7 juni 1989quote:
De SLM-ramp is een vliegtuigramp die plaatsvond op 7 juni 1989 . Nabij het vliegveld Zanderij in de buurt van Paramaribo (Suriname ) stort een vliegtuig van de Surinaamse Luchtvaart Maatschappij neer. In totaal komen 168 inzittenden om, voornamelijk Surinaamse Nederlanders die een bezoek wilden brengen aan familie. Onder de slachtoffers bevindt zich een deel van de spelersgroep en begeleiding van het Kleurrijk Nederlands Elftal . Slechts 11 inzittenden overleven de ramp.quote:
shame on youquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
Nog nooit van gehoord...
Stanley Menzo zou ook meevliegen maar zegde op het laatst af vanwegen verplichtingen elders. Hij zou een dag later alsnog het vliegtuig nemen. Vanenbburg was geblesseerd ofzoiets.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef VoreG het volgende:
Nog nooit van gehoord...
Idd.quote:
Ik was niet geboren toen de tweede wereld oorlog uitbrak. Maar ben wel op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Destijds was ik 2 jaar of is dat geen goed excuus
Er wordt nog regelmatig over gesproken. Ook hier in VBL, dus je had het eigenlijk al kunnen weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Niet echt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
Nee geen goed excuus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:14 schreef VoreG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |