quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1 en 2 zeggen me niks, Heineken had ik ook wel kunnen zeggen, die zie je in elk land bijna wel
en die anderequote:Anheuser-Busch Companies (Anheuser-Busch) is the world's largest brewer, one of the largest operators of theme parks in the US and one of the country's largest manufacturers of aluminum cans. The company distributes its products in more than eighty countries. It is headquartered in St Louis, Missouri and employs about 31,400 people.
The company recorded revenues of $14,934.2 million during the fiscal year ended December 2004, an increase of 5.7% over 2003. The increase was primarily attributable to strong volume sales growth in the international beer segment. The operating profit of the company during fiscal 2004 was $3361 million, an increase of 5.1% over fiscal 2003. The net profit was $2240.3 million during fiscal year 2004, an increase of 7.9% over 2003.
quote:
Company Overview
Asahi Breweries is one of Japan's largest brewers in terms of annual revenues. The company produces the world's third highest selling beer brand, Asahi Super Dry. The company has offices and subsidiaries in locations across the globe including London, the UK, California, the US and Beijing, China. It is headquartered in Tokyo, Japan.
For the fiscal year ended December 2003, the company generated revenues of Y1,400,302 million ($13,071 million), representing a one year sales growth of 12.7%.
Ook een duit in het zakje heeft gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je mee hoaxen verzinnen in het Songfestival topic?
Ja, hij heeft zelf ook een verstandelijk gehandicapt zoontje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef clauwheee het volgende:
Ja die van Hugo moet goed zijn, hij vertelde er toen ook over in BvD.
Gaat goed in het topic !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook een duit in het zakje heeft gedaan.
Jep. En dat interview wat hij een tijdje geleden had met Boerebach was hartverscheurend. Ik werd ook getriggerd door zijn verhaal over het zoontje van Marco van Basten in het AD.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zelf ook een verstandelijk gehandicapt zoontje.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zelf ook een verstandelijk gehandicapt zoontje.
Ja hij vertelde er heel mooi over bij Barend en van Dorp.quote:
Ik dacht dat hij een autistisch zoontje had. Die stort zich helemaal op bepaalde dingen en wil daar echt alles weten. Hij weet bijvoorbeeld bijna alles over vliegtuigen.quote:
Ik bladerde ook even door de Johan toen ik dat verhaal tegenkwam. Dat boek moet ik dus ook hebben. Werd wel een beetje triest toen ik al die bekende namen weer voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
dat boek (dat gaat komen) over de SLM ramp (voorpublicatie in Johan) staat ook nog op mijn lijst
Klopt ja, autistisch was het.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een autistisch zoontje had. Die stort zich helemaal op bepaalde dingen en wil daar echt alles weten. Hij weet bijvoorbeeld bijna alles over vliegtuigen.
heb Radjin de Haan afgelopen zondag nog even gesproken (niet daarover hoor !) en ik kende Stienstra en Vijent omdat bij RCH zaten en daar ging ik toen nog wel eens kijken (ook in Heemstede)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef tong80 het volgende:
Ik bladerde ook even door de Johan toen ik dat verhaal tegenkwam. Dat boek moet ik dus ook hebben. Werd wel een beetje triest toen ik al die bekende namen weer voorbij zag komen.
dat soort verhalen maakt het allemaal erger.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner me nog een verhaal met Stienstra in de VI dat ie de eerste Surinaamse coach in het betaalde voetbal wilde worden. Zijn droom was met Suriname op een WK spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |