Ik moet ook nog steeds gaan.. maar we kunnen nooit tegelijk.. schiet niet op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
Moet nog steeds naar de bios toe... Alleen geen handige timing nu.
Na je examens heb je toch veel vrije tijd, of niet ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na je examens heb je toch veel vrije tijd, of niet ?
en waar leunt hij opquote:
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je moeder??
(heb er al weer een tijdje niks over gehoord)
gelukkig maar, die misselijkheid is vreselijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ojee een nerd titel
[..]
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.
Heeft ze daar erg veel moeite mee?quote:En ik heb nu een kale moeder.
Jemmigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ojee een nerd titel
[..]
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.
En ik heb nu een kale moeder.
Goede morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Het slechtste songfestival ooit en Nederland komt niet eens door de kwalificatie
Koffie graag, zwart.
quote:Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
koekje??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, lekker weekend
bah geen star wars
ze heeft een pruik maar in huis loopt ze gewoon bloothoofdsrond.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gelukkig maar, die misselijkheid is vreselijk.
[..]
Heeft ze daar erg veel moeite mee?
draagt ze een pruik/sjaaltje?
je hebt jezelf toch al wel terug gezien voor de film in de bios kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
idd al dat SF-nerd gedoenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, lekker weekend
bah geen star wars
klinkt heel cru/plat/hard maar ik bedoel het uiiteraard positief.......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
En ik heb nu een kale moeder.
Dat is iets lekkers om naar uit te zien!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze heeft een pruik maar in huis loopt ze gewoon bloothoofdsrond.
Nadat het flink begon uit te vallen is naar de kapper geweest en alles dr af laten halen, dat scheelt wel. Inmiddels hebben we er totaal geen probleem mee. K moest in t begin wel erg wennen, niet zozeer t hoofd maar tis wel erg confronterend.
en appelsientje ze krijgt in totaal 5 chemo's waarvan er nu 2 achter de rug zijn, over 2,5 week de 3e en dan zijn we dus alweer over de helft
klinkt idd cru/hard/plat maar k wist niet zo snel hoe k t anders moest formuleren en ze is gewoon kaal nu, we maken er ook best grapjes over.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt heel cru/plat/hard maar ik bedoel het uiiteraard positief.......
liever een kale moeder dan geen moeder![]()
eerst die kut Phoxy en nu ditquote:
Ze wilden me niet meer hebben..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt jezelf toch al wel terug gezien voor de film in de bios kwam
Komt gewoon helemaal goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
en appelsientje ze krijgt in totaal 5 chemo's waarvan er nu 2 achter de rug zijn, over 2,5 week de 3e en dan zijn we dus alweer over de helft
Star Wars is juist de enige die het kijken waard isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de rest is wel ok alleen Star Wars vind ik helemaal niks
is ook het beste denk ik, dat houd je het in ieder geval bespreekbaar en als tijdelijk haarverlies een alternatief is voor overlijden, hoef ik niet lang te kiezen !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
klinkt idd cru/hard/plat maar k wist niet zo snel hoe k t anders moest formuleren en ze is gewoon kaal nu, we maken er ook best grapjes over.
Hey Phoxy boeit me nietquote:
je bent heimelijk verliefd op die klote vos anders open je niet zn naamtopicquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Phoxy boeit me niet
Maar ik merk dat er een kloof ontstaat
sssssssssssssssssst niet zo hardquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent heimelijk verliefd op die klote vos anders open je niet zn naamtopic
heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent heimelijk verliefd op die klote vos anders open je niet zn naamtopic
k denk ff een leuk plaatje zoeken, type ik vos+sex in bij google krijg je dit:quote:
allemaal van die slechte acteursquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Star Wars is juist de enige die het kijken waard is
quote:Fans bezorgen club fatale puntenaftrek
Als het slecht gaat willen heetgebakerde fans zich nog wel eens te veel laten. Bij Aris Saloniki met desastreuze gevolgen.
De derby tussen Aris Saloniki en Iraklis moest zondag na 42 minuten worden gestaakt vanwege ongeregeldheden. Dat gebeurde bij een stand van 1-2.
De Griekse bond strafte Aris Saloniki hard voor de problemen. Iraklis kreeg een reglementaire 2-0 overwinning. Aris Saloniki moet naast een boete van 100.000 euro de komende zes wedstrijden zonder publiek afwerken. Maar belangrijker, de bond bracht Aris drie punten in mindering. En daarmee is het lot bezegeld voor Aris Saloniki.
Helemaal zeker is de degradatie nog niet. Aris heeft beroep aangetekend tegen de straf.
Leuke disco, ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk ff een leuk plaatje zoeken, type ik vos+sex in bij google krijg je dit:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allemaal van die slechte acteurs
jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Lionheaad het volgende:
ohhh heet dat ding zo....
En sommige mensen op het forum mogen dat beestje niet zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:19 schreef Lionheaad het volgende:
ohhh heet dat ding zo....
Natalie Portmanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
allemaal van die slechte acteurs
quote:
en terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En sommige mensen op het forum mogen dat beestje niet zo
en terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Hey we zijn 't weer met elkaar eens
ook eensch isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Hey we zijn 't weer met elkaar eens
Ach zolang hij de kinderen vermaakt vind ik het best...quote:
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
jep slechte actrice
[afbeelding]
maar wel een lekker wijf
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkigwerd al bang
Volg je PE nog een beetje ??
in Leon was ze wel top, maar daar was ze nog kleinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef Lionheaad het volgende:
jep slechte actrice
[afbeelding]
maar wel een lekker wijf
Die 2 mutsen zijn echt geweldig!!! hopelijk dat ze ver komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:Lionheaad, zelfde plaatje
[..]hup Sophie
ze zijn al ver gekomen, veel verder dan de finale kun je niet komen, hopelijk winnen zequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die 2 mutsen zijn echt geweldig!!! hopelijk dat ze ver komen![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die 2 mutsen zijn echt geweldig!!! hopelijk dat ze ver komen![]()
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn al ver gekomen, veel verder dan de finale kun je niet komen, hopelijk winnen ze
Hey we hebben hetzelfde teamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Alonso - Trulli - Toyota - Mercedes - Michelin
Dit moet het maar gaan doen voor me van t weekend
Sophie mag altijd bij mij nog een extra prijs komen halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Hopelijk dat ze nog ergens geld krijgen.. want nu hebben ze helemaal niks...
Je zult er niet de topscore mee halen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
haha daar geef ik je wel gelijk in...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sophie mag altijd bij mij nog een extra prijs komen halen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Natalie Portman heeft gedate met http://www.imdb.com/name/nm0001305/
Hey als hem het zelfs lukt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel hetzelfde team heb k nu ook
Ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel hetzelfde team heb k nu ook
fijn weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:00 schreef superjoden het volgende:
SJ gaat afsluiten en weekend vierenprettige weekend allen
Doe mij er eentje Sand...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben een nieuw bier hier, Brahma, Braziliaans...
Lekker spul zeg
gezelligquote:
Gelijk proberen dan maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker spul zeg
zal wel net zo smaken als Corona..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe smaakt het biertje. Zoet, bitter?
*bestelt er meteen 1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker spul zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |