Volgens mij komt Bush er ook aan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Mark het volgende:
Zoals gezegd: Kofi Annan is op weg naar Kiev om de strijdende partijen aan de onderhandelingstafel te krijgen
*vast klaar gaat zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef BVO het volgende:
Om 17:00 is er een persconferentie.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bush er ook aan...
Maar dan met een paar duizend man..
bron?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef BVO het volgende:
Om 17:00 is er een persconferentie.
Die was vanochtend al aangekondigd geloof ik, stond op songfestival.web-log.nl , maar weet niet of 'ie over de uitslag van gisteren gaat.quote:
Ik stel voor dat we maar weer gewoon op de manier gaan stemmen zoals tien jaar geleden. Met een vakjury dus.quote:Kiev - Na Ijsland en Nederland heeft nu ook Ierland aangegeven een officieel protest te hebben ingediend bij de EBU. Na de chaotische televoting van gisteravond is het duidelijk dat Nederland niet het enige land is dat te lijden heeft gehad onder een technische storing. Mocht blijken dat er inderdaad sprake is geweest van concurrentievervalsing, dan zal er overwogen worden om de gedupeerde landen alsnog toe te laten.
Opzich logisch natuurlijk.... misschien is het daar ook fout gegaan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Heeft er iemand een lijntje met Denemarken? Dat land moet ook op zijn kop staan nu.
Laatste gerucht is dat NL gewoon wordt toegevoegd. Hier zijn België en Ierland het dan weer niet mee eens.
sorry Windows media center draait nog niet bij mij....quote:
quote:Griekenland dient officeel protest in
De Griekse delegatie heeft een officieel protest ingediend tegen de gang van zaken rond de televoting. Dat meldt songfestival.nl. Daarnaast is een onderzoek ingesteld naar de stemming rond het Nederlandse nummer. Volgens de geruchten zou er bij een stem op Nederland daarna worden vermeld: dank voor het stemmen op Kroatië. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |