Ja zeker.. het begint midden in een oorlog waardoor je echt meteen in de film zit.. het einde gaat allemaal wel snel enzo.. maar ik zeg niks.. jullie kijken hem maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit er meer actie in dan in deel 2 ??? die vond ik namelijk een beetje tegenvallen![]()
Explain?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Burn het volgende:
Eeyyy..we zitten al bijna op de #92
Ennuh..heb t overleefd mijn gesprek met me stagebegeleider..heb eerder zomervakantie!
Ik wacht wel tot hij te downloaden isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja zeker.. het begint midden in een oorlog waardoor je echt meteen in de film zit.. het einde gaat allemaal wel snel enzo.. maar ik zeg niks.. jullie kijken hem maar![]()
quote:[..]
Ja inderdaad dat is echt kansloos, klappen in een vliegtuig... Wat verwacht je dan?! Dat ie naast de baan land ofzo???
Dit echt vernederend voor een piloot...
Waarom danquote:Ik vind het wel netjes!
Die zoek je zelf maar op !quote:
Gezelligquote:
dat is hij al las ik daarstraksquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot hij te downloaden is![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:04 schreef Mr-Z het volgende:
Draco de spanjaard zit in de oude 91 te posten![]()
Officieel dien ik stage te lopen tot de 8e van Juli..maar nu vertrekt mijn (nog te boeken) vlucht al de 5e. Daarnaast heb ik al vrij genomen voor 1 weekje..ook voor vakantie. Dus nu dacht ik..een 2e keer vrij krijgen lukt niet voor die dagen. Maar dus wel..even praten als brugman!!quote:
Zal hij weinig antwoord krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:04 schreef Mr-Z het volgende:
landen op de baan netjes..... ik krijg aan het eind van mijn stagedag toch ook geen applaus....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:04 schreef Oviedeee het volgende:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:02 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan
Ga je heen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:05 schreef Burn het volgende:
[..]
Officieel dien ik stage te lopen tot de 8e van Juli..maar nu vertrekt mijn (nog te boeken) vlucht al de 5e. Daarnaast heb ik al vrij genomen voor 1 weekje..ook voor vakantie. Dus nu dacht ik..een 2e keer vrij krijgen lukt niet voor die dagen. Maar dus wel..even praten als brugman!!![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik krijgook ana het eind van mijn stagedag geen applaus....
Aaaahhh heel veelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef IJlien het volgende:
ik kreeg net de vliegendeur tegen m'n hoofd en t deed echt #*@&%&* pijn
![]()
dat weet jij nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Jou collegas leggen dan ook niet de verantwoordelijkheid voor hun leven elke dag in jou handen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef IJlien het volgende:
ik kreeg net de vliegendeur tegen m'n hoofd en t deed echt #*@&%&* pijn
![]()
Haloequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
Was daar wel gezelligal me vrienden enzo
goeie morge in ieder geval
Daar heb je net zoveel vrienden als hier hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
Leuk... en niet gaan klappen hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef Burn het volgende:
[..]
Kreta..Chersonissos!!! PARTY ON..AND IT JUST DONT STOP!!!![]()
goeiemorgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je net zoveel vrienden als hier hoor
waarom blijf je dan niet bij al je vrienden?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
Want dat doen ze altijd tijdens die charters... das zoo kansloos.quote:
we zorgen wel weer dat ie weg gaat, gister was ie ook binnen 1 topic alweer pleitequote:
Ben ik daar toch weer blij om zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb je net zoveel vrienden als hier hoor
Leuk? ECHT SUPER GAAF!quote:
* Mr-Z is ooit begonnen met klappen na het landen.. gewoon voor de gein en het hele vliegtuig deed meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Want dat doen ze altijd tijdens die charters... das zoo kansloos.
Doe mij maar een Lijnvlucht in de BC![]()
Had je eerder moeten zeggen, dan had ik je vanochtend opgehaaldquote:
ja maar een heel topic met hemquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
we zorgen wel weer dat ie weg gaat, gister was ie ook binnen 1 topic alweer pleite![]()
majh...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Want dat doen ze altijd tijdens die charters... das zoo kansloos.
Doe mij maar een Lijnvlucht in de BC![]()
Ichiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jij bent toch een stagiair ?!?!?quote:
Ik ben pas om ehh 16:00 klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, dan had ik je vanochtend opgehaald![]()
Ik kan je nu door een BMW 4.4i X5 op laten halen als je wilt![]()
niet normaal gewoon, stelletje lamballenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij bent toch een stagiair ?!?!?
GA EENS AAN HET WERK DAN !
De stagiairs van tegenwoordig![]()
ik ga nieteens vragen wat er over 4min isquote:
Zoals je aan deze reeks kunt zien werken stagiaires nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Burn het volgende:
Owwww zoooo..haha..klappen na t landen..neeh..tis hun werk..en er wordt toch ook nie voor goed werkende stagiaires geklapt? Waarom dan wel
wat is er over 4 minuten?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga nieteens vragen wat er over 4min is
voor mij wordt dagelijks geklaptquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Burn het volgende:
Owwww zoooo..haha..klappen na t landen..neeh..tis hun werk..en er wordt toch ook nie voor goed werkende stagiaires geklapt? Waarom dan wel
nou heel gewoon hoor.. dan is t 10:14quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga nieteens vragen wat er over 4min is
Ik denk dat we zn stagebegeleider maar even moeten informeren dat hij al zn tijd op Fok! rondbrengt en niet aan het werk isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
niet normaal gewoon, stelletje lamballen
16 alquote:
Jup..... Een van de betere films...quote:
Vergeet nie dat t hard werken is..om de #100 te halen..!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals je aan deze reeks kunt zien werken stagiaires niet.
waarom kreeg ik dan net te horen bij bespreking met begeleidster van school dat 't goed gingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals je aan deze reeks kunt zien werken stagiaires niet.
en dan krijgen we applausquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:12 schreef Burn het volgende:
[..]
Vergeet nie dat t hard werken is..om de #100 te halen..!![]()
![]()
lijkt me een goed idee, waar zat hij ookalweer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we zn stagebegeleider maar even moeten informeren dat hij al zn tijd op Fok! rondbrengt en niet aan het werk is![]()
en dat zetten we dan allemaal in ons stageverslag! geheid minimaal een 8 wegens inzet!!quote:
Ja moest gister ineens werk doen en later naar even naar school... Vandaar....quote:
alles kanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja moest gister ineens werk doen en later naar even naar school... Vandaar....
Maar ben weer terug dus kunne ze me weer wegpesten enzo
dat lijkt me welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef tha_dus het volgende:
[..]
en dat zetten we dan allemaal in ons stageverslag! geheid minimaal een 8 wegens inzet!!
maarja, daar moeten we dan ook wel hard voor werkenquote:
Ik weet het niet zeker hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16 al![]()
Mijn hulpjes gaan om 3u al pleitte![]()
en ik een 10 omdat ik dit topic verzonnen hebquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef tha_dus het volgende:
[..]
en dat zetten we dan allemaal in ons stageverslag! geheid minimaal een 8 wegens inzet!!
Omdat ze toch niet veel van je verwachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom kreeg ik dan net te horen bij bespreking met begeleidster van school dat 't goed ging
Ik zat er op te wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en ik een 10 omdat ik dit topic verzonnen heb![]()
beter.. ik zit hier nog zeker tot 17.00quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor.
Maar op vrijdag mogen we meestal om 16:00 gaan.
hehe die krijg je toch welquote:
Maar jij wordt toch altijd opgehaald??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
in de bijlage doe ik dan mijn dagaantallen.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef tha_dus het volgende:
[..]
maarja, daar moeten we dan ook wel hard voor werken![]()
Oh das nog eens een leuk vooruitzicht.. naja balli is er ook nog steeds dus..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja moest gister ineens werk doen en later naar even naar school... Vandaar....
Maar ben weer terug dus kunne ze me weer wegpesten enzo
Ik denk dat ik vandaag ook eerder weg ben... Me begeleider is waarschijnlijk al rond 15:00 uur weg... Mja ik heb geen zin om dan nog te "werken" hooor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Precies maar dat is bij alle stagiars zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ze toch niet veel van je verwachten.
Kun je niet nu weggaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag ook eerder weg ben... Me begeleider is waarschijnlijk al rond 15:00 uur weg... Mja ik heb geen zin om dan nog te "werken" hooor...
OHWEE als we vandaag weer gaan borrelen tot half 6quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
beter.. ik zit hier nog zeker tot 17.00
mwah, dat valt ook nog wel meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ze toch niet veel van je verwachten.
Bierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
OHWEE als je vandaag weer gaan borrelen tot half 6![]()
![]()
![]()
Begin er aan te wennen en zelfs grappig te vinden dat sommige er nog moeite voor doen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh das nog eens een leuk vooruitzicht.. naja balli is er ook nog steeds dus..
het is vrijdag 10.18uur, en door deze opmerking krijg ik een enorme behoefte aan bierquote:
Dan ervaar je ook eens hoe het voeld om aandacht te krijgen hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Begin er aan te wennen en zelfs grappig te vinden dat sommige er nog moeite voor doen...
ironisch hoeveel aandacht er aan me besteed wordt door hun
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we doen gewoon een feessie in Hazerswoude dorp ofzo
och, hij is toch met alles blijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ervaar je ook eens hoe het voeldt om aandacht te krijgen he
In dit geval natuurlijk negatieve aandacht, maar goed![]()
Jup..... best leuk moet ik zeggequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan ervaar je ook eens hoe het voeld om aandacht te krijgen he
In dit geval natuurlijk negatieve aandacht, maar goed![]()
Zolang jij maar blij bentquote:
Zin in het moment dat jij weg bentquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef Ballicious het volgende:
Zin in een strohrum
Sex !!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:20 schreef PeuRac het volgende:
ik moet of 6u de deur op slot doen enzo, dus k kan niet eens eerder weg, ik kan wel prive dingen doen onder werktijd![]()
goldstrikequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef Ballicious het volgende:
Zin in een strohrum
Zoals?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:20 schreef PeuRac het volgende:
ik moet of 6u de deur op slot doen enzo, dus k kan niet eens eerder weg, ik kan wel prive dingen doen onder werktijd![]()
Ah dus dat is jou manier om een rustige vrijdag te krijgen, gewoon zorgen dat niemand bij je in de buurt durft te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ik ga ff mn salamibroodjes eten en daarna lekker uit me bek stinken
Zie een paar posts hierbovenquote:
Mazzelkutquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja.
Maar als ik bel zijn ze binnen een kwartier hier.
Kleine mini whoppertjes danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vind t niet echt een borrel hap(je)
oke, dit is je 1ste fatsoenlijke opmerkingquote:
Jaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we doen gewoon een feessie in Hazerswoude dorp ofzo
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
oke, dit is je 1ste fatsoenlijke opmerking
Hoe kan hij nou sex hebben zonder zn lulquote:
hebben volgens mij maar 1 straat daarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geregeld dan, ik ben er rond zes uur
adres?
morgen 21.00 uur, eerder niet haalbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geregeld dan, ik ben er rond zes uur
adres?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou sex hebben zonder zn lul![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
eng hèquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bah iets positiefs van jou.... valt me vies tegen
Die zijn vervelend ja. Thuis ook 2 van dat soortquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:23 schreef Mr-Z het volgende:
Ik HAAT plons wc's
*ten eerste word je nat gestpetterd. (daar kan je voor dat je gaat wat wc papier onderin de wc voor doen, maar dat vergeet je vaak in de snelheid)
*ten tweede hoort iedereen het geplons die in de buurt van de wc is
*ten derde: je ziet niet wat je gepresteerd hebt
maar ik ben wel opgelucht![]()
Ik dacht dat jij van voorspel hield? Dat kan ook zonder lul.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar valt hij door de mand.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van voorspel hield? Dat kan ook zonder lul.
ik heb ze dus thuis niet en daarom vergeet ik het altijd als ik ergens anders ben en ze dus wel een plons wc hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die zijn vervelend ja. Thuis ook 2 van dat soort
Wc papier vergeet ik nooit.
quote:
Toch wel handig hoor bij droogneuken, voelt de man ook nog ietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En een bidet om je voeten in te wassen als je aan t kakken bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb ze dus thuis niet en daarom vergeet ik het altijd als ik ergens anders ben en ze dus wel een plons wc hebben![]()
Voorspel = voorspelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nicequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]bij t tankstation waar ik werkte wel gedaan (op kantoor), kom je daar half de broek ophijsend de winkel in rennen omdat er een klant binnen komt
![]()
![]()
Maar hier nog geen gekke dingen gedaan, af en toe komen er vrienden koffie halen, of doe ga ik mailtjes schrijven naar vrienden, dingen regelen voor mezelf enzo![]()
jouw kind?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef Pain_Elemental het volgende:
[afbeelding]
Mja, sorry![]()
Ik heb niks te doen....![]()
ik haaaat smurfenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef Fisher het volgende:
welkom in smurfenland ladiedadiedo....
Oke jij wintquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sex = neuken, voorspel.
Neuken = Neuken.
Vrijen = knuffelen, voorspel, kriebelen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sex = neuken, voorspel.
Neuken = Neuken.
Vrijen = knuffelen, voorspel, kriebelen.
Viespeukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]bij t tankstation waar ik werkte wel gedaan (op kantoor), kom je daar half de broek ophijsend de winkel in rennen omdat er een klant binnen komt
![]()
![]()
Maar hier nog geen gekke dingen gedaan, af en toe komen er vrienden koffie halen, of doe ga ik mailtjes schrijven naar vrienden, dingen regelen voor mezelf enzo![]()
Tering, dat wijf was altijd wel geil, dat was een meisje die kwam altijd op de scooter tanken, en dan keek ze je aanquote:
zodat jij nog een kans op neuken probeert te houden?quote:
Volgens mij is dat het kind van satanquote:
mag ook best hier ff langskomenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dat wijf was altijd wel geil, dat was een meisje die kwam altijd op de scooter tanken, en dan keek ze je aan![]()
Ik hou van voorspel, dus dan wordt het sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
zodat jij nog een kans op neuken probeert te houden?
Heeey goddessquote:
of nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hou van voorspel, dus dan wordt het sex![]()
maar wa's je huisnummer dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
open deur
Maar geen t shirt met witte letters?
nee niet dat ik weet, of iemand moet die witte letters er ff snel op hebben gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
open deur
Maar geen t shirt met witte letters?
Och, ik ben toch zo'n raadselquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Dat had ik niet van jou verwacht..
Mannen zijn Mannen. Mannen blijven Mannen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Dat had ik niet van jou verwacht..
Ben bang dat dat het toch wel wordt jaquote:
Zeg maar es dat je zonder ons kunt !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mannen zijn Mannen. Mannen blijven Mannen.
en ik ben?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tenzij je flink met een mes gaat zwaaien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
euneuchquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Tenzij je flink met een mes gaat zwaaien.
ah, dus je begint 't zelf ook te beseffenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben bang dat dat het toch wel wordt ja![]()
welneequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gaat allemaal weer goedgeen buikpijn meer en niet meer depri. wel super spierpijn in mn buik (leuk: buikspieroefeningen doen terwijl je het niet door hebt
)
zijn jullie weer hard aan het chatten?
Gelukkig dat het beter met je gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gaat allemaal weer goedgeen buikpijn meer en niet meer depri. wel super spierpijn in mn buik (leuk: buikspieroefeningen doen terwijl je het niet door hebt
)
ja we zaten ons af te vragen wanneer jij nou eindelijk ns kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
mooi zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
Nee, want dat zou ik niet eens willenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg maar es dat je zonder ons kunt !![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee niet dat ik weet, of iemand moet die witte letters er ff snel op hebben gedaan![]()
Heb nooit anders gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah, dus je begint 't zelf ook te beseffen
heerlijk, ik stink nu alleen een uur in de wind, want ik had gemarineerde tonijn met knoflookpesto gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoi!
En hoe was de tonijnsteak en pasta?
Zou het?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Tenzij je flink met een mes gaat zwaaien.
Knoflookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heerlijk, ik stink nu alleen een uur in de wind, want ik had gemarineerde tonijn met knoflookpesto gemaakt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heerlijk, ik stink nu alleen een uur in de wind, want ik had gemarineerde tonijn met knoflookpesto gemaakt
1,2,3,4,6 en 9quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
mooi zo
en ja we zijn weer druk bezig, aantallen van gisteren al gezien?
Dat doe je altijd toch alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Raadsel ?? welk raadsel ???quote:
owjah, das waar ookquote:
Mah ik jou dan de hand schudden? Heb net 2 broodjes salami achter de kiezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. volgens mij denken ze regelmatig dat ik een andere nationaliteit heb met al die stinkkruiden die ik dagelijks eetquote:
Had je wat anders van ons verwacht dan ?quote:
of nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Raadsel ?? welk raadsel ???
OPLOSSEN !!!![]()
Rellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat doe je altijd toch al. Lekkere stinkslet van me.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Wat een ellende hier, ik moet gewoon echt gaan werken
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Mah ik jou dan de hand schudden? Heb net 2 broodjes salami achter de kiezen
weet je... das niet mijn ellendequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Nee hoor zo praat ijsmeis altijdquote:
neuhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Had je wat anders van ons verwacht dan ?
Ik weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Dus we voldoen gewoon naar je verwachtingen....quote:
toppiejoppie, waar?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef greatgonzo het volgende:
Ik had hier nog niet gemeld dat ik al een baan heb gevonden
Nice dat je jezelf weer wat beter voelt dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
vet manquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
ik ben over de 5000 heen
![]()
leve de stage topics
![]()
![]()
amateurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef AAPiscool het volgende:
Sh#t! Waarom zie ik dit geweldige topic nu pas.. dwaal al 2 maanden op het forum rond!
* AAPiscool loopt stage bij een engineering bedrijf binnen de Industriele Automatisering. Zit op de geweldige ICT-Academie van het KW1C![]()
2 maanden ronddwalen op dit forum en niet eens dit topic zienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef AAPiscool het volgende:
Sh#t! Waarom zie ik dit geweldige topic nu pas.. dwaal al 2 maanden op het forum rond!
* AAPiscool loopt stage bij een engineering bedrijf binnen de Industriele Automatisering. Zit op de geweldige ICT-Academie van het KW1C![]()
thanksquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nice dat je jezelf weer wat beter voelt dan...
Zeg heeft een vliegendeur tegen dr kop aan gehad, jij moest dr troosten maar je was er nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, gaat het nog een beetje op je werk?
idd en eik ook niet in t topicquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 maanden ronddwalen op dit forum en niet eens dit topic zien
Jij hoort eigenlijk niet in de OP thuis dan
Jitze! Ik kreeg net de vliegendeur tegen mijn hoofdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
Dag lieve medestagiairs,
Watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg heeft een vliegendeur tegen dr kop aan gehad, jij moest dr troosten maar je was er niet
ja maar jitz euhmz weet eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg heeft een vliegendeur tegen dr kop aan gehad, jij moest dr troosten maar je was er niet
-5 duidelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog nie thelemaal door hoe snel het hier gaat.... hij heeft al 2 minuten niets gepostquote:
nog gefeli danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zit net over de 3000 heen, namelijk 3005
Nee! wie deed dat? Ik zal m..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jitze! Ik kreeg net de vliegendeur tegen mijn hoofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |