaatster speelde die in de auto door Peter-Paul Muller werd genaaid, waarop Raimi Sambo uitriep "schaatsen kijken zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn."
Ik heb nog een blokfluit te koop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
zo zie je maar, voor golfer is het al goed zolang als er maar een gat in zit
Op mijn leeftijd ben je niet meer zo kieskeurig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
zo zie je maar, voor golfer is het al goed zolang als er maar een gat in zit
quote:
Zolang ze je sokken maar strijkt en koffie voor je zetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben je niet meer zo kieskeurig.
*auw* pets van Bluezz te pakken.
TV3 was al overtuigend genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Eend, verzorg jij dan een foto die in één keer overtuigt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Voor jou wel, maar jij vindt zelfs Linn Githmark een mooie vrouw.
quote:
Hou je van muziek ?quote:
als ze maar goed in bed isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou je van muziek ?
'Nee de Beatles vind ik wel leuk.'
Heb je voorbeelden als actrice ?
'Nee let daar nooit zo op.'
Hoe kwam je bij Jiskefet ?
'Het gebeurde gewoon, niks bijzonders.'
Interessante meid idd.
Gadver waar je allemaal aan denkt.quote:
ontbijt, stofzuigen ramen lappenquote:
Heracles dus kampioenquote:
jaartje voetballen en dan eruit, net als Den Bosch dit jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Kutzooi, wat moeten we nou met die kutclub ?
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
O gelukkig. Was het even vergeten.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Kutzooi, wat moeten we nou met die kutclub ?
Den Bosch blijft erin en daar komen van Nistelrooij, Lucius, van Herpen, Wim van der Horst, Gilhaus, Scholten etc vandaan. Bij die kutclub kom je aan drie en meer niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jaartje voetballen en dan eruit, net als Den Bosch dit jaar
Bier (o.a. Grolsch) en allerlei andere drankjes klaar zet voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, een heerlijk GrolSCHje gaat er nu wel in.
Hier is het wel donker (grauw), maar geen druppeltjkequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:17 schreef Vom het volgende:
Het gaat hier helemaal los buiten
Wat een hoosbui
Rondje op kosten van Heracles!
Hier is het juist helemaal niet donker, zelfs niet tijdens die hoosbuiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier is het wel donker (grauw), maar geen druppeltjke
Kom naar het sportcafé sch.quote:
bijnaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
Vol?
dan zie ik je daarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:40 schreef VoreG het volgende:
dan ga ik daar naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |