mag ook best hier ff langskomenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dat wijf was altijd wel geil, dat was een meisje die kwam altijd op de scooter tanken, en dan keek ze je aan![]()
Ik hou van voorspel, dus dan wordt het sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
zodat jij nog een kans op neuken probeert te houden?
Heeey goddessquote:
of nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik hou van voorspel, dus dan wordt het sex![]()
maar wa's je huisnummer dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
open deur
Maar geen t shirt met witte letters?
nee niet dat ik weet, of iemand moet die witte letters er ff snel op hebben gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
open deur
Maar geen t shirt met witte letters?
Och, ik ben toch zo'n raadselquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Dat had ik niet van jou verwacht..
Mannen zijn Mannen. Mannen blijven Mannen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Fisher! Dat had ik niet van jou verwacht..
Ben bang dat dat het toch wel wordt jaquote:
Zeg maar es dat je zonder ons kunt !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mannen zijn Mannen. Mannen blijven Mannen.
en ik ben?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tenzij je flink met een mes gaat zwaaien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
euneuchquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Tenzij je flink met een mes gaat zwaaien.
ah, dus je begint 't zelf ook te beseffenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben bang dat dat het toch wel wordt ja![]()
welneequote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gaat allemaal weer goedgeen buikpijn meer en niet meer depri. wel super spierpijn in mn buik (leuk: buikspieroefeningen doen terwijl je het niet door hebt
)
zijn jullie weer hard aan het chatten?
Gelukkig dat het beter met je gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het gaat allemaal weer goedgeen buikpijn meer en niet meer depri. wel super spierpijn in mn buik (leuk: buikspieroefeningen doen terwijl je het niet door hebt
)
ja we zaten ons af te vragen wanneer jij nou eindelijk ns kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
mooi zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
)
Nee, want dat zou ik niet eens willenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg maar es dat je zonder ons kunt !![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:32 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nee niet dat ik weet, of iemand moet die witte letters er ff snel op hebben gedaan![]()
Heb nooit anders gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
ah, dus je begint 't zelf ook te beseffen
heerlijk, ik stink nu alleen een uur in de wind, want ik had gemarineerde tonijn met knoflookpesto gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoi!
En hoe was de tonijnsteak en pasta?
Zou het?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:33 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Tenzij je flink met een mes gaat zwaaien.
Knoflookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heerlijk, ik stink nu alleen een uur in de wind, want ik had gemarineerde tonijn met knoflookpesto gemaakt
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heerlijk, ik stink nu alleen een uur in de wind, want ik had gemarineerde tonijn met knoflookpesto gemaakt
1,2,3,4,6 en 9quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
mooi zo
en ja we zijn weer druk bezig, aantallen van gisteren al gezien?
Dat doe je altijd toch alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Raadsel ?? welk raadsel ???quote:
owjah, das waar ookquote:
Mah ik jou dan de hand schudden? Heb net 2 broodjes salami achter de kiezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. volgens mij denken ze regelmatig dat ik een andere nationaliteit heb met al die stinkkruiden die ik dagelijks eetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |